Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo Hussin laadukkaasta hammashoidosta kun implantit irtoavat suusta. 2019- laitettu ja nyt jo irtoaa...
Mistä ihmeen HUS:n hoidosta?
Ainoastaan kiireellinen hammashoito on HUS:n vastuulla. Kyllä noi kosmeettiset hoidot tehdään yksityisellä.
Edes kaupunki ei tee esteettistä hoitoa.
tuleeko hammaslääkäri BB taloon kalustonsa kanssa ja hammashoitajan kanssa, vai taxilla yksityiselle Silmät peitettynä ja FFP2 ja hoitolassa maski pois ja taas FFP2 ja taxilla BB taloon.
Eli noi kaikki oli Reeon porukkaa jotka pääsevät nuotiolle. Milena vois kertoa noille valituille että olette eniten pisteitä saaneet.
Eipä saanut Milena ITSE päättää vaan Isoveli oli pläjäyttänyt nuotiolähtijät pöytään.
Mahtaa Milenan hymy hyytyä kun näkee esim. Merven perustelut Ja oliko se Merven se twiitti ?
Vierailija kirjoitti:
laitetaanko nasta sitten irronneen hampaan tilalle ja on halvempi kun implantti, tekarithan olisi halvin ratkaisu, välillä vesi klasiin mutta se on taas niin vanhanaikaista ja mummomaista
On se pelkkä nasta aika huono hampaan korvike, halpa varmaan tosin.:)
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo Hussin laadukkaasta hammashoidosta kun implantit irtoavat suusta. 2019- laitettu ja nyt jo irtoaa...
Mistä ihmeen HUS:n hoidosta?
Ainoastaan kiireellinen hammashoito on HUS:n vastuulla. Kyllä noi kosmeettiset hoidot tehdään yksityisellä.
Edes kaupunki ei tee esteettistä hoitoa.
Eikö nuo ole Hussissa tehty koska oli onnettomuudesta johtuva hampaiden puutos ja luun murskaantuminen.
Lisättiin luuta useaan otteeseen ja implantit. Ei ns. kauneuskirurgiaa!
oishan se hauskaa jos tuolla olisi jollain bersimplantit niin toinen bers- puolisko menisi sisään. Brassi kohotuksessa laitetaan rasvaa puoliskoille.
Kuudesta puhuttiin nuotiolle ja kun Heidin poisti voi olla että saa yhden ottaa mukaan noiden lisäksi..
Vierailija kirjoitti:
Siis miten toi Milena kehtaaki vinkua ku en saanu juomii, en päässy paljuun.. yhyy.. aikuinen ihminen! Miten voi olla noin katkera! Huh huh..
Sinulle tämä ohjelma näyttää olevan liian monimutkainen. Et lainkaan tajunnut Milenan monologia siellä neuvotteluhuoneessa.
Milena on selvästi häiriintynyt. Niin katkera ja aggressiiivinen aivan turhaan. Mahdollisesti vaarallinen tietyille asukkaille. Uhkaili aiemmin jo heittävänsä Heidiä kakulla naamaan.
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Implantti on yksittäinen hammas ja silta laitetaan kahteen typistettyyn hampaaseen. Ei kait implantti irtoa. Se on nastassa kiinni ja on kuin oikea hammas.
Voihan hammaskruunu irrota ruuvista minkä hammaskirurgi on istuttanut hammasluuhun ja siihen kiinnitetään hammaskruunu. Tämä kokonaisuus on nimeltään implantti. Oletan, että Tuulalla on irronnut tämä hammasosa
Voi jeesus kun on vaikeaa.
Iltiksessä just oli että LAMINAATIT irtosi. Jos se on totta niin miksi v...ssa täällä jengi arvailee, kun se on jo kerrottu.
Kun Tuula ite on sanonu että implantit irtos, luulis sen tietävän mitä sen suussa on.
No, iltiksessä luki laminaatit. Tuula ei välttämättä itsekään ole kartalla mitä suussa on ja terminologia ei ehkä ole hallussa. Anyway, mahtaa pänniä.
