Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlaista touhua kuin naisvaltaisessa duunipaikassa. Kieroilua ja seläntakana puhumista. Onneksi olen mies. Meillä puhutaan ja sanotaan suoraan asiat jos joku mättää.
Minulla on aivan erilainen käsitys miesvaltaisista aloista, ovat meinaan helvetinmoisia juoru-ukkoja.
Naisena naisvaltaisessa työyhteisössä olen sitä mieltä, että naiset ovat karmeita.
Heidi menee nurkkaan kyhjöttämään tehtyään ties kuinka monennen mokan..
Merve, Heidi on kyllä Lauran pelinappula. Mutta eihän se ole sama asia.
pojat laulaa ei huolen häivää koosteissa, siitäs sai
On tuo kyllä käsittämätöntä, ettei Heidi ottanut pois Sallaa vaan Lauran. Siis ihan saatanan huonoa pelaamista. Lapsenkin pitäisi tajuta, että liittolaisuudesta ja tuesta palkitaan ja vastapuolta kuritetaan heti kun on mahdollista, koska se yrittää kurittaa sinua.
Mut ei meitin Heiti. Kyllä on sukeutunut Heidistä hyvä bb-asukki, ei voi muuta sanoa!
Pliiis Isoveikka: tästä lähtien Heidi aina neukkariin, niin katsojat saa oikeasti jännityksellä odottaa, mitä sieltä poksahtaa. Heidi poistaa itse itsensä pelistä, kun Laura pyytää nätisti?
Heidi saa voittaa, jonnet fanittaa uli laudalla
Niin siinä leukailivat mahtailijat saunassa ilkkuen muita ja kehuen peliään ja eytei muut osaa pelata. Kusivat taas omiin muroihinsa.
Muistiko Heidi kertoa Reeolle ja Miikalle, että ehdotti itse Nabazia häätöön?
Vierailija kirjoitti:
Voin vain kuvitella, mitä myllytystä Milena on Heidille naukakrissa antanut. Heidi on nyt 7 viikon ajan ollut kiusattuna tuolla muiden naisten toimesta (Kirsi aloitti), lisäksi twitti-case, johon aivan syytön, valehäätö ja immuniteetista seurannut katkeruus muilta yms. heidillä on ollut aivan kohtuuton taakka tuolla talossa näiden viikkojen aikana. Samalla Sofia hiihtelee tuolla tossuissaan ja hänen suurin huolensa on, onko tukka ja meikki hyvin ja näkyykö muna mekon alta.
Juuri näin. Hyi s-na tuota Milenaa. Heidi ollut stressattuna, eikä tiennyt, kuka petti, kun joutui häätöön. Milena tiesi ja jyräsi agendansa läpi. Enpä hämmästyisi, jos Milena itse olisi twiitin takana, sen verran kierolta ja sadistiselta vaikuttaa. Milena ulos heti, kun mahdollista!
Kauhee pettymys tää Lauran pelastuminen. Mitä ihmettä Heidin päässä on liikkunut?? Eikö se nyt tajua mitä tuli tehtyä. Milena vei kun pässiä narussa.
Vierailija kirjoitti:
Heidiä pitäis vetää kuonoon!
Älytöntä itkeä lausetta Mä tiedän,mä tiedän
Heidi on aivan Lauran lumoissa ja Laura heittää ensimmäisen tilaisuuden tullen Heidi bussin alle; edes Heidi ei voi olla noin naivi
No ei todellakaan pitäisi. Mene nyt itseesi. Kuinka tätäkin on "nuolitettu" ylös.
Vierailija kirjoitti:
Luuliko heidi et reeo ja miika oli puukottanut selkään.?
Luuli. Nuoren naisen päätä koko ajan käännetään Lauran jengin suuntaan. Heidän jengi on syyllinen kaikkeen selän takana puhumiseen. Vaikuttaa talon dynaamiikkaan erittäin paljon.
Laura on käärme johon heidi on rakastunut.
Vai on Merven piuhat hitaammat Reeon mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Heidi saa voittaa, jonnet fanittaa uli laudalla
Enpä usko, tilanne muuttunut tuon Heidin uskomattoman hölmön tempun takia.
Nabbe kilahti miikalle ihan oudosti. Tosi outo reaktio.
Milena lässyttää ympäri taloa selittämässä omaa tarinaa neukkarista ja tuula ja nabbe jo heidiä vastaan :DD
Vierailija kirjoitti:
Heidi menee nurkkaan kyhjöttämään tehtyään ties kuinka monennen mokan..
Kotitonttu Dobby.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauraahuvittaamärinäitkuiita, kun tytöt kiusanneet alusta asti heidilikkaa a nyt itkee kun ei pitänyt päätånsä! Ulos heidi ikävä kyllä ei ansaitse enää paikkaansa koska pettää liittolaisensa jk krt
Heidi tarvitaan, ei Heidiä pois, mutta voittajaa siitä ei leivota.
Mihin sitä tarvitaan? Laittamaan Reeoa ja Miikaa häätöpenkille?
Antamaan häätöpisteitä käärmejengille, ei minkään muun syyn vuoksi
Voi kun noi jauhaa pelinappulasta. Laura käy sitten itse lohduttamassa Heidiä ja sitten selän takana puhutaan pahaa.
Santerillakin on ruma ääni.