Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Järkyttäviä kraatereita Sofian kasvot täynnä, outoa ettei meikin määrä ja kahden tunnin päivittäinen meikkaus niitä peitä.... Eihän ne sovi hienolle naista esittävälle miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merve rakastaa peilata itseään.
katse byl----lyyn, on muodokas, ei lattaper------se
No jos extra large miellyttää 🤭
kyyllähän se silimiä hivelee terv. Ville Kalle Einari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo on vielä kirurgilta varta vasten rahalla hankittu, niin en ymmärrä ihmisen kauneuskäsitystä.
Sofia on positiivisen ajattelumaailman omaavaa valovoimainen persoona. Sofia on myös loistava esimerkki nuorille sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millulla korkeakin kuume? Onko mitattu?
On kaikin puolin kipeä joten poistoon vaan. Kukaan ei jää kaipaamaan.
Aina kun häätöäänestys lähestyy se on "sairas"
Millu jännittää ja vatta menee sekaisin. Saako tänään tietää ketkä häädössä. Tuskin jos on alkoholia hieman tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että talossa on Reeo muuten ei jaksaisi katsoa 24/7 pelkkää Millun huutoa ja paskajuttuja. Onkohan saanut lääkitystä ADHD ?
Täällä huomaa millaista katsojakunta on, Reeo ja Miikka normaaleina miehinä herättävät pahennusta, sensijaan Nabaz ja Santeri ovat ihastuttavia?
Reeo ja miikka, kaksi ilkeää, härskiä oman edun tavoittelijaa! Ja näitä ihannoidaan. Kertoo siitä miten murheelliseksi on tämä yhteiskunta muuttunut. Ihminen kun ihannoi itsensä kaltaisia niin kaikki nämä täälläkin huutelevat reeon ja miikan ihailijat kertovat siitä millainen ihminen itse on.
Reeo ja Miikka on kunnon suomalaisia miehiä, arvostan! Ai oman edun tavoittelijoita, haloo tää on peli. Karmeampaa katsottavaa nuo nuoret naiset, hirveää nimittelyä ja käärmeilyä. Transujen ja homojen inhottava käytöskö on hyvä?? kysyn vaan, noissa monissa tositv ohjelmissa homot on kaikkein ilkeimpiä heitä mitenkään väheksymättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mia heras syömään juustonaksuja ja tiedustelemaan koska gaala illallinen alkaa. No niin. Upeeta.
Helpottiko kuume jo?
Kuume unohtui, kun sai juustonaksuja suun täyteen.
"Hauska" katsella, kun toiset tekee ja toiset vaan syö sipsejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso lantio ja takamus ovat miehille primitiivisignaali: Tuossapa hyvä synnyttäjä. Tämä signaali on syvällä miehen aivoissa, se periytyy kaukaa kivikauden hämärästä.
Nyt kun väki vähenee huomaa kuka tuolla talossa on minkäkinlainen pelaaja.
Tuula: ameriikan tuliainen, glitterii ja purkista ammennettua nuoruutta. Täys turhake.
Mia. : pierua siellä, kakkaa täällä, älämölö huuto kuuluu ilman mikkiäkin. Turhake nro 2.
Sofia: näkyykx mun tissit, mun tissit on ihanat, mun pylly on upee, mikx mun tissitei näy kuvassa. Olen sanaton.
Laura: mä en ymmärrä miksi mun pää ei toimi, mutta toi Heidi pitää saada ulos, Reeo myös. Botox ei toimi.
Merve: tääl on liian vähän peilejä, mun tukka, sitä pitää sukia, peilistä näkee et mun tukka ei oo hyvin. Maneerit.
Napas: mä oon rehellinen, mä en pelaa, mä nervös, nyt mä pelaa, Tuula tietää, ymmärtätkö. Kirsi tietää.
Milena: MINÄ olen päällikkö. Paras päällikkö. Minä tiedän kaikesta kaiken, mitähän Reeo nyt sanoo. Juoksempa
nyt Reeon perässä niin saan kaiken tiedon mitä tarvitsen nimeämisiin ja välitän tiedot tytöille. Hyvä me.
( vaikka oikeesti vähät välitän tytöistä koska MINÄ voitan ja muut saa suksia vi ttuun.)
Miikka: nyt me voitetaan tai siis Heidi voittaa, mun pitää voittaa kilpailu mutta Heidi voittaa, niin on hyvä.
Heidi: tavallinen suomalainen tyttö, löytänyt itsensä ja muiden arvostuksen. Vihdoinkin !
Reeo: pidän noi muut, Miikankin täs porukassa mukana, mutta finaalissa ollaan me 2. Minä ja Heidi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että talossa on Reeo muuten ei jaksaisi katsoa 24/7 pelkkää Millun huutoa ja paskajuttuja. Onkohan saanut lääkitystä ADHD ?
Täällä huomaa millaista katsojakunta on, Reeo ja Miikka normaaleina miehinä herättävät pahennusta, sensijaan Nabaz ja Santeri ovat ihastuttavia?
Reeo ja miikka, kaksi ilkeää, härskiä oman edun tavoittelijaa! Ja näitä ihannoidaan. Kertoo siitä miten murheelliseksi on tämä yhteiskunta muuttunut. Ihminen kun ihannoi itsensä kaltaisia niin kaikki nämä täälläkin huutelevat reeon ja miikan ihailijat kertovat siitä millainen ihminen itse on.
Sadannetta kertaa: Tämä on kilpailu! Onko maratoonari ilkeä härski oman edun tavoittelija, jos hän juoksee muita kovempaa ja saavuttaa voiton ja ison palkinnon?
