Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas ilmeisesti poistettu viestini, jossa viitasin tästä transihmisestä huhtikuussa tehtyyn erikoishaastatteluun.
Oon huomannut et omiakin viestejä poistuu ihmeellisellä tavalla, vaikka eivät ole solvaavia, mutta ottavat toki kantaa. Oon miettinyt, että riittääkö ylläpidolle, että joku vaan ilmoittaa asiattomaksi, oli viestin sisältö mitä tahansa. Joskus hävinnyt ihan kymmenessä/kymmenissä minuuteissa. Tämän huomannut kun joku on ehtinyt vastata viestiin, mutta alkuperäistä ei ole enää missään.
Ai en ole seurannut, olen kirjoittanut, että Sofia on palkallinen vieras talossa, patsastelee voittajan elkein, ei osallistu äänestysjuttuhin, koska se ei häntä koske lainkaan.
Sen olen huomannut, että kun joku on lainannut tekstiäni ja kommentoinut, alkuperäistä kommenttiä ei löydy enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymähdin, kun Miikka sanoi, että kaikki talon hauskimmat laitettu toiselle puolelle. Ai Laurakin? :D
Kyllä. Sitä hän tarkoitti.
Hassua on myös se, että alhaisten puolella on kaikki pk-seutulaiset, jos Järvenpää luetaan hetkeksi mukaan pk-seutuun. Ylhäisten puolella kaikki on Turun suunnalta kotoisin. Osa asuu siellä nyt ja osa on sieltä alunperin. Voinemme siis vetää johtopäätöksen, että stadilaisilla on aina hauskempaa 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas ilmeisesti poistettu viestini, jossa viitasin tästä transihmisestä huhtikuussa tehtyyn erikoishaastatteluun.
Oon huomannut et omiakin viestejä poistuu ihmeellisellä tavalla, vaikka eivät ole solvaavia, mutta ottavat toki kantaa. Oon miettinyt, että riittääkö ylläpidolle, että joku vaan ilmoittaa asiattomaksi, oli viestin sisältö mitä tahansa. Joskus hävinnyt ihan kymmenessä/kymmenissä minuuteissa. Tämän huomannut kun joku on ehtinyt vastata viestiin, mutta alkuperäistä ei ole enää missään.
Ai en ole seurannut, olen kirjoittanut, että Sofia on palkallinen vieras talossa, patsastelee voittajan elkein, ei osallistu äänestysjuttuhin, koska se ei häntä koske lainkaan.
Sen olen huomannut, että kun joku on lainannut tekstiäni ja kommentoinut, alkuperäistä kommenttiä ei löydy enää.
...näyttikin tuossa edellä samasta asiasta joku huomauttaneen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika törkeää sanoa Milenaa pahikseksi.
No.... koosteessa se tuli aika vahvastikin ilmi. Hänen kasvojen eleistä oikein näki sen vtutuksen kun ensiksi itse kieltäytyi, huom. IHAN ITSE antamasta armoa alhaisille ja sitten kun Miikka suostuikin niin haukkui ihan itse muut lyttyyn kun eivät lähteneet tuohon pahansuopa-Milenan kelkkaan mukaan. Kyllä Milena ihan itse aiheuttaa OMALLA KÄYTÖKSELLÄÄN näitä tilanteita vaikka onkin kova syyttelemään muita ja uhriutumaan.
milena selitti pk-huoneessa valintaansa siten, että nyt häntä haukutaan, kun ajatteli joukkueen etua. kun edelliskerralla ajatteli omaa etuaan, häntä haukuttiin. Kun hedi ajatteli omaa etuaan ja teki sen mukaisen valinnan, heidin päätä silitettii, että niin pitikin valita.
vaikka en milenaa äänestäisi voittajaksi, niin kyllähän hänellä tuossa on pointti: talossa todellakin kohdellaan milenaa eri tavalla kuin muita. Tästä näkökulmasta katsoen ei ole mikään ihme, että milenalla on nyt useampi herne nenässä ja miksi milena takertuu jokaiseen pieneenkin epätasa-arvoisuuteen, joka kohdistuu häneen. Kaikki tuo kertoo siitä, että häntä sattuu ja että häntä on satutettu.
ikävää, että nuo muut hurskastleijat eivät osaa nähdä omaa toimintaansa. Jos edes joku heistä valaistuisi tuon suhteen, niin milena voisi saada hänestä esimerkin ja muokata sitten omaa käytöstään normaalimpaan suuntaan.
