Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
48941/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia on ihana.

Vierailija
48942/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallahan on pahempi asukas, kun Milla.

Reeo suri vaan kun jäi 1 pois hänen laumastaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48943/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis tietysti voinut näyttää myös Heidin kommentin " olisin joka tapauksessa liipasimella" tuosta lauantain valinnastaan mutta eihän sitä nyt tietenkään oltu otettu mukaan koosteeseen.

Vierailija
48944/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi ja Reeo haluaa seuraavaksi ulos Merven ja Milenan. Tämä paritsa valvoo yömyöhään.

Vierailija
48945/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla olisi joutanut ulos. Salla huolissaan jo että istuu häätöpenkillä. Valehäätö. Onko kaikki häädössä yhtä lukuunottamatta.

Vierailija
48946/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen hiirulainen tämä Milla oli. Yksi lysti vaikka tippui. Kovasti uhosi pistää pakan sekaisin. Joo. ei. 

Alkuun tulikin hyvällä vauhdilla. Masinoi Kirsin äänestystä ja laittoi tuulemaan. Olin et jees, nyt tuli kunnon muija taloon heilumaan. Mutta sitten jäi vähän siihen ja muuta ei tapahtunutkaan, mutä enemmän aikaa kului sitä vaisummaksi meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48947/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta Milla säästyi suuremmilta "skandaaleilta" talossa. Pääsi tv-julkkiksekksi vähin vaurioin. Oli asiallisin asukas. Onnea elämään.

Vierailija
48948/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis tietysti voinut näyttää myös Heidin kommentin " olisin joka tapauksessa liipasimella" tuosta lauantain valinnastaan mutta eihän sitä nyt tietenkään oltu otettu mukaan koosteeseen.

Esittelytekstissään Heidi kertoo, ettei hän kestä valehtelua. Kuitenkin eilen koosteessa kertoi sanoneensa 'valkoisen valheen' Sallalle, miksi poisti hänet perjantain päällikköjuhlista. Lisäksi eilen illalla Millan häädön jälkeen Heidi juonitteli pitkään Sallan kanssa tulevista nimeämistä ja ehdotti valkoisten vaheiden keksimistä- Heidi toimii siis kakinaamaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48949/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Milla lähti niin Heidi ja Salla heti spekuloimaan ulos ja sopimaan ketä nimeävät ja montako pistettä. Heidi keksi että saavat 3 häätöön kun heillä 18 ääntä jaossa ja saisivat kolmelle 6 ääntä per henkilö. Tämän kertoi myös Reeolle kun muut nukkumaan, johon Reeo että ajatellut samoin. Että antaisivat äänet Sofia, Milena ja Merve. Sofia haluaa Sofian erityisesti ulos, Heidi Merven. Riipuunyt kuka voittaa päälikkyyden ja kuka joutuu valehäätöön. Mutta jos sohvalla jokainen ääneen sanoo kenet haluaa ulos niin porukka matkii mitä toinen sanonut. Siksi olisi melkein liitutaulut paremmat. Nythän Reeon jengiä on yksi enemmän ja Nabbe ja Tuula eivät Sofiaa ulos halua ja tuskin Nabbe Merveä. Eli silloin Rooman olisi tehtävä äkkiratkaisu ketä kaikki 6 äänestää, silloin se olisi Mia tai Milena tai Laura. Laurahan sai heiltä eniten ääniä. Yhtäkkiä kutsuisivat sohvalle ja kuuluttaisi tai pistin kauta, muta voivat elekielellä näyttää toiselle kuka ulos. Ateena äänestäisi Reeoa tai Sallaa, riippuu kuka ekana minkä nimen ilmoille tuo.Mutta Ateena ei pärjää äänissä kun heitä 6. Kumpa päällikkyyden voittaisi Laura tai Merve.

Vierailija
48950/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään jännittävä kilpailu kuka on päällikkö. Reeo haluaa kertoi yöllä Heidille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48951/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta Milla säästyi suuremmilta "skandaaleilta" talossa. Pääsi tv-julkkiksekksi vähin vaurioin. Oli asiallisin asukas. Onnea elämään.

Milla eilen ilman nikotiinia niin vähän tuli rumia sanoja.

Vierailija
48952/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis tietysti voinut näyttää myös Heidin kommentin " olisin joka tapauksessa liipasimella" tuosta lauantain valinnastaan mutta eihän sitä nyt tietenkään oltu otettu mukaan koosteeseen.

Esittelytekstissään Heidi kertoo, ettei hän kestä valehtelua. Kuitenkin eilen koosteessa kertoi sanoneensa 'valkoisen valheen' Sallalle, miksi poisti hänet perjantain päällikköjuhlista. Lisäksi eilen illalla Millan häädön jälkeen Heidi juonitteli pitkään Sallan kanssa tulevista nimeämistä ja ehdotti valkoisten vaheiden keksimistä- Heidi toimii siis kakinaamaisesti.

mainosti turhaan olevan rehellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48953/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi ja Reeo haluaa seuraavaksi ulos Merven ja Milenan. Tämä paritsa valvoo yömyöhään.

Ei todellakaan. Mielenkiintoinen parivaljakko, jonka pelaamista on ihan hauska seurata. Oikeita peliliikkeitä läyhäämisen ja haukkumisen sijaan.

Vierailija
48954/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis tietysti voinut näyttää myös Heidin kommentin " olisin joka tapauksessa liipasimella" tuosta lauantain valinnastaan mutta eihän sitä nyt tietenkään oltu otettu mukaan koosteeseen.

