Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
50401/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeon ja Heidin peli on saanut koko talon ihan sekaisin, kukaan ei käsitä ja ymmärrä mitään ja ainoaksi keinoksi jää mustamaalaaminen ja haukkuminen. Loppu naisjoukkko sekoilee, syyttelee toisiaan, ihmettelee, läyhää tuntotolkulla, koska eivät vaan osaa pelata vaan keskittyvät henkilökohtaisuuksiin.

Kuten todettu jo haasteissakin, Reeo on hyvä pelaamaan, Heidi ja Miikka ovat vain hänen opetuslapsiaan ilman omaa suunnitelmaa. Reeo pelaa myös melko siististi ja tarkoitusperäisesti.

"Toinen puoli" yrittää pelata myös, mutta päätyy huonon johtamisen, liian juoruilun ja takinkääntöjen takia jo keskenäänkin riiteleväksi akkalaumaksi, eivät saa ketään penkille tuolla säätämisellä.

Ai eivät saa? Eikös siellä viime viikollakin istunut Laura, Salla, Miia ja Milla. Sitä edellisellä Milena, Reeo, Millu ja Aleksi. Reeon porukkaa ollut aina mukana. Mutta eiväthän nämä pelaamisellaan voi mitään katsojaäänille. 

Saa. Mutta pelitaktiikassa on selvästi puutteita, jos piti vaikka kuinka kauan miettiä, että minkäs takia me näin ajateltiinkaan toimia, ja se taisi olla niin, että joku sanoi jotain, mutta kuka se oli, mitä sanoi ja milloin ja sanoiko oikeasti vain päättelimmekö vain näin. 

Hehän totesivat, että ovat kuulleet asiasta monestakin suunnasta, mutta miettivät kuka sanoi sen ensimmäisenä ja millä viikolla. Eivätkä tietenkään voineet muiden aikana kertoa mitään oljenkorresta. 

Vierailija
50402/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeon ja Heidin peli on saanut koko talon ihan sekaisin, kukaan ei käsitä ja ymmärrä mitään ja ainoaksi keinoksi jää mustamaalaaminen ja haukkuminen. Loppu naisjoukkko sekoilee, syyttelee toisiaan, ihmettelee, läyhää tuntotolkulla, koska eivät vaan osaa pelata vaan keskittyvät henkilökohtaisuuksiin.

Kuten todettu jo haasteissakin, Reeo on hyvä pelaamaan, Heidi ja Miikka ovat vain hänen opetuslapsiaan ilman omaa suunnitelmaa. Reeo pelaa myös melko siististi ja tarkoitusperäisesti.

"Toinen puoli" yrittää pelata myös, mutta päätyy huonon johtamisen, liian juoruilun ja takinkääntöjen takia jo keskenäänkin riiteleväksi akkalaumaksi, eivät saa ketään penkille tuolla säätämisellä.

Ai eivät saa? Eikös siellä viime viikollakin istunut Laura, Salla, Miia ja Milla. Sitä edellisellä Milena, Reeo, Millu ja Aleksi. Reeon porukkaa ollut aina mukana. Mutta eiväthän nämä pelaamisellaan voi mitään katsojaäänille. 

Saa. Mutta pelitaktiikassa on selvästi puutteita, jos piti vaikka kuinka kauan miettiä, että minkäs takia me näin ajateltiinkaan toimia, ja se taisi olla niin, että joku sanoi jotain, mutta kuka se oli, mitä sanoi ja milloin ja sanoiko oikeasti vain päättelimmekö vain näin. 

Hehän totesivat, että ovat kuulleet asiasta monestakin suunnasta, mutta miettivät kuka sanoi sen ensimmäisenä ja millä viikolla. Eivätkä tietenkään voineet muiden aikana kertoa mitään oljenkorresta. 

EIvätpä siitä puhuneet kahdestaankaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50403/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena menettää varmaan paljon asiakkaita, ainakin niitä, jotka seuraavat hänen kiusaamistouhujaan bb:ssä.

En uskaltaisi mennä hänen vastaanotolleen.

Vierailija
50404/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi tää proteesijuttu, sanoi Tuula äsken pyörähtäessään talossa.

Vierailija
50405/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei kyllä pelaa vaan enemmänkin kiusaa. Puhutaan tuntitolkulla Heidistä p a skaa kuten hänen erityispiirteistä. Reeon haukkumisesta vaihdettiin lennosta Heidin ja porukalla nälvitään tuntitolkulla.

