Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Milenan käytös välittyy todella epämiellyttävänä tänne ulospäin. Ei vaikuta aidosti kiinnostuneelta kenestäkään tai kenenkään jutuista (vaihtaa usein aihetta tai ei kuuntele), innostuu vain läyhätessään, ignooraa ja naamalla ihan selkeästi inhon ilmeitä tiettyjen asukkaiden seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Milenan käytös välittyy todella epämiellyttävänä tänne ulospäin. Ei vaikuta aidosti kiinnostuneelta kenestäkään tai kenenkään jutuista (vaihtaa usein aihetta tai ei kuuntele), innostuu vain läyhätessään, ignooraa ja naamalla ihan selkeästi inhon ilmeitä tiettyjen asukkaiden seurassa.
Niin, jos ei olisi Heidiä, jota kiusata, olisi varmaan Laura!
Ihana miten Reeo huolehtii Heidistä :3
Yöllä kyseli et miten on Milenan kans mennyt, kyllähän tuon Milenan suhtautumisen Heidiin aistii katsojakin.
Reeo on todella kova peluri, mutta pohjimmiltaan vaikuttaa oikeasti tosi hyväsydämiseltä tyypiltä. Reeo ei vaan itse ääneen mouhua hyväsydämisyysestä ja kiltteydestä, niin sitä ei juuri tuoda esille. Mutta kyllä sen huomaa pienistä jutuissa käytöksestä ja puheissa. Nämä on niitä juttuja, jotka hoksaa jos osaa tulkita ihmisen elekieltä ja käytöstä sanojen takana.
Vierailija kirjoitti:
Piti itse kommentoida tosta automatkasta et ekan kerran meni itsellä fiilikset Milluun ja vähän jo kyllästyttää sen show. Mut totta on, et piti kyllä tunnelmaa yllä ja suu käy kokoajan. Sofia ja Milena oli tylsimmät matkalaiset.
Lauran ennestään nurinpäin käännetty naama oli reissun jälkeen kyllä näkemisen arvoinen. Mikä sit ketutti eniten, toisten juominen ja hauskanpito, vai se, ettei päässy valokeilaan tällä kohtalon viikolla läppinensä. Millulle vielä kuittas et mun viereen et sit tuu (kännissä?), ku joku mustasukkainen puoliso.
Todellisuudessahan tilanne meni niin, että Mia söi illalla humusta, useat kuittailivat sen aiheuttavan hänelle ilmavaivoja ja Laurakin mainitsi, että Mia ei tulisi hänen viereensä pierekelemään humuksen syömisen jälkeen. Asialla ei ollut mitään tekemistä Mian muutaman alkoholijuoman nauttimisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Heidihän kertoo jokaiselle vuorollaan, miten paljon hän kulloisestakin keskustelukaveristaan tykkää. Sitten kipittää Reeon luokse kertomaan, jos on onnistunut saamaan jotakin pikkuisenkin uutta tietoa asioiden tilasta.
Ulos vaan Reeo ja kätyrit, Miikka ja Heidi. Sen jälkeen uskaltavat Nabaz (?), Salla ja Tuula olla sellaisia kuin oikeasti ovat.
Tässä saattaa toistua Selviytyjät-draama. Kiusaaja voi viedä voiton.
Eli kuka on kiusaaja ? Millä perusteella ?
Kuka on kiusaaja, sen tiedän, että se ei ole Reeo, koska Reeo on sovittelija, ei ole takuulla ilkeä.
ei ole sitä luokkaa ollenkaan, kuin nuo Merve ja vanhapiika Laura, jotka painuivat vessaan haukkumaan ihmisiä.
24/7ssa kirjoitti:
Totta. Merve, talon ilmapiiri on vapautunut ja hersyvä. Lähtösi auttoi :D
Onneksi on yksi juorutäti vähempi. Ei ne Merven kaveritkaan mahda mitään Reeolle.
Mun mielestä suurin kiusaaja on talon ulkopuolinen ryhmä , sekä katsojia, että tuotantotiimiä, jotka milloin kenestäkin tekevät outoja analyyseja ja syyttävät asukkaita milloin mistäkin / miksikin
Esim. toitottavat, että Reeo luo pelon ilmapiiriä yms . Kun taas Karvan koki Nabasin toimet ahdistaviksi, siitä oli tuotanto hipihiljaa.
