Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Tämän illan valossa häätöön Lurri, Miltsi ja Mika. Lurri ja Miltsi kotiin sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen jo valmis luopumaan Sallasta. Juoruili eilen Milenalle ja tänään ei edes osallistunut tuohon palapelitehtävään. Bye bye takinkääntäjä.
Juoruili Milenalle? Salla itse vastasi puhelimeen ja sai viestin, mikä ei ollut edes salaisuus, olisi saanut kertoa sen kenelle vaan. Millu ja Laura halusi, että Salla kertoisi sen Milenalle myös ja niin he yhdessä kaikki kolme sen kertoivat. Siinä se sun juoruilus, että keksi nyt jotain parempaa.
Ei mennyt lähimainkaan noin 😂 Salla pelaa nykyään Lauran, Millun ja Milenan tiimissä.
Katsoin itse tuon eilen. Kerro mitä vahinkoa tuo aiheutti? Sallalla oli tiedossa, että tänään on kilpailu, eikä muuta. Mitä haittaa oli siitä, että se kerrottiin myös Milenalle? Jotenkin aivan liian tapahtumaköyhää talossa kun ihmisten pitää tästäkin saada draamaa aikaiseksi.
Heidille ei kukaan kertonut, Reeokin sanoi Miikalle ett älä kerro Heidille
Ei Reeokaan mikään kaikista luotettavin ole kun ei voinut olla puhumatta asiasta, eli naiset aavistikin ihan oikein kun epäili, että Reeo puhuu asiasta Miikkalle.
Vierailija kirjoitti:
Palelevat kun syöneet huonosti ja nälkäisiä. On väsy ja nälkä alhaisilla. Ajatus ei kulje. Ylhäisillä etulyöntiasema.
Raitiissa ilmassa ajatus kulkee paljon paremmin kuin sisällä lämpöisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenestä Milena puhuu, kenen päätä silitellään? Ja katkera siitä, että häntä ei lohdutella?
Sillä on taas joku alemmuuskompleksi.
Milena on itsetunnoton ja pikkusieluinen, kaukana ihannoimastaan voimanaisesta. Jos ja kun se voima tarkoittaa henkistä voimaa.
Heti kun uskalsi olla laulutehtävän aikaan epävarma itsensä, oli heti myös sympaattisempi. Milena sairastaa 'vahvan naisen syndroomaa' eli esittää kovista, joka uskaltaa käydä vain niiden kimppuun, jotka kokee itseään heikommiksi tai liian sivistyneiksi kasvatetuiksi (eivät alennu Milenan tasolle, joten näyttää siltä, että Miltsi veti hei pitemmän korren hei). On ehkä yläasteella ollut pakkokin, mutta rooli on jäänyt päälle.
Näin just Reeon rekkamiehen hymyn.
Hauska kontrasti kun Milena ja Miikka jauhavat pelistä ja Heidi huutelee " mulla on viides pala" into piukeena :D
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ne Sallan pahimmat puolet on?
Epävarmuus, vainoharhaisuus, helposti vedätettävissä oleminen (Milena, Laura ja Millu manipuloi Sallankin Reeo-pelkoiseksi). Nyt on alkanut se Sallankin sunshine-kuori rapisemään. On kiukutellut paljon, suu kääntynyt väärinpäin, ei jaksa tsempata eikä tehtävä kiinnosta (Lauralla sama). Salla pelkää lähtöään niin paljon, että oli valmis vaihtamaan puolta. Ei tiedä, että suosionsa on johtunut pitkälti siitä, että kuului Reeon tiimiin ja pysyi uskollisena (+ei draamaile ja on hyväntuulinen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen jo valmis luopumaan Sallasta. Juoruili eilen Milenalle ja tänään ei edes osallistunut tuohon palapelitehtävään. Bye bye takinkääntäjä.
Juoruili Milenalle? Salla itse vastasi puhelimeen ja sai viestin, mikä ei ollut edes salaisuus, olisi saanut kertoa sen kenelle vaan. Millu ja Laura halusi, että Salla kertoisi sen Milenalle myös ja niin he yhdessä kaikki kolme sen kertoivat. Siinä se sun juoruilus, että keksi nyt jotain parempaa.
Ei mennyt lähimainkaan noin 😂 Salla pelaa nykyään Lauran, Millun ja Milenan tiimissä.
Mikä autisti sinäkin olet? Kuvittelet että kaikki mitä tuolla sanotaan olisi jotenkin kiveen hakattu. Ei ole.
Keksi joku uusi haukkumasana, autisti nimittäin on kehu.
Autisti ei ole kehu eikä haukkumasana, se on termi henkilölle jolla on kulmikas ja mustavalkoinen käsitys ihmisten välisestä kommunikoinnista.
Ei se ihan noin mene. Ja mene tekemään vähän galluppia nin huomaat että harva autisti haluaisi luopua ominaisuuksistaan. Mun mielestä se on kehu.
Eihän ne itse tajuakaan kuinka kujalla ne ovat, heillähän on lyijykynät jämptisti pituusjärjestyksessä. Muut ovat outoja, eivät he.
En ole tänään jaksanut haukkua yhtään ketään! Enpä tiedä miksi täällä niin paljon ylipäätään haukutaan. Eihän meistä räyhääjistä voita latia latia yhtään kukaan. Asukkaistakin vaan se yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ne Sallan pahimmat puolet on?
