Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Heidin neuvottelema lopputulos oli täysi katastrofi, ihan uskomaton typeryyden osoitus.
Silloin kun hän itse oli nimettynä, pysyi kyllä tiukkana ja neuvotteli väkisin tahtonsa läpi. Nyt ei ilmeisesti kiinnostanut tarpeeksi sellainen.Tyyppi joka on olevinaan niin hyvä pelaaja, osoitti ettei sellainen oikeasti olekaan.
Toivottavasti Heidi on ensi viikolla häädössä rakastettunsa Lauran kanssa!
Melko varmasti onkin äänestyksessä.
Olipa melkoinen sanailu Miikkan ja Nabben välillä tänään aamupäivästä. En tosin ihan tiedä sitä, mistä Nabbe oli hiilloksilla, mutta ilmeisesti siitä, että Miikka oli sanonut kaikkien pitäisi sohvalla käydä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Merve lähtee muilla on sentään jotain annettavaa katsojille. Ei vaan jaksa katsoa Merven meikkaamista ja jatkuvaa syömistä.
Jos ois inhokkiäänestys merve lentäis kun nato-ohjus. Nyt on vähän eri tilanne. Toivon silti, että lähtee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikalla on naisellinen peba.
Ja jäätävän tiukkoja housuja, jotka ei miehelle kyllä ihan istu/sovi.
Onko lainannu tyttelinsä verkkareita.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tätä Reeo fanit varmasti alapeukuttavat, hakuan kertoa oman näkemykseni miten minä näen ja koen hänen pelaamisensa.
Siinä on passiivisagressiivisuutta, mistä en pidä. Reeo on hyvä puhumaan, hän on rauhallinen ja käyttää paljon "sämpylämallia" (eli "kehu-hauku-kehu") puhuessaan.
Jos sisällöltään samat asiat sanoisi vaikka Nabbe tai Miikka, se kuulostaisi heidän ilmaisunsa takia pahemmalta. Reeo osaa hyvin muotoilla asiat: hän rauhallisesti,puhuen "ymmärtää" mutta "ihmettelee" jne. (=sanoja joita käyttää paljon) kun saman voisi ilmaista joku toinen "kerro mitähän v...tua tuolla nyt tapahtu?!?"
Hän nuhtelee muita, ja manipuloi heille usein huonoa oloa esim. Lauralle valehäädön jälkeen ja Heidille tämän paluun jälkeen jne.
Eniten ärsyttää se, että muille suututaan(!) kun peli ei mene oman pelikirjan mukaan. Mulle voidaan sanoa että "tää on peliä, camoon hei" mutta jos tulee vastapalloon niin syyllistetään muita (myös omaa porukkaa!)
Ihmiset varmasti peilaavat omiin kokemuksiinsa asukkaita, mutta tuollaiset Reeot on ihan kivoja, kunnes joutuu itse heidän hampaisiinsa. Onhan sekin taito että saa manipuloitua toisia/syyllistettyä (aiheettakin!) mutta minusta tuollainen henkilö ei ansaitse voittoa.
Tässä oli sanoitettu justiinsa se, miten itsekin olen ajatellut!!
Noniin ketäs meinaatte äänestää? Merve ekana turvaan?
Vierailija kirjoitti:
Salla ulos kieroilemasta
Vähiten kieroilee naisista, kuule tuota siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat ajatukset, jos Reeo häädetään niin ei kiinnosta enää BB talo.
Ainoa toive on, että Merve lähtee, muita haluaisi vielä nähdä.
Sallankin kiinnostavuus vain lisääntyy. Jopa Napen tunteenpurkauksetkin on viihdyttäviä. Merve ei tuo mitään kiinnostavaa taloon.Tämän vuoden on pelastanut Reeo. Reeo tullaan muistamaan tämän vuoden voittajana.
Juu ihan omalle levelillään karismassa, viihdearvossa ja no muutenkin voittaja!
Miikka mesoaa pihalla aikuisista ihmisistä.. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Tässä pieni pätkä jossa Merve ottaa jääkaapista litran tölkin josta juo suoraan 😳 https://urly.fi/2QqK
Menehän nyt syömään siitä, niin rauhotut
Vierailija kirjoitti:
Olipa melkoinen sanailu Miikkan ja Nabben välillä tänään aamupäivästä. En tosin ihan tiedä sitä, mistä Nabbe oli hiilloksilla, mutta ilmeisesti siitä, että Miikka oli sanonut kaikkien pitäisi sohvalla käydä.
Nabbe on itse aikaisemmin sanonut Miikkan olevan oikeassa siinä asiassa. Hän kun tuolla vaati että BB näyttäisi eilisen riidan Miikalle, niin voisi sen sijaan laittaa telkkariin Nabben kommentit siitä, kuinka on Miikan kanssa samaa mieltä tuosta asiasta.
