Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
47741/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miikka se jaksaa muistuttaa joka välissä et h ä n e s t ä johtumattomista syistä vietiin stressin poisto.

Onhan tuo älytön rangaistus, kun vain kaksi kärsii. Milla kun lähtisi tänään, ainoa kärsijä olisi Miikka. Kosmetiikka olisi pitänyt viedä, siitä olisi kärsinyt Sofiakin.

Vaatteet veks siitä kärsisi kaikki muut paitsi Sofia.

Vierailija
47742/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofiasta kaikki on tylsää missä ei pärjää ja sitten, kun putoaa pelistä niin mölyää katsomossa miten kaikki on tylsää.

Sofia valitti, että ulkohousut on liian isot alussa. Takki ja housut oli kokoa M.

Heidi on ihmetellyt minne hänen S kokoiset housut katosi naulakosta ja tilalla on M kokoiset?

Sofialla olikin nyt takki M ja housut S hmm....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47743/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä idea on haukkua tiktokkaajia tuolla, kun Sallahan näyttää olevan tosi-tv-ammattilainen :-o

Vierailija
47744/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko

Heidin van

Hemmat eronneet? Jos asuu

Tanskassa ei nyt kovin läheistä. H puhuu vain äidistään. Kovin ahdistuneen oloinen.

Vierailija
47745/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura ja Merve parhaita asukkaita! jotka omaa fiksuja mielipiteitä asiasta kuin asiasta ja osaa ilmaista itseään selkeästi!

Vdu miten läpinäkyvää saissea!

Minä satun olemaan rehellinen ja objektiivinen katsoja ja olen huomannut naisien fiksuuden.

Minä satun olemaan rehellinen ja objektiivinen katsoja ja olen huomannut naisien käärmeilyn.

Vierailija
47746/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko

Heidin van

Hemmat eronneet? Jos asuu

Tanskassa ei nyt kovin läheistä. H puhuu vain äidistään. Kovin ahdistuneen oloinen.

Asuuhan Tuulankin mies eri maassa, Amerikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47747/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeollakin on tic-oireita, oletteko huomanneet? Ehkä siksi symppaa Heidiä.

Vierailija
47748/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ainaskin Sofialta kaikki meikit pois ja meikittä suoraan lähetykseen noissa samoissa vaatteissa missä nyt imuroi.

Mieluummin kaikilta naisilta meikit pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47749/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura ja Merve parhaita asukkaita! jotka omaa fiksuja mielipiteitä asiasta kuin asiasta ja osaa ilmaista itseään selkeästi!

Vdu miten läpinäkyvää saissea!

Minä satun olemaan rehellinen ja objektiivinen katsoja ja olen huomannut naisien fiksuuden.

Minä satun olemaan nainen ja näen noiden naisten (Milena, Laura, Merve) ilkeämielisyyden. Sano minuasitten miksi tahansa, hyvelikkö

Vierailija
47750/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ainaskin Sofialta kaikki meikit pois ja meikittä suoraan lähetykseen noissa samoissa vaatteissa missä nyt imuroi.

Mieluummin kaikilta naisilta meikit pois.

Miksi? Iha sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47751/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut palstalla liikaakin antipatiaa Lauraa ja Merveä kohtaan ja luulen, että tämä on vain joidenkin muutamien masinoimaa lokakamppanjaa, jolla saadaan Reeon ja Heidin kilpakumppaneita ulos. Älkää menkö näin halpaan manipulointiin!

Saman huomannut, ilman syytä haukutaan merveä ja Lauraa.

Siinä taas yksi vajaaälyinen koostekatsoja, joka ei yhtään tajua, mitä ohjelmassa tapahtuu, sillä tuon kaksikon läyhäystä ei koosteissa ole näytetty.

Miksi ne ei näytä koosteissa läyhäämisiä?? Tuohan on suoranaisesti valehtelua.

Vierailija
47752/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia voisi lähteä Englantiin tienaamaan, sen verran hyvin tienaa kuulemma vai onko liian vanha jo hommiin ja hakee nostetta sometöille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47753/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut palstalla liikaakin antipatiaa Lauraa ja Merveä kohtaan ja luulen, että tämä on vain joidenkin muutamien masinoimaa lokakamppanjaa, jolla saadaan Reeon ja Heidin kilpakumppaneita ulos. Älkää menkö näin halpaan manipulointiin!

