Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Yöllä Reeo ulkona ihmetteli miksi Miikka ei saa pisteitä ja Milenalle että eihän hän yksin tee päätöksiä. Taitaa loppumetreillä tulla kateus kehuun.
Vierailija kirjoitti:
Reeohan ihan itse tuolla harrastaa sitä, mistä Merveä syyttää. Eli puhuu toisen käden tietoa. Eikun eri asia, kun se tekee MIES.
TÄMÄ!! Kunpa äänestäjät tajuaisivat, että Reeo on vaan setämies, joka massallaan jyrää itsensä voittoon, ei mikään maaginen pelaajaihme.
Vierailija kirjoitti:
Satuitteko kukaan katsomaan pari iltaa sitten, kun mm. Merve ja Nabaz ja Laura keskustelivat raiskauksista? Sellaista oikeaa asiasta keskustelemista, minkä puutteesta heitä aina syytetään. Samaan aikaan toinen jengi toisaalla keskustelivat nimeämisistä ja kuka äänestää ketä. Voisiko olla niin, että silmälaput on itse kullakin silmillä ohjelmaa katsoessa...
Millaisia ajatuksia Nabalmilla oli niiden tuomioista ? Entä ottivatko miten esiin sen, ketkä näitä rikoksia eniten suomessa tekevät ?
Vierailija kirjoitti:
Satuitteko kukaan katsomaan pari iltaa sitten, kun mm. Merve ja Nabaz ja Laura keskustelivat raiskauksista? Sellaista oikeaa asiasta keskustelemista, minkä puutteesta heitä aina syytetään. Samaan aikaan toinen jengi toisaalla keskustelivat nimeämisistä ja kuka äänestää ketä. Voisiko olla niin, että silmälaput on itse kullakin silmillä ohjelmaa katsoessa...
Kyllä katsoin. Fiksuja ja empaattisia ihmisiä. Kosketti Merven kertomat asiat, koska itselleni on sattunut jotain vastaavaa. Voimia ja rauhaa Mervelle!!
Vierailija kirjoitti:
Salla on ärsyttävä. Jokaisessa keskustelussa pesaa keskustelukumppniaan ja esiintyy ymrtäväisenä. On löhes kaikesta samaa mieltä, mutta takana puukko heilahtaa.
Ihan samaa tekee kun muutkin tuolla. Se on sitä juonittelua mikä on sallittua tällä kaudella. Ei Salla ole yhtään ärsyttävämpi kuin muutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää en kestä miten ihana tuo Reeo on :3
Sanoo suoraan Heidille että oli paska päätös ja harmittaa, mutta että näillä nyt on mentävä muuta vaihtoehtoa ei ole. Että otetaan tästä nyt opiksi kuitenkin.Olen ollut periaatteessa isätön koko elämäni ajan ja Reeo kyllä osuu suoraan sydämeen. Ihanan oloinen tyyppi ja varmasti aivan upea isä lapsilleen.
🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Miikka aloitti taas jeesustelun, "olen niin kypsä ja hyvä ihminen kun tulen riehumisesn jälkeen esittämään miten otan palautetta vastaan ja haluan kasvaa ihmisenä".
No jos sun mielestä ei ole hyvä asia yrittää kasvaa ihmisenä vaan pahentaa räyhäämistä niin ok.
Naben pitäisi jäädä taloon koska on talon väriläiskä draamoineen päivineen. Nabbe on tulistuva sielu mutta ei ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo oli eilen kiukustunut ja ihmeissään siitä että heitä on nyt 3 häädössä. Häh😳
Hänen mielestä olisi täysin selvää että toisesta leiristä pitäisi olla kolme ihmistä sohvalla.
Puhui vielä Milenalle. Toivottavasti Milena tajuu nuo Reeon jutut.
Sen tajusi kun Reeo puhui vähän myöhemmin ketkä on seuraavaksi lähdössä tyttöjen leiristä.
Siihen Melina sanoi tai teistä. Sitten Reeo korjasi: nii.
Jos on 4 häädössä ja yksi vaihdetaan toisen leirin ihmiseen niin toisessa on silloin 3.
Kovia pelimiehiä!!! Nyt kauhee riita talossa🙉🙈Millu ja Reeo juttelevat ihan hyvässä sovussa ulkona, Heidi on heidän seurassaan . Milena jotain volisee Sallalle sisällä. lauraa näprää ahdistunee näköisenä tyynyn hapsuja
Milenahan kertoo just miten asia on, Heidi ei taistelut Reeosta kuten teki Millun kanssa. Millu taas luuli että Reeo tekee Kirsit. Naben halusi häätöön, olisvat laittaneet "herttaisen" Tuulan.
Kun Salla lähtisi niin vähemmän juoruilua selän takana.
Hyvähän se on Miikkakin palautetaan maanpinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia ajatuksia Nabalmilla oli niiden tuomioista ? Entä ottivatko miten esiin sen, ketkä näitä rikoksia eniten suomessa tekevät ?
En muista kaikkea kun otin vähän viiniä silloin. Mutta Nabbehan on kunnon feministi. Raivostui naisten ja lasten puolesta, mitä kaikkea joutuvat kokemaan. Ja kuinka monet hyväksikäytetyt eivät uskalla kertoa tapahtumista viranomaisille tai läheisilleen, koska pelkäävät, että uhri leimataan valehtelijaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka aloitti taas jeesustelun, "olen niin kypsä ja hyvä ihminen kun tulen riehumisesn jälkeen esittämään miten otan palautetta vastaan ja haluan kasvaa ihmisenä".
No jos sun mielestä ei ole hyvä asia yrittää kasvaa ihmisenä vaan pahentaa räyhäämistä niin ok.
On ero, kun sen tekee vilpittömästi tai pelin takia
Reeo turvaan ensin.
Sitten salla.
Nyt äänestämme voimalla ja euroilla.
Mervekäärme ulos talosta ja heti.
Sainio sanoi että nappe ulos.
Jos näin käy niin tuotanto taas sotkee äänestyksiä.
Mervekäärme ulos.
Merve saisi lähteä, todella lapsellinen. Itkee kakun takia, pitää Heidiä Reeon pelinappulana vaikka Heidi on Lauran pelinappula, kantaa kaunaa jonkun pelin takia, vieritti syyn äänestyksestä Lauran niskoille...
Vierailija kirjoitti:
Kun Salla lähtisi niin vähemmän juoruilua selän takana.
Salla ei tosiaankaan tuo mitään korkeintaan läyhäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ero, kun sen tekee vilpittömästi tai pelin takia
Ja mistä tiedät varmasti miten asiat on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista kaikkea kun otin vähän viiniä silloin. Mutta Nabbehan on kunnon feministi. Raivostui naisten ja lasten puolesta, mitä kaikkea joutuvat kokemaan. Ja kuinka monet hyväksikäytetyt eivät uskalla kertoa tapahtumista viranomaisille tai läheisilleen, koska pelkäävät, että uhri leimataan valehtelijaksi.
Ja iso hatunnosto Mervelle, kun uskalsi kertoa rankkoja kokemuksiaan julkisesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
99% tekijöist' on moniosaajia.
Hahahhaa 😂
Nabbe: Ärsyttää kun sanot et kaikkien tarvii mennä soffalle kun itse et ole soffalla.
Miikka: 😧😡
Nabbe: Arvaa mitä mä sanon sulle jatkossa jos sä olet soffalla ja mä en? "Kaikkien tarvii mennä soffalle KAKSI KERTAA!". Katsotaan ärsyttääkö sua sitten.
Miikka: 💣💥 *pää räjähti*