Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Oli autossa jatkuvaa piilokettuilua Heidille ja kasvoidta näki ahdistuksen. Miikkakin lähti kettuiluun mukaan. Bb llä halu nähdä Heidi kiusaajien keskellä?
Mitä tää BB teidän mielestänne opettaa ihmissuhteista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasi Milenaa ei pelasteta tänään. Heidi varmasti. On siinä varmaan Milenalla mietittävää. Milena sunnuntaina kotiin ja aloittaako samat selittelyt kun Merve.
Vaikea nähdä, että Milena nousisi kolmen joukkoon (mutta mistäpä sitä tietää).
Kun pelaa Miikkaa kolmanneksi, niin vaikeampi nousta sinne.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat tällä kaudella varsinkin olleet suuri pettymys, korostuu se pahansuopaisuus, kun miehiä on niin vähän. Merve, Laura ja Milena ovat tyypillisiä koulukiusaajan prototyyppejä.
Valitettavasti koosteiden varassa olevat juontajat ja vieraat luovat illuusion kovin erilaisesta todellisuudesta, kuin mitä 24/7 näkyy.
Juontajat ovat kyllä erittäin hyvin informoidut. Joskus on kyllä tullut joku black out -tyyppinen nimen unohtaminen, mutta yleensä tuotantotiimi referoi heille pääkohdat vuorokauden kulusta.
Äänestetään Heidi ensimmäisenä jatkoon! Olisi mainio näpäytys kiusaajille, erityisesti Milenalle. Toivottavasti Milena lähtee sunnuntaina. Seuraavaksi ulos Sofia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Heidihän kertoo jokaiselle vuorollaan, miten paljon hän kulloisestakin keskustelukaveristaan tykkää. Sitten kipittää Reeon luokse kertomaan, jos on onnistunut saamaan jotakin pikkuisenkin uutta tietoa asioiden tilasta.
Ulos vaan Reeo ja kätyrit, Miikka ja Heidi. Sen jälkeen uskaltavat Nabaz (?), Salla ja Tuula olla sellaisia kuin oikeasti ovat.
Tässä saattaa toistua Selviytyjät-draama. Kiusaaja voi viedä voiton.
Eli kuka on kiusaaja ? Millä perusteella ?
Kuka on kiusaaja, sen tiedän, että se ei ole Reeo, koska Reeo on sovittelija, ei ole takuulla ilkeä.
ei ole sitä luokkaa ollenkaan, kuin nuo Merve ja vanhapiika Laura, jotka painuivat vessaan haukkumaan ihmisiä.
Laura oli toisena.
Niinpä kauden kuvottavimpia ne Lauran ja Milenan päällikkö viikot, 3 viikkoa suurin osa päivästä henkilöön menevää paskan puhumista Reeosta ja myöhemmin Heidistäkin. Pomon huoneessa oli liiankin helppoa läyhätä. En todellakaan halua nähdä Lauraa keskiviikon kärjessä ennen Miikkaa. Heidihän siellä pysyy kyllä edellä.Laurahan tai olla kolmas palkeissa eilen. Salla ja Millahan läyhäs koko ajan, Salla nyt rauhoittunut kun on Reeon leirissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasi Milenaa ei pelasteta tänään. Heidi varmasti. On siinä varmaan Milenalla mietittävää. Milena sunnuntaina kotiin ja aloittaako samat selittelyt kun Merve.
Joo ei tosiaan voi tietää 😅
Reeo pelaa hieman Heidille että älä likka luule kuitenkaan liikoja? Milenan kanssa hyvää pataa, jokanilkeilee avoimesti Heidille? Milena tekwe itseään tykö ja Reeo pelaa mukana, vaikka nökee milenan pelin läpi. Heidin ikäisen ja luonteisen ei pitäisi olla tässä ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Tuula on kyllä edessäpäin höveliä mutta katala ja pikikäs heti tilaisuuden tullen. Epämiellyttävä omahyväisyys. Miksi lähtenyt bb taloon? Nolatakseen miehensä vai onko edes naimisissa enåå..
