Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Santeri valittaa, että häntä ei hyväksytä, koska trans, ennakkoluulot ym. paskaa. Miksi sitten haluaa täysin seksualisoida itsensä? Talossaoleskelun perusteella ei vaikuta, että olisi ammattia vaihtamassa. Onhan noita sukupuolensa vaihtamista, alakertaa myöten. Sopeutuneet, korjanneet itsensä fyysisesti vastaamaan oikeaa sukupuoltaan, ovat ihan tavallisia ihmisiä, tavallisissa ammateissa, perustaneet perheitä.
Mikä on Santerin ongelma? Syyllistää ohjelmaa katsovia, ei olla valmiita. Hän itse ei ole valmis muutokseen, vaan haluaa olla seksillä elantonsa tienaava outo miesnainen. Ainoana motiivina paremmat tienestit. Fine, hyväksyköön ensin itse itsensä. Miten noin raakiletta henkisesti voidaan roikottaa tällaisessa tositeeveeviihteessä?
Mun mielestä aivan pätevää pohdintaa, että miten on maailma (katsojat) valmiit hänenlaisiinsa. En mitään syytöstä tuntenut itsessäni.
Sofiahan teki seksityötä muutaman kuukauden elämässään ja sitten se ei enää tuntunut kivalta. Tämän tietäisit, jos olisit katsonut.
Mutta sulle olikin tärkeämpi jälleen mollata ihmistä, joka on joutunut muutenkin käymään paljon påskaa läpi.
Mä en ymmärrä mitä sä saat tämän sorttisesti kiusaamisesta? Käyttämällä syntyperäistä nimeä Soffesta tekee susta kiusaajan. Miten sun kaltaisen keskenkasvuisen ihmisen annetaan kulkea vapaana? Miten sä voit saada käyttää nettiä yksin? Missä sun huoltaja on?
Vierailija kirjoitti:
Joku kääntää nyt puukkoa Tuulan haavassa, mistä kyse?
Jos Tuula vastaisi hänen roolinsa olisi heittää veivinsä.
Siis jos Heidi olis valinnut muiden edun niin eiköhön Lauran jengi olis supissu että "Yrittää vaan olla mieliksi, kuka muka nyt ei itselleen valitsisi läheisen tervehdystä? Joo ei mee läpi toi Heidin esitys, yrittää vaan itsekäs kakara olla kiltti meille".
Tuula se jaksaa nalkuttaa Nabbelle. Silloin suupielet alaspäin kun on häädössä. Eikö tuossa iässä hitto ole vielä oppinut sitä , että aina ei voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuula on tas pahoittanut mielensä. 🙄
Mistä tällä kertaa?
No syitä on useita. Harmittaa kun on häädössä (kuulemma epäreilua), ei jaksa muiden jatkuvaa metelöintiä (ilmeisesti Sallan), Miikka sanoi jotain josta loukkaantui. Varmaan vielä jotain. Koko päivän vaan kitissyt jostain.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuulalle jo rankkua!!!! Koko päivän vältelly tehtäviä ja narisee ja kauhee valitus jos joku toinen saa rankkua. Kaikkiin nyt tuovasta teennäistä. Ai että kunnollisin tuolla niin saisi kuulla Tuula kunniansa. Kukaan ei uskalla sille sanoa että NYT LOPPUU TUO NARINA JA VALITUS!!
TUULA SANOO AINA ETTÄ kansa tietää ja nyt kansa on jättänyt hänet kotimatkalle. Kyllä kai se vähän ottaa päähän.
