Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
74821/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42528 kirjoitti:

Onhan se Laura varmasti mukava ja kiltti ja niin edelleen. Mutta talosta en muista lähinnä kuin sen, että puukotti Heidiä ja aloitti sen jälkeen itkuesitykset. Sekä Merven kanssa juoruamiset. Ei tuo mielestäni ansaitse nykyisen kaltaista suosiota. T: se aiempi suosion ihmettelijä. Olen toki vain koosteiden varassa.

Juoruamiset ja juonittelut vielä pystyy antamaan anteeksi, koska nyt on juonittelukausi. Itse en ymmärrä Lauran suosiota siksi, koska se on vaan niin tylsä tyyppi. Eipä ole näkynyt paljon puhuttuja läppiä ja muutenkin murjottaa milloin mistäkin syystä. Tällä viikollakin on lähinnä mököttänyt, kun ei saa muka tarpeeksi ruokaa. Ja kukaan ylhäisistä ei saisi näyttää iloiselta hänen mielestään.

Vierailija
74822/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin! Tunnen Lauran ja on oikeessakin elämässä yhtä kiltti mitä talossa. Ehdottomasti kuuluu voittaa. Tänään äänestämme taas Lauraa koko perhe 👍

Suomennan tämän lauseen. Koko Lauran perhe syytää rahaa Lauran äänestysnumerolle. Rahahan ratkaisee kuka BB:n voittaa, EI suosio.

Kuinka moni tämän ymmärtää ? Ei monikaan. Tyhmät äänestäjät laittaa euron tai kaksi suosikilleen ja sitten ihmettelee että kuis toi Läppämasiina on edelleenkin vielä talossa.

Pitää äänestää satasilla tai tuhansilla euroilla mieli pitää suosikki talossa. Eikö vaan ?

En ole tuon kiistelynne osapuoli, mutta näin yleisöstä käsin voin sanoa, että kirjoituksesi on lapsellinen.

Kiistely ? Lapsellinen ? Kirjoitukseni oli ja on faktaa. Lainaan tässä Sainion toteamuksen. Äänestäminen maksaa.

Se maksaa YHDEN EURON per ääni.

Sainio on siis lapsellinen kun tuommoista höpäjää suorassa lähetyksessä ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
74823/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mia kyselee, oliko sapatti se, jossa ollaan syömättä ja juomatta. Juu, juuri se

No ei todellakaan ole.

Vierailija
74824/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42528 kirjoitti:

Onhan se Laura varmasti mukava ja kiltti ja niin edelleen. Mutta talosta en muista lähinnä kuin sen, että puukotti Heidiä ja aloitti sen jälkeen itkuesitykset. Sekä Merven kanssa juoruamiset. Ei tuo mielestäni ansaitse nykyisen kaltaista suosiota. T: se aiempi suosion ihmettelijä. Olen toki vain koosteiden varassa.

Juoruamiset ja juonittelut vielä pystyy antamaan anteeksi, koska nyt on juonittelukausi. Itse en ymmärrä Lauran suosiota siksi, koska se on vaan niin tylsä tyyppi. Eipä ole näkynyt paljon puhuttuja läppiä ja muutenkin murjottaa milloin mistäkin syystä. Tällä viikollakin on lähinnä mököttänyt, kun ei saa muka tarpeeksi ruokaa. Ja kukaan ylhäisistä ei saisi näyttää iloiselta hänen mielestään.

Lauran ns. suosio perustuu vain ja ainoastaa rahalla maksettuihin ääniin. Ei mihinkään suosioon. Ei ne Lauran saamat äänimäärät ole ilmaisia.

74825/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42528 kirjoitti:

Naiset juoruaa, miehet neuvottelee. Naiset katalia, miehet taktikkoja. Naiset itsepäisiä, miehet määrätietoisia. Sinäkin - ilmeisesti tietämättäsi - toistat vanhoja klisheitä. Naisten peli ei kuitenkaan poikkea mitenkään miesten pelistä tuolla talossa.

Jaa että mitä että? Kyllähän miehetkin juoruaa., missä sanoin mitään muuta? Enkä nähdäkseni tuossa puhunut mitään miehistä näin yleensäkään. Ihmettelin vain Lauran suosiota. En yhtään mitään muuta. Jotkut nyt vain nähtävästi näkevät omia ennakkoluulojaan ja vainoharhojaan joka puolella.

