Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roomafanit ei kertakaikkiian siedä Lauran suosiota 😃 Kaikkien pitäisi vain fanittaa samoja naamoja heidän mielestään. Ollaan valmiita kieroilee ja levittelee Laurasta perättömiä valheita, kun niin ottaa egon päälle hänen suosionsa.
No niinhän te Laura-fanitkin ajattelette, että meidän on pakko pitää Laurasta. Ja levitätte Reeosta huhuja, että hänen äänensä ovat vain rikkailta kavereilta eikä hän oikeasti ole äänestäjien suosikki.
Toi ei ole sama asia. Se olisi sama asia jos Reeosta valehdeltaisiin täällä hänen vilkuilleen vihasena ja nyrpeenä kun Laura pääsi turvaan ja sen jälkeen meni vielä puhumaan paskaa selän takana katkerana Miikan ja Heidin kanssa.
Oispa Nabbe päässyt turvaan. Haluaisin mielummin nähdä Nabben ilon. Miikan ilon veikkaan menevän liian omahyväiseksi. Myös Salla olisi ansainnut turvaanpääsyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roomafanit ei kertakaikkiian siedä Lauran suosiota 😃 Kaikkien pitäisi vain fanittaa samoja naamoja heidän mielestään. Ollaan valmiita kieroilee ja levittelee Laurasta perättömiä valheita, kun niin ottaa egon päälle hänen suosionsa.
No niinhän te Laura-fanitkin ajattelette, että meidän on pakko pitää Laurasta. Ja levitätte Reeosta huhuja, että hänen äänensä ovat vain rikkailta kavereilta eikä hän oikeasti ole äänestäjien suosikki.
Totta, niin se on. Reeon äänestäjät ovat rikkaita kavereita, sukulaisia ja höynäytetyiksi joutuneita katsojia. Lauran kannattajat ovat hyviä ja sydämellisiä ihmisiä.
Salla turvaan lauantaina, jooko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä kaksi on valheita ja yksi totuus. Mitä mieltä olet?
1. Laura esittää Heidin ystävää
2. Laura haukkuu Heidiä Milenan ja Sofian mieliksi
3. Laura esittää vuorotellen kaikille suojellakseen itseään
Onko ystävän esittäminen ja haukkuminen edes esittäen moraalista pelin kannalta?
erittäin tyhmää
Miikka on kyllä juurikin valitettavan omahyväinen kaveri.
Miikka on ihan hyvä tyyppi. On kertonut olleensa ylipainonsa ym. takia aikoinaan koulukiusattu mikä varmasti murentanut hänen itsetuntoaan. Nyt antaa käytöksellään toisinaan ymmärtää olevansa vahvempi kuin onkaan. Toiset tulkitsee myös ylimielisyydeksi. Itse myös ollut nuoruudessa rankasti kiusattu ja tämän takia olen rakentanut muurin itseni ympärille. Tunnistan Miikassa samoja piirteitä ja toimintamalleja kuin itsessäni.
Tsemppiä Miikka, pärjäät myös omana itsenäsi 👍
Vierailija kirjoitti:
Oon todistanut 24/7:sta vain yhden seksuaal. kyseenalaisen tilanteen. Sen, kun Aleksi läppäisi vieraana ollutta Petra Ollia takapuolelle.
Lisäksi nähnyt kun Nabbe ja Aleksi yrittää kiskoa toisiltaan uimashortseja alas poreammeessa, mutta ilmeisesti nauratti molempia. Mutta siinä oltiin rajalla meneekö yli.
Soffe on kyllä tehnyt muutaman sellaisen tempun, että jos hän olisi heteromies tai nainen, niin olisi saanut vähintään varoituksen ja somessa olisi pskamyrsky heteromiehen moisiin syyllistyessä. Mutta Soffe saa tehdä.
Muutenkin sekä Isoveli että muut asukkaat ovat kohdelleet Soffea silkkihanskoin: kaikki Soffen tekemät mokat sivuutetaan tai kuitataan 'ei se mitään' kun taas muiden mokista pyritään ottamaan kaikki hyöty irti ja liioittelemaan niitä. Soffe on lukuisia kertoja piirtänyt/kirjoittanut, puhunut tupakkikopissa, viivytellyt yms. rikkonut sääntöjä, mutta ei ole saanut niistä kunnon rangaistuksia. Ainoa joka Soffea on edes jotenkin arvostellut, on ollut Miikka tupakantuskissaan ja Heidi, Salla ja Milla suunnitellessaan Soffea häätöpisteidensä kohteeksi.
