Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo on komea suihkunraikkaana. Miltähän tuoksuu
Paskalta
Mikä kaamea pelkohuuto Reeon suosiosta ja samaan aikaan fanitetaan ikänsä työttömänä ollutta lukutaidotonta kuumakallea ja itseään myyvää Sofiaa.
Nykyään arvostetaan ja diggaillaan näköjään enemmän näitä haaroja levitteleviä sateenkaari-immeisiä kuin kunnon töitä paiskivia, suomalaisia heteromiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskalta
Mikä kaamea pelkohuuto Reeon suosiosta ja samaan aikaan fanitetaan ikänsä työttömänä ollutta lukutaidotonta kuumakallea ja itseään myyvää Sofiaa.
Nykyään arvostetaan ja diggaillaan näköjään enemmän näitä haaroja levitteleviä sateenkaari-immeisiä kuin kunnon töitä paiskivia, suomalaisia heteromiehiä.
Se on se "arvopohja"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merven kannattaa ehdottomasti hakeutua puheteraupeitille. Saisi apua mm äänenkäytön ongelmiin.
Heidin kannattaa ehdottomasti hankkiutua plastiikkakirurgille. Saisi apua mm. ylähuulen vetäytymisen ongelmiin.
Heidi tarvitsee purentalihaksien asiantuntijaa. Lukkiutuvat leuat ja päänsärky.
Joka tapauksessa. Merven ja Heidin elämä helpottuisi. :)
Jos jättäisitte tuollaiset murheet ihan ammattilaisille.
Eiköhän Heidi osaa hakea apua ongelmiinsa mikäli kokee tarvitsevansa.
Avuttomalta vaikuttaa aikuiseksi ihmiseksi. Tuon kommentin laitoin, koska itse olen kärsinyt useista ongelmista leuan ja suun alueella. Purentalihaksiin paneutunut asiantuntija toi avun.
Samoin. Migreeninkaltaiset oireet katosivat viimein, kun löysin purentalihaksien käsittelijän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskalta
Miltähän karvahattu ja karvahatun pää haisee?
Vierailija kirjoitti:
Minkä virheen Heidi muka on tehnyt? Hänenkö pitäisi pelata Milenan mielen mukaan? Heidillä oli oikeus valita peliliikkeensä. Milena se vasta itsekäs on.
Heidihän pelasi nimenomaan Milenan pussiin. "Nabbe on antamas sulle ääniä" sanoi Heidi Milenalle ja Milenahan suostui oitis, että Nabbe häätöön ja vähän äkkiä. Heidi kusi omiin muroihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännittää. Jos Reeo lähtisi niin joutuisin lopettamaan bb:n katselun. En ole koskaan ennen lopettanut kesken kauden
Mun oli nyt lopetettava ekan kerran kesken kauden. Sit kun Reeo on pudonnut voin palata.
Miten miten aikuinen mies voi ottaa niin tosissaan tuolla kaiken, sanat ei riitä miten ärsyttävä tyyppi hän on.Miten voit tietää, että on ärsyttävä, jos et edes katso? Jokainen tuolla on ärsyttävä vuorollaan.
Eiliseen asti katsoin, eli olen nähnyt kuinka ärsyttävä Reeo on. Nyt ei enää pysty.
Onko vaikea sun ymmärtää suomea? Olen katsonut tähän asti, siitä sen tiedän että on hirvee tyyppi. Älä kysy enää typeriä!
Reeoooooooooo! Sallalle loppuillasta ääniä.
Kuka tota Merveäkin äänestää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merven kannattaa ehdottomasti hakeutua puheteraupeitille. Saisi apua mm äänenkäytön ongelmiin.
Heidin kannattaa ehdottomasti hankkiutua plastiikkakirurgille. Saisi apua mm. ylähuulen vetäytymisen ongelmiin.
Heidi tarvitsee purentalihaksien asiantuntijaa. Lukkiutuvat leuat ja päänsärky.
Joka tapauksessa. Merven ja Heidin elämä helpottuisi. :)
Jos jättäisitte tuollaiset murheet ihan ammattilaisille.
Eiköhän Heidi osaa hakea apua ongelmiinsa mikäli kokee tarvitsevansa.
Avuttomalta vaikuttaa aikuiseksi ihmiseksi. Tuon kommentin laitoin, koska itse olen kärsinyt useista ongelmista leuan ja suun alueella. Purentalihaksiin paneutunut asiantuntija toi avun.
Samoin. Migreeninkaltaiset oireet katosivat viimein, kun löysin purentalihaksien käsittelijän.
Mulla ne katsosi itsestään Heidin ikäisenä :) meitä on moneen junaan.
Vierailija kirjoitti:
Taas Sallalla tuo "virkapuku", eikö oo muuta päälle pantavaa.
Sofialla työasu kuten aina.
Kuka tota sallaa äänestää? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännittää. Jos Reeo lähtisi niin joutuisin lopettamaan bb:n katselun. En ole koskaan ennen lopettanut kesken kauden
Mun oli nyt lopetettava ekan kerran kesken kauden. Sit kun Reeo on pudonnut voin palata.
Miten miten aikuinen mies voi ottaa niin tosissaan tuolla kaiken, sanat ei riitä miten ärsyttävä tyyppi hän on.Miten voit tietää, että on ärsyttävä, jos et edes katso? Jokainen tuolla on ärsyttävä vuorollaan.
Eiliseen asti katsoin, eli olen nähnyt kuinka ärsyttävä Reeo on. Nyt ei enää pysty.
Onko vaikea sun ymmärtää suomea? Olen katsonut tähän asti, siitä sen tiedän että on hirvee tyyppi. Älä kysy enää typeriä!
No emme paljoa menetä, jos et katso :---D
Vierailija kirjoitti:
Kuka tota sallaa äänestää? 😅
Ne, jotka haluaa Merven ulos.
Millainen ihminen tuota Merveä äänestää?? Niin ilkeästi puhuu muista, valehtelee päin naamaa, kirjoittaa ilkeitä twiittejä, ahneesti mässää yhteiset ruuat, makoilee ja valittaa.
Nabbe lähdössä vain niin pienellä marginaalilla.
Nyt kaikki äänestämään Merve turvaan, jotta saamme talon pakan kunnolla sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tranvestiittiprostituoitu taitaa voittaa koko kauden. Ihanan voimaannuttavaa..?
Suomi tahtoo olla edellä tässäkin asiassa.
Ikävä kyllä, kuten niin monessa muussakin tätä maata rapauttavassa asiassa tänä päivänä.
Merve menee Reeosta ohi, ellei niin ei Merve ainakaan tipu! Järkyttävän pieni ero äänestystilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskalta
Ei onneksi, kyllä tässä maassa on vielä jotain hyvääkin jäljellä. Tämä on BB talon alennustila.
"Tiäksä?"