Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
47761/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se et Tuulan mies asuu Amerikassa ei kerro kovin hyvästä suhteesta ja mamma osallistuu bb taloon. Elää Suomessa.

Vierailija
47762/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt noi on syönyt, vois alkaa jotain tapahtumasn. Muutakin kuin meikkaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47763/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En päästäisi Nabbea lähellekään hiuksiani ihan jo Reeon saaman vaalennuskäsittelyn tuloksen perusteella.

Tekikö tahallaan huonosti?

Reeompiti lätsää pååsså sen

Jlkn

Mihin on suomalaisten kirjoitustaito kadonnut? Näistä viesteistä ei saa mitään selvää, tuokin kirjoittaja ilmeisesti yrittää sanoa jotakin.

Vierailija
47764/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabbe se veetuilee Miikalle ihan samalla lailla. Täällä palstalla on kyllä niin typerää porukkaa.

Vierailija
47765/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko

Heidin van

Hemmat eronneet? Jos asuu

Tanskassa ei nyt kovin läheistä. H puhuu vain äidistään. Kovin ahdistuneen oloinen.

Aika hemmotellun oloinen, on vanhan oloiset vanhemmat, kai ainoa lapsi.

Vierailija
47766/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salla ja Milla kuvittelevat olevansa viihdyttävämpiä kuin toiset ja kuvittelevat pystyvänsä ohjaileen kuka sohvalla sunnuntaisin. Valitettavasti kahden säklättävän naisen juoruamiset ei kiinnosta eikä viihdytä.

Juuri noin. ovat kahdestaan ja haukkuvat "vanhoja" ja keksivät mitä milloinkin suurta draamaa heistä. pääosissä  Salla sanelee ja Milla myöntelee.

Vaikuttaa siltä, että yrittävät vaikuttaa äänestäjiin, että juuri HE ovat niitä mukavia ja muut kiusaajia.

Heti alkaa, kun ovat sohvalle menossa.

 He omalla olemisellaan vieraannuttavat itsensä. Älkää hyvät äänestäjät menkö halpaan, tää on Sallan säälittävä tekniikka. Sanoivat juuri ulkona kaikkea piip piip. Miksi ovat täällä, jos on noin vaikeeta. Pelkkää säälin hakemista. Busted. Salla ulos ja rytinällä.

Ei hätää!!! Jodelissa meinaavat äänestää Lauran turvaan ja seuraavana Mian. Todennäköisesti Salla on liuskassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47767/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 59 ei ole paljon, mutta tuula valehdellut ikänsä selvästi. Kaikenlaisia hoitoja ottanut naamansa jotta olisi nuoremman näköinen.

Vierailija
47768/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sillä Sofialla ole mielekkäämpää tekemistä siellä Englannissa, kun kaikki on niin tylsää BB talossa. Takaisin vaan tervemenoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47769/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla on niiiin elementissään ja onnessaan, kun voi puhua pälpättää ITSESTÄÄN. Selvästi on tuolla hakemassa vaan julkisuutta ihan yhtä paljon kuin Soffekin.

Vierailija
47770/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ristus tuota sallaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47771/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko

Heidin van

Hemmat eronneet? Jos asuu

Tanskassa ei nyt kovin läheistä. H puhuu vain äidistään. Kovin ahdistuneen oloinen.

Aika hemmotellun oloinen, on vanhan oloiset vanhemmat, kai ainoa lapsi.

Puhuu

Siskostaan Tanskassa eli olisko iskällå toinen perhe siellä ja H oirelee tic oireilla ja huomionhaku iskälle bb talon kautta.. jotenkin outoa.

Vierailija
47772/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merve hakee seuraajia instagramiin ja ihailee Sara Sieppiä. Painoa pitäisi vaan pudottaa reippaasti ja jättää jatkuva selän takana haukkuminen vähemmälle.

Ilmankos on tullut vibat, et muistuttaa vähän saraa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47773/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura vihdoin tänään ulos.

Vierailija
47774/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin se Nabbe vittuilee Miikalle siitä et tältä viedään röökit muiden sääntörikkeiden takia. Tosi kivaa touhua. Kumma kun Miikkalle joka aina muita tsemppaa ei muuta kun naureskella ja vittuilla muiden tekemistä rikkeistä ja päätöksistä joista Miikka saa kärsiä. Kanalauma ja Nabaz koko ajan kiusaamassa ja se on ihmisten mielestä ok et yhden ihmisen kimppuun hyökätään! Olette samanlaisia kiusaajia selvästi kun Merve ja Laura.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47775/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kauheesti tykkää tuosta rooman jengistä! En yleensäkään pidä ronskeista äijä porukoista, joissa ollaan sovinisteja, ilkeitä ja joissa jengiydytään ja jätetään ulkopuolelle. Ja se me vastaan sinä asennoituminen mikä noissa yleensä on.

Vierailija
47776/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofialle säkki päälle illaksi

Vierailija
47777/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkin se Nabbe vittuilee Miikalle siitä et tältä viedään röökit muiden sääntörikkeiden takia. Tosi kivaa touhua. Kumma kun Miikkalle joka aina muita tsemppaa ei muuta kun naureskella ja vittuilla muiden tekemistä rikkeistä ja päätöksistä joista Miikka saa kärsiä. Kanalauma ja Nabaz koko ajan kiusaamassa ja se on ihmisten mielestä ok et yhden ihmisen kimppuun hyökätään! Olette samanlaisia kiusaajia selvästi kun Merve ja Laura.

Miikkahan vttuilee muille jatkuvalla syötöllä, niin onko tuo mikään ihme, että saa myös takaisin? Vaikuttaa siltä että jollain ollut Miikka-lasit silmällä ruutua katsellessa.

Vierailija
47778/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En päästäisi Nabbea lähellekään hiuksiani ihan jo Reeon saaman vaalennuskäsittelyn tuloksen perusteella.

Tekikö tahallaan huonosti?

Reeompiti lätsää pååsså sen

Jlkn

Mihin on suomalaisten kirjoitustaito kadonnut? Näistä viesteistä ei saa mitään selvää, tuokin kirjoittaja ilmeisesti yrittää sanoa jotakin.

Tai sitten mob laite tökkii..

Vierailija
47779/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi myrkkykielto??? Millahan kiroili rumasti ulkona. Miikka vielä kuosissaan. 

Vierailija
47780/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi verratakaan Sallan ja Millan keskusteluja Lauran ja Merven jatkuvaan haukkumiseen selän takana. Ei vaan näitä jaksa toivottavasti Laura tippuu pois, ei sen nyrpeää naamaa jaksa katsoa eikä pahansuopuisuutta. Kaksinaamainen on ja nyt koittaa tänään esittää muuta. ; )))))

Kaikki läyhäämiset ja selkään puukottamiset on nähty 24/7.

Ketju on lukittu.