Laura sanoo että Heidi on ollut tällä viikolla enemmän ihminen ja helpommin lähestyttävä...öööö..vai olisko jotain muuttunut ryhmädynamiikassa viime viikosta?
Ämpärikaupalla viinaa taloon. Siitä se lähtee kunnon älämölöt käyntiin kun teennäiset suodattimet ja estot katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Näistä kaksi on valheita ja yksi totuus. Mitä mieltä olet?
1. Laura esittää Heidin ystävää
2. Laura haukkuu Heidiä Milenan ja Sofian mieliksi
3. Laura esittää vuorotellen kaikille suojellakseen itseään
Kuinka monta kertaa pitää postata tämä sama viesti... Jotain uutta välillä, kiitos!
Eikö nabaz ole turvassa häädöltä?? Voi ei jos nabbe joutuu ulos eipä ole enää paljoa katsottavaa tässä kaudessa. Hänen puhe on vaan super hauskaa kuultavaa ja sanat ja tietty draama tuo toimintaa taloon. Ei jaksa katsella omahyväisiä,seinäruusuja tai naboleon syndroomasta kärsivää narsistista Reeoa
Vierailija kirjoitti:
Laura sanoo että Heidi on ollut tällä viikolla enemmän ihminen ja helpommin lähestyttävä...öööö..vai olisko jotain muuttunut ryhmädynamiikassa viime viikosta?
Niinpä. Heidihän on ollut koko ajan ihan samanlainen. Laura näkee asiat oudosti.
Naurattaa ku läyhäjengi miettii et miten Reeo ja Heidi on ollut tällö viikolla jotenki rennompia ja mukavempia, eikö tuu mieleen et voisko se johtua siitä että he itse eivät ole tällä viikolla ollut huoneessa läyhäämässä yhtä paljon kuin aikaisemmin :D
Mun mielestä roomalaiset on ollut ihan yhtä rentoja tällä viikolla kuin aikaisemminki.
Mutta miettikää: kaikki tuo Millun esittäminen ja pierujen pukkaaminen, huutaminen ja meuhkaaminen. Ja lopputulos on: Millun (ja Soffen) mielestä hiirimäiset Heidi ja Laura jatkoon, Millu ei.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nabaz ole turvassa häädöltä?? Voi ei jos nabbe joutuu ulos eipä ole enää paljoa katsottavaa tässä kaudessa. Hänen puhe on vaan super hauskaa kuultavaa ja sanat ja tietty draama tuo toimintaa taloon. Ei jaksa katsella omahyväisiä,seinäruusuja tai naboleon syndroomasta kärsivää narsistista Reeoa
Mikä tai kuka se sellainen Naboleon on?
Vierailija kirjoitti:
Miikka on ihan hyvä tyyppi. On kertonut olleensa ylipainonsa ym. takia aikoinaan koulukiusattu mikä varmasti murentanut hänen itsetuntoaan. Nyt antaa käytöksellään toisinaan ymmärtää olevansa vahvempi kuin onkaan. Toiset tulkitsee myös ylimielisyydeksi. Itse myös ollut nuoruudessa rankasti kiusattu ja tämän takia olen rakentanut muurin itseni ympärille. Tunnistan Miikassa samoja piirteitä ja toimintamalleja kuin itsessäni.
Niin, harmittaa että kun hänellä on näitä kiusaamiskokemuksia ja ylipainon kanssa kamppailua niin kovistelee muille, sanoi ettei siedä läskejä, vittuilee ja on ylimielinen. Useammin olen nähnyt että monet taiteilijat esim on koulukiusattuja ja ne on sittemmin paljastuneet ihan mahtaviksi tyypeiksi, ihan päinvastaisiksi kuin tämä kovanaama itsensä korostaja.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin tykkään Miikasta. Harmi että jotkut jaksaa keksiä jotain väkivaltafantasioita siitä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miettikää: kaikki tuo Millun esittäminen ja pierujen pukkaaminen, huutaminen ja meuhkaaminen. Ja lopputulos on: Millun (ja Soffen) mielestä hiirimäiset Heidi ja Laura jatkoon, Millu ei.
Mä rakastan kuunnella Miaa
Plussaa Miikan komiikan taidolle.