Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
66381/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin tuulasta jo päivänä 1 että onpas omahyväinen nainen ja vielä esimiesasemassa! Eka tunnin aikana oli kertonu itsestään syövän onnettomuuden ja Amerikan kodin ja kolmen päiväkodin johtajuuden. Kaikki semmoisia asioita jotka kertoisin ehkä pikkuhiljaa viikkojen aikana jos kertoisin ollenkaan. Kauheeta oman egon pönkitystä ja toisten alistamista ilmennyt näiden viikkojen aikana. Kauhukuva esimiehestä. Jotka on hyvää pataa pomon kanssa saavat hyvää kohtelua mut jos joku työryhmästä uskaltaa kyseenalaistaa jotakin niin varmasti tulee tuntemaan nahoissaan.

Tämä, täysin samaa mieltä. Nousi karvat pystyyn jo ekana iltana sen juttuja kuunnellessa enkä käsitä miten on päässyt näin pitkälle. Olisi kamalaa olla hänen kanssaan talossa.

Silloin kun ihmiset ovat hermostuneita jostain asiasta niin puhuvat kun papupata.Tuulalle taisi käydä niin.Hermostuksissaan puhuu mitä vaan..

Vierailija
66382/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Santeri valittaa, että häntä ei hyväksytä, koska trans, ennakkoluulot ym. paskaa. Miksi sitten haluaa täysin seksualisoida itsensä? Talossaoleskelun perusteella ei vaikuta, että olisi ammattia vaihtamassa. Onhan noita sukupuolensa vaihtamista, alakertaa myöten. Sopeutuneet, korjanneet itsensä fyysisesti vastaamaan oikeaa sukupuoltaan, ovat ihan tavallisia ihmisiä, tavallisissa ammateissa, perustaneet perheitä.

Mikä on Santerin ongelma? Syyllistää ohjelmaa katsovia, ei olla valmiita. Hän itse ei ole valmis muutokseen, vaan haluaa olla seksillä elantonsa tienaava outo miesnainen. Ainoana motiivina paremmat tienestit. Fine, hyväksyköön ensin itse itsensä. Miten noin raakiletta henkisesti voidaan roikottaa tällaisessa tositeeveeviihteessä?

Mun mielestä aivan pätevää pohdintaa, että miten on maailma (katsojat) valmiit hänenlaisiinsa. En mitään syytöstä tuntenut itsessäni.

Sofiahan teki seksityötä muutaman kuukauden elämässään ja sitten se ei enää tuntunut kivalta. Tämän tietäisit, jos olisit katsonut.

Mutta sulle olikin tärkeämpi jälleen mollata ihmistä, joka on joutunut muutenkin käymään paljon påskaa läpi.

Mä en ymmärrä mitä sä saat tämän sorttisesti kiusaamisesta? Käyttämällä syntyperäistä nimeä Soffesta tekee susta kiusaajan. Miten sun kaltaisen keskenkasvuisen ihmisen annetaan kulkea vapaana? Miten sä voit saada käyttää nettiä yksin? Missä sun huoltaja on?

ketä tarkoitat kesken kasvuisella. Minä olen 76 vuotias.

Ai, oletkin sitten vain katkera vanhus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
66383/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 6 asukasta ovat vielä hädässä (talon tietojen mukaan) ja muut tsemppaavat paitsi Tuula ja Nabbe.

Vierailija
66384/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuula on tas pahoittanut mielensä. 🙄

Mistä tällä kertaa?

Miikka sano sitä velliperseeks kun ei vastannut puhelimeen.

Siitä alkoi itkemään ja kitisemään. Voi luoja. Kyllä nyt on herkässä. 

Kuka? Heidikö siellä taas märisee?

Vierailija
66385/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellytkin miksi nykyään ei jaeta niin radikaalisti taloa kahteen osaan niin kuin Subin kausilla, mutta näköjään joku Slummi, Kellari tai Helvetti nähdään nykyään liian moraalittomana, kun jaksetaan valittaa tuosta ulkona nukkumisesta. Harmi, oli kyllä viihdyttäviä ennen.

Ei Heidin syyllisyydestä ole kirjoittaneet muut kuin sinä. Se taas on tosi asia, että Heidillä itsellään on osaa ja arpaa siihen, että meni nukkumaan. Typerää väittääkin muuta.

En minä ole puhunut mistään Heidin syyllisyydestä. Ja miten Heidin nukkumaanmeno liittyy tähän?

