Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
66401/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on taas niin kaunista kielenkäyttöä Pielaveden tytöllä että 😳 ja soffe komppaa vieressä! Kiroilukielto taloon heti kovan rangaistuksen uhalla!

Odotetaan josko tänään poistuisi v.een talosta. Jos ei, niin sitten somen voimaa taas näyttämään. Toimihan se viimeeksikin.

Ei vaan Tuula nyt ulos!!

Vierailija
66402/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saispa Sofian, Ellan sekä Hennyn yhtäaikaa farmille tai Selviytyjiin.

Henny oli juuri

Niin mutta yhtä aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
66403/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tuula ei ole mikään mukava pomo.

Vaikka esittää olevansa.

Teeskentelee.

Ei ole pidetty työpaikallaan.

Nyt olette itse nähneet minkälainen hän on.

Joo olen miettinyt jo aiemmin, et Tuula pomona on varmasti tosi v- mäinen

"Kyllä kansa tietää" ja näkee toivottavasti ton ylenpalttisen mielistelyn ja tahmean maireuden läpi.

Mulle nousee sokerihumala seuratessaan Tuulaa.

On niin feikki akka ettei ole tosikaan.

Tuula saisi mennä nyt ihan itseensä. Ei taida olla eka kerta kun kiukuttelee.... Nabaksen kanssa niin samanlaisia. Heti suututaan jos ei saada huomiota. KYLLÄ KANSA TIETÄÄ!!!!!

Niinkuin Tuula yleensä sanoo ja nyt se käy vähän luonnon päälle kun kansa ei ole hänen puolella ollut. Odotan vielä kun 2 pääsee turvaan ja nuo murjottajat jää sohvalle🤦🏼🤦🏼

Vierailija
66404/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Reeon suosio voi johtua siitä, että on tollainen rento stadilainen ja nuorekas isä hahmo. Siinä on jotain alfamaisuutta ja auktoriteettisyyttä mikä vetoaa joihinkin kansalaisiin. Itellä melko neutraali mielipide henkilöstä eikä auheuta tunteita puolesta tai vastaan. Mutta voiton soisin jollekin köyhälle ja mieleen ei tullut kuin Heidi, noista asukkaista tai Laura.

Vierailija
66405/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milena ulos! Laura saa enemmän vapautta olla Heidin kanssa.💕

Heidin ja Lauran yhteisiä hetkiä on ihana katsella. Tuovat toistensa hyvät puolet esiin.

Vierailija
66406/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula ja Nabaz eivät ainakaan ole tylsiä tapetteja..

Vierailija
66407/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Reeon suosio voi johtua siitä, että on tollainen rento stadilainen ja nuorekas isä hahmo. Siinä on jotain alfamaisuutta ja auktoriteettisyyttä mikä vetoaa joihinkin kansalaisiin. Itellä melko neutraali mielipide henkilöstä eikä auheuta tunteita puolesta tai vastaan. Mutta voiton soisin jollekin köyhälle ja mieleen ei tullut kuin Heidi, noista asukkaista tai Laura.

Heidillä hän voi olla vaikka kuinka paljon rahaa kun asuu vielä kotona ja saa kaiken rahan säästöön

Vierailija
66408/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun Sofia turvassa. Ihmiset eivät olekaan niin transvastaisia nykyään.

Vierailija
66409/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi nuorin mutta kävelee kuin mummot. Ilman mummo rooliakin.

Vierailija
66410/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Tuula vastaa viimeisenä ja pakotettuna puhelimeen, minkähänlainen rooli tähtinäyttelijättärelle lankeaa? Tuula olisi tyytyväinen vain johonkin filmitähden tai rikkaan menestyjän rooliin. Auta armias, jos Tuulasta tehtisiinkin vaikka perheen koira tai koditon ja köyhä suvun mustalammas.

Vierailija
66411/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä on Tuula, yksin makkarissa? Mököttämässä.

Vierailija
66412/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi nuorin mutta kävelee kuin mummot. Ilman mummo rooliakin.

Tosi huono ryhti on urheilijaksi

Vierailija
66413/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Santeri valittaa, että häntä ei hyväksytä, koska trans, ennakkoluulot ym. paskaa. Miksi sitten haluaa täysin seksualisoida itsensä? Talossaoleskelun perusteella ei vaikuta, että olisi ammattia vaihtamassa. Onhan noita sukupuolensa vaihtamista, alakertaa myöten. Sopeutuneet, korjanneet itsensä fyysisesti vastaamaan oikeaa sukupuoltaan, ovat ihan tavallisia ihmisiä, tavallisissa ammateissa, perustaneet perheitä.

