Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
75041/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt äänestän kerrankin Sallaa. Salla ollut positiivinen ja on huumorintajuinen. Laurasta pidin ennen. En tykkää kun puukotti Heidiä selkään. Toinen juttu on se , että tuskin osaa arvostaa mitä kaikkea Reeo on tehnyt niiden puolesta tuolla. Keittänyt puurot ja kannustanut muutenkin. Sofia voi mennä kotiin , koska itse myös toivonut sitä.

Asukkaista Heidi on se, joka on kunnostautunut selkään puukottamisessa. Kaiken lisäksi kohteena on olleet omat liittolaiset. :D

Heh, Heidi on siinä mielessä hyvä asukas - ihan arvaamaton. Ja hupaisaa on ollut seurata tuon kateellisen akkalauman myrkykylväntää - se on mukamas ollut Heidi, joka on muiden talutettavissa, jonka mielipiteet ja teot määräävät muut'. EI elämä sentään. Onneksi katsojat näkevät ketkä asukkaat tekevät radikaaleja, omaperäisiä liikkeitä, ja ketkä ovat niitä jotka äänestää siten, kun kaveri määrää. 

Mutta tämä kausi on ollut niin asukkaille kuin joillekin katsojille sellainen 'kun mä sanon että on, niin sitten niin on' -kausi. Kun ilmoitan olevani epäitsekäs ja empaattinen, niin tottahan minä sellainen olen, vaikka katsojien mielestä siirrät järjestelmällisesti aina huomion itseesi ja omiin juttuihisi. Kun sanot ettet tykkä pelata, niin sitten et tykkä pelata, vaikka katsojat näkevät kuinka nautit pelaamisesta ja draamasta ja olet varta vasten tullut tälle kaudelle kun pelaaminen on sallittua ja lähdet pois talosta ovet paukkuen kun tajuat ettei sulla ole mahdollisuuksia voittaa tätä peliä. Kun sanot että olet nainen, niin sitten kanssa olet nainen, vaikka sulla on munat. Mut kato se on vaan mielipidekysymys ja tiedotusasia. Kun mä sanon et toi ihminen on pelottava ja ahdistava, niin se kanssa on, vaikka se lohduttaa ja kannustaa ja ruokkii ja melkein syöttääkin sua. 

Ja katsojat: juu, osalle heistä aivan  aidosti suurimmat kiusatut ja rääkätyt tyypit ovat olleet Merve ja Laura! Ja Reeo ja Miikka ovat kammottavia koulukiusaajia. Ironia ja ironiantaju on täysin pannassa. Ironiaa ei saa käyttää, koska se on kiusaamista. Oikeastaan kaikki huumori on kiusaamista, koska aina siinä nauretaan, hui kauhian kauhiaa, jollekin. Joko itselle tai muille. Jos naurat itsellesi, olet itsekeskeinen ja siten ihan kauhia ihminen. Kiusaat itseäsi. Perverssiä. 

Ja kuitenkin se on Laura ja Merve, jotka viikkotolkulla sylkivät melkoisen toksista pskaa suustaan, milloin tulis narsistia, milloin psykopaattia, milloin haukuttiin noin muuten vain toisia mielipiteettömiksi tyhmyreiksi, naiiveiksi ymv. 

Kirjoitit sitten oikein romaanin tähän. En jaksanut lukasta kuin kaksi ensimmäistä sanaa.

Vierailija
75042/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän seksuaalivähemmistöt ovat tulleet jos ei luonnosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75043/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo ei todellakaan ole mikään varma voittaja. Riippuu ihan mitä netin alustoja lukee. Mä vasta hiljattain alkanut selailla tätä palstaa ja täällä hehkutetaan kovasti Reeon puolesta. Esimerkiksi facessa ja Jodelissa Millulla ja Lauralla on iso fanikunta. Ylilaudalla fanitetaan Heidiä. Oon aikaisemmin ollut siinä uskossa, että Laura ylivoimainen, mutta kaikille löytyy ne omat kannattajansa näemmä.

