Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
47661/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi ei oo teynyt mitäån sitten alun pakkotiskaamisen.

juurihan tuo eilen imuroi ja tiskasi. 

Kun jäi yksin taloon eikä mitään tekemistä. Ei muutoin missään apuna. Tsemppasin alu

Nperin H

Eidiä mut BB

Ssä on k

Yse minusta mu

Ustakin kuin pelkästä voitosta.

Juu ja ihan asukkaat puhuneet kun ei auta kotitöissä tai ruuan laitossa, et tottunut kotona et äiti tekee

Vierailija
47662/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merve laittaa suolaa kyllä aika reippaasti samoin sokeria.

Miksi Sallamon mustannut kulmakarvat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47663/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mervelle makuukielto pävisin.

Ja heidille

Vierailija
47664/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla Millalla on niin venyvä ääni jos se sanoi naama kiinni niin mä repeisin.

Nuo Milla ja Salla läyhä samasta asiasta mitä ke itse tekee koko päivän..

on tuolla urpelo porukkaa!

Vierailija
47665/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä oli raikas ilma ulkona nukkua, mikä ettei ja makuupussissa, kukaan ei näyttänyt olevban naama norsun veellä, kaikki innoissaan lähtivät ulos. Heidi teki hyvän teon, oma etu paras etu. Heidi on raatanut niska limassa päällikkönä ja johtanut niin olihan se kivaa saada viesti mutsilta. Ne päällikkö juhlat mitkä Heidi teki sydänverellä tipautti yhden kerrallaan ja jäljelle jäi "luotto ystävät". Kaikki ymmärrämme Heidin valintaa, Heidi nuorin jaolisi joutunut nukkumaan yksin ulkona. Aivan karmeeta olisi ollut, hui. Pikkuinen nukkui leveesti punkassaan ja kaikki varmaan tyuollakin ymmärsi että näin sen kuuluu olla ja pääasia että Heidi sai viestin. 

"pääasia että Heidi sai viestin". Nimenomaan toi on se ongelma. Minä minä minä. Ei muilla väliä kunhan hän sain. Toivottavasti tajusi hävetä, kun muut itki kun tuli Heidin viestin jälkeen ikävä omia läheisiään ja miettivät ketähän oli heille viestin tehnyt kun eivät niitä nyt kuule

Heidi ei tiennyt valitessaan oman edun vs. toisten edun, mitä pitää sisällään. Minusta Kirsin kiusaama Heidi on kivikkoisen tiensä jälkeen ansainnut etunsa. Moniko tuosta porukasta olisi valinnut toisten edun?

Mitä sillä on väliä tiesikö mikä se oli. Hänelle annettiin vaihtoehdot oma etu tai muiden etu valitsi oman edun. Kukaan muu ei olisi noin tehnyt, ei edes Miikka. Sit vielä päälle itkee sitä kuinka onnellinen on. Ei sitä, että olisi harmittanut, että muut ei saanut viestiä

Mistä tiedät, ettei kukaan muu olisi valinnut omaa etua? 

Vierailija
47666/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai Lauran jengikö on täällä pahin läyhäporukka? Milla ja Salla ovat ihan hurmoksessa pihalla! Hekö ovat muka monipuolisia keskustelijoita, aina kahdestaan muita haukkumassa.

Niin on. Salla on talon pahin haukkuja. Kyllä teki sille vaikeeta, kun oli se hyvä mielen olento

Pahin kieroilija ja muutenkin vastenmielisin on Sofia.

Miten hän on kieroilija, kun aina kertoo kaikille suoraan eikä selän takana?

Juu, kyllä on varmasti Heidillekin sanonut suoraan eikä läyhännyt selän takana, eikö vain?? Munaahan (pun intended) hänellä ei siihen ole, pelkkään selän takana muiden kanssa läyhäämiseen kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47667/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska ku Repa ja Miikka kommentoi noihin Lauran viimeisiin vetoomuksiin et yrittää olla hauska ennen sohvaa vielä. Toivottavasti Laura putoo tai ettei ainakaan turvaan pääse ekana.