Jos olisin tuon katiskan mies, pistäisin kiireesti eropaperit vetämään.
Mummu siellä roikkuu irakilaisen kaulassa jatkuvasti.
Jäi kanssa kaihertamaan se, kun uhosi jonkun asukkaan edessä: Annoitko mulle pisteitä? Miks annoit mulle pisteet? Kuvittelee, että itse saa antaa toisille pisteitä, mutta hänelle ei saisi kukaan antaa mitään.
Eilisessä koosteessa tuli hirveä myötähäpeä, kun nuoli Reeoa kieli ruskeana. Hyi olkoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tuo Heidi leuhka .
millälailla?
Heidi on tullu niin leuhkaksi, jottei soo köyhiä enää näkövänänsä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi noi ei osaa laittaa suoraan tiskikoneeseen astiat , aterimet jne. siis jokainen.
Ai sinne puhtaiden astioiden sekaan? Kannattais kuunnellakin ennenkuin kommentoi.
Vierailija kirjoitti:
Saivatko yömatkailijat edes mitään syötävää? Siihen mennessä kun menin nukkumaan olivat saaneet vain jo kolme juomaa, joista tosin kaikkea eivät olleet juoneet kun jostakin ginilonkerosta kukaan ei pitänyt. Kuski Heidille oli annettu kolme kahvijuomaa. Mia oli juonut eniten.
Sofia päihtyi, ei Millusta juuri huomannut että oli juovuksissa ja Milena jätti juomia juomatta ja Miikka hieman mutta pientä "huumoria" oli Heidiin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis Sofiaa ei saisi nimetä talossa eikä me katsojat saatais äänestää häntä ulos, koska kuuluu vähemmistöön eikä se näyttäisi vähemmistön kannalta hyvältä, jos hänet äänestettäisiin ulos. Siis mitähän hittoa mä just kuulin, Sofian suusta 😅 nyt tippui hänen viimeisetkin pisteet kuin lehmän häntä. Ketuttaa kun tuo ns. asema yhteiskunnassa, sukupuolijutut ja syrjinnät ym. pitää tuoda AINA esille, myös näköjään BB:ssäkin. Haloo, tämä on peliä eikä sillä ole mitään merkitystä mitä sun alapäästä löytyy. Ennemminkin mitä sieltä yläpäästä tulee ulos... nyt kyllä Sofia hakee säälipisteitä katsojilta ja asukkailta voitonkuvat silmissä. Pöyristyttävää toimintaa!
Santeri on teennäinen, hyppii muitten asukkaitten sylissä vuoron perään, kysymättä siihen lupaa.
Ei ole muuta toivetta, kuin se, että se lentäisi kengän kuva persuuksissa talosta.
Minä inhoan tuollaisia ihmisiä ihan sydämeni pohjasta.
Mä taas inhoon Tuulan tyyppisiä veemäisiä ja pirullisia katalia ämmiä.[/
Onko sulla paljonkin kokemusta näyttävistä iäkkäista rouvista ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi noi ei osaa laittaa suoraan tiskikoneeseen astiat , aterimet jne. siis jokainen.
Ai sinne puhtaiden astioiden sekaan? Kannattais kuunnellakin ennenkuin kommentoi.
puhtaat astiat otetaan koneesta ja laitetaan likaiset, itse teen niin kotona ja asun yksin.
Ehkä Tuula on sananut eropaperit ja vastineena on BB taloon lähtö. Ei vaikuta oikein tasapainoiselta ja aika hukassa. Ei onnistu sipulinkuorinta saati edes kahvinkeitto? Dementia?
