Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
72621/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika törkeää sanoa Milenaa pahikseksi.

No.... koosteessa se tuli aika vahvastikin ilmi. Hänen kasvojen eleistä oikein näki sen vtutuksen kun ensiksi itse kieltäytyi, huom. IHAN ITSE antamasta armoa alhaisille ja sitten kun Miikka suostuikin niin haukkui ihan itse muut lyttyyn kun eivät lähteneet tuohon pahansuopa-Milenan kelkkaan mukaan. Kyllä Milena ihan itse aiheuttaa OMALLA KÄYTÖKSELLÄÄN näitä tilanteita vaikka onkin kova syyttelemään muita ja uhriutumaan.

milena selitti pk-huoneessa valintaansa siten, että nyt häntä haukutaan, kun ajatteli joukkueen etua. kun edelliskerralla ajatteli omaa etuaan, häntä haukuttiin. Kun hedi ajatteli omaa etuaan ja teki sen mukaisen valinnan, heidin päätä silitettii, että niin pitikin valita.

vaikka en milenaa äänestäisi voittajaksi, niin kyllähän hänellä tuossa on pointti: talossa todellakin kohdellaan milenaa eri tavalla kuin muita. Tästä näkökulmasta katsoen ei ole mikään ihme, että milenalla on nyt useampi herne nenässä ja miksi milena takertuu jokaiseen pieneenkin epätasa-arvoisuuteen, joka kohdistuu häneen. Kaikki tuo kertoo siitä, että häntä sattuu ja että häntä on satutettu.

ikävää, että nuo muut hurskastleijat eivät osaa nähdä omaa toimintaansa. Jos edes joku heistä valaistuisi tuon suhteen, niin milena voisi saada hänestä esimerkin ja muokata sitten omaa käytöstään normaalimpaan suuntaan.

tuolla talossa on tosiaan todella myrkyllinen ilmapiiri.

alhaiston jäsenet eivät ole joutuneet talossa kärsimään mistään. joutuvat olemaan ulkona byhyy... vaatetta päälle, niin sen kestävät. ruoasta vähän pulaa, byhyy.. ei tuolla kukaan ole anorektikon mitoissa, paitsi sofia, mutta hänellä se on ehkä tietoista - näyttää enemmän feminiiniseltä.  Sitäpaitsi tuo asetelmahan voi muuttua vielä niin, että ylhäistö pääsee alhaistoksi, joten voivat päästä itsekin kokemaan ulkoilmaelämää

Vierailija
72622/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42643 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auts !!

Jos virtsatietulehdus, ehdottomasti lääkekuuri.

Ei pelkkä Karpalomehu auta.

Olo kurja pissattaa, vilunväristyksiä, saattaa kuumeilua olla.

Lääkettä, lääkettä.....

Kun Mia meni ulos alhaisiin pihui tamponeista. Oliko menkat. Paljon tunteja ulkona ja suihkussa ei käynyt ekapäivinä. Kylmyys oli ja hygienia oli mitä oli ja nukkunu likaisilka college housuillaan viikko tolkulla. Sitten suihkuttaa alapäähän jotain kemikaalia.

Ulkonakin voi saada virtsiksen jos joutuu menemään suihkuunkin kylmässä. Ei alapäähän mitään kemikaaleja kait suihkuteta? Luuliis että tuotanto on ottanut naishygienian huomioon  ulkonaolevilla. On niitä wc kosteuspyyhkeitä ja intimipyyhkeitä. Vähin mitä tuotannon pitää tehdä joka tapauksessa on suojella ihmiset niin, että eivät ainakaan tuollaisen takia tule kipeiksi. Ei kait tuonne BB taloon voi mennä terveytensä uhaten? Pissatesti vaan ja lääkekuuri. Mia kun piereskelee niin tulee varmasti niitä "kosteita" pieruja ,täynnä colibakteereita, housuun. Eipä se virtsis sitten muuta tarvikkaan.

Mia on puhunut useaan otteeseen pimppaan laitettavasta tuoksusta. Oliko heitetty vitsinä.

