Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
74781/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas pääsee vähemmällä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin! Tunnen Lauran ja on oikeessakin elämässä yhtä kiltti mitä talossa. Ehdottomasti kuuluu voittaa. Tänään äänestämme taas Lauraa koko perhe 👍

No sitten et taida tietää millainen on aidosti mukava ja kiltti ihminen. Sellainen on Lauran täydellinen vastakohta.

Äänestäkää toki. Tuotanto kiittää pikku panoksestanne. Ei Laura siltikään tätä kautta voita.

Sinä siis kuvittelet tietäväsi jotain ihmisestä jota et lainkaan tunne. Etpä ole kovin kummallinen tiedoiltasi ja ymmärrykseltäsi. Mutta oman ymmärryksensä varassahan täällä kaikki joutuvat elämään. Sinäkin.

Vierailija
74782/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läppä-Lauran kolme parasta läppää bb-talossa:

1. -

2. -

3. -

Tuleeko muille mieleen muita?

Tulee, mutta seuraa itse äläkä täällä kysele mitään oppimateriaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
74783/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa Sofian tuntien meikkausta kattoo. Koska Sofialla ei oo muuta annettavaa niin joutais pois.

No helppo nakki saada Soffe pois talosta. Rahaa nyt mättämään Sallan ja Lauran äänestysnumerolle niin johan Sofia lähtee kuin kuppa Töölööstä.

Ei Soffe häviä minnekkään jos sulle ei ole euroja mitä käyttää ja äänestää. Rikkaat äänestää, köyhät ottaa pikavippejä että voivat lainarahalla äänestää tässä humpuukki formaatissa.

Mun omat eurot menee paljon tärkeämpään kohteeseen kuin BB:hen.

Vierailija
74784/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura on tosiaan rohkea kun uskaltanut haasta jopa Reeonkin ja olla eri mieltä. Tämmöistä on tarvittukin! Ehdottomasti ja tuo virkeyttä taloon ja uusia tuulia!

No empä nyt sanois, että uskaltaa haastaa. Uskaltaa läyhätä selän takana, mutta päin naamaa ei uskaltanut nimetä.

Ehkä se ei oo joka tilanteessa ollut järkevää, mutta kyllä minäkin toivon että olisi enemmän uskaltanut. Sitä en tajua miten nämä muut on niin hannareita. Milla ja Salla esim käänsivät totaalisesti kelkkansa kun pelkäsivät tippumista.

Sitäkään en ymmärrä kun Tupu sanoi koosteessa että aiemmin ei tykännyt Reeosta kun se käski muita äänestämään miten halusi - varsinainen marionetti-esitys on ollut koko BB - mutta tästä Reeosta on nyt alkanut tykkäämään. Sama tyyppi se edelleen on, kokoajan muut myötäilee ja kyselee häneltä mitä pitää tehdä. Reeo on saanut sen vahvan otteen muista ja nyt kun peli on kääntynyt yksilöpeliin niin hänen pelitaktiikkansa vaan on esittää mukavaa. Hän keittää puurot ja antaa muiden mennä ensin syömään. Pelkkää showta kaikki.

Laura sen sijaan on aito, samoin Soffe. Mia tietysti vähän esittää, mutta on silti mukavampi kuin Reeo. Mä olen nähnyt mikä Reeo on tuolla ja tuo hänen roolinsa ei mene läpi, mun mielipiteeni pysyy. Reeo ja Miikka olis heti alkuun pitänyt saada tuolta pois. Olisi ollut parempi jos Jerry ja Pirkka olisivat jääneet heidän sijasta.

74785/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TE JOITA KIINNOSTAA TRANS- ihmiset niin teidän pitäisi päästä juttelemaan syvällisesti yhden sellaisen ihmisen kanssa niin käsityksenne MUUTTUU VARMASTI ymmärtäväisemmäksi ja positiivisemmaksi.

Voin sanoa että olen keskustellut yön pimeinä tunteina yhden ihmisen kanssa syvällisiä hänen elämästään/tilanteestaan ( kaunis naisellinen nainen - sirot kädet ym).

Seuraavana aamuna oli leikkaus joten häntä jännitti eikä oikein nukuttanut.

On suorastaan sydäntä särkevää mitä he joutuvat kokemaan. Normaalin näköinen, kaunis nuori joka käy treffeillä ikäisensä miehen kanssa. Tapaamiset loppuu siihen kun suhteesta pitäisi tulla läheisempi - jokainen voi kuvitella itsensä samaan asemaan !!!!!

Jos kaikki juttelisivat esim. tämän naisen kanssa niin käsitykset muuttuisivat.

Vierailija
74786/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna on tullut katsottua paljon leffoja, taloelämä niin tylsää.

Vierailija
74787/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa Sofian tuntien meikkausta kattoo. Koska Sofialla ei oo muuta annettavaa niin joutais pois.

