Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lammasmainen ratkaisu poistaa Heidi iltanuotiolta. Reeo saa taas ilmaista informaatiota lahjana.
Jostain ihme syystä nuo naiset pelkää tuota Reoa ihan oikeasti, en ymmärrä? Joku joukkopsygoosi.
[/quote
Että mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Implantti on yksittäinen hammas ja silta laitetaan kahteen typistettyyn hampaaseen. Ei kait implantti irtoa. Se on nastassa kiinni ja on kuin oikea hammas.
Voihan hammaskruunu irrota ruuvista minkä hammaskirurgi on istuttanut hammasluuhun ja siihen kiinnitetään hammaskruunu. Tämä kokonaisuus on nimeltään implantti. Oletan, että Tuulalla on irronnut tämä hammasosa
Samaa mieltä, tuskin Tuulan pyöräonnettomuudessa tuhoutuneita hampaita on pelkästään pintalaminaateilla pystytty korjaamaan. Toisaalta ihmettelen että Tuula ylipäätään käytti hampaita narutehtävässä, itselläni implantteja enkä ikinä käyttäisi niitä työkaluina.
Mutta tämä tästä aiheesta omalta osaltani.
Pelkkää hiilihydraattia ja rasvaa tuo ruoka taas on. Kohta taas useampi asukas valittaa suolistovaivoja ja naamat kukkivat entistä pahemmin.
Mitä ihmettä tuo milenA jankkaa tuolla neukkarissa... säälittävää
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Implantti on yksittäinen hammas ja silta laitetaan kahteen typistettyyn hampaaseen. Ei kait implantti irtoa. Se on nastassa kiinni ja on kuin oikea hammas.
Voihan hammaskruunu irrota ruuvista minkä hammaskirurgi on istuttanut hammasluuhun ja siihen kiinnitetään hammaskruunu. Tämä kokonaisuus on nimeltään implantti. Oletan, että Tuulalla on irronnut tämä hammasosa
Voi jeesus kun on vaikeaa.
Iltiksessä just oli että LAMINAATIT irtosi. Jos se on totta niin miksi v...ssa täällä jengi arvailee, kun se on jo kerrottu.
Kun Tuula ite on sanonu että implantit irtos, luulis sen tietävän mitä sen suussa on.
laitetaanko nasta sitten irronneen hampaan tilalle ja on halvempi kun implantti, tekarithan olisi halvin ratkaisu, välillä vesi klasiin mutta se on taas niin vanhanaikaista ja mummomaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole vakava asia, esteettinen haitta, jotkuthan kulkee ettei oo kaikki hampaat suussa.
Mitenkä ne hapaat noin vain irtosi, mitä Tuula teki sellaista hampaillaan
Varmasti harmittaa.
Muilta naisilta voi vielä tippua silikoneja ja ties mitä vekottimia ties mistä. Onkohan tuolla yhtään natu-naista. Jaa, Heidi voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä Milena valitsi iltanuotiolle? Kolme on varmasti Merve, Lauta ja Soffe.
Nuo kolme edes olleet listalla kun eivät ole saaneet paljoa mitään pisteitä. Nuotiolle pääseee vain ENITEN nimeämispisteitä saaneet eli:
Milena, Reeo, Tuula ja Salla. Heidi blokattu Milenan toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Implantti on yksittäinen hammas ja silta laitetaan kahteen typistettyyn hampaaseen. Ei kait implantti irtoa. Se on nastassa kiinni ja on kuin oikea hammas.
Voihan hammaskruunu irrota ruuvista minkä hammaskirurgi on istuttanut hammasluuhun ja siihen kiinnitetään hammaskruunu. Tämä kokonaisuus on nimeltään implantti. Oletan, että Tuulalla on irronnut tämä hammasosa
Voi jeesus kun on vaikeaa.
Iltiksessä just oli että LAMINAATIT irtosi. Jos se on totta niin miksi v...ssa täällä jengi arvailee, kun se on jo kerrottu.
Kun Tuula ite on sanonu että implantit irtos, luulis sen tietävän mitä sen suussa on.
No, iltiksessä luki laminaatit. Tuula ei välttämättä itsekään ole kartalla mitä suussa on ja terminologia ei ehkä ole hallussa. Anyway, mahtaa pänniä.
Heidille tuskin on tehty mitään käsittelyjä.
Vierailija kirjoitti:
Missä asussa Sofia on ollut saunassa vai eikö ole käynyt.
Ei se saunassa käy. Eihän se uskalla laittaa tiukkaa uimapukua päällensä, kun siinä selvästi sen killuttimet pullottaisi, voi olla, että luiskahtavat esille.
