Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
69941/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula voisi tulla takaisin taloon Nabzin tilalle.

Vierailija
69942/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kaikki vajaita kirjoitti:

Onko vammainen olo onko? Oletko sekaisin oletko? oletko sairas oletko? Oletko vajaa oletko?

Delirium jäänyt päälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69943/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo Laura ei tarkene tuolla ulkona,valittaa vaan. Saisi lähteä kotiin lämpimään.

Vierailija
69944/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllä vaikea luopua Sallasta tai Milenasta tällä viikolla. Molemmat on tuossa tehtävässä näyttäneet pahimmat puolensa.

Mitkä ne Sallan pahimmat puolet on?

Vierailija
69945/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen jo valmis luopumaan Sallasta. Juoruili eilen Milenalle ja tänään ei edes osallistunut tuohon palapelitehtävään. Bye bye takinkääntäjä.

Juoruili Milenalle? Salla itse vastasi puhelimeen ja sai viestin, mikä ei ollut edes salaisuus, olisi saanut kertoa sen kenelle vaan. Millu ja Laura halusi, että Salla kertoisi sen Milenalle myös ja niin he yhdessä kaikki kolme sen kertoivat. Siinä se sun juoruilus, että keksi nyt jotain parempaa.

Ei mennyt lähimainkaan noin 😂 Salla pelaa nykyään Lauran, Millun ja Milenan tiimissä.

Mikä autisti sinäkin olet? Kuvittelet että kaikki mitä tuolla sanotaan olisi jotenkin kiveen hakattu. Ei ole.

Keksi joku uusi haukkumasana, autisti nimittäin on kehu.

Vierailija
69946/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sauna kuumaksi ja Heidi!

Sauna + Heidi= Kuuma Pöppänä

veetit, lauta

Vierailija
69947/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Laura ei tarkene tuolla ulkona,valittaa vaan. Saisi lähteä kotiin lämpimään.

Luultavasti vilustunut. Kahdet ulkovaatteet sisävaatteiden päällä ja palelee. Ibua 800 mg ja unta niin kyllä se siitä tokenee.

Vierailija
69948/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen jo valmis luopumaan Sallasta. Juoruili eilen Milenalle ja tänään ei edes osallistunut tuohon palapelitehtävään. Bye bye takinkääntäjä.

Juoruili Milenalle? Salla itse vastasi puhelimeen ja sai viestin, mikä ei ollut edes salaisuus, olisi saanut kertoa sen kenelle vaan. Millu ja Laura halusi, että Salla kertoisi sen Milenalle myös ja niin he yhdessä kaikki kolme sen kertoivat. Siinä se sun juoruilus, että keksi nyt jotain parempaa.

Ei mennyt lähimainkaan noin 😂 Salla pelaa nykyään Lauran, Millun ja Milenan tiimissä.

Katsoin itse tuon eilen. Kerro mitä vahinkoa tuo aiheutti? Sallalla oli tiedossa, että tänään on kilpailu, eikä muuta. Mitä haittaa oli siitä, että se kerrottiin myös Milenalle? Jotenkin aivan liian tapahtumaköyhää talossa kun ihmisten pitää tästäkin saada draamaa aikaiseksi.

Heidille ei kukaan kertonut, Reeokin sanoi Miikalle ett älä kerro Heidille

Vierailija
69949/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä autisti sinäkin olet? Kuvittelet että kaikki mitä tuolla sanotaan olisi jotenkin kiveen hakattu. Ei ole.

Autisti ei ole kehu eikä haukkumasana, se on termi henkilölle jolla on kulmikas ja mustavalkoinen käsitys ihmisten välisestä kommunikoinnista.

Vierailija
69950/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisen sopuratkaisun Miikka keksi siitä tunnista?

Ehdotti että voivat sopia yhteisen ajan ettei kukaan tee tehtävää niin saavat sisällä olla sillä aikaa. Oliko vilpitön ehdotus vai oma etu että hekin saa levätä.

ei ollut vilpitön

Vierailija
69951/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli on sairautta!

Kyseinen lause oli aikoinaan Oulun Hiukkavaaran varuskunnan kantahenkilökunnan toimiston seinällä. Siitä nousi pieni haloo.