Mikä on Santerin ongelma? Syyllistää ohjelmaa katsovia, ei olla valmiita. Hän itse ei ole valmis muutokseen, vaan haluaa olla seksillä elantonsa tienaava outo miesnainen. Ainoana motiivina paremmat tienestit. Fine, hyväksyköön ensin itse itsensä. Miten noin raakiletta henkisesti voidaan roikottaa tällaisessa tositeeveeviihteessä?

Mun mielestä aivan pätevää pohdintaa, että miten on maailma (katsojat) valmiit hänenlaisiinsa. En mitään syytöstä tuntenut itsessäni.

Sofiahan teki seksityötä muutaman kuukauden elämässään ja sitten se ei enää tuntunut kivalta. Tämän tietäisit, jos olisit katsonut.

Mutta sulle olikin tärkeämpi jälleen mollata ihmistä, joka on joutunut muutenkin käymään paljon påskaa läpi.

Mä en ymmärrä mitä sä saat tämän sorttisesti kiusaamisesta? Käyttämällä syntyperäistä nimeä Soffesta tekee susta kiusaajan. Miten sun kaltaisen keskenkasvuisen ihmisen annetaan kulkea vapaana? Miten sä voit saada käyttää nettiä yksin? Missä sun huoltaja on?

ketä tarkoitat kesken kasvuisella. Minä olen 76 vuotias.

Tuon edellisen kirjoittajaa. Eihän kaikki kasva henkisesti, kuten tässä nyt voidaan todeta. Miten voikaan 76 vuotias olla noin mistään mitään ymmärtämätön kiusaaja?

Sitä on tässä maailmassa niin ihmeellisiä asioita että en tiedä mistä alottaisin. Jotkut 12 vuotiaat on kypsempiä ja aikuismaisempia kuin 70 vuotiaat ja tämänkin olen voinut itse todistaa. Joten puheet siitä, että ikä on vain numeroita voi hyvinkin pitää paikkansa. Sen takia ihmisiin pitää itse tutustua niin voi paremmin arvioida heidän henkisen sivistyksen määrän.

Vierailija
66414/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeon äitihahmo Solveig(?) tekee työkseen OnlyFansia. Olikohan kettuilua Soffelle?

Vierailija
66415/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä syyllinen? Mitä horiset? Tässä on puhuttu siitä, että Heidi meni heti takaisin nukkumaan. Joku väitti tähän, että siihen Heidillä ei ole osaa eikä arpa. Kyllä oli. Heidi käveli ihan itse nukkumaan.

Tottakai Heidi itse käveli nukkumaam. Mitä sitten? Miten liittyy yhtään mihinkään? Miten liittyy vastuunkantoon?

Aiemmin kirjoitettiin, että Heidillä ei ole osaa eikä arpaa siihen, että meni heti nukkumaan. Kyllä oli. Kaiketi Heidi on vastuussa omista menemisitään?

Mitä jos otat vastuun itsestäsi ja mene vaikka päiväunille Heidiä parjaamasta

Eihän tässä Heidiä parjattu. Kommentoitiin vain viestiä, jossa väitettiin, että Heidillä ei ole osaa eikä arpaa siihen, että meni pilan jälkeen heti nukkumaan. Tuollaisten väitteiden esittäminenhän on suorastaan loukkaus Heidiä kohtaan. Ikään kuin hän ei pystyisi itse päättämään tekemisistään.

On kyllä hyvä riidan aihe😂

66416/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on hauskaa ohjelmaa.

Reeo äitinä sanoo tehneensä töitä onlyfanssina. 😂🤣😂😂😂😂😂🤣

Vierailija
66417/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mia saisi lähteä, vähiten annattevaa noista. Keneköhän kanssa Sofia sitten hengaisi, Milenan?

Reeon ja Miikan. Ei hän tykkää naisten kanssa hengailla.

Sori tarkoitin jos Mia jää taloon, hengailee äijien kanssa.

Vierailija
66418/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kamerat edes kuvaa Tuulaa.

Vierailija
66419/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Miikalla ja Nabazilla roolit? Kutsuvat Reeoa äidiksi, mutta heillä ei ole roolivaatteita? Mökösöttääkö Tullapulla yksin makkarissa? Entä Sofia ja Millu, ovatko vastanneet puhelimeen? Sofiakin kutsui Reeo äidiksi, eli häneelläkin lapsirooli?

Vierailija
66420/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan äänestetty tuula ja nappe.

Saadaan milenakäärme ulos.

Ketju on lukittu.