Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Milla kaikkien aikojen suurin valittaja kautta bb historian. Muistatte varmaan kun oli pitkiäkin tupakkitauko rangaistuksia. Nyt heti kun tauko niin tupakoitsijat hyppii melkein seinille.
Pitäkää nyt tupakkitauko koko päivän. Please.
Hermoheukkoutta Millalla. Nikotisti addiktisuutta
Vierailija kirjoitti:
En tajunnut, että Milla on noin nikotiiniriippuvainen. Luulevatko he kahdestaan saavansa Sofian ulos talosta, Nabbe ja Tuula eivät ainakaan siihen lähde, tuskin äkkiä Reeo ja Miikkakaan.
Ei varmaan nikotiini se pahin asia olekaan, vaan on ollut muutenkin koko ajan ärsyyntynyt siihen, että Sofia vaan mankuu tuolla ja jättää tehtäviä kesken ja porskuttaa vaan menemään häätöpenkillä käymättä.
Lisäksi tänään myös on häädössä ja varmasti se jännittää niin paljon, että purkaantuu nyt harmi-itkuna
Vierailija kirjoitti:
Millä rahalla joku lähihoitaja käy plastiikkakirurgilla?
Samaa ihmettelen. Tosin noilla tuloilla ei juurikaan maksa veroja eli brutto lähellä nettoa.
Vierailija kirjoitti:
Hermoheukkoutta Millalla. Nikotisti addiktisuutta
Sofian syytä. Kun minä vaan testaan sisällä toimiiko sähkötupakka, vaikka hyvin tiesi että on kiellettyä sisällä polttaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä oli raikas ilma ulkona nukkua, mikä ettei ja makuupussissa, kukaan ei näyttänyt olevban naama norsun veellä, kaikki innoissaan lähtivät ulos. Heidi teki hyvän teon, oma etu paras etu. Heidi on raatanut niska limassa päällikkönä ja johtanut niin olihan se kivaa saada viesti mutsilta. Ne päällikkö juhlat mitkä Heidi teki sydänverellä tipautti yhden kerrallaan ja jäljelle jäi "luotto ystävät". Kaikki ymmärrämme Heidin valintaa, Heidi nuorin jaolisi joutunut nukkumaan yksin ulkona. Aivan karmeeta olisi ollut, hui. Pikkuinen nukkui leveesti punkassaan ja kaikki varmaan tyuollakin ymmärsi että näin sen kuuluu olla ja pääasia että Heidi sai viestin.
"pääasia että Heidi sai viestin". Nimenomaan toi on se ongelma. Minä minä minä. Ei muilla väliä kunhan hän sain. Toivottavasti tajusi hävetä, kun muut itki kun tuli Heidin viestin jälkeen ikävä omia läheisiään ja miettivät ketähän oli heille viestin tehnyt kun eivät niitä nyt kuule
Heidi ei tiennyt valitessaan oman edun vs. toisten edun, mitä pitää sisällään. Minusta Kirsin kiusaama Heidi on kivikkoisen tiensä jälkeen ansainnut etunsa. Moniko tuosta porukasta olisi valinnut toisten edun?
Mitä sillä on väliä tiesikö mikä se oli. Hänelle annettiin vaihtoehdot oma etu tai muiden etu valitsi oman edun. Kukaan muu ei olisi noin tehnyt, ei edes Miikka. Sit vielä päälle itkee sitä kuinka onnellinen on. Ei sitä, että olisi harmittanut, että muut ei saanut viestiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä rahalla joku lähihoitaja käy plastiikkakirurgilla?
Samaa ihmettelen. Tosin noilla tuloilla ei juurikaan maksa veroja eli brutto lähellä nettoa.
No helposti. Ei ne paljoo maksa.
Vierailija kirjoitti:
Milla kaikkien aikojen suurin valittaja kautta bb historian. Muistatte varmaan kun oli pitkiäkin tupakkitauko rangaistuksia. Nyt heti kun tauko niin tupakoitsijat hyppii melkein seinille.
Itse en ole saanut 24/7 samaa vaikutelmaa Millasta, vaan tykännyt ja toivon saavan jatkaa talossa. Eiköhän käsittämättömästi voittanut Jassu ole aika korkealla valittajien listalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä oli raikas ilma ulkona nukkua, mikä ettei ja makuupussissa, kukaan ei näyttänyt olevban naama norsun veellä, kaikki innoissaan lähtivät ulos. Heidi teki hyvän teon, oma etu paras etu. Heidi on raatanut niska limassa päällikkönä ja johtanut niin olihan se kivaa saada viesti mutsilta. Ne päällikkö juhlat mitkä Heidi teki sydänverellä tipautti yhden kerrallaan ja jäljelle jäi "luotto ystävät". Kaikki ymmärrämme Heidin valintaa, Heidi nuorin jaolisi joutunut nukkumaan yksin ulkona. Aivan karmeeta olisi ollut, hui. Pikkuinen nukkui leveesti punkassaan ja kaikki varmaan tyuollakin ymmärsi että näin sen kuuluu olla ja pääasia että Heidi sai viestin.