Nabbe on kateellinen siitä, että Miikka ei ole saanut nimeämispisteitä. Itse ollut neiti yhden kerran vain häätöön nimettynä ja saanut itse myös hyvin vähän pisteitä, ja silti viitsii olla kateellinen ja katkera tuollaisesta asiasta, aika hemmetin lapsellista. VARSINKIN kun niin ollut olevinaan hyvää kaveria. Jos Nabbe ei tänään tipu mutta jatkaa tuota käytöstä Miikkaa kohtaan, niin toivottavasti hänet pistetään tuotannon toimesta ulos. Todella oksettavaa toimintaa, kuinka voi 39-v mies olla noin lapsellinen. Nabbe ei siis suuttunut Miikalle oikeasti mistään mitä tämä sanoi vaan on niin sairas päästään, ettei kestä sitä että hänet laitettiin häätöön eikä Miikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kuorsasi yöllä niin ettei Sofia saanut unta makkarissa ja tuli olkkariin nukkumaan
Psakko paeta, kun kuorsaaminen voi aiheuttaa tärinävaurioita ilmapalloille.
Mr Nobody on niin mahtavan itsevarmana Koutsinsa perässä hiihtäen. Onhan se hyvä että bigbrother talossa itsetunto nousee kohisten. Kun on niin helvatan hyvä töissään ja hoitanut taloutensa ulosottoihin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se Nabbe sanonut tyyliin ,että häntä ei haittaa jos häädössä ? Nyt on ihan eri mieltä. Otti Miikan kanssa yhteen. Molemmissa vikaa. Nabben pitäisi oppia kuuntelemaan. Ei huutamaan tai poistua tilasta raivona ja huutaa sitä v alkavaa sanaa.
Nabbe on jo pari päivää meuhkannut Miikasta, eli ei ole Miikan vika jos Nabbe sinne laitettiin. Mun mielestä Miikka yritti fiksusti puhua Nabbelle, mm hänen vääristelemistään sanoista (mustasukkainen, kateellinen). Niin se on kumma jos irakilaista, turkkilaista ja mauritialaista verta omaavat (esim Milena miten hyökkäsi törkeästi Millan kimppuun ja kyseenalaisti jopa hänen ammattiaan) saavat meuhkata ja läyhätä, kas kun se on niiden temperamentti, mutta jos valkoihoinen lihaa syövä heteromies korottaa ääntä niin se niin pelottavaa.... hoh hoijaa!!
Siis nimenomaan Heidi mokas jälleen. Edelliset mokailut ja kusetukset annettu ilmeisesti anteeksi, ja silti sama kuvio toistuu. En ymmärrä miten voi mennä läpi Reeolle ja Miikalle edelleen. Typerä itkeminen perään taas, miten ei yksin tehnyt päätöstä neukkarissa eikä tajunnut eikä tiennyt tai osannut. Nyt sais Reeo ja Miikka pistää Heidin "bussin alle" vuorostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se Nabbe sanonut tyyliin ,että häntä ei haittaa jos häädössä ? Nyt on ihan eri mieltä. Otti Miikan kanssa yhteen. Molemmissa vikaa. Nabben pitäisi oppia kuuntelemaan. Ei huutamaan tai poistua tilasta raivona ja huutaa sitä v alkavaa sanaa.
Nabbe on jo pari päivää meuhkannut Miikasta, eli ei ole Miikan vika jos Nabbe sinne laitettiin. Mun mielestä Miikka yritti fiksusti puhua Nabbelle, mm hänen vääristelemistään sanoista (mustasukkainen, kateellinen). Niin se on kumma jos irakilaista, turkkilaista ja mauritialaista verta omaavat (esim Milena miten hyökkäsi törkeästi Millan kimppuun ja kyseenalaisti jopa hänen ammattiaan) saavat meuhkata ja läyhätä, kas kun se on niiden temperamentti, mutta jos valkoihoinen lihaa syövä heteromies korottaa ääntä niin se niin pelottavaa.... hoh hoijaa!!
Miikka oli oikeasti asiallinen ja yritti sanoa nabbelle, että älä sano suuttuneena asioita mitä et tarkota ja mieti nyt vähän mitä puhut. Nabbe ei kuunnellut raivosi vaan. Ilmeisesti oikeasti kateellinen, että talon naiset tykäävät tai eivät ainakaan äänestää miikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis nimenomaan Heidi mokas jälleen. Edelliset mokailut ja kusetukset annettu ilmeisesti anteeksi, ja silti sama kuvio toistuu. En ymmärrä miten voi mennä läpi Reeolle ja Miikalle edelleen. Typerä itkeminen perään taas, miten ei yksin tehnyt päätöstä neukkarissa eikä tajunnut eikä tiennyt tai osannut. Nyt sais Reeo ja Miikka pistää Heidin "bussin alle" vuorostaan.
Siksi koska reeo ja mikka tykkää heidistä<3 olivat tosi ymmärtäväisiä. Miikka puhui, että jos olisi itse talossa 21 vuotiaana niin menis milenan lässytykseen kuus nolla.
REEO on DOMINOIVA - olen usein kuullut hänen kertaavan kanssakilpailijoilleen ( vanha Rooma) ketä äänestävät.
Nabaz antaa ymmärtää että hän äänestää ketä haluaa. Sekös Reeoa suututtaa kun ei saa käännettyä Nabazin päätä. 😜.
Kuka kuorsasi yöllä niin ettei Sofia saanut unta makkarissa ja tuli olkkariin nukkumaan