Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Roomafanit ei kertakaikkiian siedä Lauran suosiota 😃 Kaikkien pitäisi vain fanittaa samoja naamoja heidän mielestään. Ollaan valmiita kieroilee ja levittelee Laurasta perättömiä valheita, kun niin ottaa egon päälle hänen suosionsa.
No niinhän te Laura-fanitkin ajattelette, että meidän on pakko pitää Laurasta. Ja levitätte Reeosta huhuja, että hänen äänensä ovat vain rikkailta kavereilta eikä hän oikeasti ole äänestäjien suosikki.
Jos Heidi on paras ja ansaitsee kruunun päähänsä loppukaudeksi laita peukku ylös tai alas! Kiitos!
Laura pääsi turvaan vain minun miljoonani ansiosta. :)
Ja se kun on aivan sama kuinka paljon Heidiä vihataan talossa ja äänestellään häätöön, turhaa kaikki tyynni sillä me katsojat teemme Heidistä voittajan! Eivät poloiset tajua, että kaikella kieroilulla ja läyhäämisellä varmistavat Heidille katsojien suosion!
Näistä kaksi on valheita ja yksi totuus. Mitä mieltä olet?
1. Laura esittää Heidin ystävää
2. Laura haukkuu Heidiä Milenan ja Sofian mieliksi
3. Laura esittää vuorotellen kaikille suojellakseen itseään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, Milena osas vetää oikeet johtopäätökset.
mitä se arveli ja kenelle? oli väärä kamera täällä.
Arveli oman suosionsa määrää tuolla kun Heidi pääs turvaan ja pohti sitä kun heillä oli sitä twiittivääntöökin. Arveli, että oli äänestäjiltä hänelle joku vinkki.
Milena tullut ihan väärään formaattiin. Hän kun kuvitteli, että noi viikkotehtävät ovat fyysisiä ja hän on ihan ylivoimainen niissä.
Kun sitten kävikin niin, että Heidi niitä kilpailuja voittaakin, niin otti Heidin hampaisiinsa. Semmonen pieni tyttö verrattuna häneen. Eihän Heidillä mitään jakoo pitänyt olla.
Ja viimeinen niitti: Heidi ja Reeo ovat oikeesti kavereita ja Milenalle punainen vaate.
Milena, sun pelis on niin pelattu. Bye bye !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis BB
huijaa äänestäjiltä rahoja, katsojat äänesti Heidin ensimmäiseksi turvaan tarkoituksella käyttäen oikeita rahojaan. Se tarkoitus oli itseluottamus Heidille ja käärmekerhon karmeat reaktiot.Oli kyllä törkeä temppu BB:ltä Heidiä kohtaan joka oli selvä ykkönen. Nyt toi ällötys Laura kuvittelee olevansa kansan suosikki. Hyi olkoon[/quote
Eihän tällä ole lopulta mitään väliä, missä järjestyksessä turvaan päässeet ilmoitetaan. Tämä on BB, ei tämä ole muutenkaan tasapuolista ja reilua.
On sillä väliä, koska paraikaa asukkaat tuolla juuri luulevat, että Laura on suosituin. Tämä voi vaikuttaa esimerkiksi tuleviin nimeämisiin. BB:n ei kuulu olla tasapuolinen ja reilu asukkaille, mulle maksaville asiakkaille kyllä.
Jonkun elämä näyttää menneen pilalle nyt kun jotku talossa luulee, että Laura on suosituin eikä Heidi :(
Joidenkin elämä meni pilalle siitä, kuun Reeon voittoa varmisteltiin. :(
Paras käännös tulee siinä kohtaa kun Heidi voittaa koko kisan.
Vierailija kirjoitti:
Näistä kaksi on valheita ja yksi totuus. Mitä mieltä olet?
1. Laura esittää Heidin ystävää
2. Laura haukkuu Heidiä Milenan ja Sofian mieliksi
3. Laura esittää vuorotellen kaikille suojellakseen itseään
Onko ystävän esittäminen ja haukkuminen edes esittäen moraalista pelin kannalta?
Mulla on Ruutu+ BB 24/7, mutta en juurikaan seuraa. Vain silloin, jos tapahtuu jotain kiinnostavaa. Ehkä kerran päivässä käytän päällä, mutta yleensä silloin Millu puhuu pieruista ja huutaa, joten laitan samantien kiinni. Koosteita, studiota ja sunnuntailähetyksiä en katsoa enää ollenkaan, koska niissä on vain pari asukasta esillä ja tapahtumia muutellaan/sensuroidaan. Ärsyttää puolueellisuus.
