Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Sauna kuumaksi ja Heidi!
Sauna + Heidi= Kuuma Pöppänä
Vierailija kirjoitti:
Itse olen jo valmis luopumaan Sallasta. Juoruili eilen Milenalle ja tänään ei edes osallistunut tuohon palapelitehtävään. Bye bye takinkääntäjä.
Juoruili Milenalle? Salla itse vastasi puhelimeen ja sai viestin, mikä ei ollut edes salaisuus, olisi saanut kertoa sen kenelle vaan. Millu ja Laura halusi, että Salla kertoisi sen Milenalle myös ja niin he yhdessä kaikki kolme sen kertoivat. Siinä se sun juoruilus, että keksi nyt jotain parempaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole katsellut tänään muuta kuin sen Nabben lähdön. Kiinnostaa kun kuulin pätkän, jossa Milena puhui Miikan kanssa siitä, että Salla oli kertonut Milenalle puhelusta. Tietääkö myös Reeo, että Salla kertoi Milenalle ja Millu Soffelle?
Oho, toivottavasti kertoo Reeolle heti kun mahdollista. Tietävät sitten Sallan luotettavuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen jo valmis luopumaan Sallasta. Juoruili eilen Milenalle ja tänään ei edes osallistunut tuohon palapelitehtävään. Bye bye takinkääntäjä.
Juoruili Milenalle? Salla itse vastasi puhelimeen ja sai viestin, mikä ei ollut edes salaisuus, olisi saanut kertoa sen kenelle vaan. Millu ja Laura halusi, että Salla kertoisi sen Milenalle myös ja niin he yhdessä kaikki kolme sen kertoivat. Siinä se sun juoruilus, että keksi nyt jotain parempaa.
Ei mennyt lähimainkaan noin 😂 Salla pelaa nykyään Lauran, Millun ja Milenan tiimissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauna kuumaksi ja Heidi!
Sauna + Heidi= Kuuma Pöppänä
Menehän Veeti 15 vee jo iltatoimiin ja tutimaan. Ja pidä ne kädet sitten peiton päällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mennyt lähimainkaan noin 😂 Salla pelaa nykyään Lauran, Millun ja Milenan tiimissä.
Mikä autisti sinäkin olet? Kuvittelet että kaikki mitä tuolla sanotaan olisi jotenkin kiveen hakattu. Ei ole.
Miikka sanoi Milenalle, ettei hänkään ymmärrä miksi täällä itkijöiden päätä silitellään. Eikös Miikka juuri itse tehnyt tuota viime viikolla, lohdutti ensimmäisenä Millua ja Sofia kauppamokasta (mitä Nabbe ja Tuula piti perseennuolentana).
Miikkan nuoleskelu on niin ällöttävää, tieksä.
Ei ihme että napatsi lähti kun tuolla on niin tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin itse tuon eilen. Kerro mitä vahinkoa tuo aiheutti? Sallalla oli tiedossa, että tänään on kilpailu, eikä muuta. Mitä haittaa oli siitä, että se kerrottiin myös Milenalle? Jotenkin aivan liian tapahtumaköyhää talossa kun ihmisten pitää tästäkin saada draamaa aikaiseksi.
Mile yrittää päästä Miikan suosioon. Oikea lipovitsi.👅
Vierailija kirjoitti:
Ei juma...lähtikö Nabbe?
Joo se luovutti ja lähti.
Meneekö alhaiset ny johtoon?
Vierailija kirjoitti:
Ei juma...lähtikö Nabbe?
Ja onko jo tänåån studiåvieraana?
Ja puhuukå tåydellistå suomea ;) ?
Onko vammainen olo onko? Oletko sekaisin oletko? oletko sairas oletko? Oletko vajaa oletko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alhaiset sopi keskenään, ettei puhelusta kerrota ylhäisille, tieto pidetään omassa porukassa. Reeo vihjaili puhelun sisällöstä Miikalle, Miikka ymmärsi että tulee skaboja, muttei tajunnut, että liittyy nimeämisiin. Salla (Lauran ja Millun yllyttämänä) kertoi koko puhelun sisällön, myös sen nimeämispuolen, Milenalle. Eli Salla vaihtoi leiriä, ei ole enää roomalainen. Myös Millu oli kertonut jo aiemmin Sofialle koko puhelun sisällön. Eli kukaan ei pitänyt joukkueen lupausta. Reeo ei kuitenkaan kertonut Miikalle kaikkea, muut taas lörpötti kaiken vastapuolelle. Paitsi Heidille ei kerrottu mitään. Nuo tapahtui siis eilen illalla, en tiedä mitä tänä aamuna on puhuttu puhelusta. Mutta jossain vaiheessa tänään Miikka oli tietoinen siitä, että Salla kertoi puhelusta kaiken Milenalle, koska puhuivat siitä.
Ei ole kyllä vaikea luopua Sallasta tai Milenasta tällä viikolla. Molemmat on tuossa tehtävässä näyttäneet pahimmat puolensa.
Pöppänät? 🤢 Mut joo, mulla sama suosikki-top3.