Saman huomannut, ilman syytä haukutaan merveä ja Lauraa.

Siinä taas yksi vajaaälyinen koostekatsoja, joka ei yhtään tajua, mitä ohjelmassa tapahtuu, sillä tuon kaksikon läyhäystä ei koosteissa ole näytetty.

Totta ettei Reeon ja Miikan läyhäyksiä näytetä koosteissa.

No einkai, ku ei niitä hirveämmin ole. Siis kyllähän Miikka ja Reeokin välillä jauhaa muista asukkaista negatiiviseen sävyyn, mut seki on enimmäkseen pelillistä. Sitte on niitä huumorin varjolla heitettyjä typeryyksiä. Mut siibä on se ero, et Laura ja Merve tuntuu läyhäävän ihan jatkuvasti. Ja se on oikeasti usein ilkeää ja vakavissaam sanottua. Ei voi edes verrata Miikan ja Reeon satunnaisia humoristisia läyhäyksiä tuohon, vaikka ei ne Reeon ja Miikankaan läpät kivoja ole.

Vierailija
47754/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen inhottavaa tossa Miikan harjoittamassa kiusaamisessa on se, että kiusaa sitä henkilöä, joka ei osaa kunnolla suomea, eikä voi sanoa kunnolla takaisinpäin. Pois tollanen koulukiusaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47755/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten 60v mamsellineinosaa tehdä mukanruokaa? Kahvin keittokin tuntui ihan heprealta? Onko dementoitunut vai ei vain viitsi? Kyllä voi pilkkoa ym jos ei muuta. Avutonta. Se suun aukinolo ja suupuelet alaspäin jotenkin kertoo jostain vaivasta.

Katsopas kuule peiliin. Katotaanpas, millainen sinun suun "aukinolo" ja "suupuelet" on tuon ikäisenä.

Vierailija
47756/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merve hakee seuraajia instagramiin ja ihailee Sara Sieppiä. Painoa pitäisi vaan pudottaa reippaasti ja jättää jatkuva selän takana haukkuminen vähemmälle.

Vierailija
47757/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salla ja Milla kuvittelevat olevansa viihdyttävämpiä kuin toiset ja kuvittelevat pystyvänsä ohjaileen kuka sohvalla sunnuntaisin. Valitettavasti kahden säklättävän naisen juoruamiset ei kiinnosta eikä viihdytä.

Juuri noin. ovat kahdestaan ja haukkuvat "vanhoja" ja keksivät mitä milloinkin suurta draamaa heistä. pääosissä  Salla sanelee ja Milla myöntelee.

Vaikuttaa siltä, että yrittävät vaikuttaa äänestäjiin, että juuri HE ovat niitä mukavia ja muut kiusaajia.

Heti alkaa, kun ovat sohvalle menossa.

 He omalla olemisellaan vieraannuttavat itsensä. Älkää hyvät äänestäjät menkö halpaan, tää on Sallan säälittävä tekniikka. Sanoivat juuri ulkona kaikkea piip piip. Miksi ovat täällä, jos on noin vaikeeta. Pelkkää säälin hakemista. Busted. Salla ulos ja rytinällä.

Vierailija
47758/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori kun pilaan kaikkien jännityksen, mutta teen sen silti. Höpiskää mitä höpisette ja ihan sama kenestä, mutta finaaliviikolla talossa ovat:

Reeo, Miikka, Heidi, Nabaz ja Sofia. Sofia ei olisi muuten, mutta tuotanto kyllä järjestää asian siten, että Soffe ei pääse tippumaan ennen finaalia koska sateenkaari.

Salla, Milla, Mia tippuvat ensin, totta. Mutta voi tapahtua yhtä sun toista vielä ja Merve ja Laura voivat nousta finaaliin.

Vierailija
47759/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla vaa haukkuu. Onneksi pääsee tänään kotiin

Vierailija
47760/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kamalaa olla jonkun aineen orja! tuli mieleen tosta tupakkakiellosta. 

Ketju on lukittu.