Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Naurattaa vielä tänäänkin kun Milena hehkutti eilen 24/7:ssa lukon aukaisuaan niin Heidi ei ollut vieressä kuulevinaan vaan höpötti omiaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On toi Milena yks rautarouva, mahtaa olla mies tossun alla tai ainakin menossa. Huh huh.
En ole voinut olla miettimättä, että tietääköhän tuleva aviomies mihin on ryhtymässä. Onko tullut hänelle yllätyksenä nähdä miten tuleva puoliso käyttäytyy isossa ryhmässä? Isot häät tulossa. Milena puhui niistä tässä eräänä päivänä ja kertoi, että heillä on myös julkinen insta-tili näille häille. Toivottavasti tämä osallistuminen bb:hen ei nyt ole romuttanut näitä hääsuunnitelmia.
Voi mies raukka. Juoksisin itse karkuun jos mun puoliso olisi tuollainen päällepäsmäri kuin Milena
Vierailija kirjoitti:
Minua on koko ajan mietityttänyt se Milenan twiitti. Miten ne epäilykset kääntyivät Heidiin jo ennen Kurosen nuotiota? Minusta kuvattiin sitä, kun kirjoittivat twiittejä ja yhdessä otoksessa välähti kirjoitettua tekstiä, joka minusta oli tuo Milenalle suunnattu twiitti. Siinä kirjoittajalla oli mustat rannekorut kädessään ja mahdollisesti mustaa kynsilakkaa.
Eihän se osaa lukea eikä kirjoittaa.
Ei ole onnellinen liitto luvassa, jos..
Ehkä mies on jo muutranut toisaalle
Vierailija kirjoitti:
Nabbe olisi ollut viihdyttävämpi, jos puheesta olisi saanut paremmin selvää.
Mun mielestä olisi ihan hyvä, jos ihmisen puheesta saisi selvää. Hämää myö se, että vihjailtiin kuinka hän teesekenteli. Olihan se yksi tyyppi, joka Turun torilla haavoittui, leikki pyörätuolissa pikkasen aikaa kunnes vahingossa lähti kävelemään.
Vierailija kirjoitti:
Miltsu kirjotti sen varmaan itse
Hyvin mahdollista. Tuotantohan antaa jatkuvasti tehtäviä. Osittain ennaltaohjattua toimintaa tämäkin ohjelma on.
Vierailija kirjoitti:
Unelmahäätö olis Reeo vs Laura. Päästäis vihdoin Laurasta. Noi milenat summuut pässit kyllä tippuu ihan väistämättä ennen finaalia.
Ikävä kyllä tälläsiä kaksintaisteluhäätöjä tuskin nähdään.
Ja Reeo ensin turvaan ja Laura häädettäisiin nyt sunnuntaina. Se olisi Merven jälkeen kyllä niin unelma. Milenasta pääsee eroon seuraavallakin viikolla, mutta nyt olisi tärkeää häätää Laura
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltsu kirjotti sen varmaan itse
Hyvin mahdollista. Tuotantohan antaa jatkuvasti tehtäviä. Osittain ennaltaohjattua toimintaa tämäkin ohjelma on.
Milenan twiitin on voinut myös BB kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että minä inhoan tämän Santerin tyyliä, vaikka tissit toki arvokkaat ovatkin, eikö hän voisi napittaa joskus paitansa kuten muutkin ihmiset julkisilla paikoilla tekevät. Halpaa, tosi halpaa. Eikö se rivo video ole tarpeeksi mainostava, pitääkö joka hetki mainostaa?
Ilmoitin asiattomaksi. Näin teen muidenkin Sofiaa morkkaavien viestien suhteen, jotka eivät liity BB:iin millään tavalla.
Eihän tuossa viestissä mitään asiatonta ole. Sofia on mennyt ohjelmaan ja tietoisesti valinnut tavan pukeutua, ilmeisesti mainostaakseen bisneksiään. Kyse siis pukeutumisesta eli käytöksestä, jonka itse valinnut provosoivaksi. Kyllähähän tällaista voi kritisoida. Itsekään en tykkää.
-Eri-
Naben suurin ongelma ei ollut edes huono kielitaito tai teeskennelty huono kielitaito vaan joku ihan muu. Joku häiriö hänellä pakosti, puheen tuottaminen haastavaa.
Suomen lihavin Personal Trainer on kamala otus, ilkeä piru. Milena ulos !!
Vierailija kirjoitti:
Minua on koko ajan mietityttänyt se Milenan twiitti. Miten ne epäilykset kääntyivät Heidiin jo ennen Kurosen nuotiota? Minusta kuvattiin sitä, kun kirjoittivat twiittejä ja yhdessä otoksessa välähti kirjoitettua tekstiä, joka minusta oli tuo Milenalle suunnattu twiitti. Siinä kirjoittajalla oli mustat rannekorut kädessään ja mahdollisesti mustaa kynsilakkaa.
Sen kirjoittaja oli Merve joka tunnusti sen Lauralle ja Laura hyssytteli sitä ja sanoi ettei saa kertoa siitä muille. Ja syntipukiksi laitettiin Heidi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nabbe sössötti? Turkkilaisessa deittiohj ei.
Ettei tunnistettaisi, ei alynnyt että tatuoinnit näkyvät. Sössötti ja mölöttii BB-talossa, ettei tunnistettaisi mikä on miehiään, tai siis oletettu.
Nabbe olisi ollut viihdyttävämpi, jos puheesta olisi saanut paremmin selvää.