Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Onko kukaan tuolla vetänyt tollasta pulttia kenenkään äänistä aiemmin? Naurettu vaan (Reeo ja Miikka) kun pyöröovi käy. Mutta kun on oma jengiläinen tulessa, niin järkyttävä mekkala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsit miten lujaa Ree puolustaa Heidiä :0
Ihan oikein :-)
Todellaki! Hyvä Reeo!
Katson vähän myöhässä mut ei hitto toi Miikka on pelle "Mä en oo pelannut tähän asti mut nyt lähdetään pelaa". Tekopyhä. Joko Reeo raivoaa ja kettuilee kaikille omaan tyyliinsä?
Toivottavasti Salla saa tietää kuinka Reijo ja Miikka yrittivät savustaa hänet ulos ja toivottavasti se "liitto" hajoaa siihen. Yök mitä sikoja nuo kaksi.
Voi ei, Milena ja Heidi joutuu yhdessä tekemään huomisista nimeämisistä päätöksiä
Reeo ulos ja äkkiä, naiset pelkää sitä, nytkin rähjää muille että äänestitte väärää.
Vitsi noitten käärmeitten ilmettä kun Heidi tulee taloon immuniteetin kanssa.😂
Vierailija kirjoitti:
Jee Heidi on ainakin taas reilun viikon talossa, whuup whuup!!
Nooo ulos sit heti kun on häädössä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Reeosta, mut nyt en tajua yhtään mitä se kiukkuilee Lauralle, jos Reeo ja Miikka itse on muutaneet sovitusta suunnitelmaa.
Vai miten tuo meni. Kertokaa joku tarkkasilmäisempi/-korvaisempi
Olivat sopineet, että tytöt äänestää Sallaa, mutta valehtelivat Reeolle ja äänestivät Heidiä (mikä heillä oli alunperinkin suunnitelma).
Eka en niin välittänyt Laurasta, mut nyt on kyllä suosikki. Taitavin pelaaja!
Kiitos bb kun kudoit sieltä nuotiolta asti tän homman niin että Heidi pääsi lepäämään !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Reeosta, mut nyt en tajua yhtään mitä se kiukkuilee Lauralle, jos Reeo ja Miikka itse on muutaneet sovitusta suunnitelmaa.
Ei Reeo ja Miikka lipsuneet sovitusta, vaan Laura ei ymmärtänyt mitä poikien tarjousta. Kyllä muakia ketuttaia Reeona tai Miikkana
Ok, kiitos selvityksestä. Alkoi jo harmittaa, että mitä ne sekoilee, kun oon niistä tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Jälleen tulee esiin se, miten Reeo ja Miikka kokevat olevansa oikeutettuja päättämään kaikesta. Jopa vastapuolen nimeämisistä! Reeo uhkailee ja kiukuttelee ja ties mitä. Kaikilla on oikeus äänestää miten haluavat, eivät ole tilivelvollisia Reeolle! Jos kertoisivat määräyksensä selkeämmin, niin ei tartteisi nyt kiukutella. Yäk!
Ketkä siis Heidiä nyt äänesti?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on teatteria. Reeo arvasi että on kyseessä valehäätö ja organisoi Heidin häätöön (eli saa immuniteetin oikeaan häätöön)
Tämä on olevinaan viihdyttävää, mutta oikeasti minua oksettaa tuo Reeon p'ska, samoten kuin Miikka, hyi hemmetti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mafia pomot siellä pää huurussa 😂
Oikeesti, toi reeo on pelottava 😬
Pelottavaa ikinä nähnytkään, jos Reeo on jonkun mielestä pelottava 😂
No työkaverina varmaan ikävä jos olis samanlainen kun tuolla 😂mutta tuollahan hän tietää olevansa päällikkö, reeo ja alaiset, valitettavasti
Taloon on menty pelaamaan ja Reeo sen parhaiten osaa. Turha sitä on verrata oikeeseen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Salla saa tietää kuinka Reijo ja Miikka yrittivät savustaa hänet ulos ja toivottavasti se "liitto" hajoaa siihen. Yök mitä sikoja nuo kaksi.
JOo koska laura valehteli heille päinnäköä heille, että sallan vika, että laura ja merve on äänestänyt reeoa. ja salla haluaa reeon ulos. Laura näin valehteli ja sen takia päättivät pelastaa lauran. Varsinaisia "sikoja" joo..
reppuri kirjoitti:
Reeo ulos ja äkkiä, naiset pelkää sitä, nytkin rähjää muille että äänestitte väärää.
Reeo ei ainakaan selän takana puhu, niin kuin Laura ja nää muut. Uskaltaa sanoa face to face.
Osaa Miikka ainakin anteeksi pyytää
Jälleen tulee esiin se, miten Reeo ja Miikka kokevat olevansa oikeutettuja päättämään kaikesta. Jopa vastapuolen nimeämisistä! Reeo uhkailee ja kiukuttelee ja ties mitä. Kaikilla on oikeus äänestää miten haluavat, eivät ole tilivelvollisia Reeolle! Jos kertoisivat määräyksensä selkeämmin, niin ei tartteisi nyt kiukutella. Yäk!