Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Sofiasta kaikki on tylsää missä ei pärjää ja sitten, kun putoaa pelistä niin mölyää katsomossa miten kaikki on tylsää.
Sofia valitti, että ulkohousut on liian isot alussa. Takki ja housut oli kokoa M.
Heidi on ihmetellyt minne hänen S kokoiset housut katosi naulakosta ja tilalla on M kokoiset?
Sofialla olikin nyt takki M ja housut S hmm....
Mikä idea on haukkua tiktokkaajia tuolla, kun Sallahan näyttää olevan tosi-tv-ammattilainen :-o
Onko
Heidin van
Hemmat eronneet? Jos asuu
Tanskassa ei nyt kovin läheistä. H puhuu vain äidistään. Kovin ahdistuneen oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura ja Merve parhaita asukkaita! jotka omaa fiksuja mielipiteitä asiasta kuin asiasta ja osaa ilmaista itseään selkeästi!
Vdu miten läpinäkyvää saissea!
Minä satun olemaan rehellinen ja objektiivinen katsoja ja olen huomannut naisien fiksuuden.
Minä satun olemaan rehellinen ja objektiivinen katsoja ja olen huomannut naisien käärmeilyn.
Vierailija kirjoitti:
Onko
Heidin vanHemmat eronneet? Jos asuu
Tanskassa ei nyt kovin läheistä. H puhuu vain äidistään. Kovin ahdistuneen oloinen.
Asuuhan Tuulankin mies eri maassa, Amerikassa.
Reeollakin on tic-oireita, oletteko huomanneet? Ehkä siksi symppaa Heidiä.
Nyt ainaskin Sofialta kaikki meikit pois ja meikittä suoraan lähetykseen noissa samoissa vaatteissa missä nyt imuroi.
Mieluummin kaikilta naisilta meikit pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura ja Merve parhaita asukkaita! jotka omaa fiksuja mielipiteitä asiasta kuin asiasta ja osaa ilmaista itseään selkeästi!
Vdu miten läpinäkyvää saissea!
Minä satun olemaan rehellinen ja objektiivinen katsoja ja olen huomannut naisien fiksuuden.
Minä satun olemaan nainen ja näen noiden naisten (Milena, Laura, Merve) ilkeämielisyyden. Sano minuasitten miksi tahansa, hyvelikkö
Vierailija kirjoitti:
Nyt ainaskin Sofialta kaikki meikit pois ja meikittä suoraan lähetykseen noissa samoissa vaatteissa missä nyt imuroi.
Mieluummin kaikilta naisilta meikit pois.
Miksi? Iha sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut palstalla liikaakin antipatiaa Lauraa ja Merveä kohtaan ja luulen, että tämä on vain joidenkin muutamien masinoimaa lokakamppanjaa, jolla saadaan Reeon ja Heidin kilpakumppaneita ulos. Älkää menkö näin halpaan manipulointiin!
Saman huomannut, ilman syytä haukutaan merveä ja Lauraa.
Siinä taas yksi vajaaälyinen koostekatsoja, joka ei yhtään tajua, mitä ohjelmassa tapahtuu, sillä tuon kaksikon läyhäystä ei koosteissa ole näytetty.
Miksi ne ei näytä koosteissa läyhäämisiä?? Tuohan on suoranaisesti valehtelua.
Sofia voisi lähteä Englantiin tienaamaan, sen verran hyvin tienaa kuulemma vai onko liian vanha jo hommiin ja hakee nostetta sometöille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut palstalla liikaakin antipatiaa Lauraa ja Merveä kohtaan ja luulen, että tämä on vain joidenkin muutamien masinoimaa lokakamppanjaa, jolla saadaan Reeon ja Heidin kilpakumppaneita ulos. Älkää menkö näin halpaan manipulointiin!
Saman huomannut, ilman syytä haukutaan merveä ja Lauraa.
Siinä taas yksi vajaaälyinen koostekatsoja, joka ei yhtään tajua, mitä ohjelmassa tapahtuu, sillä tuon kaksikon läyhäystä ei koosteissa ole näytetty.
Totta ettei Reeon ja Miikan läyhäyksiä näytetä koosteissa.
No einkai, ku ei niitä hirveämmin ole. Siis kyllähän Miikka ja Reeokin välillä jauhaa muista asukkaista negatiiviseen sävyyn, mut seki on enimmäkseen pelillistä. Sitte on niitä huumorin varjolla heitettyjä typeryyksiä. Mut siibä on se ero, et Laura ja Merve tuntuu läyhäävän ihan jatkuvasti. Ja se on oikeasti usein ilkeää ja vakavissaam sanottua. Ei voi edes verrata Miikan ja Reeon satunnaisia humoristisia läyhäyksiä tuohon, vaikka ei ne Reeon ja Miikankaan läpät kivoja ole.
Erityisen inhottavaa tossa Miikan harjoittamassa kiusaamisessa on se, että kiusaa sitä henkilöä, joka ei osaa kunnolla suomea, eikä voi sanoa kunnolla takaisinpäin. Pois tollanen koulukiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Miten 60v mamsellineinosaa tehdä mukanruokaa? Kahvin keittokin tuntui ihan heprealta? Onko dementoitunut vai ei vain viitsi? Kyllä voi pilkkoa ym jos ei muuta. Avutonta. Se suun aukinolo ja suupuelet alaspäin jotenkin kertoo jostain vaivasta.
Katsopas kuule peiliin. Katotaanpas, millainen sinun suun "aukinolo" ja "suupuelet" on tuon ikäisenä.
Merve hakee seuraajia instagramiin ja ihailee Sara Sieppiä. Painoa pitäisi vaan pudottaa reippaasti ja jättää jatkuva selän takana haukkuminen vähemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Salla ja Milla kuvittelevat olevansa viihdyttävämpiä kuin toiset ja kuvittelevat pystyvänsä ohjaileen kuka sohvalla sunnuntaisin. Valitettavasti kahden säklättävän naisen juoruamiset ei kiinnosta eikä viihdytä.
Juuri noin. ovat kahdestaan ja haukkuvat "vanhoja" ja keksivät mitä milloinkin suurta draamaa heistä. pääosissä Salla sanelee ja Milla myöntelee.
Vaikuttaa siltä, että yrittävät vaikuttaa äänestäjiin, että juuri HE ovat niitä mukavia ja muut kiusaajia.
Heti alkaa, kun ovat sohvalle menossa.
He omalla olemisellaan vieraannuttavat itsensä. Älkää hyvät äänestäjät menkö halpaan, tää on Sallan säälittävä tekniikka. Sanoivat juuri ulkona kaikkea piip piip. Miksi ovat täällä, jos on noin vaikeeta. Pelkkää säälin hakemista. Busted. Salla ulos ja rytinällä.
Vierailija kirjoitti:
Sori kun pilaan kaikkien jännityksen, mutta teen sen silti. Höpiskää mitä höpisette ja ihan sama kenestä, mutta finaaliviikolla talossa ovat:
Reeo, Miikka, Heidi, Nabaz ja Sofia. Sofia ei olisi muuten, mutta tuotanto kyllä järjestää asian siten, että Soffe ei pääse tippumaan ennen finaalia koska sateenkaari.
Salla, Milla, Mia tippuvat ensin, totta. Mutta voi tapahtua yhtä sun toista vielä ja Merve ja Laura voivat nousta finaaliin.
Milla vaa haukkuu. Onneksi pääsee tänään kotiin
Olis kamalaa olla jonkun aineen orja! tuli mieleen tosta tupakkakiellosta.
Vaatteet veks siitä kärsisi kaikki muut paitsi Sofia.