Laurako on taas haukkunut Heidiä? Kertokaa kellonaika, koska en ole yhtäkään kertaa 24/7 bongannut Lauran haukkuvan Heidiä, en edes silloin, kun täällä niin väitetään juuri tapahtuvan
Tänäänkö on ihanat Some-Laurat? Haluavatkohan Sofian turvaan niin kuin Krisu ja Anukin? Toivottavasti ja äänestävät.💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
arveli ettei ole ehkä hyvä juttu hänen kannaltaan, että Heidi oli suosikkeja, koska heillä on Heidin kanssa ollut melkoisen vuoristorataa tuo bb-elo
No shit, Sherlock...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis BB
huijaa äänestäjiltä rahoja, katsojat äänesti Heidin ensimmäiseksi turvaan tarkoituksella käyttäen oikeita rahojaan. Se tarkoitus oli itseluottamus Heidille ja käärmekerhon karmeat reaktiot.Oli kyllä törkeä temppu BB:ltä Heidiä kohtaan joka oli selvä ykkönen. Nyt toi ällötys Laura kuvittelee olevansa kansan suosikki. Hyi olkoon[/quote
Eihän tällä ole lopulta mitään väliä, missä järjestyksessä turvaan päässeet ilmoitetaan. Tämä on BB, ei tämä ole muutenkaan tasapuolista ja reilua.
On sillä väliä, koska paraikaa asukkaat tuolla juuri luulevat, että Laura on suosituin. Tämä voi vaikuttaa esimerkiksi tuleviin nimeämisiin. BB:n ei kuulu olla tasapuolinen ja reilu asukkaille, mulle maksaville asiakkaille kyllä.
Katsojille eli äänestäjille kerrottiin jo eilen illalla turvaan päässeet selvästi. 267
Vierailija kirjoitti:
Laurako on taas haukkunut Heidiä? Kertokaa kellonaika, koska en ole yhtäkään kertaa 24/7 bongannut Lauran haukkuvan Heidiä, en edes silloin, kun täällä niin väitetään juuri tapahtuvan
Itsekin olen miettinyt mitä Laura on sanonut Heidistä. Sen tiedän itse, että on myötäillyt jotain Milenan ja Sofian valitusta Heidistä. Onhan sekin jo aika outoa, jos välittää Heidistä.
Sinulle, joka puhut Heidin "ylimielisyydestä ja omakehusta": Katsopa Cam2 klo 18.28. Sofia kertoo, ettei häntä haittaa lähteä kotiin koska "olen saanut ystäviä ja olen päässyt näyttämään kaikille, kuinka ihana mä oon". Tämäkö ei sitten ole omakehua??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arveli oman suosionsa määrää tuolla kun Heidi pääs turvaan ja pohti sitä kun heillä oli sitä twiittivääntöökin. Arveli, että oli äänestäjiltä hänelle joku vinkki.
Milena tullut ihan väärään formaattiin. Hän kun kuvitteli, että noi viikkotehtävät ovat fyysisiä ja hän on ihan ylivoimainen niissä.
Kun sitten kävikin niin, että Heidi niitä kilpailuja voittaakin, niin otti Heidin hampaisiinsa. Semmonen pieni tyttö verrattuna häneen. Eihän Heidillä mitään jakoo pitänyt olla.Ja viimeinen niitti: Heidi ja Reeo ovat oikeesti kavereita ja Milenalle punainen vaate.
Milena, sun pelis on niin pelattu. Bye bye !
Milenaa ja Mummua yhdistää (ainakin) yksi asia: he molemmat tunnistavat heti ryhmään tullesssaan kuka on kuka (mummun omat sanat).
Suomeksi: he haistelevat kuka ryhmässä on vahvoilla ja kuka heikoilla, jotta voivat mielistellä vahvoilla olijaa ja potkia tarvittaessa heikoilla olijaa.
Opportunisteja, aina voittajan kelkkaan pyrkiviä pyrkyreitä, kyynärpäitäkin mieluusti käyttäviä minä ensin-tyyppejä molemmat. Kuin fudiksessa ne intohimoiset fanit, jotka kannattaa seuraa sen mukaan, kuka voittaa mestaruuden. Se on intohimoista voittajan ihailemista.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle, joka puhut Heidin "ylimielisyydestä ja omakehusta": Katsopa Cam2 klo 18.28. Sofia kertoo, ettei häntä haittaa lähteä kotiin koska "olen saanut ystäviä ja olen päässyt näyttämään kaikille, kuinka ihana mä oon". Tämäkö ei sitten ole omakehua??
Ei silloin, kun sen tekee ihana Sofia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen miettinyt mitä Laura on sanonut Heidistä. Sen tiedän itse, että on myötäillyt jotain Milenan ja Sofian valitusta Heidistä. Onhan sekin jo aika outoa, jos välittää Heidistä.
Sanois vaan niille suoraan ja ois vapaammin Heidin kanssa.
Peukku peppuun ja toinen suuhun. Puolen tunnin välein vaihto.