"pääasia että Heidi sai viestin". Nimenomaan toi on se ongelma. Minä minä minä. Ei muilla väliä kunhan hän sain. Toivottavasti tajusi hävetä, kun muut itki kun tuli Heidin viestin jälkeen ikävä omia läheisiään ja miettivät ketähän oli heille viestin tehnyt kun eivät niitä nyt kuule
Heidi ei tiennyt valitessaan oman edun vs. toisten edun, mitä pitää sisällään. Minusta Kirsin kiusaama Heidi on kivikkoisen tiensä jälkeen ansainnut etunsa. Moniko tuosta porukasta olisi valinnut toisten edun?
Asukkaat jutteli vielä myöhemmin mitä olisivat valinneet, kaikki olisi ottanut muiden edun. Ihan nyt pitäis järkikin sanoa et ei kukaa noin itsekäs ole. Ja Sitäpaitsi Heidi on saanut tuolla talossa jo niin paljon enemmän mitä muut. Toivottavasti ensviikolla on häädössä. Kuten Miikka sano, että hänen mielestä siellä penkillä on kaikkien käytävä kokeilemassa. Nyt olis Heidin vuoro jo vihdoin ja sit se on Hei hei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä oli raikas ilma ulkona nukkua, mikä ettei ja makuupussissa, kukaan ei näyttänyt olevban naama norsun veellä, kaikki innoissaan lähtivät ulos. Heidi teki hyvän teon, oma etu paras etu. Heidi on raatanut niska limassa päällikkönä ja johtanut niin olihan se kivaa saada viesti mutsilta. Ne päällikkö juhlat mitkä Heidi teki sydänverellä tipautti yhden kerrallaan ja jäljelle jäi "luotto ystävät". Kaikki ymmärrämme Heidin valintaa, Heidi nuorin jaolisi joutunut nukkumaan yksin ulkona. Aivan karmeeta olisi ollut, hui. Pikkuinen nukkui leveesti punkassaan ja kaikki varmaan tyuollakin ymmärsi että näin sen kuuluu olla ja pääasia että Heidi sai viestin.
"pääasia että Heidi sai viestin". Nimenomaan toi on se ongelma. Minä minä minä. Ei muilla väliä kunhan hän sain. Toivottavasti tajusi hävetä, kun muut itki kun tuli Heidin viestin jälkeen ikävä omia läheisiään ja miettivät ketähän oli heille viestin tehnyt kun eivät niitä nyt kuule
Heidi ei tiennyt valitessaan oman edun vs. toisten edun, mitä pitää sisällään. Minusta Kirsin kiusaama Heidi on kivikkoisen tiensä jälkeen ansainnut etunsa. Moniko tuosta porukasta olisi valinnut toisten edun?
Mitä sillä on väliä tiesikö mikä se oli. Hänelle annettiin vaihtoehdot oma etu tai muiden etu valitsi oman edun. Kukaan muu ei olisi noin tehnyt, ei edes Miikka. Sit vielä päälle itkee sitä kuinka onnellinen on. Ei sitä, että olisi harmittanut, että muut ei saanut viestiä
Heidi on niin kakara vielä. Tottunut varmaan että kotona saa kaiken eikä tarvitse muita miettiä. Bileissäkin olisi voinut itsensä ottaa pois juhlista, kun muutenkin jo saanut kaikkea. Mut ei. Ei varmaan harkinnut edes. Sit seuraavana päivänä ottaa vielä oman edun muiden edelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä oli raikas ilma ulkona nukkua, mikä ettei ja makuupussissa, kukaan ei näyttänyt olevban naama norsun veellä, kaikki innoissaan lähtivät ulos. Heidi teki hyvän teon, oma etu paras etu. Heidi on raatanut niska limassa päällikkönä ja johtanut niin olihan se kivaa saada viesti mutsilta. Ne päällikkö juhlat mitkä Heidi teki sydänverellä tipautti yhden kerrallaan ja jäljelle jäi "luotto ystävät". Kaikki ymmärrämme Heidin valintaa, Heidi nuorin jaolisi joutunut nukkumaan yksin ulkona. Aivan karmeeta olisi ollut, hui. Pikkuinen nukkui leveesti punkassaan ja kaikki varmaan tyuollakin ymmärsi että näin sen kuuluu olla ja pääasia että Heidi sai viestin.