Epävarmuus, vainoharhaisuus, helposti vedätettävissä oleminen (Milena, Laura ja Millu manipuloi Sallankin Reeo-pelkoiseksi). Nyt on alkanut se Sallankin sunshine-kuori rapisemään. On kiukutellut paljon, suu kääntynyt väärinpäin, ei jaksa tsempata eikä tehtävä kiinnosta (Lauralla sama). Salla pelkää lähtöään niin paljon, että oli valmis vaihtamaan puolta. Ei tiedä, että suosionsa on johtunut pitkälti siitä, että kuului Reeon tiimiin ja pysyi uskollisena (+ei draamaile ja on hyväntuulinen).
Tulipa aika päästö, ja kaukana siitä mitä tv-ruudusta luulin nähneeni. Onpa tosiaan paha ihminen! Voi että!
Minä en olisi antanut mitään armoa. Nyt pelataan prkle. Vaikka en Milenasta pidäkään, niin ymmärrän tässä kohtaa häntä. Miksi hänen pitäisi enää ketään tuolla mielistellä tai antaa armoa, ei hänellekään sitä anneta. Kohdistaisit kiukkusi kerrankin vain johonkuhun muuhun kuin kilttiin Heidiin, Milena.
Pistä resting bjaaats facet Mia, Laura ja Salla nippuun, prkele. Ja Soffe niskaprseotteella slummiin. Reeolle näyttäisin persettäni teatraalisesti. Ja Miikkan käskisin olemaan jeesustelematta edes yhden siunatun päivän ajan.
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo alhaiset saaneet mitään ruokaa?
Sellaista SPR-hätäpuuroa. Synteettinen sekoitus joka pitää hengissä, mutta ei pidä nälkää eikä lämmitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä autisti sinäkin olet? Kuvittelet että kaikki mitä tuolla sanotaan olisi jotenkin kiveen hakattu. Ei ole.
Autisti ei ole kehu eikä haukkumasana, se on termi henkilölle jolla on kulmikas ja mustavalkoinen käsitys ihmisten välisestä kommunikoinnista.
Ei se ihan noin mene. Ja mene tekemään vähän galluppia nin huomaat että harva autisti haluaisi luopua ominaisuuksistaan. Mun mielestä se on kehu.
Eihän ne itse tajuakaan kuinka kujalla ne ovat, heillähän on lyijykynät jämptisti pituusjärjestyksessä. Muut ovat outoja, eivät he.
Ootko nyt ihan varma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin itse tuon eilen. Kerro mitä vahinkoa tuo aiheutti? Sallalla oli tiedossa, että tänään on kilpailu, eikä muuta. Mitä haittaa oli siitä, että se kerrottiin myös Milenalle? Jotenkin aivan liian tapahtumaköyhää talossa kun ihmisten pitää tästäkin saada draamaa aikaiseksi.
Heidille ei kukaan kertonut, Reeokin sanoi Miikalle ett älä kerro Heidille
Ei Reeokaan mikään kaikista luotettavin ole kun ei voinut olla puhumatta asiasta, eli naiset aavistikin ihan oikein kun epäili, että Reeo puhuu asiasta Miikkalle.
Juu. Mut koosteessa varmaan esitetään niin, että Reeo oli ainoa, joka laverteli Miikalle ja muut pitäytyi sopimuksessa. Ainakin eilen BB:n ig-stooreisss näytettiin vain Reeon ja Miikan juttuhetki. En tiedä lisättiinkö sinne myöhemmin myös muiden vuodot.
Itse en edes ymmärrä mikä etu tuossa eilisessä puhelussa oli. Parempi etu olisi ollut sellainen, jossa olisi esim. kerrottu tarkemmin kisasta tms.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat talossa olleet kurdit ovat siis luovuttaneet ja poistuneet vapaaehtoisesti.
Jos ukrainalaiset miehet olisivat samaa luovuttajatyyppiä, niin ei Ukrainassakaan kukaan taistelisi demokratian ja vapauden puolesta. Lähi-idän maihin ei enää taida demokratioita tulla, ainokaiseksi jäänee Israel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vain arvailla mitä Sallan päässä liikkui, kun jätti tietoisesti kertomatta koko asian Heidille, luottokumppanille ja tukijalleen. Ja kertoi kuitenkin Milenalle. Ei kerro kovin fiksusta pelaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauna kuumaksi ja Heidi!
Sauna + Heidi= Kuuma Pöppänä
Menehän Veeti 15 vee jo iltatoimiin ja tutimaan. Ja pidä ne kädet sitten peiton päällä!
Nukun nakkena ilman peittoa. Enkä tee mitään "sellaista", on niin nahka ruvella.
Miikka se tietää kaikesta kaiken Miikka keskustelee jonkun toisen kanssa ja samalla selittää ja suomentaa vastapuolen sanomiset. Selittää ja analysoi. Ensin sanoo niin sitten heti perään tekee ihan erilailla kuin 5 minuuttia sitten oli vannonut tekevänsä. Ihan hukassa ilman Reeoa. On ensin samaa mieltä Sofian kanssa sitten Milenan kanssa. Reeolle puhuu täysin vastakkaista. Ota siitä sitten selvää.
Pahoin pelkään, että Milena ja Reeo ovat finaalissa. Miikka siellä ei ole. Ei voita ikinä mitään kilpailuja. Nytkin jos voittaa, niin ainoastaan Milenan, Heidin ja Sofian ansiosta. Menis nytkin jo tuijottamaan sitä palapeliä.
Miikka meinaa voittaa sen 30.000€ puhumalla ja lässyttämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko nyt ihan varma?
Kyllä. Lue vaikka Terveyskirjastosta. Siellä on vankkaa asiantuntijoiden tuottamaa tekstiä autismin kirjosta.
Onko nuo alhaiset saaneet mitään ruokaa?