Aiempi ruukussa ollut kukkani kuoli, mitä kannattaa laittaa näin heinäkuussa tilalle
Kommentit (19)
Krysanteemit on kauheita eikä ne kestä. Osta joku begonia tai pelargoni, ne säilyy vaikka unohtaisi kastella välillä.
Muovi- tai silkkikukka. Ovat joskus varsin vakuuttavia eivätkä kuole.
Vierailija kirjoitti:
Siis parvekkeelle vai? Laita joku yrtti. Itse tykkään kovasti rosmariinista.
Totta, kiva idea. Terassille tulee, Ehkä laitan laventelin, eikös siinä ole kiva tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat niin vakuuttavia, että tiedän tapauksen, jossa kukat hommannut lähti viikon reissulle ja kotimieheksi jäänyt oli kastellut ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat niin vakuuttavia, että tiedän tapauksen, jossa kukat hommannut lähti viikon reissulle ja kotimieheksi jäänyt oli kastellut ne.
😂
Laita popparinjyviä itämään. Kasvavat nopsaan isoksi viherpensaaksi. Itsellä jo puolisen metriä korkeat. Ihan hauska kokeilu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Hyvä puolihan noissa silkkikukissa on, että ne ei todellakaan ota nokkiinsa, vaikka talon väki olis poissa pidemmänkin ajan.
Ehdoton suosikkini on daalia. Se kukkiin runsaana ja näyttävänä syyskuulle saakka.
Vierailija kirjoitti:
Ehdoton suosikkini on daalia. Se kukkiin runsaana ja näyttävänä syyskuulle saakka.
Daaliaa on myytävänä monen eri väristä.
Daalian voi talvettaa. Katso hoito-ohjeet Biolan.fi sivuilta
Pelakuu eli pelargonia. Sen seuraksi muratti.Molemmat voi siirtää sisälle pakkasten tultua. Molemmat myös monivuotisia kun muistaa sopivasti kastella ja lannoittaa.
Älä laita maissia kasvamaan. Ties mitä tautia levittää koko Suomen kasveihin!
Vähän riippuu kans onko paikka aurinkoinen vai varjoinen. Ei mitä tahansa kukkaa laiteta minne vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, kiva idea. Terassille tulee, Ehkä laitan laventelin, eikös siinä ole kiva tuoksu.
Allergikolle laventeli ei sovi.
Vierailija kirjoitti:
Rosmariini, timjami, oregano, suosittelen.
Jos varjoa tarvitseva kukka, niin aurinkopurje viritettynä terassille antaa kivasti suojaa suoralta auringonpaahteelta.
Vierailija kirjoitti:
Vähän riippuu kans onko paikka aurinkoinen vai varjoinen. Ei mitä tahansa kukkaa laiteta minne vaan.
Onko sinulla ehdotuksia aurinkoiseen paikkaan ja puolivarjoiseen paikkaan pantavista kukista?
Vierailija kirjoitti:
Laita popparinjyviä itämään. Kasvavat nopsaan isoksi viherpensaaksi. Itsellä jo puolisen metriä korkeat. Ihan hauska kokeilu!
Mitä semmonen on?