Lue keskustelun säännöt.
Miksi tuolla Sostessa on poikkeuksellisen pitkät irtisanomisajat?
23.06.2026 |
Onko siellä samat ex-politiikot istuneet yli 12 vuotta vai...?
"Kun kulut ovat meillä valtaosaltaan henkilöstökuluja ja irtisanomisajat ovat pitkät, niin kyllä se tarkoittaa sitä, että päätöksiä joudutaan tekemään hyvissä ajoin jo nyt kesällä"
Kommentit (6)
Jos on kivan palkkioviran saanut, miksipä siitä vapaaehtoisesti luopumaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Samat Demariakat todellakin istuneet koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla retardi.
No kerro sinä?
Vierailija kirjoitti:
Samat Demariakat todellakin istuneet koko ajan.
Taisi tuo pomo vahingossa lipsauttaa tämän faktan höpistessään irtisanomisajoista...
Uhriutumista tuossa on mukana, kun heti ruvetaan irtisanomisista puhumaan.
Taidat olla retardi.