Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Mitä hittoa tuo puoliturkkilainen syöttöporsas tekee?? Onko toi joku salatehtävä, syödä kaikki pitsan täytteet?
Merve ehtii syödä kaikki pizzanpäälliset...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merve rakastaa peilata itseään.
katse byl----lyyn, on muodokas, ei lattaper------se
No jos extra large miellyttää 🤭
Vantaan kokoiset naiset ne todella kääntää mun pään 🎵
Merve syö pitsatäytteitä jatkuvasti. Eikö tajua, että ne pitää riittää 11 asukkaan pitsoihin. Pitää etuoikeutenaan syödä enemmän kuin muut???
Vierailija kirjoitti:
Merve on vetänyt puolet pizzatäytteistä ennen kuin yhtään pizzaa on edes tehty. Tuosta illalle hauska kevennys gaalaan...
😳
Joo saa sitä miettiä miten pääsis rintojen pienennykseen..syö koko ajan, makaa sohvalla ja peilaa itseään..Voi mikä mätisäkki nuori ihminen !!!
Vierailija kirjoitti:
Merve syö pitsatäytteitä jatkuvasti. Eikö tajua, että ne pitää riittää 11 asukkaan pitsoihin. Pitää etuoikeutenaan syödä enemmän kuin muut???
Ei ihme että vaatteet kinnaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja te jotka haukutte esim Merveä ja Soffea ja ihailette Miikkaa ja Reeoa niin ettekö oo huomannu kuin monta kertaa etenkin Miikka makoilee ja tuijottaa lumoutuneena tyttöjä kun ne puhuu jostain vaikka intiimijutuistaan. Ja reeo jaksaa tuntitolkulla seisoskella ja tuijottaa tyttöjen laittautumista, että kyllä heitä ainakin kiinnostaa.
terveitä miehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merve on vetänyt puolet pizzatäytteistä ennen kuin yhtään pizzaa on edes tehty. Tuosta illalle hauska kevennys gaalaan...
Katsoin samaa. Uskomaton tyyppi. Katsoo ettei Reijo huomaa ja vetää täytteitä napaansa :D
Tulee pizza juustolla 🤣🤣
Ja nyt tuo Salla tulee tuohon piipittämään. "Mä en syö sitä, enkä sitä, enkä sitä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että talossa on Reeo muuten ei jaksaisi katsoa 24/7 pelkkää Millun huutoa ja paskajuttuja. Onkohan saanut lääkitystä ADHD ?
Täällä huomaa millaista katsojakunta on, Reeo ja Miikka normaaleina miehinä herättävät pahennusta, sensijaan Nabaz ja Santeri ovat ihastuttavia?
Reeo ja miikka, kaksi ilkeää, härskiä oman edun tavoittelijaa! Ja näitä ihannoidaan. Kertoo siitä miten murheelliseksi on tämä yhteiskunta muuttunut. Ihminen kun ihannoi itsensä kaltaisia niin kaikki nämä täälläkin huutelevat reeon ja miikan ihailijat kertovat siitä millainen ihminen itse on.
Joo psykopaatit tunsi sympatiaa itkevää lauraa kohtaan ja halusivat pelastaa hänet häädöstä vaikka laura on äänestänyt kolme viikkoa reeoa. Kauheen ilkeesti tehty pojilta :(((
Merve: "Mä voisin ainakin tehdä heti oman pizzani, kun on nälkä." Hän on jo vetänyt ainakin kaksi mozzarellapalleroa ja kilon muita täytteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin samaa. Uskomaton tyyppi. Katsoo ettei Reijo huomaa ja vetää täytteitä napaansa :D
😂😂😂😂
Tuula ekana laittamassa pizzaan täytteitä, huoh.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt tuo Salla tulee tuohon piipittämään. "Mä en syö sitä, enkä sitä, enkä sitä."
Salla on mielestäni sanonut, että hänellä on suolistosairaus, joten voi johtua siitäkin. Ei kaikki johdu aina nirsoudesta
Laura ja merve valehteli reeolle ja miiikalle päin näköä ja keksivät omiaan Aallasta. Kolmikko (salla, reeo, miikka) olisi voinut toimia hyvin toisin kuin toimivat: edelleen kohtelevat heitä hyvin kuten ennenkin. Lauralla erityisesti on hankaluuksia edes käyttäytyä vaikka itse on pahin käärme talossa.
Vierailija kirjoitti:
Merve: "Mä voisin ainakin tehdä heti oman pizzani, kun on nälkä." Hän on jo vetänyt ainakin kaksi mozzarellapalleroa ja kilon muita täytteitä.
Vastenmielisen laiskan vetelä ihminen kaikinpuolin.
Olis Soffeki pysyny miehenä ja alkanu pelata koripalloo, eihän sitä tiijä jos ois tullu vaikka Lauri Markkasen veronen peliMIES