Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äh. Miten voi yksi mässypäivä nostaa painoa?

Vierailija
11.12.2023 |

Aloitin dieetin 3 viikkoa sitten maanantaina. Kahden viikon jälkeen paino oli tippunut kilon.

perjantaina, kolme päivää sitten, pidin mässypäivän. Söin karkkia pussillisen, join viiniä pullollisen. Siis aika paljon, mutta ei sen enempää kuin normielämässä joskus. Osasin varautua takapakkiin, mutta miten minulla voi vielä tänään vaaka näyttää 2 kiloa enemmän kuin dieetin alkupäivänä? 

Lauantain ja sunnuntain olin normisti dieetillä. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilihydraatit sitoo voimakkaasti nesteitä

Vierailija
2/23 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kolmen päivän jälkeenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen paino voi vaihdella  todella 2 kg suntaan tai toiseen vuorokaudessa. Tarkemmat tiedot aiheesta löydät netti.

Vierailija
4/23 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen paino voi vaihdella  todella 2 kg suntaan tai toiseen vuorokaudessa. Tarkemmat tiedot aiheesta löydät netti.

eilen minulla oli 3 kg enemmän kuin lähtöpäivänä. Eilisestä tullut kilon alas. 

Vierailija
5/23 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy paskalla

Vierailija
6/23 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testausta

Testi

Vierailija
7/23 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni saattaa vaihdella noin 2,5 kg molempiin suuntiin eli viitisen kiloa riippuen, mitä olen syönyt ja juonut ja minkä verran. Ylipainoakin tosin on 10-15 kiloa,

Vierailija
8/23 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmedietteillä paino tippuu nopeasti riippuen tietenkin lähtöpainosta, mutta tuollainen mässypäivä voi tuoda monta kiloa takaisin nopeasti.

Vierailija
9/23 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy paskalla

olen käynyt, ei selitä ilmiötä.

Vierailija
10/23 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas mässypäivät laskee painoa entisestään. Välillä kun paino alkaa junnamaan paikallaan pidän herkuttelupäivän ja se jostain syystä saa aineenvaihduntaan potkua tjs ja paino alkaa taas putoamaan reippaammin. 

Vierailija
11/23 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmedietteillä paino tippuu nopeasti riippuen tietenkin lähtöpainosta, mutta tuollainen mässypäivä voi tuoda monta kiloa takaisin nopeasti.

en ole ihmedieetillä. Käytännössä olen jättänyt karkit ja sokerin pois. Lasken kyllä kaloreita, mutta olen huomannut, että syön normistikin liki saman määrän. Se karkki on vain pois, ja vähän pienemmät annokset.

Vierailija
12/23 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti.

Vierailija
13/23 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas mässypäivät laskee painoa entisestään. Välillä kun paino alkaa junnamaan paikallaan pidän herkuttelupäivän ja se jostain syystä saa aineenvaihduntaan potkua tjs ja paino alkaa taas putoamaan reippaammin. 

Noin minäkin luulin.

Vierailija
14/23 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa on todella lyhyt aika todelliseen laihtumiseen. En pitäisi "mässypäiviä" tuossa vaiheessa. Ellei sun pudottamisen tarve ole se kaksi kiloa. Kolmessa viikossa lähinnä nesteet lähtee. Ja nyt ne tuli takaisin. 

Vierailija
15/23 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täytyy pitää mässäilypäiviä, voit unohtaa laihdutuksen jo nyt. Et tule ikinä pääsemään tavoitepainoosi ja jos pääset, et siinä pysy, vaan lihot pian takaisin vähintään samoihin mittoihin, todennäköisesti jopa yli. Mässäily on syömishäiriö siinä missä mikä tahansa muu.

Vierailija
16/23 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos täytyy pitää mässäilypäiviä, voit unohtaa laihdutuksen jo nyt. Et tule ikinä pääsemään tavoitepainoosi ja jos pääset, et siinä pysy, vaan lihot pian takaisin vähintään samoihin mittoihin, todennäköisesti jopa yli. Mässäily on syömishäiriö siinä missä mikä tahansa muu.

Yksi karkkipussi ja viinipullollinen ei ole mässäilyä. Sana mässy viittaa karkkiin eikä mässäilyyn eli ylensyöntiin. 

-ohis

Vierailija
17/23 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Myös lasten karkkipäivät opettavat syömishäiriökäyttäytymistä.

Vierailija
18/23 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mässy-sana viittaa karkkiin, ei mässäilyyn.

jos pystyn jatkossa syömään karkkia vain parin viikon välein, niin miksi lihoisin jatkossa?

Vierailija
19/23 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme viikkoa on todella lyhyt aika todelliseen laihtumiseen. En pitäisi "mässypäiviä" tuossa vaiheessa. Ellei sun pudottamisen tarve ole se kaksi kiloa. Kolmessa viikossa lähinnä nesteet lähtee. Ja nyt ne tuli takaisin. 

minä uskon, että se kilon laihtuminen oli todellista. Tunnen sen.

en kertonut sitä, että tavallaan aloitin kaksi viikkoa aiemmin. En vain käynyt vaaalla, vaan halusin aloittaa dieetin vasta sitten, kun nesteet oli poistunut. Olin siis pari viikkoa ennen dieetin aloittamista pari kiloa painavampi,

Vierailija
20/23 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuinen ihminen syökarkkeja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän