Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merven kannattaa ehdottomasti hakeutua puheteraupeitille. Saisi apua mm äänenkäytön ongelmiin.
Heidin kannattaa ehdottomasti hankkiutua plastiikkakirurgille. Saisi apua mm. ylähuulen vetäytymisen ongelmiin.
Heidi tarvitsee purentalihaksien asiantuntijaa. Lukkiutuvat leuat ja päänsärky.
Joka tapauksessa. Merven ja Heidin elämä helpottuisi. :)
Niin? Heidillä on leukajumeja ja voimakkaita päänsärkyjä. Miksi ei hakisi niihin apua?
Minulta ne eivät hävinneet. Hoito auttaa ja on helpotus, mutta vaiva on kulkenut läpi elämän.
N48
Jos jättäisitte tuollaiset murheet ihan ammattilaisille.
Eiköhän Heidi osaa hakea apua ongelmiinsa mikäli kokee tarvitsevansa.
Avuttomalta vaikuttaa aikuiseksi ihmiseksi. Tuon kommentin laitoin, koska itse olen kärsinyt useista ongelmista leuan ja suun alueella. Purentalihaksiin paneutunut asiantuntija toi avun.
Samoin. Migreeninkaltaiset oireet katosivat viimein, kun löysin purentalihaksien käsittelijän.
Mulla ne katsosi itsestään Heidin ikäisenä :) meitä on moneen junaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ääniä Sallalle!
Ei vielä!
Ensi viikolla umpikiero Milena -noita ulos, pliis!!!!
Täällä ainakin äänestetään Reeo. Merveä ei turvaan. Toivotaan, että koosteessa näytetään myös käärmeen jengin juonittelua.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tota sallaa äänestää? 😅
Tarkotin sitä että jos nabaz ja salla on tippumassa, niin miks ihmeessä salla jatkoon 🤷siivoaa toki ahkerasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merven kannattaa ehdottomasti hakeutua puheteraupeitille. Saisi apua mm äänenkäytön ongelmiin.
Heidin kannattaa ehdottomasti hankkiutua plastiikkakirurgille. Saisi apua mm. ylähuulen vetäytymisen ongelmiin.
Avuttomalta vaikuttaa aikuiseksi ihmiseksi. Tuon kommentin laitoin, koska itse olen kärsinyt useista ongelmista leuan ja suun alueella. Purentalihaksiin paneutunut asiantuntija toi avun.
Samoin. Migreeninkaltaiset oireet katosivat viimein, kun löysin purentalihaksien käsittelijän.
Niin? Heidillä on leukajumeja ja voimakkaita päänsärkyjä. Miksi ei hakisi niihin apua?
Minulta ne eivät hävinneet. Hoito auttaa ja on helpotus, mutta vaiva on kulkenut läpi elämän.
N48
Siinä näette että Mervestä tykätään.
Kyllä se Merve ohi menee. Reeo tekee Millat.😭
Oisha se taas näpäytys eräille jos Merve pääsisikin turvaan. Merveä nollattu Miikan ja Repan toimesta sen verran.
Miksi Anni ei kysy Miikalta miksi se käyttäyty niin törkeesti muita asukkaita kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Nabbe lähdössä vain niin pienellä marginaalilla.
Raivooko taas, jos putoaa?
Terolle nyt ääniä, että pääsee ekana turvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N48
On teilläki huolenaiheet 😂😂😂 jos vaan pitäisitte omista asioistanne huolen. Tsiiiiisus
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla umpikiero Milena -noita ulos, pliis!!!!
Se pitäis jollain vaan saada sinne penkille sopivassa seurassa.
Nyt ääniä Reeolle, ettei Merve mene ohi.
Voi vee!! Pistän pääni pantiksi, että Merve pääsee ekana turvaan. Itsekkäs ihminen lähtee tän illan jälkeen vallan lentoon!
Se riittää että Merve pääsee jatkoon eikä tipu.
Vierailija kirjoitti:
Oisha se taas näpäytys eräille jos Merve pääsisikin turvaan. Merveä nollattu Miikan ja Repan toimesta sen verran.
Kyllä minäkin näpäyttäisin jos joku haukkuisi selän takana mm. psykopaatiksi.
Vierailija kirjoitti:
Siinä näette että Mervestä tykätään.
Ei mitään yllättävää. Kyllä jodelin kiusaajat ja kaksinaismoralistit äänestävät kaltaistaan.
Nyt ääniä Sallalle!