Nämä iltapulut eivät koskaan tiedä mistään mitään. - Totta kai Tupu tietää _koko_ hammashistoriansa, onnettomuudet, jotka vaikuttaneet yms. ja että häneltä eivät todellakaan mitkään laminaatit irronneet.
Iltanuotiolle on pääsemässä Reeo, Milena, Salla ja Tuula.
Milena sai poistaa päällikkönä yhden listalta ja poisti Heidin.
Ketkään muut eivät siis pääse nuotiolle. Vain nämä 4 asukasta.
Ihan oikea twisti bb:ltä. Mitä merve tekee tiedolla, että on saanut jonkun neljä ääntä viime viikolla tai soffe ettei ole saanut yhtään ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Parketti vai illuminaatti
Kyllä parketti suussa kuulostaa hienommalta kuin laminaatti:)
Vierailija kirjoitti:
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Implantti on yksittäinen hammas ja silta laitetaan kahteen typistettyyn hampaaseen. Ei kait implantti irtoa. Se on nastassa kiinni ja on kuin oikea hammas.
Voihan hammaskruunu irrota ruuvista minkä hammaskirurgi on istuttanut hammasluuhun ja siihen kiinnitetään hammaskruunu. Tämä kokonaisuus on nimeltään implantti. Oletan, että Tuulalla on irronnut tämä hammasosa
Voi jeesus kun on vaikeaa.
Iltiksessä just oli että LAMINAATIT irtosi. Jos se on totta niin miksi v...ssa täällä jengi arvailee, kun se on jo kerrottu.
Kun Tuula ite on sanonu että implantit irtos, luulis sen tietävän mitä sen suussa on.
No, iltiksessä luki laminaatit. Tuula ei välttämättä itsekään ole kartalla mitä suussa on ja terminologia ei ehkä ole hallussa. Anyway, mahtaa pänniä.
Kertoi myös että ruuveilla on kiinni. Laitetaanko laminaatit ruuveilla, en tiedä.
Kertoi myös että luusiirteitä ja pehmytkudossiirteitä laitettu että aikamoinen remontti. Tehdäänkö niin laminaattien laitossa?
Vierailija kirjoitti:
Milloin iltanuotion aika?
Ei tietoa eikä ole varmuutta edes näkyykö 24/7
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten toi Milena kehtaaki vinkua ku en saanu juomii, en päässy paljuun.. yhyy.. aikuinen ihminen! Miten voi olla noin katkera! Huh huh..
Sinulle tämä ohjelma näyttää olevan liian monimutkainen. Et lainkaan tajunnut Milenan monologia siellä neuvotteluhuoneessa.
😂😂😂😂😂😂
"voiko ihanammin päivä enään alkaa 🎵🎵 olipa hienoja uutisia, kun Milenasta tuli päällikkö, ja vielä ihanempaa että Heidi ei saa nähdä nimeämisiä 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Milena ollu Lauran ja kumppaneiden leirissä?
On. Oletko seurannut koosteita? Wc:ssä on heidän jengillä vääntöä ketkä laitetaan häätöön.
Kuka voi tota Merve löllykän vartaloa pitää kauniina. Hirveältä näyttää tuossa asussa nyt. Eilen lähetyksessä rintavalle epäsopiva paita. Myötähäpeä iski.
Muodokas näyttävä vartalo - ottajia riittää. Eikä ole mikään lähiön pubiruusu leoparditrikoissa kuten niin moni suomalainen selluliittipylly.
Niin ainakin tuli selville mikä sinua kiinnostaa naisissa. Yhden illan aikana voit saada kakkosta. Oletko tarpeeksi treenannut kyseistä hetkeä varten jo?
Miten niin "käsitelty"? Ovat luonnonkiharat, joita voi suoristaa jonkin verran/joksikin aikaa. Ei ole siis suoristuttanut hiuksiaan.