Kunhan ilta lähestyy (2 pääsee turvaan) ja noi Tuula ja Nabbe jää sohvalle kahden muun kanssa istumaan niin voi vaan kuvitella sen VALITUKSEN PALJOUDEN🙈 🤯🤯🤦🏼🤦🏼🤦🏼
Vierailija kirjoitti:
Santeri valittaa, että häntä ei hyväksytä, koska trans, ennakkoluulot ym. paskaa. Miksi sitten haluaa täysin seksualisoida itsensä? Talossaoleskelun perusteella ei vaikuta, että olisi ammattia vaihtamassa. Onhan noita sukupuolensa vaihtamista, alakertaa myöten. Sopeutuneet, korjanneet itsensä fyysisesti vastaamaan oikeaa sukupuoltaan, ovat ihan tavallisia ihmisiä, tavallisissa ammateissa, perustaneet perheitä.
Mikä on Santerin ongelma? Syyllistää ohjelmaa katsovia, ei olla valmiita. Hän itse ei ole valmis muutokseen, vaan haluaa olla seksillä elantonsa tienaava outo miesnainen. Ainoana motiivina paremmat tienestit. Fine, hyväksyköön ensin itse itsensä. Miten noin raakiletta henkisesti voidaan roikottaa tällaisessa tositeeveeviihteessä?
Onhan se kelvannut johonkin muuhunkin viidakossa tapahtuvaan realityyn. Kuinkakohan pärjää kun on niin sensitiivinen kaikessa? Ei ole itse sisästänyt olotilaansa, vaan haluaa rusinat molemmista pullista , mutta se ei ole mahdollista. Otetaanko ihmisten psyyket huomioon kun heitä valitaan tällaisiin ohjelmiin?
Nyt ainakin näyttäisi siltä, että ei ole mitään seulaa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Siellä se Millu selittää että v-----u on viiden lapsen äidillä ja ...... Ei oo lasten ohjelma
Tämä ei ole noin yleensäkään lastenohjelma. Toivottavasti ette kukaan anna kovin pienten lasten BB:tä seurata. Eikös se tv-koosteen lähetysaikakin jo vihjaa, että on tarkoitettu muille kuin alakoululaisille, saati pienemmille lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Santerin ongelma? Syyllistää ohjelmaa katsovia, ei olla valmiita. Hän itse ei ole valmis muutokseen, vaan haluaa olla seksillä elantonsa tienaava outo miesnainen. Ainoana motiivina paremmat tienestit. Fine, hyväksyköön ensin itse itsensä. Miten noin raakiletta henkisesti voidaan roikottaa tällaisessa tositeeveeviihteessä?Mun mielestä aivan pätevää pohdintaa, että miten on maailma (katsojat) valmiit hänenlaisiinsa. En mitään syytöstä tuntenut itsessäni.
Sofiahan teki seksityötä muutaman kuukauden elämässään ja sitten se ei enää tuntunut kivalta. Tämän tietäisit, jos olisit katsonut.
Mutta sulle olikin tärkeämpi jälleen mollata ihmistä, joka on joutunut muutenkin käymään paljon påskaa läpi.
Mä en ymmärrä mitä sä saat tämän sorttisesti kiusaamisesta? Käyttämällä syntyperäistä nimeä Soffesta tekee susta kiusaajan. Miten sun kaltaisen keskenkasvuisen ihmisen annetaan kulkea vapaana? Miten sä voit saada käyttää nettiä yksin? Missä sun huoltaja on?
ketä tarkoitat kesken kasvuisella. Minä olen 76 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuula on tas pahoittanut mielensä. 🙄
Mistä tällä kertaa?
Miikka sano sitä velliperseeks kun ei vastannut puhelimeen.
Siitä alkoi itkemään ja kitisemään. Voi luoja. Kyllä nyt on herkässä.
Vierailija kirjoitti:
Siis jos Heidi olis valinnut muiden edun niin eiköhön Lauran jengi olis supissu että "Yrittää vaan olla mieliksi, kuka muka nyt ei itselleen valitsisi läheisen tervehdystä? Joo ei mee läpi toi Heidin esitys, yrittää vaan itsekäs kakara olla kiltti meille".
Sama juttu täällä palstalla 😂 kaikki mitä Laura tekee nähdään väärin ja Heidin tekemiset taas oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuula jatkoon! Tapetti luiskaan!
