Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pääsitte eroon tissuttelusta?

Vierailija
19.07.2026 |

Vinkit kehiin?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin sen liikuntaan. Nyt lenkkeilen, pyöräilen ja nostelen painoja ja kyllä sen myötä elämänlaatu ja jaksaminen on parantunut huimasti ja myös yöunet. M.44v

Vierailija
2/19 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalla sille, että nyt tuli mitta täyteen: hänen elämänkumppaninsa näkyy olevan kalja ja mä en ala kolmanneksi pyöräksi, joten tuossa on ovi ja siitä pääsee ulos.

Häipyi viidessä minsassa.

Ukkeli pillitti siinä pakatessaan, että kyllä hänellä on yösija, kyllä hänellä on yösija, ei tartte olla huolissaan, kyllä hän myöntää olevansa juoppo jne.

En kuunnellut, en vastannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta kotiin alkoholia. Tiedosta se hetki tai tunne kun tekee mieli tissutella, korvaa se esim. Liikunnasta saatavalla dopamiinilla tai mene jonnekin missä et voi juoda sinä hetkenä.

Vierailija
4/19 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOPETTAMALLA SEN

Vierailija
5/19 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista tissuttelua? Itse join perus bisseä yli 10v päivittäin, välillä aika rankastikin, idioottina koitin lieventää kaikenlaisia vaivoja, nyt 40v on itsestään tullut "stoppi", alkaa etomaan se maku, vaikken oluen makua koskaan ole rakastanut. Kaippa se suurin syy on kun on muutaman päivän juomatta ja uni maistuu, stressi poistuu, on vaan paljon parempi olo + rahaa säästyy helvetisti.

Vierailija
6/19 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitimme uudestaan vaimon kanssa aktiivisen tussuttelun, ei tee enää lainkaan mieli tissutella.

Vierailija
7/19 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÖLVÄSTi

Vierailija
8/19 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin seurustelun suomalaisten naisten kanssa. Ei ole syytä juoda, kun ei ole muuten jatkuvasti paha olo.

Vierailija
9/19 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanomalla sille, että nyt tuli mitta täyteen: hänen elämänkumppaninsa näkyy olevan kalja ja mä en ala kolmanneksi pyöräksi, joten tuossa on ovi ja siitä pääsee ulos.

Häipyi viidessä minsassa.

Ukkeli pillitti siinä pakatessaan, että kyllä hänellä on yösija, kyllä hänellä on yösija, ei tartte olla huolissaan, kyllä hän myöntää olevansa juoppo jne.

En kuunnellut, en vastannut.

Sellainen parempi henkinen väoivalta ja heitteillejättö sieltä sitten.

Vierailija
10/19 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin seurustelun suomalaisten naisten kanssa. Ei ole syytä juoda, kun ei ole muuten jatkuvasti paha olo.

Hyvä neuvo. On tärkeää tiedostaa ne syyt miksi juo. Juuri tuo huonon kumppanin aiheuttama paha olo on varmaan yksi yleisimmistä syistä miehillä. 

Vierailija
11/19 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

>korvaa se esim. Liikunnasta saatavalla dopamiinilla 

Vaan entä jos on kuten minä, joka ei ole ikinä kokenut mitään dopamiini-euforiaa, vaan liikunnasta tulee paha olo.

Vierailija
12/19 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADHD-lääkityksellä.

Vierailija
13/19 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuin oman tissuttelun vaikutuksista terveyteeni.   Tietysti olen aina tiennyt niistä, mutta nyt pysähdyin tosiasioiden edessä.  En pitänyt siitäkään, että olin niin väsynyt, nyt olen palaamassa normaaliin vireystilaani.  Yksinkertaisesti:  kyllästyin pöhnään. 

Vierailija
14/19 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä ikinä ole seurustellutkaan. Lopetit sen toivomisen ja se on hyvä juttu. Sua ei ole tarkoitettu seurustelemaan ihmisen kanssa. Ehkä pumpattavan barbaran/kenin.

Vierailija
15/19 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty urheilemaan, vuosi sitten leikattu jalka ei toimi vieläkään, joten mulle ei toimi korvaajaksi liikunta.

Vierailija
16/19 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissutteluputkeni huipentuvat aina sellaiseen että annoskoot kasvavat ja lopulta juon raivokkaita kännejä ja oksentelen. Sitten tiedän että nyt pitää lopettaa tissuttelu (vähäksi aikaA)

Vierailija
17/19 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole terve ajatusmalli.Juominen ei ole muiden syy vasn oma teko.

Vierailija
18/19 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdyin juomaan miehekkäästi täysillä. Heti loppui tissuttelu.

Vierailija
19/19 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kunnon kännit 🍺🍾🍷🥃🍸🍹