En haluaisi olla hetkeäkään ihmisen seurassa joka on noin räävitön, kuten tämä Millu vai mikä hänen nimensä on.  Ihmiseloon kuuluu intiimejä asioita joita ei jatkuvasti pieremisen kera hoiloteta suusta ulos. Toki ulostaminen yms.  on aivan normaali asia, mutta jotain rajaa.  Pissi - ja kakkaleikit jäävät lapsuuteen normaalilla ihmisessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
72623/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla jauhaa koko ajan Milenasta. Ei sitäkään asukkaat jaksa kuunnella. Välillä katson 24/7 ja aina sama homma että Salla jauhaa Milenasta.

72624/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni Sofiaan maku eilisessä koosteessa. Kävi sitten kertomassa alhaisille, miten numerotehtävä pitää ratkaista. Ajatteli siis vain omaa tai Millun parasta, ei sitä, että toiset yrittäneet ratkaista tehtävän ja valvoneet sen takia. Onhan melkoinen myyrä! 

Mitä mahtaisi esim. Miikka ajatella, jos tämä tulisi ilmi. 

Onhan sekin pelaamista jos et ole vielä älynnyt.Auttoihan Miakin Miikkaa.Sekin oli pelaamista. Tasoissa ovat sen suhteen. Jäynää MIlenalle...

Vierailija
72625/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena suolatonta kaurapuuroa mässyttämään ensi viikolla. Ulkotehtäviin.

Vierailija
72626/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika törkeää sanoa Milenaa pahikseksi.

No.... koosteessa se tuli aika vahvastikin ilmi. Hänen kasvojen eleistä oikein näki sen vtutuksen kun ensiksi itse kieltäytyi, huom. IHAN ITSE antamasta armoa alhaisille ja sitten kun Miikka suostuikin niin haukkui ihan itse muut lyttyyn kun eivät lähteneet tuohon pahansuopa-Milenan kelkkaan mukaan. Kyllä Milena ihan itse aiheuttaa OMALLA KÄYTÖKSELLÄÄN näitä tilanteita vaikka onkin kova syyttelemään muita ja uhriutumaan.

milena selitti pk-huoneessa valintaansa siten, että nyt häntä haukutaan, kun ajatteli joukkueen etua. kun edelliskerralla ajatteli omaa etuaan, häntä haukuttiin. Kun hedi ajatteli omaa etuaan ja teki sen mukaisen valinnan, heidin päätä silitettii, että niin pitikin valita.

vaikka en milenaa äänestäisi voittajaksi, niin kyllähän hänellä tuossa on pointti: talossa todellakin kohdellaan milenaa eri tavalla kuin muita. Tästä näkökulmasta katsoen ei ole mikään ihme, että milenalla on nyt useampi herne nenässä ja miksi milena takertuu jokaiseen pieneenkin epätasa-arvoisuuteen, joka kohdistuu häneen. Kaikki tuo kertoo siitä, että häntä sattuu ja että häntä on satutettu.

ikävää, että nuo muut hurskastleijat eivät osaa nähdä omaa toimintaansa. Jos edes joku heistä valaistuisi tuon suhteen, niin milena voisi saada hänestä esimerkin ja muokata sitten omaa käytöstään normaalimpaan suuntaan.

tuolla talossa on tosiaan todella myrkyllinen ilmapiiri.

alhaiston jäsenet eivät ole joutuneet talossa kärsimään mistään. joutuvat olemaan ulkona byhyy... vaatetta päälle, niin sen kestävät. ruoasta vähän pulaa, byhyy.. ei tuolla kukaan ole anorektikon mitoissa, paitsi sofia, mutta hänellä se on ehkä tietoista - näyttää enemmän feminiiniseltä.  Sitäpaitsi tuo asetelmahan voi muuttua vielä niin, että ylhäistö pääsee alhaistoksi, joten voivat päästä itsekin kokemaan ulkoilmaelämää

Sen voin kertoa että kyllä tuolla on aika kylmä. Laavulla oltiin niin kyllä jalkapohjat jäätyi helposti kun paikalla seisoo ja mulla oli talvikengät jalassa.

72627/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"..vaikka en milenaa äänestäisi voittajaksi, niin kyllähän hänellä tuossa on pointti: talossa todellakin kohdellaan milenaa eri tavalla kuin muita"

Kaikkiahan kohdellaan siellä eri tavalla kun muita. BB isovelikin ITSE valitsi alhaiseiin menijät ja mitä muuta tuleekaan valitsemaan kun on vielä loppuun aikaa...luulen että tahti senkun kiihtyy....Turha Milenan itkeä kauden alusta olevia juttuja ..ne on olleet ja menneet..tasan ei käy onnenlahjat BB talossakaan. No excuses ..Milena...out!