Vierailija
74826/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin! Tunnen Lauran ja on oikeessakin elämässä yhtä kiltti mitä talossa. Ehdottomasti kuuluu voittaa. Tänään äänestämme taas Lauraa koko perhe 👍

Ai kiltti? Joo se kiltti valehteli mm Reeosta ( joku laittoi twiitin videon bb sivuille), et Reeo alkoi huutaa sille ihan psykoosissa ja hullun kiilto silmissä, et mene nukkumaan. Asia ei ollut niin, museotehtävä ja R sanoi ystävällisesti Lauralle ja otti olkapäästä kiinni, että mene vuorostasi nukkumaan. Alkaa jo mennä kunnianloukkauksen rajoille tuon muijan touhu. Ulos tänään!

Jokainen kokee asiat omalla tavallaan. Laura koki Reeon käytöksen uhkaavana itseään kohtaan ha hänellä on täysi oikeus omiin tunteihinsa.

Jos kokee kuiskaamisen raivoamisena, niin onko ihminen silloin valehtelija vai pahasti sekaisin päästään? Ei tuossa oikein muita vaihtoehtoja ole.

Vierailija
74827/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään transihmisiä vastaan. Kaikki transvestiitit eivät kuitenkaan masturboi kameralle tai myy itseään rahasta. Tällaista en arvosta ja kertoo ihmisestä paljon. Tämä on myös siihen, miksi en itse Sofiasta pidä.[/quote

Sofia on transnainen, ei transvestiitti, joka on ihan eri asia. Ei ole nimikkeet siellä ihan hallussa.

Sofia on mies, homo, toisaalta mitä väliä mikä hän on. Häipyisi talosta, niin täälläkin olisi siistimpää..

Etkö ole huomannut, että aika paljon johtuu sinusta itsestäsi, miten siistiä täällä on?

Vierailija
74828/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomennan tämän lauseen. Koko Lauran perhe syytää rahaa Lauran äänestysnumerolle. Rahahan ratkaisee kuka BB:n voittaa, EI suosio.

Kuinka moni tämän ymmärtää ? Ei monikaan. Tyhmät äänestäjät laittaa euron tai kaksi suosikilleen ja sitten ihmettelee että kuis toi Läppämasiina on edelleenkin vielä talossa.

Pitää äänestää satasilla tai tuhansilla euroilla mieli pitää suosikki talossa. Eikö vaan ?

En ole tuon kiistelynne osapuoli, mutta näin yleisöstä käsin voin sanoa, että kirjoituksesi on lapsellinen.

Kiistely ? Lapsellinen ? Kirjoitukseni oli ja on faktaa. Lainaan tässä Sainion toteamuksen. Äänestäminen maksaa.

Se maksaa YHDEN EURON per ääni.

Sainio on siis lapsellinen kun tuommoista höpäjää suorassa lähetyksessä ?

Tiedätkö, mitä sana fakta tarkoittaa? Etpä tiedä. Eli kirjoituksesi oli lapsellinen, ja tämä uusi myös.

Heh, menipä sulla nyt pahasti ihon alle tämä 💰 mun toteamus että äänestäminen maksaa. Miksi noin hätäännyit ? Lepo vaan.

Vierailija
74829/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen kannattaa nyt hetki miettiä haluaako tukea prostituutiota äänestyksessä. Kuten Sofia itsekin on sanonut, valtaosa hänen asiakkaistaan on heteroja perheenisiä, jotka käyvät laittamassa peniksensä hänen anaaliinsa. Antaisitko äänesi prostituoidulle naiselle?

Vierailija
74830/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään transihmisiä vastaan. Kaikki transvestiitit eivät kuitenkaan masturboi kameralle tai myy itseään rahasta. Tällaista en arvosta ja kertoo ihmisestä paljon. Tämä on myös siihen, miksi en itse Sofiasta pidä.[/quote

Sofia on transnainen, ei transvestiitti, joka on ihan eri asia. Ei ole nimikkeet siellä ihan hallussa.

No ei oo ihme! On muunsukupuolista, on transfeministejä ja trans sitä ja tätä, on intersukupuolisia ja sun ties mitä perushomojen ja lesbojen lisäksi. Tietävätkö kaikki asianomaiset itsekään mitä mitäkin on. Mäpä tykkään parittomina päivinä tytöistä ja parillisina pojista. Haluan että minua huomioidaan oikealla nimellä suuntaukseni vuoksi. Olen Hinttendaami, muista se, tai muuten loukkaat oikeuksiani verisesti.