Minä en kyllä osannut pitää pahana siitä erityispiirteistä mainitsemista. Ymmärsin, että Millu yritti siinä vähän pehmentää Milenan meuhkaamista, että onko pk-huonepätkässä ehkä jännittänyt ja siksi hänen käytöksensä näyttänyt niin kummalliselta kuin Milena kuvaili. Siis vähän olisi ikään kuin selittänyt Milenalle, että ei ollut ehkä tarkoitus olla töksähtelevä. 

Vierailija
50406/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milenan saaman twiitin suhteen yksi vaihtoehto on myös se, että twiitin kirjoittaja on Milena itse. Tällä tavalla voi yrittää hankkia myötätuntoa itseään kohtaan ja saada loppuun saakka kestävän keinon tämän myötätunnon hankkimiseen uudestaan. Tämä on varteenotettava vaihtoehto etenkin silloin kun kukaan muu ei ole twiittiä kirjoittanut.

Ihmeen rennosti suhtautui kun Sofia siitä sanoi, luulisi että olisi suivaantunut kunnolla kun viesti muuten mennyt niin tunteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50407/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen makkarissa kun Milena suolsi skeidaa käärmeille Mervelle, Lauralle ja Mialle, niin Laura pohti, että Heidin imago katsojien silmissä ei taida olla kovin hyvä ulkomaailmassa. Voi tietäisivätpä nuo itse, mitä heistä ajatellaan 😂

Laura istui sohvalla ja tuli ensimmäisenä pelastetuksi. Sellaista hänestä ajatellaan.

Joo Kirsi pelastettiin ekana. Oikea kansansuosikki

Vierailija
50408/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävettää olla nainen

Äläs nyt, tuonnehan on valittu valioyksilöt 6000 huippuyksilön joukosta.

Ja kuvittele ne jotka jäivät kokonaan rannalle ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50409/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bb24/7ssa kirjoitti:

Salla aikoi nyt suoraselkäisesti kertoa että ei vaihda Lauran liittoon.

(Sanoi Salla Heidille makkarissa.)

Salla on jo tunnin päästä eri mieltä.

Jos nyt vielä kerran vaihtaa suuntaa niin sit saa kyllä lähteä kkotiin jahkailemaan

Vierailija
50410/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki juonittelevat ja se on kaikille yhtä sallittua. Siinä vaiheessa, kun jäljellä 4 tai 5 asukasta, ei tarvi enää juonitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50411/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salla on kyllä niin tuuliviiri, ei osaa päättää missä jengissä pelaa ja hyppelehtii puolelta toiselle sen mukaan kuka sitten sattuukin hänen kanssaan keskustelemaan. En ihmettele ollenkaan jos ei häneen luoteta.

Aikamoinen tyhjäpää on ja kauhea rooli koko ajan päällä. Eilisellä iltanuotiollakin puhui kuin teatterilavalla olisi ollut. Joutui Kuronenkin keskeyttämään 😂

Minusta Salla puhui ja esiintyi hyvin ja luontevasti. Muutenkin tykkään hänestä yhä enemmän. Ei varmasti ollut helppoa tulla taloon uudisasukkaana ja vieläpä yksin. 

Vierailija
50412/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen koko setin kun makkarissa naiset Milenan johdolla suolsivat Heidistä sellaista tekstiä että minulla on vieläkin näin aamulla fyysisesti paha olo. Nyt on pakko laittaa hetkeksi BB tauolle ja keskittyä omaan elämään. Jännä miten joku TV-ohjelma voi vaikuttaa noin kovin itseeni.

Mää vaan toivon, että oikeus toteutuisi ja koko tämä naiskööri lentäisi ulos talosta. Tai oikeastaan toivon että tuo älytön jauhaminen näytettäisiin koko talolle telkkarissa, ja siinäpän yrittäisi Milena ja muut kiemurrella. Aivan järkyttävää miten petollisia naiset ovat toisilleen, miten helposti Laurakin lähtee mukaan ja uskoo Milenaa vaikka muka on niin kaveria Heidille : (

Reeo(ja Miikka)on tällä hetkellä ainoat kaverit Heidillä talossa.

Toivottavasti koosteissa näytetään tuo toiminta kokonaisuudessaan ja kukaan katsojista ei ole tuon läyhäringin puolella.

Mikä oikeus? Kaikki saavat juonitella ja kaikki sitä tekevät. Heidikin muistuttaa aika usein, että "tämä on vaan peliä", vaikka sitten itkee, kun kohdistuu häneen itseensä. Inhottavaa peliä, siitä olen samaa mieltä. Toivottavasti tuolla on joku psykologi aina välillä juttelemassa kilpailijoiden kanssa, koska ei tuo talo voi kenellekään hyväksi olla. Toivottavasti jää ainutkertaiseksi kokeiluksi tällainen juonittelukausi.