Esittelytekstissään Heidi kertoo, ettei hän kestä valehtelua. Kuitenkin eilen koosteessa kertoi sanoneensa 'valkoisen valheen' Sallalle, miksi poisti hänet perjantain päällikköjuhlista. Lisäksi eilen illalla Millan häädön jälkeen Heidi juonitteli pitkään Sallan kanssa tulevista nimeämistä ja ehdotti valkoisten vaheiden keksimistä- Heidi toimii siis kakinaamaisesti.

Kyllä on nyt Heidin äiti ylpeä. Lisäksi Heidi kiroili illalla vimmatusti, niin että Sallakin jo sanoi 'lopeta tuo, kun mummoskin kattoo tätä ohjelmaa'. Siis Heidillä valehtelua ja kiroilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48955/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Milla lähti niin Heidi ja Salla heti spekuloimaan ulos ja sopimaan ketä nimeävät ja montako pistettä. Heidi keksi että saavat 3 häätöön kun heillä 18 ääntä jaossa ja saisivat kolmelle 6 ääntä per henkilö. Tämän kertoi myös Reeolle kun muut nukkumaan, johon Reeo että ajatellut samoin. Että antaisivat äänet Sofia, Milena ja Merve. Sofia haluaa Sofian erityisesti ulos, Heidi Merven. Riipuunyt kuka voittaa päälikkyyden ja kuka joutuu valehäätöön. Mutta jos sohvalla jokainen ääneen sanoo kenet haluaa ulos niin porukka matkii mitä toinen sanonut. Siksi olisi melkein liitutaulut paremmat. Nythän Reeon jengiä on yksi enemmän ja Nabbe ja Tuula eivät Sofiaa ulos halua ja tuskin Nabbe Merveä. Eli silloin Rooman olisi tehtävä äkkiratkaisu ketä kaikki 6 äänestää, silloin se olisi Mia tai Milena tai Laura. Laurahan sai heiltä eniten ääniä. Yhtäkkiä kutsuisivat sohvalle ja kuuluttaisi tai pistin kauta, muta voivat elekielellä näyttää toiselle kuka ulos. Ateena äänestäisi Reeoa tai Sallaa, riippuu kuka ekana minkä nimen ilmoille tuo.Mutta Ateena ei pärjää äänissä kun heitä 6. Kumpa päällikkyyden voittaisi Laura tai Merve.

Heidi haluaa Milenan ekana ulos ja Merven ja Reeolle käy myös. Reeon mukaan Sofia myöhemmin.

Vierailija
48956/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Milla lähti niin Heidi ja Salla heti spekuloimaan ulos ja sopimaan ketä nimeävät ja montako pistettä. Heidi keksi että saavat 3 häätöön kun heillä 18 ääntä jaossa ja saisivat kolmelle 6 ääntä per henkilö. Tämän kertoi myös Reeolle kun muut nukkumaan, johon Reeo että ajatellut samoin. Että antaisivat äänet Sofia, Milena ja Merve. Sofia haluaa Sofian erityisesti ulos, Heidi Merven. Riipuunyt kuka voittaa päälikkyyden ja kuka joutuu valehäätöön. Mutta jos sohvalla jokainen ääneen sanoo kenet haluaa ulos niin porukka matkii mitä toinen sanonut. Siksi olisi melkein liitutaulut paremmat. Nythän Reeon jengiä on yksi enemmän ja Nabbe ja Tuula eivät Sofiaa ulos halua ja tuskin Nabbe Merveä. Eli silloin Rooman olisi tehtävä äkkiratkaisu ketä kaikki 6 äänestää, silloin se olisi Mia tai Milena tai Laura. Laurahan sai heiltä eniten ääniä. Yhtäkkiä kutsuisivat sohvalle ja kuuluttaisi tai pistin kauta, muta voivat elekielellä näyttää toiselle kuka ulos. Ateena äänestäisi Reeoa tai Sallaa, riippuu kuka ekana minkä nimen ilmoille tuo.Mutta Ateena ei pärjää äänissä kun heitä 6. Kumpa päällikkyyden voittaisi Laura tai Merve.

Reeohan ei itse olisi halunnut Sofiaa vielä sohvalle, koska pitää pelillisesti suht harmittomana. Ei haluaisi vielä Sofiaa "sotajalalle", mikä on ihan fiksua. Mut koska vaihtoehtoja on vähän, ja muu liitto haluaa Soffen(pl. Nabbe&Tuula) suostuu Reeokin siihen.

Vierailija
48957/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä, jos Heidi nyt häädettäis tossa valehäädössä niin saisi selville ketkä kaikki puukottaisi selkään (Lauran koko jengi ainakin). Mielenkiinnolla jään odottamaan 😎

Vierailija
48958/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Reeo, nyt se Sofia sohvalle. Pitää Milenaa suurempana uhkana. Tässä käy niin, että Soffe on finaalissa. Todellinen Sveitsi. Eikö kellään hälyytä mitä Sofia sanoi eilen suorassa taloyhteydessä? Että hän istuu sohvalla vasta 27.11.

Vierailija
48959/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Reeo, nyt se Sofia sohvalle. Pitää Milenaa suurempana uhkana. Tässä käy niin, että Soffe on finaalissa. Todellinen Sveitsi. Eikö kellään hälyytä mitä Sofia sanoi eilen suorassa taloyhteydessä? Että hän istuu sohvalla vasta 27.11.

Milena todellakin on pahempi uhka. Nyt vaihtanut leiriä, silti koittaa vielä nuuskia Reeon jengiä. Milena ulos, on muuten tosi ilkeä persoona noin muutenkin. Tyyli, jolla puhuu, saa kuulostamaan koulukiusaajalta.

Vierailija
48960/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään jännittävä kilpailu kuka on päällikkö. Reeo haluaa kertoi yöllä Heidille.

Kertoa mitä?

Ketju on lukittu.