tuolla talossa on tosiaan todella myrkyllinen ilmapiiri.
alhaiston jäsenet eivät ole joutuneet talossa kärsimään mistään. joutuvat olemaan ulkona byhyy... vaatetta päälle, niin sen kestävät. ruoasta vähän pulaa, byhyy.. ei tuolla kukaan ole anorektikon mitoissa, paitsi sofia, mutta hänellä se on ehkä tietoista - näyttää enemmän feminiiniseltä. Sitäpaitsi tuo asetelmahan voi muuttua vielä niin, että ylhäistö pääsee alhaistoksi, joten voivat päästä itsekin kokemaan ulkoilmaelämää
Milena on ihan itse käytöksellään aiheuttanut tilanteensa ja samalla myrkyttänyt talon ilmapiirin. Ulos mahdollisimman pian tuo manipuloivasti, kiusaavasti, jopa sadistisesti käyttäytyvä ja toisaalta marttyyriä esittävä Milena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä Milenaa ei äänestetty ulos viime sunnuntaina? Pilaa talon ilmapiiriä paljon narsistisia piirteitä omaavalla käytöksellään. Katsojallekin inhottavaa. Tällaisen ei pitäisi olla ns. kontenttia. BB:kin suosinut tuota kiusaajaa, kun ohi asukkaitten oman äänestyksen nosti Milenan ylhäisiin. Tämä nainen heti ulos, kun mahdollista!
Jos Milena olisi häädetty, silloin Tuula ja ehkä Nabbekin olisivat vielä talossa. Molempi parempi (tai huonompi).
Kyllä itse olisin tuon epätasapainoiselta vaikuttavan riidankylväjäläyhääjän sijaan mieluummin katsonut Tuulaa. Todennäköisesti Nabbekin olisi vielä talossa.
Tuula onnistui edellisenä iltana ja kriittisenä äänestyspäivänä kiukuttelemaan itsensä äkki- inhokiksi että jopa Milena unohtui siinä showssa. Joko Tuula halusi pois talosta tai sitten hänellä ei ollut mitään peliälyä jäljellä.
Tuulalla tuli virhearviointi kun alkoi turhasta kiukuttelemaan. Ensinnäkin se kuntosalilla läyhääminen, ei olisi kannattanut mennä sinne vaan rätti handuun koska oli siivouspäivä. En ymmärrä miten otti nokkiinsa mitä Miikka sanoi kun piti puhelimeen vastata ja sitten olikin Tuulan päivä pilalla. Tai mitta oli jo täynnä että ei jaksanut, toki olisi halunnut vielä tuolla olla. Olis kantsinut laskelmoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymähdin, kun Miikka sanoi, että kaikki talon hauskimmat laitettu toiselle puolelle. Ai Laurakin? :D
Kyllä. Sitä hän tarkoitti.
Hassua on myös se, että alhaisten puolella on kaikki pk-seutulaiset, jos Järvenpää luetaan hetkeksi mukaan pk-seutuun. Ylhäisten puolella kaikki on Turun suunnalta kotoisin. Osa asuu siellä nyt ja osa on sieltä alunperin. Voinemme siis vetää johtopäätöksen, että stadilaisilla on aina hauskempaa 😄
oisko Järvenpäässä asunut n 2 v ja muutti Kalasatamasta ja kotoisin Saloran pitäjästä joka teki konkat.-
Hauska seurata Reeoa tässä salatehtävässä :D
Reeo siis epäilee, että ylhäisten tehtävä on selvittää että kuka ruuat varasti. Nyt Rreo yrittää vetää epäilyjä itseensä, että ei paljastuisi että Salla on oikea varas.
Reeo siis yrittää olla epäilyttävä, mutta ei liian selvästi epäilty
Voi että naurattaa tuo keskustelu Heidi-Miikka-Reeo-akselilla nyt tuolla ulkona. Kun yrittävät selvittää mitä illan aikana/yöllä on tapahtunut. Niin lämminhenkistä ja hauskaa selvittelyä 😂
Käyttäjä42643 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun suosikkini on nyt Sofia. Hän ei pelaa, tykkään itsevarmoista ihmisistä, jotka luottavat itseensä ilman juonittelua.
Ja lisäksi puhui hienosti Milenalle siitä että miksi pitää aina kostaa. Että miksi aina vastata pahalla takaisin, että joskus voisi antaa hyvää. Hienoa Sofia!
