Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
No kirjoittakapaa nyt vielä muutama viesti Merven syömistä ruoista. Tai vaikka 100, ehkä sitten saatte tarpeeksenne. Miksi täällä jankataan ja jankataan ja jankataan, kun voisi vaikka peukuttaa sitä ekaa viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja te jotka haukutte esim Merveä ja Soffea ja ihailette Miikkaa ja Reeoa niin ettekö oo huomannu kuin monta kertaa etenkin Miikka makoilee ja tuijottaa lumoutuneena tyttöjä kun ne puhuu jostain vaikka intiimijutuistaan. Ja reeo jaksaa tuntitolkulla seisoskella ja tuijottaa tyttöjen laittautumista, että kyllä heitä ainakin kiinnostaa.
Sä olet ihan se ka sin. Tarviit apua.
Itsekäs ihminen ei osaa ajatella, että täytteet kuuluu kaikille tasapuolisesti. Merve ei ajattele kuin itseään, syö kuin sika.
Vierailija kirjoitti:
Merve rakastaa peilata itseään.
katse byl----lyyn, on muodokas, ei lattaper------se
No jos extra large miellyttää 🤭
Vantaan kokoiset naiset ne todella kääntää mun pään 🎵
Tänään talon naisväki siestalla makuuhuoneessa. Siellä puhe todellakin kääntyi Merven peppuun, ja asiasta vallitsi (siis naisten kesken) yksimielisyys, että Mervellä on upea perse.
Vierailija kirjoitti:
No niin nyt Merve tyylikkästi delegoi pitsojen täyttämisen toisille...siellä tuon ruusun kanssa jammailee ja ..peilaa!
Eihän se saanut tuota taikinaakan levitettyä pellille, Reeon piti tulla tekemään. Kuinka voikaan olla ihmisellä niin peukku keskellä kämmentä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vantaan kokoiset naiset ne todella kääntää mun pään 🎵Tänään talon naisväki siestalla makuuhuoneessa. Siellä puhe todellakin kääntyi Merven peppuun, ja asiasta vallitsi (siis naisten kesken) yksimielisyys, että Mervellä on upea perse.
Ja aina vain valtaisammaksi paisuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin nyt Merve tyylikkästi delegoi pitsojen täyttämisen toisille...siellä tuon ruusun kanssa jammailee ja ..peilaa!
Eihän se saanut tuota taikinaakan levitettyä pellille, Reeon piti tulla tekemään. Kuinka voikaan olla ihmisellä niin peukku keskellä kämmentä.
Merve teki taikinan ja pilkkoi suurimman osan täytteistä. Mitäs esim. Miikka, Salla ja Heidi teki?
Vierailija kirjoitti:
No kirjoittakapaa nyt vielä muutama viesti Merven syömistä ruoista. Tai vaikka 100, ehkä sitten saatte tarpeeksenne. Miksi täällä jankataan ja jankataan ja jankataan, kun voisi vaikka peukuttaa sitä ekaa viestiä.
Katsos kun moni ihminen ihan toisistaan tietämättä naputtelee viestiä samasta huomaamastaan asiasta samaan aikaan... vai pitäisikö jatkuvasti olla päivittämässä sivua, se kun ei itsestään päivity, ainakaan mulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja te jotka haukutte esim Merveä ja Soffea ja ihailette Miikkaa ja Reeoa niin ettekö oo huomannu kuin monta kertaa etenkin Miikka makoilee ja tuijottaa lumoutuneena tyttöjä kun ne puhuu jostain vaikka intiimijutuistaan. Ja reeo jaksaa tuntitolkulla seisoskella ja tuijottaa tyttöjen laittautumista, että kyllä heitä ainakin kiinnostaa.
terveitä miehiä
Nii, ja täällä Reeo-Miikka-fanit haukkuu noita naisia joita nää miehet taas näyttää ihailevan. Tuli vaan mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vantaan kokoiset naiset ne todella kääntää mun pään 🎵Tänään talon naisväki siestalla makuuhuoneessa. Siellä puhe todellakin kääntyi Merven peppuun, ja asiasta vallitsi (siis naisten kesken) yksimielisyys, että Mervellä on upea perse.
Ja aina vain valtaisammaksi paisuu.
Miten niin?
Merve tarvitsee paljon ruokaa. Ei muuten ja maata ja peilailla ; )))
Miksi nuo lappavat noin paljon täytettä pizzan päälle? Pohja jää väistämättä ihan löllöksi, kun täytteistä valuu niin paljon nestettä. Vai olenko vaan kateellinen, kun itsellä ei ole pizzaa 😁
Merve söi raakaa taikinaakin.😂
Voisko tolle vanhukselle joku sanoa että lopettaa välittömästi suhisemisen, mikä sitä vaivaa!!! Oireileeko sillä jo dementia ku ei ite tajua!!
Vitt#!!!!!!
Miikka on kuin pikkulapsi, Reeon ja Miikan toiminta in muita alistavaa pelottelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merve: "Mä voisin ainakin tehdä heti oman pizzani, kun on nälkä." Hän on jo vetänyt ainakin kaksi mozzarellapalleroa ja kilon muita täytteitä.
Vastenmielisen laiskan vetelä ihminen kaikinpuolin.
Koko ajan leuat jauhaa.
Onko joku syömishäiriö, vai muuten vaan ahne ruoan perään
Reeo tosiaankin on suojeleva Heidiä kohtaan.Mistään seksuaalisesta ei ole kyse. Reeo miehistä paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Ja sen ylläpito vaatii energiaa. Siksi pitää syödä säännöllisesti riittävän paljon. Plus namit 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos kun moni ihminen ihan toisistaan tietämättä naputtelee viestiä samasta huomaamastaan asiasta samaan aikaan... vai pitäisikö jatkuvasti olla päivittämässä sivua, se kun ei itsestään päivity, ainakaan mulla.
Aivan, on niin kiire päästä sanomaan itse tällainen merkittävä huomio! Sarcasm much.