Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Eilen ei Heidi juonut, en siis epäile etteikö olisi oikeasti sairas tällä hetkellä. Hänellä vain on aina ollut migreeni bileiden jälkeen, joten mikäli on taipumusta migreeniin, niin kannattaisi Heidin toki miettiä, kannattaako sitä alkoa tuolla nauttia mikäli johtaa siihen, etta makaa puolet seuraavasta päivästä vuoteessa.
Tuntuu valmiiksi pahalta kun Heidi saa lopulta tietää Lauran vain feikanneen olevansa ystävä. Saa tietää sen viimeistään talon ulkopuolella. Toivonkin että vasta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon samaa mieltä! Heidillä migreeni aina krapulassa. Kannattaisi varmaan jättää juomatta jos siitä aina migreeni seuraa. Kivahan se toki on maata aina seuraava päivä kun muut paahtaa darrassa ja väsyneinä tehtäviä. Valintoja valintoja.
Tässä on vain sellainen ongelma, että käsittääkseni ylhäiset eivät ole saaneet ainoatakaan alkoholijuomaa.
Nyt ei puhuttukaan tästä tehtävästä. Itsellänikin ryyppääminen laukaisee helpommin migreenin. Muuten tuliskin varmaan enemmän juhlittuu.
Miksi sitten aloit puhumaan alkoholijuomista tässä kontekstissa ja implikoit, että Heidi on juonut eilen ja että siksi hänellä on migreeni?
eivät ole saaneet alkoholia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkos kamera ei näy ollenkaan nyt
Hankippa parempi nettiyhteys
Valokuidun päässä molempien kameroiden striimi temppuilee, menee eteen ja taakse ja lähinnä taakse. Liveen ei meinaa päästä, kuvaa saa joskus näkyviin temppuilemalla stop play Että kyllä on nyt tekniikka tuotannolta pettämässä.
Eri
mulla kyllä pelittää, oon välillä ollut 24/7 pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Heidistä pidänkin, niin aika usein on neiti tuolla kipeänä/huonovointinen..Etenkin bileiden jälkeisinä päivinä 😏
Migreenille (joka Heidillä välillä on) tai muuten sairastumiselle ei voi mitään. Sinä ilmeisesti voit? Laurakin on sairaana köyhälistön puolella eikä kukaan häntä siitä moiti.
Kyllä täällä palstalla on Lauraan erikoistunut länkyttäjäjengi, aina kovaa rääkymistä siitä mitä hän tekee tai ei tee, millainen hän on tai ei ole. En tiedä, mitä he kuvittelevat siitä hyötyvänsä.
Jaa. Meillä jokaisella on varmaan silmät päässä. Laura on kipeänä eikä kukaan täällä pää punaisena huuda, että teeskentelee kuten Heidin kohdalla.
Veikkaan, ettei suurin osa ole edes tajunnut että Laura on ollut poissa sairastamassa. Se kertoo tästä asukkaasta KAIKEN.
Ai niin, siellä on joku Laurakin. The läppämachine. Joka voittaa jos nuo kaikki luovuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Eilen ei Heidi juonut, en siis epäile etteikö olisi oikeasti sairas tällä hetkellä. Hänellä vain on aina ollut migreeni bileiden jälkeen, joten mikäli on taipumusta migreeniin, niin kannattaisi Heidin toki miettiä, kannattaako sitä alkoa tuolla nauttia mikäli johtaa siihen, etta makaa puolet seuraavasta päivästä vuoteessa.
Ja lisäyksenä vielä, itse olen sairastanut migreeniä aikoinaan vuosikaudet. Tästä syystä absolutistina menty nyt jo vuosikymmen ja migreenikohtaukset vähentyneet huomattavasti. Luulisi, että kun Heidi on tuollaiseen formaattiin päässyt, osaisi huomioida tekijät, jotka edesauttavat migreenin synnyssä, alkoholi on ilmeisesti myös hänellä yksi tällainen.
Käyttäjä42643 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon samaa mieltä! Heidillä migreeni aina krapulassa. Kannattaisi varmaan jättää juomatta jos siitä aina migreeni seuraa. Kivahan se toki on maata aina seuraava päivä kun muut paahtaa darrassa ja väsyneinä tehtäviä. Valintoja valintoja.
Mistäs tiedätte vaikka olisi "tarkoituksella" kipeenä ja halausii hävitä..tehdä sabotointia Milenalle.
Olen samaa mieltä. Santeri toisena sabotoimassa.
LauraHeidi kirjoitti:
Tuntuu valmiiksi pahalta kun Heidi saa lopulta tietää Lauran vain feikanneen olevansa ystävä. Saa tietää sen viimeistään talon ulkopuolella. Toivonkin että vasta sitten.
Talon ulkopuolella on tosielämä. Tuolla puhutaan mitä puhutaan. Liika totuus napsahtaa herkästi omaan nilkkaan. Heidänkin ystävyytensä laatu nähdään sitten kun tapaavat tosielämässä, jos tapaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valokuidun päässä molempien kameroiden striimi temppuilee, menee eteen ja taakse ja lähinnä taakse. Liveen ei meinaa päästä, kuvaa saa joskus näkyviin temppuilemalla stop play Että kyllä on nyt tekniikka tuotannolta pettämässä.