Facebookissa on muutama yli-aktiivinen nainen jotka eivät näköjään käy edes töissä kun aamusta iltaan jaksavat siellä tätä kieroa Laurakäärmettä hehkuttaa ja samalla Reeo haukkua. Ja jos joku uskaltaa sanoa jostain muusta ja varsinkin Reeosta jotain hyvää, niin nää akat kyllä teilaa nää kirjoittajat ja laittelevat jopa yksityisviestejä. Siis ihan pimeitä akkoja.

No, antaa heidän länkyttää. SE todellinen tilanne tulee Lauralle ja Lauran faneille eteen, kun/jos Laura ja Reeo ovat 2 viimeisintä lähtijää talosta.

Kumpikohan tulee voittajana maaliin. Voitteko Laurafanit vastailla tähän ?

Mulle käy kumpikin. Finaaliissa toivon olevan Reeon, Lauran ja Millun. Jos neljäs, niin Salla.

Vierailija
75044/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko putte oikeassa että länsi on uusliberalismin kautta satan ismin vallassa? Perhearvot romukopassa?

Pelkkää yksilön mielihaluja ja hedonismia. Kaikki mulle heti. Ihmisey addiktoituneet prnoon uhkapeleihin pettämisiin jne tyhmään viihteeseen lgbt jne BB

!

Vierailija
75045/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskeekö Milenan myrkky ensi viikolla Salllaan?

Vierailija
75046/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenal simät aina ylimielisesti puolitangossa. Ja suu viivana. Tulee mieleen vesa keskinen en tajua miks

Vierailija
75047/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko putte oikeassa että länsi on uusliberalismin kautta satan ismin vallassa? Perhearvot romukopassa?

Pelkkää yksilön mielihaluja ja hedonismia. Kaikki mulle heti. Ihmisey addiktoituneet prnoon uhkapeleihin pettämisiin jne tyhmään viihteeseen lgbt jne BB

!

Heteroillakin on mielihalut. Pitää saada kumppani, pitää saada lapsi...

Vierailija
75048/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia vois pudota tai Salla ja Laura

Vierailija
75049/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt me tykitetään voimalla ja euroilla että salla pääsee turvaan.

Vielä viime hetkillä sitten kovat piipussa.

Pitäisi riittää että saadaan salla turvaan.

Lurrikäärme ulos.

Vierailija
75050/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia: TYlsää!

Miikka: Tiäksä?

Tuula: Kyllä kansa tietää!

Nabaz: Tsuku-tsuku-lei

LAura: Mää oon läppämachine!

Mia: Prööt (pierun ääni)

Merve: Tuttifrutti  Yoghurt Splääsh!

Milena: Kuka kirjoitti sen Twiitin? Kirjoitit sää sen?

Vierailija
75051/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks näil noi jårkyn paljon tavaraa

Asukkaat ovat saaneet hurjan paljon vaatteita ja kenkiä talosta.

Niinpä. Uudet talvitakit esim vievät paljon tilaa. Ovat niin ihanan kuohkeita . :D

Vierailija
75052/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin tontun edestä vaatteita mainoskamaa

Vierailija
75053/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia vois pudota tai Salla ja Laura

No niin, tuolla logiikalla voittaa kyllä aina. Hyvä! 

Vierailija
75054/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se hauskaa pilkata elämän laitapuolen ihmisiä..?

Vierailija
75055/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt äänestän kerrankin Sallaa. Salla ollut positiivinen ja on huumorintajuinen. Laurasta pidin ennen. En tykkää kun puukotti Heidiä selkään. Toinen juttu on se , että tuskin osaa arvostaa mitä kaikkea Reeo on tehnyt niiden puolesta tuolla. Keittänyt puurot ja kannustanut muutenkin. Sofia voi mennä kotiin , koska itse myös toivonut sitä.

Asukkaista Heidi on se, joka on kunnostautunut selkään puukottamisessa. Kaiken lisäksi kohteena on olleet omat liittolaiset. :D

Heh, Heidi on siinä mielessä hyvä asukas - ihan arvaamaton. Ja hupaisaa on ollut seurata tuon kateellisen akkalauman myrkykylväntää - se on mukamas ollut Heidi, joka on muiden talutettavissa, jonka mielipiteet ja teot määräävät muut'. EI elämä sentään. Onneksi katsojat näkevät ketkä asukkaat tekevät radikaaleja, omaperäisiä liikkeitä, ja ketkä ovat niitä jotka äänestää siten, kun kaveri määrää. 

