Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Se on zamboonikone! Hyvin arvattu, että palkintona Nelosen Kummeli-leffa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pystytte todistamaan että ihminen syntyessään on nainen sekä mies.
Rinnat penis jne. Niin tulkaa nyt se todistamaan todeksi.
Santerin fanit.
Karmea pyydys on. Hoitoon ja heti.
Kova lääkitys että tokenee.
Häviävän pieni osuus vastasyntyneistä on sellaisia, joiden sukupuolta ei suoraan määritellä pojaksi tai tytöksi. Puhutaan intersukupuolisuudesta. Käsittääksi transjutuilla ei ole yhtäläisyyttä tähän. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Olet ihan väärässä ja tulet olemaan. Tyttö on tyttö ja poika on poika usko se.
Merve oli talon karismaattisin asukas tällä kaudella. Harmi, että Daiyana joutui poistumaan niin aikaisin talosta. Hän todennäköisesti olisi ollut paljon mielenkiintoisempi asukas kuin ns. roomalaiset tylsyydet.
Reeo on ok, mutta muut roomalaiset ei niinkään. Katsojatkin tekevät välillä vääriä valintoja.
Outoa, että muka kaikki alhaiset voitti äänestyksen. Miten muka? Noiden esitys ei edes ollut stand upia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa Sofian olla jo rauhassa! Ei tuosta haukkumisesta ja halveeraamisesta oo mitään hyötyä! Kertokaa jotain rakentavaa mielummin. Minua ihan säälittää jo tämä Sofia.
Heitti eilen läppää itsestään, enemmän kuin virallinen talon läppäloora. Jos Sofia menee inttiin ja siellä sanotaan asento, Sofia kysyy millainen asentoa ja demontsoi suosikkiasentonsa. Ei oikein muista naurattanut, Sofialla ei ole minkäänlaista häpyä.
Täytyy joskus osata nauraa myös itselleen. Homoillakin on ihan oma homovitsifoorumi, ihan heterona sinne joskus eksyin vitsejä lukemaan.
En tiedä minkä verran tehdään suomessa sukupuolen leikkauksia. Ei ole mikään pikku leikkaus. Sofialla vielä miesten varusteet. Ei välttämättä halua mihinkään leikkaukseen ? Kovasti haluaa olla nainen. Silti pitää videot missä ei peittele sitä , että on mies.
Ja Heidi: "nytkö me ei päästä makkariin" ja suu mutrulle. Siinä teille kypsän ja aikuisen naisen käytöstä, olkaa hyvät!
Kyllä talo kaipaisi ilopillereitä mm. Diyana, Pirkka, ruzbeh. Missä kaikki ohjelma nyt talosta. Tekeekö siellä kukaan mitään. No okei, tuo kahtiajako noin pienellä porukalla ei ehkä mukavin idea. Toivottavasti tuo kahtia jako ei pitkään kestäisi, mutta eipä näistä ikinä tiedä....
Vierailija kirjoitti:
Ja Heidi: "nytkö me ei päästä makkariin" ja suu mutrulle. Siinä teille kypsän ja aikuisen naisen käytöstä, olkaa hyvät!
Ja oliko tuossa joku ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Merve oli talon karismaattisin asukas tällä kaudella. Harmi, että Daiyana joutui poistumaan niin aikaisin talosta. Hän todennäköisesti olisi ollut paljon mielenkiintoisempi asukas kuin ns. roomalaiset tylsyydet.
Reeo on ok, mutta muut roomalaiset ei niinkään. Katsojatkin tekevät välillä vääriä valintoja.
Diyana, Pirkka, Ruzbeh, Marko.... kaikilla olisi ollut paljonkin annettavaa taloon. Ja virkeitä eloisia ihmisiä, joilla mielikuvitusta.
Äänestykset turhia, koska Sofia on varma voittaja.
Mä äänestin eilen Sofiaa, koska oli ainoa, joiden vitseille edes hymähdin. Enkä ole lainkaan Soffe-fani, vaan fanitan Reeoa. Mutta Reeo oli tehtävässä huono, liian myötähäpeää herättävän pervo makuuni. Salla oli ihan hyvä roolissaan, mutta ei ollut kunnon vitsejä mukana esityksessä. Pihalla spontaani esitys oli parempi.
Laura voi nyt leijua, kun voitti palkinnon eli Läppämachine still alive!
Käyttäjä42528 kirjoitti:
Kertokaas nyt mihin Lauran suosio perustuu? Päässyt aiemmissa äänestyksissä aina alkuvaiheessa turvaan ja nytkin reilussa johdossa. Ei mitään häntä vastaan ole,, mutta en oikein näe mitä hän tuo ohjelmaan. Olisin ajatellut tippuvan hyvinkin alussa.
No minä ainakin vaan tykkään Laurasta - en siis tunne enkä tiedä entuudestaan, mutta vähitellen oon alkanu enempi ja enempi tykkäämään. Aluksi hän ei paljoa herättänyt minkäänlaisia mielipiteitä, mutta vähitellen. Oon huomannut että on ihan fiksu, huomaa asioita. Myös ns tavallisuus viehättää. Ei ole ärsyttävä eikä kiusaa, piikittele eikä manipuloi, ei ole omahyväinen ja olevinaan muiden yläpuolella.
Laura ois täydellinen elokuvatähti mun mielestä. Ei oo liian ilmeikäs. Mun mielestä hän on mielettömän kaunis, just oikealla tavalla. Ei sellanen tyrkky joka heti herättää huomion. Päivä päivältä kiinnostavampi. Ei yritä "kaupata" itseään, ei yritä olla suosittu, ei tee myyntipuheita.
Vierailija kirjoitti:
Äänestykset turhia, koska Sofia on varma voittaja.
No mieluummin, kuin joku Roomalaisista
Sallan aika on lähteä.
Jotain perusilkeää ja näyteltyä olemuksessa. Voi tietysti johtua sisäisestä epävarmuudesta. Nätimpi ilman meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta äänestäjää harmittaa kun olivat syytäneet rahaa Nabaksen pysymiseen talossa ? Kankkulan kaivoon meni ne eurot. Tai siis Tuotanto ne rahat sai.
Mitä hyötyä minun olisi äänestää ja lykätä rahaa tuohon tyhjänpäiväiseen formaattiin ? Ihan sama kuka sieltä milloinkin lentää ulos.
Kyllä sen voi noinkin ajatella, mutta joku häädöstä aina tippuu. Koska seuraan 247, niin haluan seurata suosikkejani ja siksi saatan käyttää hyvinkin roposiani siihen, että pysyisivät talossa ja mieluummin se inhokki tippuisi. Toistaiseksi on hyvin plussan puolella saldoni. 👍🏼
Heitti eilen läppää itsestään, enemmän kuin virallinen talon läppäloora. Jos Sofia menee inttiin ja siellä sanotaan asento, Sofia kysyy millainen asentoa ja demontsoi suosikkiasentonsa. Ei oikein muista naurattanut, Sofialla ei ole minkäänlaista häpyä.