Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Toi mian show menee kyllä niin yli 😒
Yllätyin ettei ollut häädössä...
Vierailija kirjoitti:
Heidi on rakastunut lauraan. Itse sanoi. Rakastan sua johon laura vastasi. Niin mäkin sua.
Ei välttis tarkoita mitään romanttista rakkautta. Jotkut on omaksuneet vaan jenkkityylin "love you" höpinät, joita siellä viljellään rutkasti joka puhelunkin päätteeksi omille lapsille, vanhemmille, ystäville.
Nyt tuo merve kotiin! Hyvä aika saada ulos.
Ylilaudalla onneks ollaan ainakin hereillä!
Ihana Salla jatkoon. Käärmejengin ilmeet olisi kiva nähdä, kun Salla jatkaakin.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että ylilaudalla ollaan merve-faneja tiettyjen ruumiinosien takia. Onko kuitenkin siis inhokki siellä?
Vierailija kirjoitti:
Reeo jos tippuu niin loppuu mun kohdalla ruutu+.
Mistään läyhäämisestä en maksa. Reeo on tuonut paljon hyvää taloon.
Niin?
Moni lopettaa katsomisen eri syistä. Ei siinä ole ole mitään ihmeellistä.
Jos Reeo tippuisi, niin esim minä saattaisin alkaa katsomaan aktiivisemmin. Viime aikoina kun Reeon aika on kulunut vain Heidin holhoamiseen. Olisi mielenkiintoista näin katsojana nähdä miten Heidi pärjäisi ilman tuota hyysäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo jos tippuu niin loppuu mun kohdalla ruutu+.
Mistään läyhäämisestä en maksa. Reeo on tuonut paljon hyvää taloon.Niin?
Moni lopettaa katsomisen eri syistä. Ei siinä ole ole mitään ihmeellistä.
Jos Reeo tippuisi, niin esim minä saattaisin alkaa katsomaan aktiivisemmin. Viime aikoina kun Reeon aika on kulunut vain Heidin holhoamiseen. Olisi mielenkiintoista näin katsojana nähdä miten Heidi pärjäisi ilman tuota hyysäämistä.
Saman verran sä maksat jos 24/7 seuraat. Ei tuo lisäarvoa
Nyt ääniä paljon Reeolle jotta saadaan se ekana sohvalle
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää, että muut joutuvat nyt välikappaleeksi tuohon Miikan ja Naben soppaan. Miikka nyt tekopyhänä selittää, miten on vääryyttä kokenut. "Sanokaa joku nyt puolueeton mielipide."
Tekopyhänä? Miikkahan oli tässä täysin oikeassa! Nabaz väitti, että Miikka on hänelle kateellinen. Totuus selviää mm. BB:n nettisivulta, jossa on tilanteesta klippi. Tuula selitti sanasta sanaan, mitä Miikka oli sanonut - eikä hän puhunu mitään kateellisuudesta tai mustasukkaisuudesta. Puhui vaan sohvalla istumisesta, jonka tämä kielivammainen käsitti väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin että ylilaudalla ollaan merve-faneja tiettyjen ruumiinosien takia. Onko kuitenkin siis inhokki siellä?
Siellä äänestys käynnissä. Merve vikana eli lähössä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Jännittää. Jos Reeo lähtisi niin joutuisin lopettamaan bb:n katselun. En ole koskaan ennen lopettanut kesken kauden
Etkä lopettaisi nytkään.
Tuo " lopetus" on ihan höpö höpö puhetta, tiedät sen itsekin.
Lasten ollessa samassa huoneessa en voi katsoa 247, koska Millulla on melkein joka lauseessa kirosanoja, enimmäkseen v.ttu, ja senkin sanan huutaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulit väärin. Enemmän siellä haukutaan Merveä. Reeosta pidetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauran meikki karmea
Karmea hän on muutenkin. Kivikasvo.
Ja pärsse on lattanen ja leveä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merven kannattaa ehdottomasti hakeutua puheteraupeitille. Saisi apua mm äänenkäytön ongelmiin.
Heidin kannattaa ehdottomasti hankkiutua plastiikkakirurgille. Saisi apua mm. ylähuulen vetäytymisen ongelmiin.
Heidi tarvitsee purentalihaksien asiantuntijaa. Lukkiutuvat leuat ja päänsärky.
Joka tapauksessa. Merven ja Heidin elämä helpottuisi. :)
Jos jättäisitte tuollaiset murheet ihan ammattilaisille.
Eiköhän Heidi osaa hakea apua ongelmiinsa mikäli kokee tarvitsevansa.
Avuttomalta vaikuttaa aikuiseksi ihmiseksi. Tuon kommentin laitoin, koska itse olen kärsinyt useista ongelmista leuan ja suun alueella. Purentalihaksiin paneutunut asiantuntija toi avun.
Toivotaan todella, että laiska Merve putoaa tänään
Kyllä piti laittaa 24/7:n ääni pois, ei voi kuunnella tuota millun huutoa. Onko sillä huono kuulo?
Taas kaikki naiset kauniina ja etenkin Sofia.
Sopii hyvin hänen karmeaan luonteeseenkin.