Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
No nyt noi on syönyt, vois alkaa jotain tapahtumasn. Muutakin kuin meikkaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En päästäisi Nabbea lähellekään hiuksiani ihan jo Reeon saaman vaalennuskäsittelyn tuloksen perusteella.
Tekikö tahallaan huonosti?
Reeompiti lätsää pååsså sen
Jlkn
Mihin on suomalaisten kirjoitustaito kadonnut? Näistä viesteistä ei saa mitään selvää, tuokin kirjoittaja ilmeisesti yrittää sanoa jotakin.
Nabbe se veetuilee Miikalle ihan samalla lailla. Täällä palstalla on kyllä niin typerää porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko
Heidin vanHemmat eronneet? Jos asuu
Tanskassa ei nyt kovin läheistä. H puhuu vain äidistään. Kovin ahdistuneen oloinen.
Aika hemmotellun oloinen, on vanhan oloiset vanhemmat, kai ainoa lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla ja Milla kuvittelevat olevansa viihdyttävämpiä kuin toiset ja kuvittelevat pystyvänsä ohjaileen kuka sohvalla sunnuntaisin. Valitettavasti kahden säklättävän naisen juoruamiset ei kiinnosta eikä viihdytä.
Juuri noin. ovat kahdestaan ja haukkuvat "vanhoja" ja keksivät mitä milloinkin suurta draamaa heistä. pääosissä Salla sanelee ja Milla myöntelee.
Vaikuttaa siltä, että yrittävät vaikuttaa äänestäjiin, että juuri HE ovat niitä mukavia ja muut kiusaajia.
Heti alkaa, kun ovat sohvalle menossa.
He omalla olemisellaan vieraannuttavat itsensä. Älkää hyvät äänestäjät menkö halpaan, tää on Sallan säälittävä tekniikka. Sanoivat juuri ulkona kaikkea piip piip. Miksi ovat täällä, jos on noin vaikeeta. Pelkkää säälin hakemista. Busted. Salla ulos ja rytinällä.
Ei hätää!!! Jodelissa meinaavat äänestää Lauran turvaan ja seuraavana Mian. Todennäköisesti Salla on liuskassa.
No 59 ei ole paljon, mutta tuula valehdellut ikänsä selvästi. Kaikenlaisia hoitoja ottanut naamansa jotta olisi nuoremman näköinen.
Eikö sillä Sofialla ole mielekkäämpää tekemistä siellä Englannissa, kun kaikki on niin tylsää BB talossa. Takaisin vaan tervemenoa.
Salla on niiiin elementissään ja onnessaan, kun voi puhua pälpättää ITSESTÄÄN. Selvästi on tuolla hakemassa vaan julkisuutta ihan yhtä paljon kuin Soffekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko
Heidin vanHemmat eronneet? Jos asuu
Tanskassa ei nyt kovin läheistä. H puhuu vain äidistään. Kovin ahdistuneen oloinen.Aika hemmotellun oloinen, on vanhan oloiset vanhemmat, kai ainoa lapsi.
Puhuu
Siskostaan Tanskassa eli olisko iskällå toinen perhe siellä ja H oirelee tic oireilla ja huomionhaku iskälle bb talon kautta.. jotenkin outoa.
Vierailija kirjoitti:
Merve hakee seuraajia instagramiin ja ihailee Sara Sieppiä. Painoa pitäisi vaan pudottaa reippaasti ja jättää jatkuva selän takana haukkuminen vähemmälle.
Ilmankos on tullut vibat, et muistuttaa vähän saraa :D
Laura vihdoin tänään ulos.
Nytkin se Nabbe vittuilee Miikalle siitä et tältä viedään röökit muiden sääntörikkeiden takia. Tosi kivaa touhua. Kumma kun Miikkalle joka aina muita tsemppaa ei muuta kun naureskella ja vittuilla muiden tekemistä rikkeistä ja päätöksistä joista Miikka saa kärsiä. Kanalauma ja Nabaz koko ajan kiusaamassa ja se on ihmisten mielestä ok et yhden ihmisen kimppuun hyökätään! Olette samanlaisia kiusaajia selvästi kun Merve ja Laura.
En kauheesti tykkää tuosta rooman jengistä! En yleensäkään pidä ronskeista äijä porukoista, joissa ollaan sovinisteja, ilkeitä ja joissa jengiydytään ja jätetään ulkopuolelle. Ja se me vastaan sinä asennoituminen mikä noissa yleensä on.
Sofialle säkki päälle illaksi
Vierailija kirjoitti:
Nytkin se Nabbe vittuilee Miikalle siitä et tältä viedään röökit muiden sääntörikkeiden takia. Tosi kivaa touhua. Kumma kun Miikkalle joka aina muita tsemppaa ei muuta kun naureskella ja vittuilla muiden tekemistä rikkeistä ja päätöksistä joista Miikka saa kärsiä. Kanalauma ja Nabaz koko ajan kiusaamassa ja se on ihmisten mielestä ok et yhden ihmisen kimppuun hyökätään! Olette samanlaisia kiusaajia selvästi kun Merve ja Laura.
Miikkahan vttuilee muille jatkuvalla syötöllä, niin onko tuo mikään ihme, että saa myös takaisin? Vaikuttaa siltä että jollain ollut Miikka-lasit silmällä ruutua katsellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En päästäisi Nabbea lähellekään hiuksiani ihan jo Reeon saaman vaalennuskäsittelyn tuloksen perusteella.
Tekikö tahallaan huonosti?
Reeompiti lätsää pååsså sen
JlknMihin on suomalaisten kirjoitustaito kadonnut? Näistä viesteistä ei saa mitään selvää, tuokin kirjoittaja ilmeisesti yrittää sanoa jotakin.
Tai sitten mob laite tökkii..
Miksi myrkkykielto??? Millahan kiroili rumasti ulkona. Miikka vielä kuosissaan.
Ei voi verratakaan Sallan ja Millan keskusteluja Lauran ja Merven jatkuvaan haukkumiseen selän takana. Ei vaan näitä jaksa toivottavasti Laura tippuu pois, ei sen nyrpeää naamaa jaksa katsoa eikä pahansuopuisuutta. Kaksinaamainen on ja nyt koittaa tänään esittää muuta. ; )))))
Kaikki läyhäämiset ja selkään puukottamiset on nähty 24/7.
Se et Tuulan mies asuu Amerikassa ei kerro kovin hyvästä suhteesta ja mamma osallistuu bb taloon. Elää Suomessa.