Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
47621/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tullut joku tupakka rangaistus vai? Ei vahingossakaan meikkikielto, ettei naiset suutu. Vaikuttaisi kyllä enemmän, jos reaktiota haluttaisiin saada.

Sofia sais hepulin 😂😂

Vierailija
47622/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla kaikkien aikojen suurin valittaja kautta bb historian. Muistatte varmaan kun oli pitkiäkin tupakkitauko rangaistuksia. Nyt heti kun tauko niin tupakoitsijat hyppii melkein seinille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47623/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää nyt tupakkitauko koko päivän. Please.

Vierailija
47624/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermoheukkoutta Millalla. Nikotisti addiktisuutta

Vierailija
47625/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajunnut, että Milla on noin nikotiiniriippuvainen. Luulevatko he kahdestaan saavansa Sofian ulos talosta, Nabbe ja Tuula eivät ainakaan siihen lähde, tuskin äkkiä Reeo ja Miikkakaan.

Ei varmaan nikotiini se pahin asia olekaan, vaan on ollut muutenkin koko ajan ärsyyntynyt siihen, että Sofia vaan mankuu tuolla ja jättää tehtäviä kesken ja porskuttaa vaan menemään häätöpenkillä käymättä.

Lisäksi tänään myös on häädössä ja varmasti se jännittää niin paljon, että purkaantuu nyt harmi-itkuna

Vierailija
47626/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä rahalla joku lähihoitaja käy plastiikkakirurgilla?

Samaa ihmettelen. Tosin noilla tuloilla ei juurikaan maksa veroja eli brutto lähellä nettoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47627/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hermoheukkoutta Millalla. Nikotisti addiktisuutta

Sofian syytä. Kun minä vaan testaan sisällä toimiiko sähkötupakka, vaikka hyvin tiesi että on kiellettyä sisällä polttaminen.

Vierailija
47628/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä oli raikas ilma ulkona nukkua, mikä ettei ja makuupussissa, kukaan ei näyttänyt olevban naama norsun veellä, kaikki innoissaan lähtivät ulos. Heidi teki hyvän teon, oma etu paras etu. Heidi on raatanut niska limassa päällikkönä ja johtanut niin olihan se kivaa saada viesti mutsilta. Ne päällikkö juhlat mitkä Heidi teki sydänverellä tipautti yhden kerrallaan ja jäljelle jäi "luotto ystävät". Kaikki ymmärrämme Heidin valintaa, Heidi nuorin jaolisi joutunut nukkumaan yksin ulkona. Aivan karmeeta olisi ollut, hui. Pikkuinen nukkui leveesti punkassaan ja kaikki varmaan tyuollakin ymmärsi että näin sen kuuluu olla ja pääasia että Heidi sai viestin. 

"pääasia että Heidi sai viestin". Nimenomaan toi on se ongelma. Minä minä minä. Ei muilla väliä kunhan hän sain. Toivottavasti tajusi hävetä, kun muut itki kun tuli Heidin viestin jälkeen ikävä omia läheisiään ja miettivät ketähän oli heille viestin tehnyt kun eivät niitä nyt kuule

Heidi ei tiennyt valitessaan oman edun vs. toisten edun, mitä pitää sisällään. Minusta Kirsin kiusaama Heidi on kivikkoisen tiensä jälkeen ansainnut etunsa. Moniko tuosta porukasta olisi valinnut toisten edun?

Mitä sillä on väliä tiesikö mikä se oli. Hänelle annettiin vaihtoehdot oma etu tai muiden etu valitsi oman edun. Kukaan muu ei olisi noin tehnyt, ei edes Miikka. Sit vielä päälle itkee sitä kuinka onnellinen on. Ei sitä, että olisi harmittanut, että muut ei saanut viestiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47629/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä rahalla joku lähihoitaja käy plastiikkakirurgilla?

Samaa ihmettelen. Tosin noilla tuloilla ei juurikaan maksa veroja eli brutto lähellä nettoa.

No helposti. Ei ne paljoo maksa.

Vierailija
47630/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milla kaikkien aikojen suurin valittaja kautta bb historian. Muistatte varmaan kun oli pitkiäkin tupakkitauko rangaistuksia. Nyt heti kun tauko niin tupakoitsijat hyppii melkein seinille.

