Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Reeo vaan naureskelee tuolla, varmaan vaa hauska ku tulee vähä erilaiasta hässäkkää :D
Muistan kun alupäivinä Nabbe taisi olla monien suosikki ja jaksoi naurattaa.... Onkohan nyt suhtautuminen muuttunut ja katsojat jopa kyllästyneet?
Vierailija kirjoitti:
Reeo puhuu muista ilkeästi? Empä ole huomannut. Taitaa olla ainut asukas joka ei koko ajan valita jostain asukkaasta. Viime päivät Nabbe ja Tuula. Siihen lisätään Milena. Laura nyt ollut hissukseen.
Valittaminen on ihan eri asia kuin ilkeily. Mä olin ala-asteella koulukiusattu ja mun kiusaajat käyttäytyi kuten Reeo. Siksi sen käytös häiritsee ainakin mua niin paljon. Reeo on kyllä petrannut alkuajoista, ja nyt se kiusaaminen on huomaamattomampaa. Varsinkin sen jälkeen muuttui, kun Kurosen grillillä kuuli kuinka paha mieli Aleksillekin oli siitä käytöksestään tullut.
Nyt mikkimiehet herätys! Nabbe kailottaa molemmissa ruuduissa
Vierailija kirjoitti:
Nytkö tää on taas tuollaista tylsää makailua vaan seuraavat 2 viikkoa, tai miten kauan tuo "tehtävä" nyt sitten kestääkään. 😳
Toivon mukaan vain kolme päivää.
Ja sitten vaihto toisinpäin.
Kaikkien on koettava alhaisuus ja ylhäisyys.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun alupäivinä Nabbe taisi olla monien suosikki ja jaksoi naurattaa.... Onkohan nyt suhtautuminen muuttunut ja katsojat jopa kyllästyneet?
Kyllä Nabbe on mielenkiintoinen mutta en tiedä haluaako hän olla tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo puhuu muista ilkeästi? Empä ole huomannut. Taitaa olla ainut asukas joka ei koko ajan valita jostain asukkaasta. Viime päivät Nabbe ja Tuula. Siihen lisätään Milena. Laura nyt ollut hissukseen.
Valittaminen on ihan eri asia kuin ilkeily. Mä olin ala-asteella koulukiusattu ja mun kiusaajat käyttäytyi kuten Reeo. Siksi sen käytös häiritsee ainakin mua niin paljon. Reeo on kyllä petrannut alkuajoista, ja nyt se kiusaaminen on huomaamattomampaa. Varsinkin sen jälkeen muuttui, kun Kurosen grillillä kuuli kuinka paha mieli Aleksillekin oli siitä käytöksestään tullut.
Mäkin olin pahasti koulukiusattu ja Reeon käytöksessä ei ole taas yhtään mitään samaa kuin mun kiusaajien, jotka keräsi ympärilleen porukan, jonka kanssa räksyttivät. Ja Reeo itse sanoi ennen Samskun sanomisia siitä, että pelin ei pidä mennä kiusaamiseksi ( ja muuten, Kuronen on siviilissä todella ylimielinen tyyppi vaikka ohjelmissa esittää pehmoäijää)
Vierailija kirjoitti:
Nytkö tää on taas tuollaista tylsää makailua vaan seuraavat 2 viikkoa, tai miten kauan tuo "tehtävä" nyt sitten kestääkään. 😳
Selvästi onkin niin että alhaiset on ylhäisempiä.
Voivat maata ja saavat ylhäiset tuomaan kaikki kamat kylppäristä. Oli muuten melkoista käskytystä.
Olisivat edes sähköaidan laittaneet tuonne taloon.
Vierailija kirjoitti:
Nyt mikkimiehet herätys! Nabbe kailottaa molemmissa ruuduissa
Kun kukaan muu ei puhu mitään, kaikki vaan makoilee apaattisina.
Tämmöistäkö tää on ollut koko päivä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
24/7 katsojana voin sanoo että tyypeistä saa 100% eri kuvan jos katsoo vaan koosteet
Viime vuonna oli 24/7. Jasmiinasta tuli hyvin vastenmielinen kuva, koosteita en katsonut. Miten se temppu tehtiin, että hän otti voiton? Erittäin muunneltua matskua on pakko ollut olla koosteissa.
Katso koosteet! Muuten 247 sen ajan mitä oot hereillä. Pysyt kartalla tapahtumien kulusta.
Ketkä tota Miaa äänestää, muut kuin Nelonen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla huonoja noi ihonhoito tuotteet ku miikan naama kukkii jokapäivä lisää. Ja miten heidi on viihdyttävä juo teetä yöllä sekö viihdyttää
Onko unohtunu kuinka ilkeesti reeo puhunu muista asukkaistaNo sitä minäkin olen ihmetellyt, kun niin monella asukkaalla on tosi huono iho , kun ovat ilma pakkeli, että näkyy.- ovat kaikki aikuisia, eikä esim teinejä. Kummallista.
likanen talo, keittiön lavuaariin syljetään, kylppärin lavuaareja ei ole pesty, puhumattakaan että lattiat pestäisiin kunnolla. Imuria hetken heilutellaan ja ikkunoita jostakin syystä pestään ihan vimmalla ja Sofia tahtoo hiihdellä karvatossujensa ja mopin kanssa lattiat. Vuoteisiin hypätään treenien jälkeen treenivaatteissa ilman pesua makaamaan, ei ihme että pöpöt leviävät.
Miten mä en nyt kyl oo tosta listasta ihan vakuuttunut, keittiön lavuaariin syljetään 🤭🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia Millun täytyy koko ajan tehdä noita seksivoihkaisujaan?
Koe-esiintyy udelle uralle mahdollisesti BB:n jälkeen.
Tekevät Sofian kanssa sitten yhteiskeikkaa ja ehkä Aleksi kolmanneksi nimellä piereskelevät sisarukset.
Heidi sanoi juuri sohvalla että kaikki "parit" hajotettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olin pahasti koulukiusattu ja Reeon käytöksessä ei ole taas yhtään mitään samaa kuin mun kiusaajien, jotka keräsi ympärilleen porukan, jonka kanssa räksyttivät. Ja Reeo itse sanoi ennen Samskun sanomisia siitä, että pelin ei pidä mennä kiusaamiseksi ( ja muuten, Kuronen on siviilissä todella ylimielinen tyyppi vaikka ohjelmissa esittää pehmoäijää)
Minä taas saan samanlaisia fiboja kuten tuo edellinen kirjoittaja. Kyllä se on totta että Reeo on ilkeästi piikitellyt ja on puhunut Miikan kanssa ketä laitetaan hihnalle ja missä järjestyksessä. Heidikin siellä listalla on, nyt vain käyttää siitä kaiken hyödyn. Antaa itsestään mukavan kuvan jotta kaikki pitävät ja hyväksyvä tämän hänen käytöksensä.
Tuleeko mieleen millainen ihminen on
-pidetty ja karismaattinen, ihailua herättävä
-ylimielinen
-omahyväinen
-muita johtava ja ohjaileva
Vierailija kirjoitti:
Ketkä tota Miaa äänestää, muut kuin Nelonen?
Jodelin teinit
Vierailija kirjoitti:
Olisivat edes sähköaidan laittaneet tuonne taloon.
Tai olis ollut joku ausvits tehtävä.
Mitähän me nyt odotellaan? Jotain pitäisi jo tapahtua...
Himputin tylsä päivä.