"pääasia että Heidi sai viestin". Nimenomaan toi on se ongelma. Minä minä minä. Ei muilla väliä kunhan hän sain. Toivottavasti tajusi hävetä, kun muut itki kun tuli Heidin viestin jälkeen ikävä omia läheisiään ja miettivät ketähän oli heille viestin tehnyt kun eivät niitä nyt kuule
Heidi ei tiennyt valitessaan oman edun vs. toisten edun, mitä pitää sisällään. Minusta Kirsin kiusaama Heidi on kivikkoisen tiensä jälkeen ansainnut etunsa. Moniko tuosta porukasta olisi valinnut toisten edun?
Asukkaat jutteli vielä myöhemmin mitä olisivat valinneet, kaikki olisi ottanut muiden edun. Ihan nyt pitäis järkikin sanoa et ei kukaa noin itsekäs ole. Ja Sitäpaitsi Heidi on saanut tuolla talossa jo niin paljon enemmän mitä muut. Toivottavasti ensviikolla on häädössä. Kuten Miikka sano, että hänen mielestä siellä penkillä on kaikkien käytävä kokeilemassa. Nyt olis Heidin vuoro jo vihdoin ja sit se on Hei hei
Ei kyllä kaikki sanoneet että olisivat ottaneet muiden edun. Oman edut ovat alkaneet päivästä yksi jolloin Reeo otti oman matkalaukkunsa ja jätti Lauran kamat varastohuoneeseen.
Ai Lauran jengikö on täällä pahin läyhäporukka? Milla ja Salla ovat ihan hurmoksessa pihalla! Hekö ovat muka monipuolisia keskustelijoita, aina kahdestaan muita haukkumassa.
Eiks pitäny jotain salaovia aueta tällä viikolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä oli raikas ilma ulkona nukkua, mikä ettei ja makuupussissa, kukaan ei näyttänyt olevban naama norsun veellä, kaikki innoissaan lähtivät ulos. Heidi teki hyvän teon, oma etu paras etu. Heidi on raatanut niska limassa päällikkönä ja johtanut niin olihan se kivaa saada viesti mutsilta. Ne päällikkö juhlat mitkä Heidi teki sydänverellä tipautti yhden kerrallaan ja jäljelle jäi "luotto ystävät". Kaikki ymmärrämme Heidin valintaa, Heidi nuorin jaolisi joutunut nukkumaan yksin ulkona. Aivan karmeeta olisi ollut, hui. Pikkuinen nukkui leveesti punkassaan ja kaikki varmaan tyuollakin ymmärsi että näin sen kuuluu olla ja pääasia että Heidi sai viestin.
"pääasia että Heidi sai viestin". Nimenomaan toi on se ongelma. Minä minä minä. Ei muilla väliä kunhan hän sain. Toivottavasti tajusi hävetä, kun muut itki kun tuli Heidin viestin jälkeen ikävä omia läheisiään ja miettivät ketähän oli heille viestin tehnyt kun eivät niitä nyt kuule
Heidi ei tiennyt valitessaan oman edun vs. toisten edun, mitä pitää sisällään. Minusta Kirsin kiusaama Heidi on kivikkoisen tiensä jälkeen ansainnut etunsa. Moniko tuosta porukasta olisi valinnut toisten edun?
Mitä sillä on väliä tiesikö mikä se oli. Hänelle annettiin vaihtoehdot oma etu tai muiden etu valitsi oman edun. Kukaan muu ei olisi noin tehnyt, ei edes Miikka. Sit vielä päälle itkee sitä kuinka onnellinen on. Ei sitä, että olisi harmittanut, että muut ei saanut viestiä
Juu kyllä Heidi tiesi, että oman edun valitsi. Se olisi ollut eri, jos olisi ollut 2 vaihtoehtoa ja toinen pitää valita, eikä tiedä mitään. Ja sit olisi ollut tuuria valitseeko itselle negaa vai positiivista
Vierailija kirjoitti:
Ai Lauran jengikö on täällä pahin läyhäporukka? Milla ja Salla ovat ihan hurmoksessa pihalla! Hekö ovat muka monipuolisia keskustelijoita, aina kahdestaan muita haukkumassa.
Niin on. Salla on talon pahin haukkuja. Kyllä teki sille vaikeeta, kun oli se hyvä mielen olento
Vierailija kirjoitti:
Ai Lauran jengikö on täällä pahin läyhäporukka? Milla ja Salla ovat ihan hurmoksessa pihalla! Hekö ovat muka monipuolisia keskustelijoita, aina kahdestaan muita haukkumassa.
