Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Laura heitti kaikki loput korianterit biojätteisiin. Miksi piti tuhlata, vaikka jotkut noista asukkaista kuitenkin tykkää paljon korianterista
Kun se hapannaama ei itse tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karmea käärmetimo.
Ei kukaan normijärki ota käärmeitä taloonsa.
On paholaisen palvoja.
Toinen karmea lisko oli se vieressä istuja tatuoitu mimmi.
Karmea pyydys.
Käärme timo on homo, sekä se koosteessa oikealla puolella (katsojasta), istuva Kimmo on homo, rumaksi töherretty nainen on lesbo.
Miksi oikein urakalla tuollaista sakkia laitettu koosteeseen. Kenen kutsumia, onko ollut Snow asialla.
Ei kyllä kiinnostanut katsoa noita, paria ihmistä lukuun ottamatta.
Kieltämättä hieman irvokasta, etä 80-90% vieraista edustaa tiettyä vähemmistöä. Tykkään kyllä Kimmosta sekä Tupusta, asiallisia vieraita.
Vierailija kirjoitti:
Laura tuskin tippuu tänään. Sillä on jostain syystä iso fanikunta BBn facesivuilla. Selailin keskusteluja, kannattajina kuvien perusteella iäkkäämpiä ihmisiä, jotka kertovat seuraavansa vain koostelähetyksiä 😄
Olen melko iäkäs ihminen, mutten seuraa koosteita, vaan 24/7. Suosittelen muillekin iäkkäille, aukeaa silmät :D ja vaihtuu kannatuksen kohteet!
Vierailija kirjoitti:
Laura tuskin tippuu tänään. Sillä on jostain syystä iso fanikunta BBn facesivuilla. Selailin keskusteluja, kannattajina kuvien perusteella iäkkäämpiä ihmisiä, jotka kertovat seuraavansa vain koostelähetyksiä 😄
Laura on ihana, go Laura! 🥰🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mia kyselee, oliko sapatti se, jossa ollaan syömättä ja juomatta. Juu, juuri se
Juutalaisten sapatinvietossa on erittäin tarkat rajoitukset. Eli Mia kyseli ihan asiasta.
maitotuotteiden kanssa ei lihaa ja päinvastoin, kosher
Tuo koskee ihan jokapäiväistä ruoan käsittelyä, valmistamista ja syömistä - ei pelkästään sapattina.
Soffe haluais halata Reeoa, ku Reeolla on lämmin syli ja tulee turvallinen olo et kaikki on hyvin :3
Laura maitojunalla Mikkeliin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen melko iäkäs ihminen, mutten seuraa koosteita, vaan 24/7. Suosittelen muillekin iäkkäille, aukeaa silmät :D ja vaihtuu kannatuksen kohteet!
Enpä usko että vaihtuu.
Onko Sofia kiva ihminen. Onko feikki myös luonteeltaan.Kaikki sitä kehuu koosteissa.
Laura maitojunalla Mikkeliin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin! Koosteista saa täysin valheellisen kuvan asukkaista ja heidän toiminnastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura on ihana, go Laura! 🥰🥰
Palstan kiihkoilijoita on hauska huudattaa! Nytkin moni hakkaa pää punaisena ja silmäkulma kosteana konettaan tuon ansiosta.
Simät ja korvat auki, klo 15.46 (cam1) miltä näyttää kateellisuus.
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä jaksetaan päivästä toiseen puhua Sofiasta? Eikö teitä kyllästytä jauhaa samoja asioita? Varmaan jotain 55% ketjun viesteistä koskee Soffea.
Jep, vaikuttaa aika pakkomielteiseltä tuo kirjoittelu. Ajattelevat varmaan Soffen jalkoväliä unissaankin.
Milloin se Kimmo oli tossa ohjelmassa. Niin söde mut varmaan sateenkaarilaisia.Namuliini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pystytte todistamaan että ihminen syntyessään on nainen sekä mies.
Rinnat penis jne. Niin tulkaa nyt se todistamaan todeksi.
Santerin fanit.
Karmea pyydys on. Hoitoon ja heti.
Kova lääkitys että tokenee.
Häviävän pieni osuus vastasyntyneistä on sellaisia, joiden sukupuolta ei suoraan määritellä pojaksi tai tytöksi. Puhutaan intersukupuolisuudesta. Käsittääksi transjutuilla ei ole yhtäläisyyttä tähän. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Olet ihan väärässä ja tulet olemaan. Tyttö on tyttö ja poika on poika usko se.
mitä sitten kun pojasta tuntuu että on tyttö, ts femiininen ajatuksiltaan, ulkonaöltään, jne Eduskunnassa translaki miten edistynyt? Ei oo paljon tullut seurattua eduskunnan istuntoja ja uutisiakin hyvin vähän. No tämä baska loppuu 28.11. ja palaan sitten kuplasta todelliseen elämään.