Itse en ole saanut 24/7 samaa vaikutelmaa Millasta, vaan  tykännyt ja toivon saavan jatkaa talossa. Eiköhän käsittämättömästi voittanut Jassu ole aika korkealla valittajien listalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47631/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä oli raikas ilma ulkona nukkua, mikä ettei ja makuupussissa, kukaan ei näyttänyt olevban naama norsun veellä, kaikki innoissaan lähtivät ulos. Heidi teki hyvän teon, oma etu paras etu. Heidi on raatanut niska limassa päällikkönä ja johtanut niin olihan se kivaa saada viesti mutsilta. Ne päällikkö juhlat mitkä Heidi teki sydänverellä tipautti yhden kerrallaan ja jäljelle jäi "luotto ystävät". Kaikki ymmärrämme Heidin valintaa, Heidi nuorin jaolisi joutunut nukkumaan yksin ulkona. Aivan karmeeta olisi ollut, hui. Pikkuinen nukkui leveesti punkassaan ja kaikki varmaan tyuollakin ymmärsi että näin sen kuuluu olla ja pääasia että Heidi sai viestin. 

"pääasia että Heidi sai viestin". Nimenomaan toi on se ongelma. Minä minä minä. Ei muilla väliä kunhan hän sain. Toivottavasti tajusi hävetä, kun muut itki kun tuli Heidin viestin jälkeen ikävä omia läheisiään ja miettivät ketähän oli heille viestin tehnyt kun eivät niitä nyt kuule

Heidi ei tiennyt valitessaan oman edun vs. toisten edun, mitä pitää sisällään. Minusta Kirsin kiusaama Heidi on kivikkoisen tiensä jälkeen ansainnut etunsa. Moniko tuosta porukasta olisi valinnut toisten edun?

Asukkaat jutteli vielä myöhemmin mitä olisivat valinneet, kaikki olisi ottanut muiden edun. Ihan nyt pitäis järkikin sanoa et ei kukaa noin itsekäs ole. Ja Sitäpaitsi Heidi on saanut tuolla talossa jo niin paljon enemmän mitä muut. Toivottavasti ensviikolla on häädössä. Kuten Miikka sano, että hänen mielestä siellä penkillä on kaikkien käytävä kokeilemassa. Nyt olis Heidin vuoro jo vihdoin ja sit se on Hei hei

Vierailija
47632/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä oli raikas ilma ulkona nukkua, mikä ettei ja makuupussissa, kukaan ei näyttänyt olevban naama norsun veellä, kaikki innoissaan lähtivät ulos. Heidi teki hyvän teon, oma etu paras etu. Heidi on raatanut niska limassa päällikkönä ja johtanut niin olihan se kivaa saada viesti mutsilta. Ne päällikkö juhlat mitkä Heidi teki sydänverellä tipautti yhden kerrallaan ja jäljelle jäi "luotto ystävät". Kaikki ymmärrämme Heidin valintaa, Heidi nuorin jaolisi joutunut nukkumaan yksin ulkona. Aivan karmeeta olisi ollut, hui. Pikkuinen nukkui leveesti punkassaan ja kaikki varmaan tyuollakin ymmärsi että näin sen kuuluu olla ja pääasia että Heidi sai viestin. 

"pääasia että Heidi sai viestin". Nimenomaan toi on se ongelma. Minä minä minä. Ei muilla väliä kunhan hän sain. Toivottavasti tajusi hävetä, kun muut itki kun tuli Heidin viestin jälkeen ikävä omia läheisiään ja miettivät ketähän oli heille viestin tehnyt kun eivät niitä nyt kuule

Heidi ei tiennyt valitessaan oman edun vs. toisten edun, mitä pitää sisällään. Minusta Kirsin kiusaama Heidi on kivikkoisen tiensä jälkeen ansainnut etunsa. Moniko tuosta porukasta olisi valinnut toisten edun?

Mitä sillä on väliä tiesikö mikä se oli. Hänelle annettiin vaihtoehdot oma etu tai muiden etu valitsi oman edun. Kukaan muu ei olisi noin tehnyt, ei edes Miikka. Sit vielä päälle itkee sitä kuinka onnellinen on. Ei sitä, että olisi harmittanut, että muut ei saanut viestiä

Heidi on niin kakara vielä. Tottunut varmaan että kotona saa kaiken eikä tarvitse muita miettiä. Bileissäkin olisi voinut itsensä ottaa pois juhlista, kun muutenkin jo saanut kaikkea. Mut ei. Ei varmaan harkinnut edes. Sit seuraavana päivänä ottaa vielä oman edun muiden edelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47633/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä oli raikas ilma ulkona nukkua, mikä ettei ja makuupussissa, kukaan ei näyttänyt olevban naama norsun veellä, kaikki innoissaan lähtivät ulos. Heidi teki hyvän teon, oma etu paras etu. Heidi on raatanut niska limassa päällikkönä ja johtanut niin olihan se kivaa saada viesti mutsilta. Ne päällikkö juhlat mitkä Heidi teki sydänverellä tipautti yhden kerrallaan ja jäljelle jäi "luotto ystävät". Kaikki ymmärrämme Heidin valintaa, Heidi nuorin jaolisi joutunut nukkumaan yksin ulkona. Aivan karmeeta olisi ollut, hui. Pikkuinen nukkui leveesti punkassaan ja kaikki varmaan tyuollakin ymmärsi että näin sen kuuluu olla ja pääasia että Heidi sai viestin. 