Eri
Mulla cam1 ponnahtaa kokoajan kohtaan, jossa Miikka ja Milena toteavat naulan kantaan ja yhtäaikaa: NYT RIITTÄÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42643 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Heidistä pidänkin, niin aika usein on neiti tuolla kipeänä/huonovointinen..Etenkin bileiden jälkeisinä päivinä 😏
Migreenille (joka Heidillä välillä on) tai muuten sairastumiselle ei voi mitään. Sinä ilmeisesti voit? Laurakin on sairaana köyhälistön puolella eikä kukaan häntä siitä moiti.
Heidi on jatkuvasti sairaana, kun jotain pitäisi tehdä. Pelkkää teeskentelyä.
Kuinka niin AINA? On pärjännyt kisoissa parhaiten koska on fiksuin naisista. On tehnyt vaikka mitä..turhaa jankutusta..
Ei todellakaan ole fiksuin. Soffe ja Millu ovat fiksumpia. Hän on itse sanonut että on valokuvamuisti, mutta jos ei ois sanonut, enkä muutenkaan oo huomannu, päinvastoin, huonommin muistaa kuin esim Soffe. Mikä ihmeen pakkomielle on syöttää tätä Heidi-soopaa??
HAHAHHAA! :D Kiitos viikon parhaista nauruista! Pierupaskaripuli-Millu ja ääliö-Sofia ovat fiksumpia kuin Heidi? Sofia ei edes ymmärrä kolesterolin, kortisonin ja kortisolin eroa tai tiedä, mikä on viikuna ja sinä pidät häntä fiksuna? Millu taas ei osaa puhua muusta kuin peräpänsä tuotoksista.
Niin, mutta silti ovat fiksumpia. Yleistieto ei kellään tuolla ole hyvä. Edes Reeolla eikä Tuulalla mitä vähän hämmästyin.
Millä perusteella ovat fiksumpia? Siksi koska tykkäävät haukkua toisia selän takana vai miksi? (Heidi ei ole tehnyt niin kertaakaan) Kerro omin sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoppas, multa mennyt ohi, mitäs se Heidi eilen joi?
Heidi sanoi aiemmin että tämä ei ole migreeniä. Niskat on kuulemma jumissa.
Ei mikään ihme, kun ei liiku tai jumppaa ollenkaan.
En pidä erityisesti Miikasta ja Heidistä mutta pakko sanoa että ovat hemmetin sisukkaita. Miikka painanut tehtäviä tauotta aamusta asti ja Heidi sivaltanut varmasti valehtelematta ainakin puolet vastauksista siitä huolimatta että on jossain tajuttomuuden rajamailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö epäterveellisesti eikä harrasta ollenkaan liikuntaa. Ei ihme, että voi huonosti ja näyttää aina kärsivältä.
Aktiivi jalkapalloilija, joka ei harrasta lainkaan liikuntaa?
Monta viikkoa ollut talossa, ei ole lenkkeillyt tai tehnyt mitään muutakaan fyysistä. Aktiivinen Heidi ei ole millään muotoa. Päinvastoin. Passiivinen nuori nainen.
Onko missään ylhäällä niitä suunnistustehtävän kierrosmääriä? Yritin etsiä bb-uutisista, mutta en löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EriMulla cam1 ponnahtaa kokoajan kohtaan, jossa Miikka ja Milena toteavat naulan kantaan ja yhtäaikaa: NYT RIITTÄÄ!
Minulla Miikka ja Reeo kutsuttiin moneen kertaan pk-huoneeseen ja sittenkin Reeo pomppasi taas pihalle muki kädessä.
Mitä nyt tapahtuu? "Tehtävä on tauolla" -kuulutus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö epäterveellisesti eikä harrasta ollenkaan liikuntaa. Ei ihme, että voi huonosti ja näyttää aina kärsivältä.
Aktiivi jalkapalloilija, joka ei harrasta lainkaan liikuntaa?
Monta viikkoa ollut talossa, ei ole lenkkeillyt tai tehnyt mitään muutakaan fyysistä. Aktiivinen Heidi ei ole millään muotoa. Päinvastoin. Passiivinen nuori nainen.
Ja nuo muut lenkkeilevät ja kuntoilevat päivittäin, Heidi on ainoa joka ei näin tee?
Mullakin usein 24/7 pomppaa ajassa taaksepäin.
Kaikki olettaa, että huomenna loppuu tehtävä. Itse toivoisin, että kahtiajako pysyisi ensi viikkoon saakka.
Olet ilmiselvästi ilkeä ihminen jolla ei ole koskaan särkenyt päätä!
Minulla on särkenyt ja tiedän mitä se migreeniherkkyys voi olla pahimmillaan.
Kärsin nuorempana vuosikymmenet kovasta migreenistä. Se tuli päälle lupaa kysymättä ja yleensä jos jotain jännittävää tapahtui sekä myös pienimmästäkin alkoholin määrästä. Yksi lonkero tai olut ja se oli siinä. Ilta täysin pilalla!
Matkoilla myös lennon jälkeen oli varma, että aamulla herään migreeniin. Söin monenlaisia kokeilulääkkeitä sekä myös estolääkkeitä. Kun ikää tuli lisää niin kohtaukset vähenivät ja myös, kun löytyi sairaus johon sain oikeat lääkkeet. Absolutisti olen tänäkin päivänä.
Minusta tuntuu pahalta nuo Heidiä haukkuvat kommentit! Heidi pärjännyt hyvin kaikesta huolimatta.
Ps. Saiko ne eilen edes alkoholia eli mistä darra olisi tullut?