Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Miten lapsellinen joku voi olla kun lähtee henkilökohtaiselle ristiretkelle jonkun melko viattoman twiitin takia? Mielestäni siinä twiitissä ei ollut mitään pahaa, mutta jonkunlaista totuutta se sisälsi. Arvatenkin jotkut loukkaantuu totuudesta ja varsinkin jos se itseä koskee.
Milena ei kestä minkäänlaista kritiikiä itsestään. Hyvin herkkänahkainen, aggressiivinen ihminen. Mahtaa olla hieno pomo.
Rivi maalipurkkeja 😂😂 loistava kommentti
Saas nähdä minkälainen tehtävä huomenna? Vaikea kähteä arvailemaan kun niin paljon mahdollisuuksia. Mutta jos jotain veikkaa, niin voi arvailla sitä onko esim ulko vai sisä tehtävä?
Siis Milla täys floppi. Meni taloon uhaten heittää Reeon ulos ja nyt lähtiessä, voi Reeo on paras, hyvää läppää. Onneksi lähti!
Vierailija kirjoitti:
Reeo sen sanokin. Heidi su häätöön ja ulos
Eikä sanonut.
Hauska miten Reeo vakuutteli porukalle et ei hän mitään kartellia talossa pyöritä, eikä ole sanellut ketä pitää äänestää. Kaikilla omat aivot. Ei Reeo sano et anna piste tolle ja kaksi tolle.
Voi Reiska. Juuri niinhän sä oot tehny kokoajan. Alusta asti. Ja jos ei tee kuten Iso R sanoo, saa varmasti paikan sohvalta sunnuntaina.
Mut kova peluri on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lapsellinen joku voi olla kun lähtee henkilökohtaiselle ristiretkelle jonkun melko viattoman twiitin takia? Mielestäni siinä twiitissä ei ollut mitään pahaa, mutta jonkunlaista totuutta se sisälsi. Arvatenkin jotkut loukkaantuu totuudesta ja varsinkin jos se itseä koskee.
Milena ei kestä minkäänlaista kritiikiä itsestään. Hyvin herkkänahkainen, aggressiivinen ihminen. Mahtaa olla hieno pomo.
Naulan kantaan veliseni! Kyllähän se joskus on niin, mutta minkäs näille voi.
Näin miehenä pakko offtopicina sanoa, että tuo studioemäntä, jolla on blondit hiukset ja pinkit vaatteet on tosi kuuma muija!
Jos Sofia tai Laura ois häädössä, uskoisin Sofian olevan suositumpi.
Vierailija kirjoitti:
Siis Milla täys floppi. Meni taloon uhaten heittää Reeon ulos ja nyt lähtiessä, voi Reeo on paras, hyvää läppää. Onneksi lähti!
Kai sitä saa mieltään muuttaa.
Varmasti Milena dissaa Heidiä tämän viikon tehtävissä. Laittaa sen paskempiin hommiin tms.
Ai että, mä olen nyt niin Milenan puolella, ihan Laurafanien kiusaks.
Aivot ovat kehittyvä rakennustyömaa, mutta Heidillä perustukset ovat sen verran vinksallaan, että järkeviä omia ajatuksia hän ei pysty rakentamaan.
Vierailija kirjoitti:
Rivi maalipurkkeja 😂😂 loistava kommentti
Sanoi super maalipurkki Jassu.🖌
Käärmeluola avautui päällikkö Milenalle.🐍
Vierailija kirjoitti:
Siis Milla täys floppi. Meni taloon uhaten heittää Reeon ulos ja nyt lähtiessä, voi Reeo on paras, hyvää läppää. Onneksi lähti!
No Reeohan on paras. Toisilla sen tajuaminen kestää.
Jassu on tosi kaunis ja fiksu.Hyvät mielipiteet. Soffen ois hyvä käydä soffalla niin sais vähän makua mitä kansa tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Milenan kasetti kestää ulkomaailmassa kaiken someraivon,kun yhdestä twiitistäkin menee pata jumiin.
Sen pää varmaan räjähtää kun pääsee lukemaan tän ketjun juttuja hänestä.🤭
Toivottavasti.
Kostonhimoinen ja kostofantasioista hehkuttava narskun tapainen alkaa tästä Milenasta kuoriutua. Häntä ei kutsuta huonoksi pelaajaksi!
Vain narsistisella ihmisellä voi olla noin onneton itsetunto. Ja kaunaa kannetaan hautaan asti. Kyllä tuollaisten elämä on raskasta.
Reeoon tehosi Kurosen jutut. Haukkui jo Miikan Heidille. Kertoi miten vituttaa, kun ns. Miikalla omatunto. Eikä ole aina halunnut äänestää kuten Reeo vaatinut.