Onko muita jotka kuuli tuon eilen?
Jos Sofia tosiaan toistamiseen on laittanut itsensä häätöön, leikkii nyt pyhimystä ja samalla vaikuttaa ylimieliseltä. Jos on häädössä, ulos!
Sofiahan pelaa täyttähäkää. Jos saa itsensä häätöön, niin varmasti teitää / uskoo että ei joudu pois ja sitten joutuu ulos joku muu, ehkä sellainen, jonka ei haluttaisi lähtevän. Kyllä Sofia pelata osaa, sädekehä päänsä päällä. Jos uhrautuu niin silloin piätäisi panna suoraan ulos, ilman äänestyksen suomaa mahdollista turvaa. Toivottavsti ei saa lävitse haluaan.
Muutoin olen sitä mieltä että jos Mia on kipeenä niin sen olisi paras päästä pois ja kotiin parantelemaan itseään. Ei kait kukaan viisa ole henkensä kaupalla talossa?
toivottavasti Salla lähtee, ei mitään annettavaa noista mitä jäljellä on
Reeo ja Heidi sopii hyvin yhteen kun toisella on pikkuoravan nauru ja toisella semmoset hampaat.
Reeo on talossa mukava. Jaksaa hääräillä puuron kanssa. Monta kertaa olisi voinut sanoa keittäkää välillä muut puuron. On varmaan arjessa myös sosiaalinen ja hauska. Millu on koko ajan äänessa ja heittää läppää. Onko hän arjessa samanlainen. Milenasta en paljon hyvää sanottaa saa. Ensin oli Heidin kimpussa ja nyt Sallan. Onko hän millainen arjessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42643 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auts !!
Jos virtsatietulehdus, ehdottomasti lääkekuuri.
Ei pelkkä Karpalomehu auta.
Olo kurja pissattaa, vilunväristyksiä, saattaa kuumeilua olla.
Lääkettä, lääkettä.....Kun Mia meni ulos alhaisiin pihui tamponeista. Oliko menkat. Paljon tunteja ulkona ja suihkussa ei käynyt ekapäivinä. Kylmyys oli ja hygienia oli mitä oli ja nukkunu likaisilka college housuillaan viikko tolkulla. Sitten suihkuttaa alapäähän jotain kemikaalia.
Ulkonakin voi saada virtsiksen jos joutuu menemään suihkuunkin kylmässä. Ei alapäähän mitään kemikaaleja kait suihkuteta? Luuliis että tuotanto on ottanut naishygienian huomioon ulkonaolevilla. On niitä wc kosteuspyyhkeitä ja intimipyyhkeitä. Vähin mitä tuotannon pitää tehdä joka tapauksessa on suojella ihmiset niin, että eivät ainakaan tuollaisen takia tule kipeiksi. Ei kait tuonne BB taloon voi mennä terveytensä uhaten? Pissatesti vaan ja lääkekuuri. Mia kun piereskelee niin tulee varmasti niitä "kosteita" pieruja ,täynnä colibakteereita, housuun. Eipä se virtsis sitten muuta tarvikkaan.
Mia on puhunut useaan otteeseen pimppaan laitettavasta tuoksusta. Oliko heitetty vitsinä.
En haluaisi olla hetkeäkään ihmisen seurassa joka on noin räävitön, kuten tämä Millu vai mikä hänen nimensä on. Ihmiseloon kuuluu intiimejä asioita joita ei jatkuvasti pieremisen kera hoiloteta suusta ulos. Toki ulostaminen yms. on aivan normaali asia, mutta jotain rajaa. Pissi - ja kakkaleikit jäävät lapsuuteen normaalilla ihmisessä.
saisi kyllä jättää nuo tyhmät jutut sikseen
Samalla pyörii päässä sama levy ei jaksa kuunnella sen lässytystä toivottavasti häipyy sunnuntaina .
Mä en voi sietää tota, että kynsiä viilataan missä sattuu. Nytkin Laura viilaa niitä sängyssä toisen nenän edessä. Kiva kun se paskanen kynsipöly lentää toisen naamalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika törkeää sanoa Milenaa pahikseksi.