Mä jaksoin katsoa 8 tuntia putkeen sitä Prisman kassahihnaa. Kyllä mua kiinnostaa Sofian meikkaaminen kun kohokohta on karvan taivutus ylä - ja alaviistoon. Tosi viihdyttävää.

Vierailija
74788/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi vaikutti kateellidelt kun rero et muut saa elokuvan ym

eikä kukaan noista vaikuttanut kateelta, katsoin 24/7 , itseä ei edes kiinnosta moinen leffa, popparit ja irtokakit ja jokainen kopeloi sormillaan niitä

Vierailija
74789/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42528 kirjoitti:

Kertokaas nyt mihin Lauran suosio perustuu? Päässyt aiemmissa äänestyksissä aina alkuvaiheessa turvaan ja nytkin reilussa johdossa. Ei mitään häntä vastaan ole,, mutta en oikein näe mitä hän tuo ohjelmaan. Olisin ajatellut tippuvan hyvinkin alussa.

No minä ainakin vaan tykkään Laurasta - en siis tunne enkä tiedä entuudestaan, mutta vähitellen oon alkanu enempi ja enempi tykkäämään. Aluksi hän ei paljoa herättänyt minkäänlaisia mielipiteitä, mutta vähitellen. Oon huomannut että on ihan fiksu, huomaa asioita. Myös ns tavallisuus viehättää. Ei ole ärsyttävä eikä kiusaa, piikittele eikä manipuloi, ei ole omahyväinen ja olevinaan muiden yläpuolella.

Laura ois täydellinen elokuvatähti mun mielestä. Ei oo liian ilmeikäs. Mun mielestä hän on mielettömän kaunis, just oikealla tavalla. Ei sellanen tyrkky joka heti herättää huomion. Päivä päivältä kiinnostavampi. Ei yritä "kaupata" itseään, ei yritä olla suosittu, ei tee myyntipuheita.

Sulla on nyt väärä ketju, tämä on bb 2022. Kuvaamaasi Lauraa eiole talossa.

Ihan oikea ketju on, ja kyllä juuri Samasta Laurasta on kyse.

Vierailija
74790/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään sopiva hetki laittaa Laura ulos.

Juuri näin, ettei olisi uhka roomalle.

Vierailija
74791/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks Millu on koko päivän maannut sängyssä mittaamassa olematonta kuumettaan?

Millu on jotenkin vastenmielinen puheissaan,  ulkokoasua myöten. Silmänympäyrykset sairaan näköiset, virtsatulehdus ja ilmavaivat, menisi lääkäriin ja sitämyötä kotiin.

suoraan lääkäriin kun pääsee talosta, kattava verikoe. Vasta 26 vee ja väsyttää, ei suinkaan tuo oo enään normaalia. 

Mialla on selkeästi kaikki suolistosairauden oireet. Varsinaisten suolistovaivojen lisäksi oireita ovat myös muut kivut, väsymys, välillä palee ja välillä olo on kuumeinen ja muutakin vastaavaa.

Varhaiset vaihdevuodet alkaneet.

Oletko mielestäsi nokkela? Et ole nokkela, olet vain typerä.

Vierailija
74792/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura on tosiaan rohkea kun uskaltanut haasta jopa Reeonkin ja olla eri mieltä. Tämmöistä on tarvittukin! Ehdottomasti ja tuo virkeyttä taloon ja uusia tuulia!

No empä nyt sanois, että uskaltaa haastaa. Uskaltaa läyhätä selän takana, mutta päin naamaa ei uskaltanut nimetä.

Juu Laura ja Merve olivat  talon juorutätsyt..Merveä oli hauska seurata heti juoruamaan kun silmä vältti..

Vierailija
74793/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näin! Tunnen Lauran ja on oikeessakin elämässä yhtä kiltti mitä talossa. Ehdottomasti kuuluu voittaa. Tänään äänestämme taas Lauraa koko perhe 👍

Uskon että varmaan puhut niin totta kuin osaat.

Vierailija
74794/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon Heidin voittavan.

On hän välillä ärsyttäväkin, mutta jotakin nuoruuden viattomuutta vielä jäljellä ja toipunut hyvin saamistaan turhista puhutteluista (Reeo ja Miikka). 

Vierailija
74795/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koosteessa ei varmaan tänään näytetä kuinka Laura meinasi ensin pilata alhaisten komediaesityksen eikä halunnut edes osallistua kun muilla oli hänen mielestään niin paljon paremmat esitykset. Kiukuttelun, itkun ja hampaiden kiristelyn jälkeen Laura vasta kokosi itsensä. Lyön vaikka vetoa että koko se Lauran draamailu ja itkut jätetään pois koosteesta jotta saadaan hapannaama kiukuttelija ylivoimaisesti jatkoon.

Vierailija
74796/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppuna on tullut katsottua paljon leffoja, taloelämä niin tylsää.