74831/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42528 kirjoitti:

En siis pidä juoruilua mitenkään pahana asiana. Mutta ei kai se nyt voi suosion perustakaan olla. Lähinnä hainkin tuota, ettei mitään hän tuo taloon. Tylsä on. Mitään muuta en hänestä ja tekemisistään muista

Vierailija
74832/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon Heidin voittavan.

On hän välillä ärsyttäväkin, mutta jotakin nuoruuden viattomuutta vielä jäljellä ja toipunut hyvin saamistaan turhista puhutteluista (Reeo ja Miikka). 

Reeo puhutteli itkuista Heidiä, en koskaan oo joutunut edes vanhempien puhutteluun että istutaan ja katsotaan silmiin ja morkataan ja se ei olisi edes tehonnut minuun. 

Päin vastoin! Olisit ilman muuta tarvinnut kunnon kotikasvatuksen! Tuo viestisi osoittaa, että siellä jäi aika paljon aukkoja kasvatuksen kattavuuteen.

Ja kerrothan meille lisää kotikasvatuksesta. Ollaan kuulolla.

Vierailija
74833/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun alhaisissa on ollut hyvä meno ja kaikilla ollut ihan kivaa vaikka välillä vedetty vaan puuroa. Vieläkö se Laura ajattelee Reeosta samaa kun ennen ? On meinaa aika erikoinen muija. Itkee kun joutui nimeämään silloin Heidin. Haloo kuka sinut Laura pakotti kirjoittaa Heidin nimen !!!  Laura kotiin. 

Vierailija
74834/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42528 kirjoitti:

Lauran ns. suosio perustuu vain ja ainoastaa rahalla maksettuihin ääniin. Ei mihinkään suosioon. Ei ne Lauran saamat äänimäärät ole ilmaisia.

Kaikkien ns. suosio perustuu vain ja ainoastaan rahalla maksettuihin ääniin. Mitä tarkoitat tuolla postauksellasi?

Vierailija
74835/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä taas jutut. Saa hyvät naurut aina kun tänne eksyy 👏😂

Vierailija
74836/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se Sofia nimenomaan on transvestiitti.

"Transvestiitti ei halua korjata sukupuoltaan kun taas transsukupuolinen henkilö tuntee tarvitsevansa sukupuolen korjauksen."

Sofiaa tykkää munastaan, eikä halua sitä poistaa.

Ainakin youtube-videoidensa perusteella haluaa alapääleikkaukseen.

Vierailija
74837/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se Sofia nimenomaan on transvestiitti.

"Transvestiitti ei halua korjata sukupuoltaan kun taas transsukupuolinen henkilö tuntee tarvitsevansa sukupuolen korjauksen."

Sofiaa tykkää munastaan, eikä halua sitä poistaa.

En minäkään haluaisi poistaa, jos minulla olisi. Olen aina ollut kateellinen pojille/miehille heidän munastaan. Olenko siis syntinen?

Vierailija
74838/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42528 kirjoitti:

Kaikkien ns. suosio perustuu vain ja ainoastaan rahalla maksettuihin ääniin. Mitä tarkoitat tuolla postauksellasi?

Varmaan tarkoitti sitä, että Lauralla on takanaan joku äänestyskampanja. Sukulaiset syytävät rahojaan äänestyksiin, niin hän näyttäytyy katsojille suositumpana kuin onkaan.

Vierailija
74839/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Sofia saa sen ison peniksen piiloon? 🤔

Vierailija
74840/100630 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylhäiset (Milenaa lukuunottamatta) on koko ajan niin kilttejä alhaisia kohtaan ja toivoo niille parasta ja hyvää ja on onnellisia niiden puolesta. Nytkin heti onnittelemassa niitä kun voittivat komediaklubin. Samaan aikaan alhaiset ei tee mitään  muuta kuin valittaa ja nillittää koko ajan ylhäisistä ja kaikesta vähästä mitä ne saa. Yksikään niistä ei ees onnittelut ylhäisiä viikkotehtävän voitosta vaan pelkkää kettuilua kuului. Kun BB:llä on postia, niin siellä on Heti Salla, Laura ja Millu naama nyrpyllä huutamassa vastalausetta "No en kyllä tee mitään".

Raivostuttavaa lapsellisuutta varsinkin kun alhaiset eivät ole joutuneet päivääkään kärsimään talossa. Joka päivä saaneet armoa ja ruokaa. Tätä taas ylhäiset ei tiedä, niin symppaavat noita marttyyreja koko ajan.

Ketju on lukittu.