Itse tykkään Heidistä, Laurasta, Sallasta Ja Millasta, vaikka eri liittoumissa ovatkin. Luiskaan joutaisivat Sofia(!!!!) , Merve ja Milena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä oli raikas ilma ulkona nukkua, mikä ettei ja makuupussissa, kukaan ei näyttänyt olevban naama norsun veellä, kaikki innoissaan lähtivät ulos. Heidi teki hyvän teon, oma etu paras etu. Heidi on raatanut niska limassa päällikkönä ja johtanut niin olihan se kivaa saada viesti mutsilta. Ne päällikkö juhlat mitkä Heidi teki sydänverellä tipautti yhden kerrallaan ja jäljelle jäi "luotto ystävät". Kaikki ymmärrämme Heidin valintaa, Heidi nuorin jaolisi joutunut nukkumaan yksin ulkona. Aivan karmeeta olisi ollut, hui. Pikkuinen nukkui leveesti punkassaan ja kaikki varmaan tyuollakin ymmärsi että näin sen kuuluu olla ja pääasia että Heidi sai viestin.
"pääasia että Heidi sai viestin". Nimenomaan toi on se ongelma. Minä minä minä. Ei muilla väliä kunhan hän sain. Toivottavasti tajusi hävetä, kun muut itki kun tuli Heidin viestin jälkeen ikävä omia läheisiään ja miettivät ketähän oli heille viestin tehnyt kun eivät niitä nyt kuule
Heidi ei tiennyt valitessaan oman edun vs. toisten edun, mitä pitää sisällään. Minusta Kirsin kiusaama Heidi on kivikkoisen tiensä jälkeen ansainnut etunsa. Moniko tuosta porukasta olisi valinnut toisten edun?
Asukkaat jutteli vielä myöhemmin mitä olisivat valinneet, kaikki olisi ottanut muiden edun. Ihan nyt pitäis järkikin sanoa et ei kukaa noin itsekäs ole. Ja Sitäpaitsi Heidi on saanut tuolla talossa jo niin paljon enemmän mitä muut. Toivottavasti ensviikolla on häädössä. Kuten Miikka sano, että hänen mielestä siellä penkillä on kaikkien käytävä kokeilemassa. Nyt olis Heidin vuoro jo vihdoin ja sit se on Hei hei
Ei kyllä kaikki sanoneet että olisivat ottaneet muiden edun. Oman edut ovat alkaneet päivästä yksi jolloin Reeo otti oman matkalaukkunsa ja jätti Lauran kamat varastohuoneeseen.
Sanohan. Miikka sano että sit olisi valinnut oman edun, jos olisi tiennyt sen olevan viesti kotoota. Mutta jos oli vain tieto oma etu/muiden etu, ni sit olisi valinnut muiden edun. Ja muut komppas Miikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä oli raikas ilma ulkona nukkua, mikä ettei ja makuupussissa, kukaan ei näyttänyt olevban naama norsun veellä, kaikki innoissaan lähtivät ulos. Heidi teki hyvän teon, oma etu paras etu. Heidi on raatanut niska limassa päällikkönä ja johtanut niin olihan se kivaa saada viesti mutsilta. Ne päällikkö juhlat mitkä Heidi teki sydänverellä tipautti yhden kerrallaan ja jäljelle jäi "luotto ystävät". Kaikki ymmärrämme Heidin valintaa, Heidi nuorin jaolisi joutunut nukkumaan yksin ulkona. Aivan karmeeta olisi ollut, hui. Pikkuinen nukkui leveesti punkassaan ja kaikki varmaan tyuollakin ymmärsi että näin sen kuuluu olla ja pääasia että Heidi sai viestin.
"pääasia että Heidi sai viestin". Nimenomaan toi on se ongelma. Minä minä minä. Ei muilla väliä kunhan hän sain. Toivottavasti tajusi hävetä, kun muut itki kun tuli Heidin viestin jälkeen ikävä omia läheisiään ja miettivät ketähän oli heille viestin tehnyt kun eivät niitä nyt kuule
Heidi ei tiennyt valitessaan oman edun vs. toisten edun, mitä pitää sisällään. Minusta Kirsin kiusaama Heidi on kivikkoisen tiensä jälkeen ansainnut etunsa. Moniko tuosta porukasta olisi valinnut toisten edun?
Mitä sillä on väliä tiesikö mikä se oli. Hänelle annettiin vaihtoehdot oma etu tai muiden etu valitsi oman edun. Kukaan muu ei olisi noin tehnyt, ei edes Miikka. Sit vielä päälle itkee sitä kuinka onnellinen on. Ei sitä, että olisi harmittanut, että muut ei saanut viestiä
Mä voin ymmärtää oman edun valitsemisen. Mutta en ymmärrä sitä, kun Heidi käy muiden luona kehumassa juoma kädessä kuinka "tää on niin hyvää". On tehnyt tota ainakin Millulle ja Mervelle. Ei muuten juttele niille, mutta käy leuhkimassa omista eduistaan. Aika lapsellista ja jopa vähän ilkeää.
Sofia sais hepulin 😂😂