Laura pääsee ensimmäisenä turvaan . Ei katsojiin vaikuta mitkään sunnuntain oletetut käyttäytymiset . Minulla on ollut pitkään selvää että Laura on suosikkini .

Oikeesti ? Kerto tarkemmin mitä mielenkiintoista Laura tuo katsojille, jookos ? Vai oletko Lauran sisko joka täällä palstailee ?

Hän on reilu ja tasapuolinen kaikille. Ystävällinen ja huumorintajuinen. Ei, en ole sisko.

Ainakaan et ole selvästikään katsonut 24/7-palvelua. Laura on kaikkea muuta kuin ystävällinen, huumorintajuinen, reilu ja tasapuolinen. En ole kuivempaa, aneemisempaa ja tylsempää ihmistä koskaan nähnyt - lisäksi hän on kova haukkumaan muita selän takana, mutta edessäpäin ollaan mielinkielin.

Kyllä 24/7 nähty tuo Lauran kaksinaamaisuus, edessä päin ruskea kieli ja selän takana heti puukkoa mm Heidiä kohtaan. Kuiva Vanhapiika, en ihmettele yhtään ettei ole miestä saanut itselleen!

Vierailija
47668/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko Milla ja Salla tehdä joskus ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47669/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi ei oo teynyt mitäån sitten alun pakkotiskaamisen.

juurihan tuo eilen imuroi ja tiskasi. 

Kun jäi yksin taloon eikä mitään tekemistä. Ei muutoin missään apuna. Tsemppasin alu

Nperin H

Eidiä mut BB

Ssä on k

Yse minusta mu

Ustakin kuin pelkästä voitosta.

Juu ja ihan asukkaat puhuneet kun ei auta kotitöissä tai ruuan laitossa, et tottunut kotona et äiti tekee

heidi on tehnyt tuolla mm. omenapiiirakkaa ja muutenkin auttanut ruoanlaitossa. Toisin kuin esim. Tuula ja Sofia, jotka eivät ole osallistuneet millään tavalla.

Vierailija
47670/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kamalaa kun tuli tupakkakielto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47671/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska ku Repa ja Miikka kommentoi noihin Lauran viimeisiin vetoomuksiin et yrittää olla hauska ennen sohvaa vielä. Toivottavasti Laura putoo tai ettei ainakaan turvaan pääse ekana.

Laura pääsee ensimmäisenä turvaan . Ei katsojiin vaikuta mitkään sunnuntain oletetut käyttäytymiset . Minulla on ollut pitkään selvää että Laura on suosikkini .

Oikeesti ? Kerto tarkemmin mitä mielenkiintoista Laura tuo katsojille, jookos ? Vai oletko Lauran sisko joka täällä palstailee ?

Hän on reilu ja tasapuolinen kaikille. Ystävällinen ja huumorintajuinen. Ei, en ole sisko.

Ainakaan et ole selvästikään katsonut 24/7-palvelua. Laura on kaikkea muuta kuin ystävällinen, huumorintajuinen, reilu ja tasapuolinen. En ole kuivempaa, aneemisempaa ja tylsempää ihmistä koskaan nähnyt - lisäksi hän on kova haukkumaan muita selän takana, mutta edessäpäin ollaan mielinkielin.

Kyllä 24/7 nähty tuo Lauran kaksinaamaisuus, edessä päin ruskea kieli ja selän takana heti puukkoa mm Heidiä kohtaan. Kuiva Vanhapiika, en ihmettele yhtään ettei ole miestä saanut itselleen!

Todella. Kuka mies tuollaista katselisi?

Vierailija
47672/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai Lauran jengikö on täällä pahin läyhäporukka? Milla ja Salla ovat ihan hurmoksessa pihalla! Hekö ovat muka monipuolisia keskustelijoita, aina kahdestaan muita haukkumassa.