"pääasia että Heidi sai viestin". Nimenomaan toi on se ongelma. Minä minä minä. Ei muilla väliä kunhan hän sain. Toivottavasti tajusi hävetä, kun muut itki kun tuli Heidin viestin jälkeen ikävä omia läheisiään ja miettivät ketähän oli heille viestin tehnyt kun eivät niitä nyt kuule

Heidi ei tiennyt valitessaan oman edun vs. toisten edun, mitä pitää sisällään. Minusta Kirsin kiusaama Heidi on kivikkoisen tiensä jälkeen ansainnut etunsa. Moniko tuosta porukasta olisi valinnut toisten edun?

Asukkaat jutteli vielä myöhemmin mitä olisivat valinneet, kaikki olisi ottanut muiden edun. Ihan nyt pitäis järkikin sanoa et ei kukaa noin itsekäs ole. Ja Sitäpaitsi Heidi on saanut tuolla talossa jo niin paljon enemmän mitä muut. Toivottavasti ensviikolla on häädössä. Kuten Miikka sano, että hänen mielestä siellä penkillä on kaikkien käytävä kokeilemassa. Nyt olis Heidin vuoro jo vihdoin ja sit se on Hei hei

Ei kyllä kaikki sanoneet että olisivat ottaneet muiden edun. Oman edut ovat alkaneet päivästä yksi jolloin Reeo otti oman matkalaukkunsa ja jätti Lauran kamat varastohuoneeseen.

Vierailija
47634/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Lauran jengikö on täällä pahin läyhäporukka? Milla ja Salla ovat ihan hurmoksessa pihalla! Hekö ovat muka monipuolisia keskustelijoita, aina kahdestaan muita haukkumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47635/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks pitäny jotain salaovia aueta tällä viikolla?

Vierailija
47636/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä oli raikas ilma ulkona nukkua, mikä ettei ja makuupussissa, kukaan ei näyttänyt olevban naama norsun veellä, kaikki innoissaan lähtivät ulos. Heidi teki hyvän teon, oma etu paras etu. Heidi on raatanut niska limassa päällikkönä ja johtanut niin olihan se kivaa saada viesti mutsilta. Ne päällikkö juhlat mitkä Heidi teki sydänverellä tipautti yhden kerrallaan ja jäljelle jäi "luotto ystävät". Kaikki ymmärrämme Heidin valintaa, Heidi nuorin jaolisi joutunut nukkumaan yksin ulkona. Aivan karmeeta olisi ollut, hui. Pikkuinen nukkui leveesti punkassaan ja kaikki varmaan tyuollakin ymmärsi että näin sen kuuluu olla ja pääasia että Heidi sai viestin. 

"pääasia että Heidi sai viestin". Nimenomaan toi on se ongelma. Minä minä minä. Ei muilla väliä kunhan hän sain. Toivottavasti tajusi hävetä, kun muut itki kun tuli Heidin viestin jälkeen ikävä omia läheisiään ja miettivät ketähän oli heille viestin tehnyt kun eivät niitä nyt kuule

Heidi ei tiennyt valitessaan oman edun vs. toisten edun, mitä pitää sisällään. Minusta Kirsin kiusaama Heidi on kivikkoisen tiensä jälkeen ansainnut etunsa. Moniko tuosta porukasta olisi valinnut toisten edun?

Mitä sillä on väliä tiesikö mikä se oli. Hänelle annettiin vaihtoehdot oma etu tai muiden etu valitsi oman edun. Kukaan muu ei olisi noin tehnyt, ei edes Miikka. Sit vielä päälle itkee sitä kuinka onnellinen on. Ei sitä, että olisi harmittanut, että muut ei saanut viestiä

Juu kyllä Heidi tiesi, että oman edun valitsi. Se olisi ollut eri, jos olisi ollut 2 vaihtoehtoa ja toinen pitää valita, eikä tiedä mitään. Ja sit olisi ollut tuuria valitseeko itselle negaa vai positiivista

Vierailija
47637/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai Lauran jengikö on täällä pahin läyhäporukka? Milla ja Salla ovat ihan hurmoksessa pihalla! Hekö ovat muka monipuolisia keskustelijoita, aina kahdestaan muita haukkumassa.

Niin on. Salla on talon pahin haukkuja. Kyllä teki sille vaikeeta, kun oli se hyvä mielen olento

Vierailija
47638/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai Lauran jengikö on täällä pahin läyhäporukka? Milla ja Salla ovat ihan hurmoksessa pihalla! Hekö ovat muka monipuolisia keskustelijoita, aina kahdestaan muita haukkumassa.

