Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Kaikki on sitä mieltä että Heidi ei ole lähteny mininkään.
Milenalla kinkkinen paikka nimetä. Milena on kova luu.
Ei ole kaikki, Milena arveli ja Reeokin alussa.
Nyt Laura valehtelee : Hän näki taas eilen Reeossa sen komentelevan ja äkäisen puolen. Okei. Onko tuo nainen sokea , että ei näe sitä mitä he itse tekevät tai varsinkin Milena ja Merve. Vai eikö halua myöntää sitä. Hän ei kuulemma pidä sellaisesta. Miksi helvetti itse tekee samaa.
Vierailija kirjoitti:
24/7ssa kirjoitti:
Big brotherin instan feedissä näkyy vielä tuo Heidin ja Reeon pyöröovien edessä näkyvä halaus ja kuiskaukset. Ihanaa ystävyyttä. Hyvä Heidi ja Reeo.
Selän takana puhujat ulos!
Eihän niiden jutustelussa mitään pahaa ole. Ulkopuoliset, esim. iltapäivälehdet vääristelevät tilanteita näissä realityissä. Esim TTK:ssa on joka vuosi syntymässä romansseja open ja oppilaan välille, kiusallista uutisointia perheellisten osallistujien näkökulmasta.
Tarkoinkin juuri niin, Heidin ja Reeon kohdalla kyse on aidosta ystävyydestä. Ainoa aito asia tässä kaudessa, toivottavasti molemmat pysyvät loppuun asti mukana talossa. (Alkuper. kirjoittaja)
Vierailija kirjoitti:
Nyt Laura valehtelee : Hän näki taas eilen Reeossa sen komentelevan ja äkäisen puolen. Okei. Onko tuo nainen sokea , että ei näe sitä mitä he itse tekevät tai varsinkin Milena ja Merve. Vai eikö halua myöntää sitä. Hän ei kuulemma pidä sellaisesta. Miksi helvetti itse tekee samaa.
Ja myönsi kuitenkin hetken päästä että jos Merve olisi häädetty niin olisi hänenkin reaktio ollut " mitä v**ttua"
Sanokaa te, mä lähen mihin vaan, Sanoi Laura, kun nimiämiset alkoi just
Reeoo ja Sallaa äänestävät käärmeet
Milloin Heidi palaa takaisin?
Laura ja Merve häätöön myös
Lauralla paha olo kirjoitti:
Heidi tulee niiin pelastamaan Reeon
Vierailija kirjoitti:
Milena nimeää häädettävät ja Heidi ilmeisesti saa poistaa yhden ja laittaa toisen tilalle.
Oispa häädössä Reeo, Miikka, Heidi ja Sofia ja Heidi pelastaisi itsensä ja nostaisi Lauran tilalle😃
Miikka ja Milena arvasi valehäädön.
Merve häätöön. Kuvittelee liikaa itsestään , ei joudu häätöön. Heidi , kun palaa niin toivottavasti nimeää Merven tai Lauran. Jos saa siis nimetä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on sitä mieltä että Heidi ei ole lähteny mininkään.
Lähti seinän taakse, ja katselee tabletilla 27/7-kanavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milena nimeää häädettävät ja Heidi ilmeisesti saa poistaa yhden ja laittaa toisen tilalle.
Oispa häädössä Reeo, Miikka, Heidi ja Sofia ja Heidi pelastaisi itsensä ja nostaisi Lauran tilalle😃
Heidiä ei voi nimetä, joten pelastaa satavarmasti Reeon ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Lauralla paha olo kirjoitti:
Heidi tulee niiin pelastamaan Reeon <3 tai sit Laura saa kunnolla pataan Reeolta häädössä. Molemmat käy! Ei Laura voita millään Reeoa!
Voittaahan. Reeo ulos sunnuntaina. Lierojen liero!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidillä immuniteetti