Mutta tämä kausi on ollut niin asukkaille kuin joillekin katsojille sellainen 'kun mä sanon että on, niin sitten niin on' -kausi. Kun ilmoitan olevani epäitsekäs ja empaattinen, niin tottahan minä sellainen olen, vaikka katsojien mielestä siirrät järjestelmällisesti aina huomion itseesi ja omiin juttuihisi. Kun sanot ettet tykkä pelata, niin sitten et tykkä pelata, vaikka katsojat näkevät kuinka nautit pelaamisesta ja draamasta ja olet varta vasten tullut tälle kaudelle kun pelaaminen on sallittua ja lähdet pois talosta ovet paukkuen kun tajuat ettei sulla ole mahdollisuuksia voittaa tätä peliä. Kun sanot että olet nainen, niin sitten kanssa olet nainen, vaikka sulla on munat. Mut kato se on vaan mielipidekysymys ja tiedotusasia. Kun mä sanon et toi ihminen on pelottava ja ahdistava, niin se kanssa on, vaikka se lohduttaa ja kannustaa ja ruokkii ja melkein syöttääkin sua. 

Ja katsojat: juu, osalle heistä aivan  aidosti suurimmat kiusatut ja rääkätyt tyypit ovat olleet Merve ja Laura! Ja Reeo ja Miikka ovat kammottavia koulukiusaajia. Ironia ja ironiantaju on täysin pannassa. Ironiaa ei saa käyttää, koska se on kiusaamista. Oikeastaan kaikki huumori on kiusaamista, koska aina siinä nauretaan, hui kauhian kauhiaa, jollekin. Joko itselle tai muille. Jos naurat itsellesi, olet itsekeskeinen ja siten ihan kauhia ihminen. Kiusaat itseäsi. Perverssiä. 

Ja kuitenkin se on Laura ja Merve, jotka viikkotolkulla sylkivät melkoisen toksista pskaa suustaan, milloin tulis narsistia, milloin psykopaattia, milloin haukuttiin noin muuten vain toisia mielipiteettömiksi tyhmyreiksi, naiiveiksi ymv. 

Kirjoitit sitten oikein romaanin tähän. En jaksanut lukasta kuin kaksi ensimmäistä sanaa.

Todennäköisesti kannatat sitten Looraa/Looran jengiä. Kävis kyllä järkeen? Ps. Meitä keskittymiskykyisiä lukijoita kyllä löytyy, joten lyhytjännitteiset voi hypätä suosiolla yli ja säästää samalla muut siltä tiedolta, mitä joku jaksaa tai ei jaksa lukea.

Vierailija
75056/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iskeekö Milenan myrkky ensi viikolla Salllaan?

Minä toivon ja luulen, että Sallasta löytyy vastusta.

Vierailija
75057/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä idea tässä formaatissa on edes

Nyt päästiin villakoiran ytimeen. Bisnes is bisnes.

Ton formaatin tuottaminen joka päivä maksaa maltaita. Ja jotta kulut tulisi katetuksi ja voittoakin syntyisi, niin:

Mainoseurot ohjelman väliajalla.

Eri yritykset syytävät tuotteitaan tonne syötäväksi, juotavaksi, vaatettaen asukkaita, Sponsorit, ym yhteistyö -kumppanit. Ja asukkaat kehuvat näiden yritysten tuotteita, se kuuluu formaattiin.

Ja soketina pohjalla: äänestäjät tuovat euroja kun äänestävät.

Vierailija
75058/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura on tosiaan talon rinsessa.

Ei hakenut laukkujaan eikä myöskään vienyt laukkujaan. Muut palvelee.

Kotio kotio "kasvamaan"...

Vierailija
75059/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura hyvännäköinen nahkahousuissaan ja hyvä vartalo. 

Vierailija
75060/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milenal simät aina ylimielisesti puolitangossa. Ja suu viivana. Tulee mieleen vesa keskinen en tajua miks

Minun mielestä jokaisen naama saa näyttää siltä mitä on. Käytös on se mikä merkitsee. Teot ja sanat.

Ketju on lukittu.