Tasaarvoa kaikille kirjoitti:
Milloin se Kimmo oli tossa ohjelmassa. Niin söde mut varmaan sateenkaarilaisia.Namuliini.
MKrisu voitti niin Kimmo oli siinä, ei diggaa naisia sillai, tykkäsin Kimmosta silloin kun oli BB ssa. Kimmo ilmeisesti nyt veturikuski, lukee edelleen lakia ts ei oo vielä valmistunut, n 6 v menee ja toisilla vähemmän .
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42528 kirjoitti:
Kertokaas nyt mihin Lauran suosio perustuu? Päässyt aiemmissa äänestyksissä aina alkuvaiheessa turvaan ja nytkin reilussa johdossa. Ei mitään häntä vastaan ole,, mutta en oikein näe mitä hän tuo ohjelmaan. Olisin ajatellut tippuvan hyvinkin alussa.
No minä ainakin vaan tykkään Laurasta - en siis tunne enkä tiedä entuudestaan, mutta vähitellen oon alkanu enempi ja enempi tykkäämään. Aluksi hän ei paljoa herättänyt minkäänlaisia mielipiteitä, mutta vähitellen. Oon huomannut että on ihan fiksu, huomaa asioita. Myös ns tavallisuus viehättää. Ei ole ärsyttävä eikä kiusaa, piikittele eikä manipuloi, ei ole omahyväinen ja olevinaan muiden yläpuolella.
Laura ois täydellinen elokuvatähti mun mielestä. Ei oo liian ilmeikäs. Mun mielestä hän on mielettömän kaunis, just oikealla tavalla. Ei sellanen tyrkky joka heti herättää huomion. Päivä päivältä kiinnostavampi. Ei yritä "kaupata" itseään, ei yritä olla suosittu, ei tee myyntipuheita.
Sulla on nyt väärä ketju, tämä on bb 2022. Kuvaamaasi Lauraa eiole talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42528 kirjoitti:
Kertokaas nyt mihin Lauran suosio perustuu? Päässyt aiemmissa äänestyksissä aina alkuvaiheessa turvaan ja nytkin reilussa johdossa. Ei mitään häntä vastaan ole,, mutta en oikein näe mitä hän tuo ohjelmaan. Olisin ajatellut tippuvan hyvinkin alussa.
No minä ainakin vaan tykkään Laurasta - en siis tunne enkä tiedä entuudestaan, mutta vähitellen oon alkanu enempi ja enempi tykkäämään. Aluksi hän ei paljoa herättänyt minkäänlaisia mielipiteitä, mutta vähitellen. Oon huomannut että on ihan fiksu, huomaa asioita. Myös ns tavallisuus viehättää. Ei ole ärsyttävä eikä kiusaa, piikittele eikä manipuloi, ei ole omahyväinen ja olevinaan muiden yläpuolella.
Laura ois täydellinen elokuvatähti mun mielestä. Ei oo liian ilmeikäs. Mun mielestä hän on mielettömän kaunis, just oikealla tavalla. Ei sellanen tyrkky joka heti herättää huomion. Päivä päivältä kiinnostavampi. Ei yritä "kaupata" itseään, ei yritä olla suosittu, ei tee myyntipuheita.
Eihän tuo osaa näytellä tai tehdä komiikkaa lainkaan, joten miten hänestä elokuvatähti tulisi? Ulkonäöllä (joka sekään ei ole kovin kummoinen) ei näytellä. Näyttelijä tarvitsee ilmeikkyyttä ja muuntautumiskykyä, jota Lauralla ei mitä ilmeisimmin ole.
Itseasiassa se taitaa olla niin, että näyttelijän täytyy osata olla ilmehtimättä liikaa. Me ei tiedetä Lauran muuntautumiskyvystä ja lahjoista tai lahjattomuudesta paljoakaan katsomalla Bigbrotheria. Mulla on sellainen vaikutelma että Laurasta olisi valkokankaalle. Tällä palstalla keskitytään haukkumaan joten en ihmettele sun kommenttia, mutta en myöskään pidä sitä arvossa ollenkaan.
Ketä ootte joita kiinnostaa Sofian jalkojenväli, kattokaa omia haaroja.
Seuraan vain 24/7 ja Laura on ollut suloinen, kiltti ja huomaavainen muita kohtaan. Lisäksi huumorintajuinen ja jaksaa heittäytyä tehtäviin. Toivottavasti pääsee finaalin asti. Toinen suosikkini Salla.
Ei ne kovin kehuneet Reeon et co vaivannäköä..