Ilmeisesti luulee, että asukkaat eivät tiedä, että sillä on miehen sukupuoli elimet.
Kai siellä on kilpailijoita varten joku vakuutus tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi paljastuu tänään petturiksi. Merville ääniä ropissut. Heidi itkee sitäkin.
Onko luvannut olla nimeämättä Merveä?
Reeo ja Heidi pitivät yöllistä juttu hetkeä, Milena ja Merve häätöön
Et vastannut kysymykseen. Onko luvannut Mervelle olla nimeämättä? Mervehän on itsekin nimeämässä Heidiä. Että en kyllä ymmärrä miten toisin päin ihan fine ja toisin päin petturuutta? Hohhoijjaa.
Miksi ei saa nimetä Merveä? Se on pelin juoni jota ei Merve määrää. [/quote
Turha sitten on kaveria esittää kun haluaa talosta ulos. Heidi feikki.Ei hän mitään kaveria esitä, kohtelee ihan normaalisti. Tuolla esim. lauta-Laura nimenomaan esittää kaveria ja mielistelee, mutta heti kun Heidi kääntää selkäsnsä, alkaa kauhea läyhääminen. Sama noiden muiden paskakasojen kohdalla.
Ihanaa joku kertoo miten asiat on tällä hetkellä. Arvostan! :DD
Ei taida Milena itse valita kuin ainoastaa kenet otti pois?
Ahneella ja katkeralla pask..loppu kun Heidin poisti eikä Reoa..
Milena järkyttyi kun taululla viisi eniten ääniä saanutta asukasta kaudella
oma naama siellä.. jauhoi kauan että miten minä miten minä😬😬pölvästi..
Tuo on kyllä käsittämätöntä kuinka sokeita ja kuuroja nuo on omille sanomisilleen.
Seuraavaksi sitten sellainen fyysinen kisa, jonka tuoksinnassa asukkailta tippuu muutkin turhat lisukkeet pois. Hiuslisäkkeet, implantit, jne. Sofia kiiruhtaisi heti ulos talosta.
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Implantti on yksittäinen hammas ja silta laitetaan kahteen typistettyyn hampaaseen. Ei kait implantti irtoa. Se on nastassa kiinni ja on kuin oikea hammas.
Voihan hammaskruunu irrota ruuvista minkä hammaskirurgi on istuttanut hammasluuhun ja siihen kiinnitetään hammaskruunu. Tämä kokonaisuus on nimeltään implantti. Oletan, että Tuulalla on irronnut tämä hammasosa
Voi jeesus kun on vaikeaa.
Iltiksessä just oli että LAMINAATIT irtosi. Jos se on totta niin miksi v...ssa täällä jengi arvailee, kun se on jo kerrottu.
Kun Tuula ite on sanonu että implantit irtos, luulis sen tietävän mitä sen suussa on.
No, iltiksessä luki laminaatit. Tuula ei välttämättä itsekään ole kartalla mitä suussa on ja terminologia ei ehkä ole hallussa. Anyway, mahtaa pänniä.
No Iltalehtihän varmaan tietää mitä Tuulan suussa on :D
Milenasta tuli kertaheitolla inhokki nro 1, Laura vahvana toisena.
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Implantti on yksittäinen hammas ja silta laitetaan kahteen typistettyyn hampaaseen. Ei kait implantti irtoa. Se on nastassa kiinni ja on kuin oikea hammas.
Voihan hammaskruunu irrota ruuvista minkä hammaskirurgi on istuttanut hammasluuhun ja siihen kiinnitetään hammaskruunu. Tämä kokonaisuus on nimeltään implantti. Oletan, että Tuulalla on irronnut tämä hammasosa
Voi jeesus kun on vaikeaa.
Iltiksessä just oli että LAMINAATIT irtosi. Jos se on totta niin miksi v...ssa täällä jengi arvailee, kun se on jo kerrottu.
Kun Tuula ite on sanonu että implantit irtos, luulis sen tietävän mitä sen suussa on.
No, iltiksessä luki laminaatit. Tuula ei välttämättä itsekään ole kartalla mitä suussa on ja terminologia ei ehkä ole hallussa. Anyway, mahtaa pänniä.
Kertoi myös että ruuveilla on kiinni. Laitetaanko laminaatit ruuveilla, en tiedä.
Hah joukkuepelaaja? Ehkä ei olisi kannattanut kehua mitä on.
Koska on niin helvetin katkera ja käärmepsykoosissa.