Niin on. Salla on talon pahin haukkuja. Kyllä teki sille vaikeeta, kun oli se hyvä mielen olento

Ei ole haukkuja. Käyvät erilaisia skenaarioita läpi Millan kanssa, koska ovat uusina asukkaina (ja vähän heittopusseina) koko ajan putoamisvaarassa. Kuten tälläkin viikolla. Pakkohan siinä on miettiä parasta strategiaa selviytyä talossa.

Samoin Laura ja Merve tekee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47673/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai Lauran jengikö on täällä pahin läyhäporukka? Milla ja Salla ovat ihan hurmoksessa pihalla! Hekö ovat muka monipuolisia keskustelijoita, aina kahdestaan muita haukkumassa.

Niin on. Salla on talon pahin haukkuja. Kyllä teki sille vaikeeta, kun oli se hyvä mielen olento

Pahin kieroilija ja muutenkin vastenmielisin on Sofia.

Miten hän on kieroilija, kun aina kertoo kaikille suoraan eikä selän takana?

Juu, kyllä on varmasti Heidillekin sanonut suoraan eikä läyhännyt selän takana, eikö vain?? Munaahan (pun intended) hänellä ei siihen ole, pelkkään selän takana muiden kanssa läyhäämiseen kyllä.

Olen eri kommentoija, mutta kyllä, kyllä on sanonut. Esim. silloin kun Heidi laittoi Miikan häätöön. Meni sen jälkeen sanomaa , ettei arvosta tuollaista, että heittää omia liittolaisiaan bussin alle.

Vierailija
47674/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi ei oo teynyt mitäån sitten alun pakkotiskaamisen.

juurihan tuo eilen imuroi ja tiskasi. 

Kun jäi yksin taloon eikä mitään tekemistä. Ei muutoin missään apuna. Tsemppasin alu

Nperin H

Eidiä mut BB

Ssä on k

Yse minusta mu

Ustakin kuin pelkästä voitosta.

Juu ja ihan asukkaat puhuneet kun ei auta kotitöissä tai ruuan laitossa, et tottunut kotona et äiti tekee

heidi on tehnyt tuolla mm. omenapiiirakkaa ja muutenkin auttanut ruoanlaitossa. Toisin kuin esim. Tuula ja Sofia, jotka eivät ole osallistuneet millään tavalla.

Sofia ja Tuula ei osaa tehdä ruokaa. Käyvät ulkona syömässä ja tilaavat

Ja en mistää omenapiirakasta tiiä. Näin asukkaat puhunu, että Heidi ei mitään tee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47675/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai Lauran jengikö on täällä pahin läyhäporukka? Milla ja Salla ovat ihan hurmoksessa pihalla! Hekö ovat muka monipuolisia keskustelijoita, aina kahdestaan muita haukkumassa.

Niin on. Salla on talon pahin haukkuja. Kyllä teki sille vaikeeta, kun oli se hyvä mielen olento

Ei ole haukkuja. Käyvät erilaisia skenaarioita läpi Millan kanssa, koska ovat uusina asukkaina (ja vähän heittopusseina) koko ajan putoamisvaarassa. Kuten tälläkin viikolla. Pakkohan siinä on miettiä parasta strategiaa selviytyä talossa.

Samoin Laura ja Merve tekee

Laura ja Merve (sekä Sofia) käyvät henkilöön kiinni ja haukkuvat toisia (etenkin Heidiä) mitä törkeimmillä tavoilla selän takana. Siinä onkin kaikki mitä he talossa tekevät. Salla ja Milla puhuvat muustakin, normaaleista, asioista, eivätkä käy henkilöön kiinni vaan puhuvat pelistä yleisesti.

Vierailija
47676/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi ei oo teynyt mitäån sitten alun pakkotiskaamisen.

juurihan tuo eilen imuroi ja tiskasi. 

Kun jäi yksin taloon eikä mitään tekemistä. Ei muutoin missään apuna. Tsemppasin alu

Nperin H

Eidiä mut BB

Ssä on k

Yse minusta mu

Ustakin kuin pelkästä voitosta.