Vierailija
72628/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykää teidän Koutsilta. Miks Repa on ilmeinen Koutsi. Mä oisin kysynyt et jaa kuka se on.

Vierailija
72629/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähäistä on tuo mitä Salla jauhaa Milenasta. Milena puhui päivästä toiseen Heidistä. Merve oli silloin vielä talossa. Se oli jo sitä luokkaa , että meni ihan sairaaksi. Milena vaan on sellainen tekee kaikkenssa jotta saa tahtonsa läpi.

Vierailija
72630/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reijolla ei pidä pokka.

Vierailija
72631/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytpä nähtiin livessä, miten hyvin Millu ja Laura osaa valehdella. Ihan pokkana väittivät etteivät tiedä yhtään mitään mistään. Lauran ylhäiset eivät usko edes valehtelevan. Niin hyvin meni läpi

Vierailija
72632/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin iso haloo että ruokaa hävinnyt. Ovat saaneet herkutella viikon ja nyt on kamala rikos kun yksi jauheliha paketti hävinnyt. Ja omenat pitää laskea onko niitä hävinnyt. Vähän noloa ylhäisiltä.

Vierailija
72633/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähäistä on tuo mitä Salla jauhaa Milenasta. Milena puhui päivästä toiseen Heidistä. Merve oli silloin vielä talossa. Se oli jo sitä luokkaa , että meni ihan sairaaksi. Milena vaan on sellainen tekee kaikkenssa jotta saa tahtonsa läpi.

Aamulla Heidi laittoi itselleen puutoa, Milenamöykky istui pöydässä naama norsun veellä, tuijotti Heidin puuron laittoa ja mikä murhaava katse kun Heidi lähti pöytään puuroaan syömään. Mikä viha tuolla möykyllä on Heidiä kohtaan, ihan sairastahan tuo jo on.

Vierailija
72634/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytpä nähtiin livessä, miten hyvin Millu ja Laura osaa valehdella. Ihan pokkana väittivät etteivät tiedä yhtään mitään mistään. Lauran ylhäiset eivät usko edes valehtelevan. Niin hyvin meni läpi

Millun bluffi ei mennyt kylläkään läpi. Epäilevät nimenomaan Millua ja Reeoa.

Vierailija
72635/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeossa on ihailtavaa myös se, että vaikka mies on jo 49-vuotias, innostuu herkästi tehtävistä ja pilkettä löytyy silmäkulmasta. Ihan täysiä mukana noiden reilu parikymppisten jutuissa ja meiningeissä. Varmasti todella pidetty ihminen myös siviilissä talon ulkopuolella.

Vierailija
72636/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeossa on ihailtavaa myös se, että vaikka mies on jo 49-vuotias, innostuu herkästi tehtävistä ja pilkettä löytyy silmäkulmasta. Ihan täysiä mukana noiden reilu parikymppisten jutuissa ja meiningeissä. Varmasti todella pidetty ihminen myös siviilissä talon ulkopuolella.

Reeolla on paljon ystäviä. Hyvin paljon.

Vierailija
72637/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas ilmeisesti poistettu viestini, jossa viitasin tästä transihmisestä huhtikuussa tehtyyn erikoishaastatteluun.

Oon huomannut et omiakin viestejä poistuu ihmeellisellä tavalla, vaikka eivät ole solvaavia, mutta ottavat toki kantaa. Oon miettinyt, että riittääkö ylläpidolle, että joku vaan ilmoittaa asiattomaksi, oli viestin sisältö mitä tahansa. Joskus hävinnyt ihan kymmenessä/kymmenissä minuuteissa. Tämän huomannut kun joku on ehtinyt vastata viestiin, mutta alkuperäistä ei ole enää missään.

Vierailija
72638/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vois kyllä lopettaa kauden jo

Ei ole pakko katsoa.