Vanha viisaus. Sääli on sairautta (ja merillä se on rikos). Tarkoittaa: säälivä ihminen asettuu säälittävänsä yläpuolelle, hän on sairastunut ylemmyydentunteeseen ja itserakkauteen.

Empaattinen ihminen puolestaan kykenee asettumaan toisen saappaisiin ja tuntemaan myötätuntoa. 

Armo puolestaan on anteeksiantamista ja muutakin hyvää, jota ihminen voi antaa sille, joka sitä tarvitsee.

Vierailija
69952/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee ja sokeri ei paljoa lämmitä.

noissa oloissa todella lämmittää

Vierailija
69953/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alhaiset sopi keskenään, ettei puhelusta kerrota ylhäisille, tieto pidetään omassa porukassa. Reeo vihjaili puhelun sisällöstä Miikalle, Miikka ymmärsi että tulee skaboja, muttei tajunnut, että liittyy nimeämisiin. Salla (Lauran ja Millun yllyttämänä) kertoi koko puhelun sisällön, myös sen nimeämispuolen, Milenalle. Eli Salla vaihtoi leiriä, ei ole enää roomalainen. Myös Millu oli kertonut jo aiemmin Sofialle koko puhelun sisällön. Eli kukaan ei pitänyt joukkueen lupausta. Reeo ei kuitenkaan kertonut Miikalle kaikkea, muut taas lörpötti kaiken vastapuolelle. Paitsi Heidille ei kerrottu mitään. Nuo tapahtui siis eilen illalla, en tiedä mitä tänä aamuna on puhuttu puhelusta. Mutta jossain vaiheessa tänään Miikka oli tietoinen siitä, että Salla kertoi puhelusta kaiken Milenalle, koska puhuivat siitä.

Niin, eli kaikki puhuivat siitä ja jopa Reeo vihjaili asiasta Miikalle. En ymmärrä, miksi tämä on kaikki laitettu Sallan syyksi, vaikka kaikki hölöttivät.

Vierailija
69954/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli on... kirjoitti:

Onpa Laura myrkyllinen.

Ajatteli että Sofia sanoi puhelimeen kyllä ja että se tarkoittaisi että ylhäisille on sauna lämmin tms.

Mene lepäämään. Olet ihan sekaisin.

ei saa naurattaa tähän aikaan illasta

Vierailija
69955/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiäksä mitä mä tarkotan?

Vierailija
69956/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MSt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo aika hanurista, että yhdet joutuu kylmässä ratkaista tehtävää. Salla ja Laura ei viitsi edes yrittää. Pikkusen voisi edes yrittää. Jotenkin tuntuu, että isoveli ei ole nyt edes ajatellut tätä peliä loppuun asti. Huomasi jo kun Sofia pääsi tuonne hyvien puolelle.

BB voisi tasata peliä antamalla nyt ylhäisille kunnon tarjoilun alkoholia. Jos olisi edes vähän viihdyttävämpää katsottavaa.

Alhaiset sitä alkoholia tarvitsisivat lämmikkeeksi. 

No joo, mut ei se oikein sovi kahtiajaon kuvioon. Alkoholia ylhäisille niin samalla niiden tehtävä kärsii jos tarttuvat houkutukseen.

Vierailija
69957/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siis Miikka tuumaili kun kuuli että Salla mennyt kertomaan Milenalle puhelusta? Kertoiko Miikka Heidille tuosta?

Heidi kyllä rulaa tässä(kin) tehtävässä ja muutenkin asenne kohdillaan, ei sorru turhaan synkistelyyn alhaisten saamasta edusta vaan sormet syyhyten itseluottoa puhkuen odottelee että kahden tunnin karenssi on ohitse.

Vierailija
69958/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palelevat kun syöneet huonosti ja nälkäisiä. On väsy ja nälkä alhaisilla. Ajatus ei kulje. Ylhäisillä etulyöntiasema.

Vierailija
69959/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autisti ei ole kehu eikä haukkumasana, se on termi henkilölle jolla on kulmikas ja mustavalkoinen käsitys ihmisten välisestä kommunikoinnista.

Ei se ihan noin mene. Ja mene tekemään vähän galluppia nin huomaat että harva autisti haluaisi luopua ominaisuuksistaan. Mun mielestä se on kehu.

Vierailija
69960/100630 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ku luulin etten vois tuota milena enempää inhota

Ketju on lukittu.