No.... koosteessa se tuli aika vahvastikin ilmi. Hänen kasvojen eleistä oikein näki sen vtutuksen kun ensiksi itse kieltäytyi, huom. IHAN ITSE antamasta armoa alhaisille ja sitten kun Miikka suostuikin niin haukkui ihan itse muut lyttyyn kun eivät lähteneet tuohon pahansuopa-Milenan kelkkaan mukaan. Kyllä Milena ihan itse aiheuttaa OMALLA KÄYTÖKSELLÄÄN näitä tilanteita vaikka onkin kova syyttelemään muita ja uhriutumaan.
milena selitti pk-huoneessa valintaansa siten, että nyt häntä haukutaan, kun ajatteli joukkueen etua. kun edelliskerralla ajatteli omaa etuaan, häntä haukuttiin. Kun hedi ajatteli omaa etuaan ja teki sen mukaisen valinnan, heidin päätä silitettii, että niin pitikin valita.
vaikka en milenaa äänestäisi voittajaksi, niin kyllähän hänellä tuossa on pointti: talossa todellakin kohdellaan milenaa eri tavalla kuin muita. Tästä näkökulmasta katsoen ei ole mikään ihme, että milenalla on nyt useampi herne nenässä ja miksi milena takertuu jokaiseen pieneenkin epätasa-arvoisuuteen, joka kohdistuu häneen. Kaikki tuo kertoo siitä, että häntä sattuu ja että häntä on satutettu.
ikävää, että nuo muut hurskastleijat eivät osaa nähdä omaa toimintaansa. Jos edes joku heistä valaistuisi tuon suhteen, niin milena voisi saada hänestä esimerkin ja muokata sitten omaa käytöstään normaalimpaan suuntaan.
tuolla talossa on tosiaan todella myrkyllinen ilmapiiri.
alhaiston jäsenet eivät ole joutuneet talossa kärsimään mistään. joutuvat olemaan ulkona byhyy... vaatetta päälle, niin sen kestävät. ruoasta vähän pulaa, byhyy.. ei tuolla kukaan ole anorektikon mitoissa, paitsi sofia, mutta hänellä se on ehkä tietoista - näyttää enemmän feminiiniseltä. Sitäpaitsi tuo asetelmahan voi muuttua vielä niin, että ylhäistö pääsee alhaistoksi, joten voivat päästä itsekin kokemaan ulkoilmaelämää
Milena on ihan itse käytöksellään aiheuttanut tilanteensa ja samalla myrkyttänyt talon ilmapiirin. Ulos mahdollisimman pian tuo manipuloivasti, kiusaavasti, jopa sadistisesti käyttäytyvä ja toisaalta marttyyriä esittävä Milena.
Ei ole Milenalla kovin helppoa kun on seuranaan talossa kolme Reeon kätyriä ja täältä keskusteluista näköjään löytyy lisää p..an puhujia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auts !!
Jos virtsatietulehdus, ehdottomasti lääkekuuri.
Ei pelkkä Karpalomehu auta.
Olo kurja pissattaa, vilunväristyksiä, saattaa kuumeilua olla.
Lääkettä, lääkettä.....Kun Mia meni ulos alhaisiin pihui tamponeista. Oliko menkat. Paljon tunteja ulkona ja suihkussa ei käynyt ekapäivinä. Kylmyys oli ja hygienia oli mitä oli ja nukkunu likaisilka college housuillaan viikko tolkulla. Sitten suihkuttaa alapäähän jotain kemikaalia.
tuleehan ulkona lämmintä vettä puolituntia aamulla, täytyy olla hereillä, ei pidä suihkuttaa alapäähän mitään eikä itse aarretta pestä saippuoilla, suihkutus riittää, eriasia sitten nk p---u puhelin niin suihkutus alapäähän ja gagga rei-----kään.
Vierailija kirjoitti:
Reeo ja Heidi sopii hyvin yhteen kun toisella on pikkuoravan nauru ja toisella semmoset hampaat.
Menepä katsomaan peilistä itseäsi, ja tule sitten tänne kertomaan minkä eläimen näit?
Miten voi joku tuntematon, BB:n asukas ottaa niin takaraivoon ja etoa nii, ettei voi edes katsoa se leveää olemusta?
En ole aiemmin inhonnut ketään telkkarissa näkemääni. Läskiporsas on sellainen.
Onpa tuolla Heidillä huono ryhti ja not so beautiful facce.
Milena kertoi Maurituiksesta Sofialle, oli ihan mielenkiintoista kuultavaa.
kaikillahan tuolla on tiedossa että Millu hyvä valehtelemaan, itse paljasti joka oli tyhmää.