Vierailija
72639/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauran ruttuturpa alkaa oikeesti jo ärsyttämään. Välillä hänestä tuleekin sellaiset vibat ettei edes haluaisi olla tuolla. Ottaa kaikki ns. vastoinkäymiset liian raskaasti. Eilisessä koosteessa ei tainnut tehdä muuta kuin nyrpistää nokkaansa ja valittaa? Tosi näkymätön, aina kovan paikan tullen. Sitten kasvot kuin Naantalin aurinko heti kun saa itselleen jotakin. Onneksi sentään Reeo ja muut kumppanit hienosti kannustavat toisiaan, mutta tuo Laura vaan möksmöks.

Kooste ei antanut koko kuvaa. Tosiasiassa hän oli hyväntuulinen, osallistui aktiivisesti tehtävään, vaikka kuutio ei onnistunutkaan, ja välit Reeoon olivat hyvät, melkeinpä lämpimät.

No enpä huomannut vaikka katson 24/7:kaakin. Laura tylsintä katsottavaa siinäkin. En ymmärrä mitä ihmiset näkee siinä tylsyyden perikuvassa. Olen samaa mieltä hänestä kuin päivästä 1 asti.

Sama täälä :D heittämällä tylsin asukas tän vuoden bb:ssä..

Joo sama, todella tylsä kuiva tyyppi ja kierokin. Hänkin tiesi oikean twiitin kirjoittajan mutta antoi silti Milenan syyttää Heidiä ja niin kuitenkin olevinaan Heidin kaveri. Olis Milenallakin ollut helpompaa jos twiitin kirjoittaja olisi hänellekin selvinnyt, vaikka ei nyt mun lempiasukas olekaan. Ja Laura kaiken lisäksi heti eilen alkoi läyhätä Reeosta Mian kanssa kun tehtävä oli loppunut ja Reeo meni pk:n. Eli teeskentelee muka Reeon "kaveria".

Viestit kirjoitettiin anonyymina. Siihen on Milenankin tyydyttävä, vaikka kuinka koville ottaa.

Juurikin näin. Milena itse keitti myrkkysopan. Ei näköjään kestä mitään itseensä kohdistuvaa kritiikkiä ja jää sitten loputtomasti kehittelemään teorioita ja omien virheellistenkin päätelmien pohjalta kantaa loputonta kaunaa ja kiusaa olettamaansa kohdetta. Surkuhupaisinta tässä twiittikohussa on se, että twiittihän oli totta. Valtaosa asukkaista oli todennut juurikin noin. 

Mitä sitten edes tapahtuisi, jos Milena saisi tietää viestin kirjoittajan?

- Minä kirjoitin sen.

- Jaa.

Heidin syytös nollattaisiin ja Milena voisi pyytää Heidiltä anteeksi!! Pitäisi pyytää ja muutakin sontaa mitä sieltä suustaan päästelee.

Vierailija
72640/100630 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42643 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun suosikkini on nyt Sofia. Hän ei pelaa, tykkään itsevarmoista ihmisistä, jotka luottavat itseensä ilman juonittelua.

Ja lisäksi puhui hienosti Milenalle siitä että miksi pitää aina kostaa. Että miksi aina vastata pahalla takaisin, että joskus voisi antaa hyvää. Hienoa Sofia!

Onko muita jotka kuuli tuon eilen?

Jos Sofia tosiaan toistamiseen on laittanut itsensä häätöön, leikkii nyt pyhimystä ja samalla vaikuttaa ylimieliseltä. Jos on häädössä, ulos!

Sofiahan pelaa täyttähäkää. Jos saa itsensä häätöön, niin varmasti teitää / uskoo että ei joudu pois ja sitten joutuu ulos joku muu, ehkä sellainen, jonka ei haluttaisi lähtevän. Kyllä Sofia pelata osaa, sädekehä päänsä päällä. Jos uhrautuu niin silloin piätäisi panna suoraan ulos, ilman äänestyksen suomaa mahdollista turvaa. Toivottavsti ei saa lävitse haluaan.

Muutoin olen sitä mieltä että jos Mia on kipeenä niin sen olisi paras päästä pois ja kotiin parantelemaan itseään. Ei kait kukaan viisa ole henkensä kaupalla talossa?

Santeri on talon suurin peluri. On mielinkielin jokaiselle. Istuu vähän jokaisen sylissä.

Kehuu kameralle, miten ihana hän on.

Mutta santerin viihdyttävyys lähentelee nollaa. Kävelee vaan talossa  paikasta A  paikkaan B. 

Jos jonkun mielestä on viihdyttävä, niin halpaa on huvi.

Ketju on lukittu.