Sama täällä. On ollut mukava viikonloppu ilman BB:tä ja huomaan. että ostin ihan turhaan 24/7. Luen sitten Iltasanomista kuka tämän paskaohjelman voitti. Tosin olen Finaaliviikon etelän hiekkarannoilla, lomaa pukkaa.

Muuta siis mielessä kuin joku rupinen bb.

Vierailija
74797/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomennan tämän lauseen. Koko Lauran perhe syytää rahaa Lauran äänestysnumerolle. Rahahan ratkaisee kuka BB:n voittaa, EI suosio.

Kuinka moni tämän ymmärtää ? Ei monikaan. Tyhmät äänestäjät laittaa euron tai kaksi suosikilleen ja sitten ihmettelee että kuis toi Läppämasiina on edelleenkin vielä talossa.

Pitää äänestää satasilla tai tuhansilla euroilla mieli pitää suosikki talossa. Eikö vaan ?

Vierailija
74798/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläinen ei saa kylläkään niin paljoa kuin 12,000 kuukaudessa, vaan vähän yli tonnin.

Minä eläkeläinen saan yli 3000 euroa. Verot tuosta  29 prosenttia. Eli käteen jää vuodenvaihteen korotusten jälkeen 2400 - 2500 e/kk.

Minä eläkeläinen, saan kuukaudessa nettona 1500€. Vuoden vaihteen jälkeen n.1560€. Eläkkeeni on keskivertoa suurempi. Eläke kertyi 45 vuoden työuran jälkeen. Se eläkkeiden suuruudesta.

Minä eläkeläinen saan n. 1000 €. Jos pieniä korotuksia tulee, vero nousee ja käteen jäävä summa pienenee.

Kiva !

Eikö olekin! Että siitä vaan jatkakaa juttuja eläkeläisistä, jotka ryöstävät suurilla tuloillaan teidän tulevat eläkkeet.

Tässä ei kylläkään kukaan ole ryöstänyt yhtään mitään.

Nykyiset eläkeläiset ovat maksaneet silloisten eläkeläisten eläkkeet työssä käydessään, he ovat kerryttäneet eläketurvakeskuksen valtavat varannot, joilla eläkkeet on turvattu vuosikymmeniksi, tästä oli juuri uutisissa juttua. Nyt töissä käyvät maksavat seuraavien eläkkeet jne. Näin se vaan menee. Itsekin eläkkeellä aikanaan joku muu maksaa silloin parhaillaan eläkemaksuja.

Vierailija
74799/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42528 kirjoitti:

Kertokaas nyt mihin Lauran suosio perustuu? Päässyt aiemmissa äänestyksissä aina alkuvaiheessa turvaan ja nytkin reilussa johdossa. Ei mitään häntä vastaan ole,, mutta en oikein näe mitä hän tuo ohjelmaan. Olisin ajatellut tippuvan hyvinkin alussa.

No minä ainakin vaan tykkään Laurasta - en siis tunne enkä tiedä entuudestaan, mutta vähitellen oon alkanu enempi ja enempi tykkäämään. Aluksi hän ei paljoa herättänyt minkäänlaisia mielipiteitä, mutta vähitellen. Oon huomannut että on ihan fiksu, huomaa asioita. Myös ns tavallisuus viehättää. Ei ole ärsyttävä eikä kiusaa, piikittele eikä manipuloi, ei ole omahyväinen ja olevinaan muiden yläpuolella.

Laura ois täydellinen elokuvatähti mun mielestä. Ei oo liian ilmeikäs. Mun mielestä hän on mielettömän kaunis, just oikealla tavalla. Ei sellanen tyrkky joka heti herättää huomion. Päivä päivältä kiinnostavampi. Ei yritä "kaupata" itseään, ei yritä olla suosittu, ei tee myyntipuheita.

Sulla on nyt väärä ketju, tämä on bb 2022. Kuvaamaasi Lauraa eiole talossa.

Ihan oikea ketju on, ja kyllä juuri Samasta Laurasta on kyse.

Ei kahta puhetta, läppälooran ystäviä siellä päässä selkeästi ollaan 😅

Vierailija
74800/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koosteessa ei varmaan tänään näytetä kuinka Laura meinasi ensin pilata alhaisten komediaesityksen eikä halunnut edes osallistua kun muilla oli hänen mielestään niin paljon paremmat esitykset. Kiukuttelun, itkun ja hampaiden kiristelyn jälkeen Laura vasta kokosi itsensä. Lyön vaikka vetoa että koko se Lauran draamailu ja itkut jätetään pois koosteesta jotta saadaan hapannaama kiukuttelija ylivoimaisesti jatkoon.

TIETYSTI JÄTETÄÄN!!

Mitään Lauran negailuja ei ikinä näytetä koosteissa. Näytetään vaan kuinka hän on muka aina iloinen ja positiivinen. Kunnon tuotannon lellikki.

Tääkin on ihan naurettavaa, että Laura muka stand-upin neljän parhaan joukossa. JUU EI TOD. Tuotanto vähän pistänyt ääniä!

Ketju on lukittu.