Vierailija
66386/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kaudella on tullut lähinnä katteltua koostetta, kun ei jaksa juonittelua ja jatkuvaa negasupinaa. Asukkaat on tullut tutuksi aivan eritavalla kuin aiemmilla kausilla.

Koosteen perusteella Miikka on rasittava mielensäpahoittaja, kun asiat ei mene kuten hän haluaa.

Heidi ei ymmärrä mitä liitossa olo tarkoittaa. Vuorotellen heittelee milloin ketäkin bussin alle väärinperustein ja sitten itkee ja märisee anteeksiantoa. Ruma hamsteri.

Tuula outo ilopilleri, joka ei nyt sitten niin iloinen olekaan, kunhan vaan joku hänen eteen väärällä mielipiteellään osuu.

Nabz aivan ihanan kauhean rasittava - jatkoon!

Reeo ihan hauska ja lämmin ihminen. Supattelee sinne ja tänne pelin suhteen... onko tulossa aikapommi vai meneekö se tyttölauma oikeasti tämän supatuksiin.

Mian kanssa viihtyisin. ei mikään nero, muttei yritäkään olla.

Sofia on kiva ja jaksaa kannustaa. Toisaalta pinnallisuus hämmentää.

Salla - en tiedä. Punaiset huulet.

Lauraa tulee kaduttamaan insertin läppämachine juttu, kun siitä hänet nyt tunnetaan, eikä hän ole lunastanut läppäänsä. Eikä hänestäkään jäänyt muuta mieleen.

Milena njääh, ihme supinasussu - en tykkää.

oliko vielä joku...

Tyttölauma sais kasvattaa nyt järkeä ja oikeasti ryhtyä toimenpiteisiin Reeo vastaan. Kerrankin uskaltaisivat äänestää sitä valkoista keski-ikäistä heteromiestä. Tai sitten edes hänen kätyriään. Tekisivät nyt oikeasti "vahinkoa", eikä vaan supisis.

Milena sais tänään lähteä. Hänellä ei ole mitään annettavaa mulle.

Vierailija
66387/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä syyllinen? Mitä horiset? Tässä on puhuttu siitä, että Heidi meni heti takaisin nukkumaan. Joku väitti tähän, että siihen Heidillä ei ole osaa eikä arpa. Kyllä oli. Heidi käveli ihan itse nukkumaan.

Tottakai Heidi itse käveli nukkumaam. Mitä sitten? Miten liittyy yhtään mihinkään? Miten liittyy vastuunkantoon?

Aiemmin kirjoitettiin, että Heidillä ei ole osaa eikä arpaa siihen, että meni heti nukkumaan. Kyllä oli. Kaiketi Heidi on vastuussa omista menemisitään?

Mitä jos otat vastuun itsestäsi ja mene vaikka päiväunille Heidiä parjaamasta

Vierailija
66388/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatelkaa tunti ennen lähetystä saavat matkalaukut ja alkaa pakkaus. Sofian 3 laukullista ja Mian varastamat kosmetiikat. Alkaa paniikki ja säklätys. Eiköhän laiteta Mia pieremään kotio.

Vierailija
66389/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä  voisi BB isoveli repästä slummin ja taivaan .Se oli aika rankka viikko silloisille osanottajille.Siinä eroteltaisiin jyvät akanoista.

Jos osalla meni jo tunteisiin yksi yö ulkona, niin mitenköhän tuon kohdalla...

Vierailija
66390/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki Reeo on maininnut, että olisi mielenkiintoista osallistua joskus Selvityjiin tai Farmiin, joten niissä ehkä päästäänkin Reeoa näkemään. Tykkäisin! ;)

Hah, alkoi huvittaa ajatus kun mietin jääkö jotkut tämän kauden bb-asukit julkisuuteen. Voisin hyvin kuvitella ainakin Sofian ja Nabben Farmissa tarjoamassa tahatonta viihdettä. Nabben Farmin tietovisavastauksia odotellessa!

Suomi on tyhjänpäiväisten julkimoiden temmellyskenttä.Johan Sofia on tainnut olla viidakkoleikissäkin mukana.Eli haettiin sieltä BB taloon, ei kait hakenut sinne itse. Onhan se julkis vähemmistömieskin vähän väliä jossain tapeetilla.Ollut monta kertaa kommentoimassa nytkin. Kaikkia täällä Suomessa elätetäänkin. Ollaan me aika outo kansa.

Vierailija
66391/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi ei vähästä säikähdä ellei Reeo bb isukki olis ollut yöllä maassa tai Laura.

Vierailija
66392/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saispa Sofian, Ellan sekä Hennyn yhtäaikaa farmille tai Selviytyjiin.