Tuula puhuu tosi lapsekkaasti. Ja käyttäytyy. Karmeeta vanhalta ihmiseltä jotenkin tollanen taantuminen pikkutytöksi.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tämän juonittelukauden kaunein asia on 49v miehen ja 21v nuoren naisen välinen lämmin ystävyys. Reeon suojeleva asenne Heidiä kohtaan tuntuu niin aidolta, kuten silloin kun jäi valvomaan ja odottamaan yöllä kun Heidi urheasti meni päällikönhuoneeseen setvimään välejään Milenan kanssa. Samoin se rutistus " en halunnut päästää susta irti" Heidin valehäätötilanteessa oli niin sydäntä sykähdyttävää <3 Mä niin haluaisin nähdä nämä kaksi kävelemässä rinnakkain finaalissa viimeisinä ulos talosta.
Täysin samoja ajatuksia. Jotenkin niin epätodennäköinen kaverikaksikko kuin talossa vaan voi olla, mutta silti kaikista aidoin ja lämpiminen ystävyys.
Tuo Heidin valehäätö oli tunteelllisin hetki koko kauden aikana, Reeon viimenen halaus oven suussa; "oot rakas" ja Heidi romahti totaalisesti Reeon halauksessa :(
Milenan nauru epäaitoa. Jotenkin ei ole läsnä talossa. Puhuu robottimaisesti ja "pakonomaisesti" kokoajan jotain turhanpäivästä täytettä. Teflonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis Sofiaa ei saisi nimetä talossa eikä me katsojat saatais äänestää häntä ulos, koska kuuluu vähemmistöön eikä se näyttäisi vähemmistön kannalta hyvältä, jos hänet äänestettäisiin ulos. Siis mitähän hittoa mä just kuulin, Sofian suusta 😅 nyt tippui hänen viimeisetkin pisteet kuin lehmän häntä. Ketuttaa kun tuo ns. asema yhteiskunnassa, sukupuolijutut ja syrjinnät ym. pitää tuoda AINA esille, myös näköjään BB:ssäkin. Haloo, tämä on peliä eikä sillä ole mitään merkitystä mitä sun alapäästä löytyy. Ennemminkin mitä sieltä yläpäästä tulee ulos... nyt kyllä Sofia hakee säälipisteitä katsojilta ja asukkailta voitonkuvat silmissä. Pöyristyttävää toimintaa!
Santeri on teennäinen, hyppii muitten asukkaitten sylissä vuoron perään, kysymättä siihen lupaa.
Ei ole muuta toivetta, kuin se, että se lentäisi kengän kuva persuuksissa talosta.
Minä inhoan tuollaisia ihmisiä ihan sydämeni pohjasta.
Mä taas inhoon Tuulan tyyppisiä veemäisiä ja pirullisia katalia ämmiä.
Vierailija kirjoitti:
Sofialla äsken ihan miehen ääni. Vahingossa varmaan tuli.
Sallalla on möreä ääni, ei Sofialla.
Enpä eilen olisi halunnut olla kuskin paikalla siinä iltatehtävässä joka kesti yli 2 t. Aika paha oli Heidiä kohtaan siinä Millun jutut. Huumoria joo.... kummasti kohdistui Heidiin suurin osa
Syntynyt pojaksi mutta jos tuntee olevansa tyttö. Elihan se yksi pappikin pitkään miehenä ja koska tunsi itsensä naiseksi niin halusi elää loppuelämän omana itsenään. Nää on sellaisia asioita että teidän on turha pohtia pikku päässänne.
Koostelähetyksen lopussa Sami kysyi Sanna Pikkaraiselta, kuka hänen mielestään pitäisi häätää.
Ja vastasi että Salla. Ei varmaan tajunnut, että tämä lausunto aktivoi Sallan kannattajat, hyvä niin.
Ai niin, ja Sannan mielestä Sofia finaaliin, koska on sosiaalisesti älykäs, ja miellyttävä. Mainitsi sentään
myös Heidin ja Reeon (finaaliin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis Sofiaa ei saisi nimetä talossa eikä me katsojat saatais äänestää häntä ulos, koska kuuluu vähemmistöön eikä se näyttäisi vähemmistön kannalta hyvältä, jos hänet äänestettäisiin ulos. Siis mitähän hittoa mä just kuulin, Sofian suusta 😅 nyt tippui hänen viimeisetkin pisteet kuin lehmän häntä. Ketuttaa kun tuo ns. asema yhteiskunnassa, sukupuolijutut ja syrjinnät ym. pitää tuoda AINA esille, myös näköjään BB:ssäkin. Haloo, tämä on peliä eikä sillä ole mitään merkitystä mitä sun alapäästä löytyy. Ennemminkin mitä sieltä yläpäästä tulee ulos... nyt kyllä Sofia hakee säälipisteitä katsojilta ja asukkailta voitonkuvat silmissä. Pöyristyttävää toimintaa!
Santeri on teennäinen, hyppii muitten asukkaitten sylissä vuoron perään, kysymättä siihen lupaa.
Ei ole muuta toivetta, kuin se, että se lentäisi kengän kuva persuuksissa talosta.