Heidi on päässyt jo turvaan. Ensiviikolla sitten
Niin vain sekin tapetti on aiheuttanut suurta närää tässäkin ketjussa valinnoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä se Millu selittää että v-----u on viiden lapsen äidillä ja ...... Ei oo lasten ohjelma
Tämä ei ole noin yleensäkään lastenohjelma. Toivottavasti ette kukaan anna kovin pienten lasten BB:tä seurata. Eikös se tv-koosteen lähetysaikakin jo vihjaa, että on tarkoitettu muille kuin alakoululaisille, saati pienemmille lapsille.
Samaa mietein
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on taas niin kaunista kielenkäyttöä Pielaveden tytöllä että 😳 ja soffe komppaa vieressä! Kiroilukielto taloon heti kovan rangaistuksen uhalla!
Odotetaan josko tänään poistuisi v.een talosta. Jos ei, niin sitten somen voimaa taas näyttämään. Toimihan se viimeeksikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu täällä palstalla 😂 kaikki mitä Laura tekee nähdään väärin ja Heidin tekemiset taas oikein.
Ainoat asia,t minkä näen Lauran toiminnassa väärin, on muiden peliliikkeistä valittaminen muiden kanssa vaikka itsekin tekee niitä, ja sitten tämä, että esittää vain Heidin ystävää.
Ja eihän Heidikään ole tuolla aina oikein toiminut. Täälläkin itketään hänen päätöksistään neuvotteluhuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin tuulasta jo päivänä 1 että onpas omahyväinen nainen ja vielä esimiesasemassa! Eka tunnin aikana oli kertonu itsestään syövän onnettomuuden ja Amerikan kodin ja kolmen päiväkodin johtajuuden. Kaikki semmoisia asioita jotka kertoisin ehkä pikkuhiljaa viikkojen aikana jos kertoisin ollenkaan. Kauheeta oman egon pönkitystä ja toisten alistamista ilmennyt näiden viikkojen aikana. Kauhukuva esimiehestä. Jotka on hyvää pataa pomon kanssa saavat hyvää kohtelua mut jos joku työryhmästä uskaltaa kyseenalaistaa jotakin niin varmasti tulee tuntemaan nahoissaan.
Tämä, täysin samaa mieltä. Nousi karvat pystyyn jo ekana iltana sen juttuja kuunnellessa enkä käsitä miten on päässyt näin pitkälle. Olisi kamalaa olla hänen kanssaan talossa.
Vielä voisi BB isoveli repästä slummin ja taivaan .Se oli aika rankka viikko silloisille osanottajille.Siinä eroteltaisiin jyvät akanoista.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellytkin miksi nykyään ei jaeta niin radikaalisti taloa kahteen osaan niin kuin Subin kausilla, mutta näköjään joku Slummi, Kellari tai Helvetti nähdään nykyään liian moraalittomana, kun jaksetaan valittaa tuosta ulkona nukkumisesta. Harmi, oli kyllä viihdyttäviä ennen.
Ei Heidin syyllisyydestä ole kirjoittaneet muut kuin sinä. Se taas on tosi asia, että Heidillä itsellään on osaa ja arpaa siihen, että meni nukkumaan. Typerää väittääkin muuta.
Huomasin tuulasta jo päivänä 1 että onpas omahyväinen nainen ja vielä esimiesasemassa! Eka tunnin aikana oli kertonu itsestään syövän onnettomuuden ja Amerikan kodin ja kolmen päiväkodin johtajuuden. Kaikki semmoisia asioita jotka kertoisin ehkä pikkuhiljaa viikkojen aikana jos kertoisin ollenkaan. Kauheeta oman egon pönkitystä ja toisten alistamista ilmennyt näiden viikkojen aikana. Kauhukuva esimiehestä. Jotka on hyvää pataa pomon kanssa saavat hyvää kohtelua mut jos joku työryhmästä uskaltaa kyseenalaistaa jotakin niin varmasti tulee tuntemaan nahoissaan.