Vierailija
66393/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia mietteiteitä asukkaista:

Reeo:kansan suosikki. En kylläkään ymmärrä miksi. Persoona ei ole tullut esiin ja ollut pelkkää juonittelua ja ihmisten manipulointia

Miikka: BB voittajan tyylinen. Ei tuo mitään taloon. Iha ok, kiltti. Mutta välillä tulee sellainen olo, että onko liian tietoinen että häntä katsotaan. Tietää mitä kansa haluaa kuulla ja miettii tarkkaan sanomisiaan.

Heidi: Tylsä. Lähinnä kuuntelijana, ei ole omia mielipiteitä. Harvoin näkyy 24/7:ssa tai koosteissa

Tuula: Lapsellinen minä minä ihminen. Suuttuu jos ei jotain saa. Haluaa olla huomion keskipisteenä

Nabaz: Lapsellinen, mutta tuo viihdettä taloon

Salla: En ymmärrä hänen suosiotaan. Ei myöskään tuo mitään taloon. Ärsyttävät pk huone keskustelut.

Sofia: suosio tainnut alusta laskea. Alkuun oli tosi symppis, rehellinen ja sanoi suoraan mielipiteensä. Toisaalta ei se nytkään ilkeä kenellekään ole. Kaikkien kaveri

Laura: Hieno kasvutarina. Alkuun hiljainen ja jäänyt syrjään. Kauden edetessä tullut enemmän näkyviin, kiltti mutta osaa myös pelata. Ajattelisin että pääsee ainakin finaaliin

Milena: Tykkään kun on vähän persoonaa, eikä ole pelkkä tapetti. Ei varmaan kauaa talossa pysy kuitenkaan. Toivottavasti aiheuttaisi talossa vielä äksöniä

Vierailija
66394/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula on kyllä ihan naurettava. On ilmeisesti loukkaantunut verisesti tuotannolle eikä halua osallistua enää mihinkään. Lähtis sitten kotiin. Jupisee sängyssä, että tuo roolitehtävä on teennäinen ja irvokas. Että yritetään kehittää jotain kivaa tekemistä, väännetään puukkoa sellaisen ihmisen (eli hänen) haavassa kun tuli yöllä hätä toisen terveydestä. Nabbe tukee Tuulaa, mutta on paljon positiivisemmalla mielellå ja häntä roolit naurattaa. Tosin pelkää vastata ouhelimeen, kun ei tiedä mikä rooli tulee. Tuula sen sijaan vain änkyröi ja nihkeilee.

Vierailija
66395/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mia saisi lähteä, vähiten annattevaa noista. Keneköhän kanssa Sofia sitten hengaisi, Milenan?

Vierailija
66396/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saispa Sofian, Ellan sekä Hennyn yhtäaikaa farmille tai Selviytyjiin.

Henny oli juuri

Vierailija
66397/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluis kyl ketään ulos. Mut Mia&Sofia temppuilut jo nähty.

Vierailija
66398/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä syyllinen? Mitä horiset? Tässä on puhuttu siitä, että Heidi meni heti takaisin nukkumaan. Joku väitti tähän, että siihen Heidillä ei ole osaa eikä arpa. Kyllä oli. Heidi käveli ihan itse nukkumaan.

Tottakai Heidi itse käveli nukkumaam. Mitä sitten? Miten liittyy yhtään mihinkään? Miten liittyy vastuunkantoon?

Aiemmin kirjoitettiin, että Heidillä ei ole osaa eikä arpaa siihen, että meni heti nukkumaan. Kyllä oli. Kaiketi Heidi on vastuussa omista menemisitään?

Mitä jos otat vastuun itsestäsi ja mene vaikka päiväunille Heidiä parjaamasta

Eihän tässä Heidiä parjattu. Kommentoitiin vain viestiä, jossa väitettiin, että Heidillä ei ole osaa eikä arpaa siihen, että meni pilan jälkeen heti nukkumaan. Tuollaisten väitteiden esittäminenhän on suorastaan loukkaus Heidiä kohtaan. Ikään kuin hän ei pystyisi itse päättämään tekemisistään.

Vierailija
66399/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mia saisi lähteä, vähiten annattevaa noista. Keneköhän kanssa Sofia sitten hengaisi, Milenan?

Reeon ja Miikan. Ei hän tykkää naisten kanssa hengailla.

Vierailija
66400/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena ulos! Laura saa enemmän vapautta olla Heidin kanssa.💕

Ketju on lukittu.