Juonittelu onkin aivan eri asia kuin yhden ihmisen joukkolynkkaus, mutta mitenkähän vaan. Teitä koulukiusaajia/kiusaajien puolustajia löytyy aina, ikävä kyllä.

Ketä tuossa puolustelin? Sanoin, että koko konsepti on inhottava ja saisi jäädä viimeiseksi kokeiluksi. Heidin otin esimerkiksi, koska "peli" käy selvästi mielen päälle, ei se ole kivaa katsottavaa :( 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50413/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulan hampaat kirjoitti:

Isompi tää proteesijuttu, sanoi Tuula äsken pyörähtäessään talossa.

Tuula ollut koko ajan tänään talossa. Ei oo proteesi vaan hammasimplantti ruuveilla kiinni . 

Vierailija
50414/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voisi isoveli pistää stopin Milenalle. Siitä viestistä on aikaa. Muijaa vatvoo kuka kuka kuka kirjoitti. Heidin kiusaaminen menee sairaaksi. Suoraan sanoen ottaa päähän, kun Milena meni sen video jutunkin valehtelemaan. Pelata saa talossa , mutta siinä vaiheessa menee jo kiusaamiseksi mitä Milena tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50415/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen BB mukavampi, nyt tää menee niin ilkeeksi kun juonitellaan. Tässä näkee ihmisen ahneuden myös.

Vierailija
50416/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeon ja Heidin peli on saanut koko talon ihan sekaisin, kukaan ei käsitä ja ymmärrä mitään ja ainoaksi keinoksi jää mustamaalaaminen ja haukkuminen. Loppu naisjoukkko sekoilee, syyttelee toisiaan, ihmettelee, läyhää tuntotolkulla, koska eivät vaan osaa pelata vaan keskittyvät henkilökohtaisuuksiin.

Kuten todettu jo haasteissakin, Reeo on hyvä pelaamaan, Heidi ja Miikka ovat vain hänen opetuslapsiaan ilman omaa suunnitelmaa. Reeo pelaa myös melko siististi ja tarkoitusperäisesti.

"Toinen puoli" yrittää pelata myös, mutta päätyy huonon johtamisen, liian juoruilun ja takinkääntöjen takia jo keskenäänkin riiteleväksi akkalaumaksi, eivät saa ketään penkille tuolla säätämisellä.

Ai eivät saa? Eikös siellä viime viikollakin istunut Laura, Salla, Miia ja Milla. Sitä edellisellä Milena, Reeo, Millu ja Aleksi. Reeon porukkaa ollut aina mukana. Mutta eiväthän nämä pelaamisellaan voi mitään katsojaäänille. 

Saa. Mutta pelitaktiikassa on selvästi puutteita, jos piti vaikka kuinka kauan miettiä, että minkäs takia me näin ajateltiinkaan toimia, ja se taisi olla niin, että joku sanoi jotain, mutta kuka se oli, mitä sanoi ja milloin ja sanoiko oikeasti vain päättelimmekö vain näin. 

Tuolta vastustajista ei löydy yhtään rohkeaa ja varmaa naista, joka ottaisi oikeasti johdon liitostaan. Milenahan oli muka niin bosslady, mutta ei kyllö kovin vakuuttavalta näytä hänenkään johtaminen. Eihän he saa ,minkäänlaista yhtrnäistä linjaa aikaiseksi, kun keskitytään ihan vääriin asioihin.

Kyllä se vaan niin on, että liitto vaatii yhden johtajan vaikkka niin kaunis ajatus olisikin että kaikki antavat äänet niin kuin haluavat.

Vierailija
50417/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Milena valehdellut mitään niistä videoista. 

Vierailija
50418/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Tuula ei tule takaisin, saa se mummeli siitä syyn julistaa: Minä olisin voittanut koko kisan, mutta kun hampaat putosi. 

Tätä en haluaisi. Haluaisin Tuulan näkevän, että on alinta pohjasakkaa, eikä tule edes Nabben avulla voittamaan. Tulee hirveä myötähäpeä, kun muija roikkuu Nabben kaulassa jatkuvasti. Minkähänlainen ukko sillä on kotona?

Vierailija
50419/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena kertoi juuri, että isänsä puoliso on 21 tai 22. 

Vierailija
50420/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelevat pariskuntien ikäerosta.

Milena kertoi, että hänellä on parikymppinen "äitipuoli".

Mahtaako tämä hänen "Heidi-vihansa" liittyä siihen?

Ketju on lukittu.