Vierailija kirjoitti:
Joo ei tosiaan voi tietää 😅
Amerikkalaisessa jalkapallossa on hiton isot joukkueet. Jos siellä on sellainen sisäinen sopimus, että pelastetaan Milena, niin sieltä kertyy monta ääntä. Ja nythän äänestäjät ovat parikin kertaa pantanneet ääniään viimeisille minuuteille, joten tolpat voivat kääntyä ihan viimeisen mainoskatkon aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis Sofiaa ei saisi nimetä talossa eikä me katsojat saatais äänestää häntä ulos, koska kuuluu vähemmistöön eikä se näyttäisi vähemmistön kannalta hyvältä, jos hänet äänestettäisiin ulos. Siis mitähän hittoa mä just kuulin, Sofian suusta 😅 nyt tippui hänen viimeisetkin pisteet kuin lehmän häntä. Ketuttaa kun tuo ns. asema yhteiskunnassa, sukupuolijutut ja syrjinnät ym. pitää tuoda AINA esille, myös näköjään BB:ssäkin. Haloo, tämä on peliä eikä sillä ole mitään merkitystä mitä sun alapäästä löytyy. Ennemminkin mitä sieltä yläpäästä tulee ulos... nyt kyllä Sofia hakee säälipisteitä katsojilta ja asukkailta voitonkuvat silmissä. Pöyristyttävää toimintaa!
Santeri on teennäinen, hyppii muitten asukkaitten sylissä vuoron perään, kysymättä siihen lupaa.
Ei ole muuta toivetta, kuin se, että se lentäisi kengän kuva persuuksissa talosta.
Minä inhoan tuollaisia ihmisiä ihan sydämeni pohjasta.
Mä taas inhoon Tuulan tyyppisiä veemäisiä ja pirullisia katalia ämmiä.
Mielipiteitä on monia. Itse en tykkää Sofian ylimielisestä, ja provosoivasta käytöksestä. Vaikuttaa hyvin ristiriitaiselta ihmiseltä, kun toisaalta kerjää huomiota ja hyväksyntää ja toisaalta on hyvin kapeakatseinen, jopa kiusaava, jos ei jostakin tykkää. Ei ainakaan minun silmissäni ole parantanut ajamiaan asioita. Tuulasta sen sijaan olen tykännyt. Vaikuttaa hyväsydämiseltä hupsuttelijalta, joka heittäytyy tehtävään kuin tehtävään, toisin kuin Sofia. inhimillisenä piirteenä loukkaantuminen mitättömiltä vaikuttavista asioista, mutta osaa myös sopia. Sofia ulos ja Tuula jatkoon! Tuulalle ääniä!
Sofia provosoi kaiken aikaa ja väliin taas ruikuttaa ja kerjää lisää huomiota. Tekee hallaa muille kaltaisilleen kehumalla kuiinka ottaa suihin ja tiensaa ruhtinaallisesti maailman vanhimmalla ammatilla. En koskisi pitkällä tikullaakaan hänen rätteihinsä ja meikkeihinsä.
Eikö Merve vähän ihastunut talossa Aleksiin ? Vieläkö on katkera , kun lensi talosta pihalle. Muissa se vika tietenkin hänen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
On tuo Heidi leuhka .
Pittääkö immeesen olla nuin leuhka, että lyyvä piä seenään, kun toinen käsköö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuula on kyllä edessäpäin höveliä mutta katala ja pikikäs heti tilaisuuden tullen. Epämiellyttävä omahyväisyys. Miksi lähtenyt bb taloon? Nolatakseen miehensä vai onko edes naimisissa enåå..
Jos olisin tuon katiskan mies, pistäisin kiireesti eropaperit vetämään.
Mummu siellä roikkuu irakilaisen kaulassa jatkuvasti.
Jäi kanssa kaihertamaan se, kun uhosi jonkun asukkaan edessä: Annoitko mulle pisteitä? Miks annoit mulle pisteet? Kuvittelee, että itse saa antaa toisille pisteitä, mutta hänelle ei saisi kukaan antaa mitään.
Eilisessä koosteessa tuli hirveä myötähäpeä, kun nuoli Reeoa kieli ruskeana. Hyi olkoon!
On täällä monilla sairas mielikuvitus. Puuttuuko omasta elämästä jotain?
Se oma elämä.
Katso koripalloa, niin ei BB-ahdistuskaan sitten nouse hallitsevaan asemaan!