Tätä peliä voi pelata monella tavlla. Kiusaamalla, ohjailemalla, vittuilemalla, käskyttämällä, pitämällä ihmisiä vain pelinappuloina, omahyväisellä ja ylimielisellä käyttäytymisellä TAI olemalla kiva ja ystävällinen. Arvostan noita kaikkia muita joiden ei tarvii alentua Reeon ja Miikan tyyliseen pelaamiseen.
Ensin mainittu tapa on Reeon ja Miikan tapa ja kaikkien niiden suosima jotka nauttii katsella kun hera leikkii marionettia. Minua se oksettaa ja surettaa kaikki jotka on niin tyhmiä että menee sokeena mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuula: ameriikan tuliainen, glitterii ja purkista ammennettua nuoruutta. Täys turhake.
Mia. : pierua siellä, kakkaa täällä, älämölö huuto kuuluu ilman mikkiäkin. Turhake nro 2.
Sofia: näkyykx mun tissit, mun tissit on ihanat, mun pylly on upee, mikx mun tissitei näy kuvassa. Olen sanaton.
Laura: mä en ymmärrä miksi mun pää ei toimi, mutta toi Heidi pitää saada ulos, Reeo myös. Botox ei toimi.
Merve: tääl on liian vähän peilejä, mun tukka, sitä pitää sukia, peilistä näkee et mun tukka ei oo hyvin. Maneerit.
Napas: mä oon rehellinen, mä en pelaa, mä nervös, nyt mä pelaa, Tuula tietää, ymmärtätkö. Kirsi tietää.
Milena: MINÄ olen päällikkö. Paras päällikkö. Minä tiedän kaikesta kaiken, mitähän Reeo nyt sanoo. Juoksempa
nyt Reeon perässä niin saan kaiken tiedon mitä tarvitsen nimeämisiin ja välitän tiedot tytöille. Hyvä me.
( vaikka oikeesti vähät välitän tytöistä koska MINÄ voitan ja muut saa suksia vi ttuun.)
Miikka: nyt me voitetaan tai siis Heidi voittaa, mun pitää voittaa kilpailu mutta Heidi voittaa, niin on hyvä.
Heidi: tavallinen suomalainen tyttö, löytänyt itsensä ja muiden arvostuksen. Vihdoinkin !
Reeo: pidän noi muut, Miikankin täs porukassa mukana, mutta finaalissa ollaan me 2. Minä ja Heidi.
Kuka mun listasta jäi pois ? Apua. Salla jäi pois. Piti oikein katsoa bb sivuilta kuka puuttuu. Joo, wanhan ajan sentraalisantra. Ei jatkoon.
Ja te jotka haukutte esim Merveä ja Soffea ja ihailette Miikkaa ja Reeoa niin ettekö oo huomannu kuin monta kertaa etenkin Miikka makoilee ja tuijottaa lumoutuneena tyttöjä kun ne puhuu jostain vaikka intiimijutuistaan. Ja reeo jaksaa tuntitolkulla seisoskella ja tuijottaa tyttöjen laittautumista, että kyllä heitä ainakin kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi voi kaikki me emme ole sateenkaari väkeä olemme ihan tavallisia ihmisiä, jotka kasvatamme lapsistamme normaaleja lapsukaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sadannetta kertaa: Tämä on kilpailu! Onko maratoonari ilkeä härski oman edun tavoittelija, jos hän juoksee muita kovempaa ja saavuttaa voiton ja ison palkinnon?
Tätä peliä voi pelata monella tavlla. Kiusaamalla, ohjailemalla, vittuilemalla, käskyttämällä, pitämällä ihmisiä vain pelinappuloina, omahyväisellä ja ylimielisellä käyttäytymisellä TAI olemalla kiva ja ystävällinen. Arvostan noita kaikkia muita joiden ei tarvii alentua Reeon ja Miikan tyyliseen pelaamiseen.
Ensin mainittu tapa on Reeon ja Miikan tapa ja kaikkien niiden suosima jotka nauttii katsella kun hera leikkii marionettia. Minua se oksettaa ja surettaa kaikki jotka on niin tyhmiä että menee sokeena mukaan.
Maalissa näemme, mikä tapa tuotti parhaan tuloksen. Tämä vuosi mennään eri säännöillä kuin kaikki aiemmat. Innostus tähän on kai saatu Australian versiosta, joka on sekoitus BB:tä ja selviytyjiä. Ehkä jatkossa kannattaisi kokeilla hybridiä, jossa muuten kaikenlainen juoniminen on kielletty paitsi että torstaina on kaksi tuntia aikaa, jolloin sana on vapaa. Sitten taas turvat tukkoon eikä mitään mimiikoitakaan tai presidenteistä keskusteluakaan sallita.
Kyllä on juustonakseilla parantava vaikutus, muutama kourallinen suuhun ja kuume poissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo: pidän noi muut, Miikankin täs porukassa mukana, mutta finaalissa ollaan me 2. Minä ja Heidi.Kuka mun listasta jäi pois ? Apua. Salla jäi pois. Piti oikein katsoa bb sivuilta kuka puuttuu. Joo, wanhan ajan sentraalisantra. Ei jatkoon.
luulin Sallaa fiksummaksi, ei oo koiraa karvoihin katsominen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tässä täytyy huomioida persoona, miten käyttäytyy ennenkaikkea
Finaaliviikolla 2019: Kristian, Helmeri, Kimmo, Kevin, Anuuuuuu
Finaaliviikolla 2020: Joel, Arttu, Krisse, Paula, OP, Julia
Finaaliviikolla 2021 : Jasmiina, Aki, Anssi, Lasse, Taavi
Eli finaaliviikolla on joko 5 tai 6 asukasta.
Miikka, Reeo, Heidi, Nabbe, Salla, Tuula?
On, jos tönii mennessään muita.