Juu ja ihan asukkaat puhuneet kun ei auta kotitöissä tai ruuan laitossa, et tottunut kotona et äiti tekee

heidi on tehnyt tuolla mm. omenapiiirakkaa ja muutenkin auttanut ruoanlaitossa. Toisin kuin esim. Tuula ja Sofia, jotka eivät ole osallistuneet millään tavalla.

Heidi on tehnyt yhden omenapiirakan. Tuula teki itselleen iltapalaa tai jotain ensimmäistä kertaa eilen :D Kummatkin ovat laiskoja ja ajattelemattomia.

Vierailija
47677/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska ku Repa ja Miikka kommentoi noihin Lauran viimeisiin vetoomuksiin et yrittää olla hauska ennen sohvaa vielä. Toivottavasti Laura putoo tai ettei ainakaan turvaan pääse ekana.

Laura pääsee ensimmäisenä turvaan . Ei katsojiin vaikuta mitkään sunnuntain oletetut käyttäytymiset . Minulla on ollut pitkään selvää että Laura on suosikkini .

Oikeesti ? Kerto tarkemmin mitä mielenkiintoista Laura tuo katsojille, jookos ? Vai oletko Lauran sisko joka täällä palstailee ?

Hän on reilu ja tasapuolinen kaikille. Ystävällinen ja huumorintajuinen. Ei, en ole sisko.

Ainakaan et ole selvästikään katsonut 24/7-palvelua. Laura on kaikkea muuta kuin ystävällinen, huumorintajuinen, reilu ja tasapuolinen. En ole kuivempaa, aneemisempaa ja tylsempää ihmistä koskaan nähnyt - lisäksi hän on kova haukkumaan muita selän takana, mutta edessäpäin ollaan mielinkielin.

Kyllä 24/7 nähty tuo Lauran kaksinaamaisuus, edessä päin ruskea kieli ja selän takana heti puukkoa mm Heidiä kohtaan. Kuiva Vanhapiika, en ihmettele yhtään ettei ole miestä saanut itselleen!

Onko Laura sinkku?

Vierailija
47678/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

piretähään yks savolaiinen väerä leuka talossa eli Milla, ossaa nauraa itteelleenkin ja onhan tuo niin sopivan näköönenkin. 

Huonosti meni sinulla tuo savolaisen matkiminen, tuohan on lähinnä Länsi-Suomen murretta.

Po. Pietäähhän yks savolaene viäräleoka talossa eli Milla, ossoo naaroo itelleenki ja ohhan tuo niin sopivan näkönennii.

Vierailija
47679/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on hirveän kuuloista tuon hienohelman kiekuminen ja sanojen loppujen venytys, toinen merven ihmeellinen narina. Onkohan talon ulkopuolella tuommoista?

Vierailija
47680/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi ei oo teynyt mitäån sitten alun pakkotiskaamisen.

juurihan tuo eilen imuroi ja tiskasi. 

Kun jäi yksin taloon eikä mitään tekemistä. Ei muutoin missään apuna. Tsemppasin alu

Nperin H

Eidiä mut BB

Ssä on k

Yse minusta mu

Ustakin kuin pelkästä voitosta.

Juu ja ihan asukkaat puhuneet kun ei auta kotitöissä tai ruuan laitossa, et tottunut kotona et äiti tekee

heidi on tehnyt tuolla mm. omenapiiirakkaa ja muutenkin auttanut ruoanlaitossa. Toisin kuin esim. Tuula ja Sofia, jotka eivät ole osallistuneet millään tavalla.

Sofia ja Tuula ei osaa tehdä ruokaa. Käyvät ulkona syömässä ja tilaavat

Ja en mistää omenapiirakasta tiiä. Näin asukkaat puhunu, että Heidi ei mitään tee

Jos katsoisit ohjelmaa etkä pelkästään kuuntelisi läyhäreiden paskapuheita Heidistä, pääsisit lähemmäs totuutta. Vaikka Heidi tekisi kaiken tuolla, siitäkin löydettäisiin vikaa.

Ketju on lukittu.