Minä inhoan tuollaisia ihmisiä ihan sydämeni pohjasta.
Mä taas inhoon Tuulan tyyppisiä veemäisiä ja pirullisia katalia ämmiä.
Mielipiteitä on monia. Itse en tykkää Sofian ylimielisestä, ja provosoivasta käytöksestä. Vaikuttaa hyvin ristiriitaiselta ihmiseltä, kun toisaalta kerjää huomiota ja hyväksyntää ja toisaalta on hyvin kapeakatseinen, jopa kiusaava, jos ei jostakin tykkää. Ei ainakaan minun silmissäni ole parantanut ajamiaan asioita. Tuulasta sen sijaan olen tykännyt. Vaikuttaa hyväsydämiseltä hupsuttelijalta, joka heittäytyy tehtävään kuin tehtävään, toisin kuin Sofia. inhimillisenä piirteenä loukkaantuminen mitättömiltä vaikuttavista asioista, mutta osaa myös sopia. Sofia ulos ja Tuula jatkoon! Tuulalle ääniä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti itse kommentoida tosta automatkasta et ekan kerran meni itsellä fiilikset Milluun ja vähän jo kyllästyttää sen show. Mut totta on, et piti kyllä tunnelmaa yllä ja suu käy kokoajan. Sofia ja Milena oli tylsimmät matkalaiset.
Lauran ennestään nurinpäin käännetty naama oli reissun jälkeen kyllä näkemisen arvoinen. Mikä sit ketutti eniten, toisten juominen ja hauskanpito, vai se, ettei päässy valokeilaan tällä kohtalon viikolla läppinensä. Millulle vielä kuittas et mun viereen et sit tuu (kännissä?), ku joku mustasukkainen puoliso.
Todellisuudessahan tilanne meni niin, että Mia söi illalla humusta, useat kuittailivat sen aiheuttavan hänelle ilmavaivoja ja Laurakin mainitsi, että Mia ei tulisi hänen viereensä pierekelemään humuksen syömisen jälkeen. Asialla ei ollut mitään tekemistä Mian muutaman alkoholijuoman nauttimisen kanssa.
Se megalomaaninen kaasuntuotanto oli se varsinainen asia, mutta eihän humalaisen alkoholihuuruinen hengitys naamallakaan ole hirveän mukavaa, jos se sattuu kääntymään niin päin kyljelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jeo kirjoitti:
Eikö Sofian pitänyt olla suvaitsevainen ei voi olla totta .Heidi ei saa voittaa muuten hän on väärässä formaatissa on kyllä itsekkyyden ja suvaitsemattomuuden huippu muikkelilauma ei näe metsää puilta ja melkein kesi-ikää lähenevät tätit..ja tuollainen käytös!0
Tätä olen monessakin ketjussa ihmetellyt. Santerin kaltaiset vaativat suvaitsevaisuutta muilta, mutta eivät ole itse suvaitsevaisia, millään tasolla.
Keitä ovat "Santerin kaltaiset"? Tunnetko henkilökohtaisesti montakin, vai perustatko tuon omiin luuloihisi?
Ei kukaan täysjärkinen mies rupea pukeutumaan naisten hepeneisiin, eikä rupea luulemaan itseään naiseksi. Elikkä on tainnut keltaista nestettä teko vaiheessa iso määrä lirahtaa mukaan.
Ei kukaan normaali näin käyttäydy. Piste.
Alkuperäisen "Santerin kaltaiset" kommentin esittäjänä olen aiemmin jo vastaannut tähän kysymykseen, täällä on muitakin jotka tähän vastaavat.
Vierailija kirjoitti:
Milenan nauru epäaitoa. Jotenkin ei ole läsnä talossa. Puhuu robottimaisesti ja "pakonomaisesti" kokoajan jotain turhanpäivästä täytettä. Teflonia.
Kyllä, juuri näin. Lisäksi Milena on kauden ehdottomasti ilkein ja pirullisin ihminen. Siinä jää kauaksi taakse Kirsit, Laurat ja Mervet. Näissä sentään on jonkinlaisia inhimillisiä piirteitä. Milenalta tuntuu puuttuvan ainoastaan sarvet päästä 👹
Tekis mieli oikeen laskee montako v-sanaa Mia on päästänyt ohjelman aikana, mut se taitaa olla mahdotonta. Autossakin viimeyönä tuli ihan riittävästi veetä kovaäänisen naisen suusta. Ehkä se tajuaa kun sit joskus nauhalta kattoo, että miten kauheelta sen kiroilu voikaan kuulostaakaan. Mulla ei olis asiaa kotiin enää moisen v-sanan viljelyn jälkeen vaikka olen kohta 40vee...