Itse tykkään Heidistä, Laurasta, Sallasta Ja Millasta, vaikka eri liittoumissa ovatkin. Luiskaan joutaisivat Sofia(!!!!) , Merve ja Milena. 

Vierailija
47639/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä oli raikas ilma ulkona nukkua, mikä ettei ja makuupussissa, kukaan ei näyttänyt olevban naama norsun veellä, kaikki innoissaan lähtivät ulos. Heidi teki hyvän teon, oma etu paras etu. Heidi on raatanut niska limassa päällikkönä ja johtanut niin olihan se kivaa saada viesti mutsilta. Ne päällikkö juhlat mitkä Heidi teki sydänverellä tipautti yhden kerrallaan ja jäljelle jäi "luotto ystävät". Kaikki ymmärrämme Heidin valintaa, Heidi nuorin jaolisi joutunut nukkumaan yksin ulkona. Aivan karmeeta olisi ollut, hui. Pikkuinen nukkui leveesti punkassaan ja kaikki varmaan tyuollakin ymmärsi että näin sen kuuluu olla ja pääasia että Heidi sai viestin. 

"pääasia että Heidi sai viestin". Nimenomaan toi on se ongelma. Minä minä minä. Ei muilla väliä kunhan hän sain. Toivottavasti tajusi hävetä, kun muut itki kun tuli Heidin viestin jälkeen ikävä omia läheisiään ja miettivät ketähän oli heille viestin tehnyt kun eivät niitä nyt kuule

Heidi ei tiennyt valitessaan oman edun vs. toisten edun, mitä pitää sisällään. Minusta Kirsin kiusaama Heidi on kivikkoisen tiensä jälkeen ansainnut etunsa. Moniko tuosta porukasta olisi valinnut toisten edun?

Asukkaat jutteli vielä myöhemmin mitä olisivat valinneet, kaikki olisi ottanut muiden edun. Ihan nyt pitäis järkikin sanoa et ei kukaa noin itsekäs ole. Ja Sitäpaitsi Heidi on saanut tuolla talossa jo niin paljon enemmän mitä muut. Toivottavasti ensviikolla on häädössä. Kuten Miikka sano, että hänen mielestä siellä penkillä on kaikkien käytävä kokeilemassa. Nyt olis Heidin vuoro jo vihdoin ja sit se on Hei hei

Ei kyllä kaikki sanoneet että olisivat ottaneet muiden edun. Oman edut ovat alkaneet päivästä yksi jolloin Reeo otti oman matkalaukkunsa ja jätti Lauran kamat varastohuoneeseen.

Sanohan. Miikka sano että sit olisi valinnut oman edun, jos olisi tiennyt sen olevan viesti kotoota. Mutta jos oli vain tieto oma etu/muiden etu, ni sit olisi valinnut muiden edun. Ja muut komppas Miikkaa.

Vierailija
47640/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä oli raikas ilma ulkona nukkua, mikä ettei ja makuupussissa, kukaan ei näyttänyt olevban naama norsun veellä, kaikki innoissaan lähtivät ulos. Heidi teki hyvän teon, oma etu paras etu. Heidi on raatanut niska limassa päällikkönä ja johtanut niin olihan se kivaa saada viesti mutsilta. Ne päällikkö juhlat mitkä Heidi teki sydänverellä tipautti yhden kerrallaan ja jäljelle jäi "luotto ystävät". Kaikki ymmärrämme Heidin valintaa, Heidi nuorin jaolisi joutunut nukkumaan yksin ulkona. Aivan karmeeta olisi ollut, hui. Pikkuinen nukkui leveesti punkassaan ja kaikki varmaan tyuollakin ymmärsi että näin sen kuuluu olla ja pääasia että Heidi sai viestin. 

"pääasia että Heidi sai viestin". Nimenomaan toi on se ongelma. Minä minä minä. Ei muilla väliä kunhan hän sain. Toivottavasti tajusi hävetä, kun muut itki kun tuli Heidin viestin jälkeen ikävä omia läheisiään ja miettivät ketähän oli heille viestin tehnyt kun eivät niitä nyt kuule

Heidi ei tiennyt valitessaan oman edun vs. toisten edun, mitä pitää sisällään. Minusta Kirsin kiusaama Heidi on kivikkoisen tiensä jälkeen ansainnut etunsa. Moniko tuosta porukasta olisi valinnut toisten edun?

Mitä sillä on väliä tiesikö mikä se oli. Hänelle annettiin vaihtoehdot oma etu tai muiden etu valitsi oman edun. Kukaan muu ei olisi noin tehnyt, ei edes Miikka. Sit vielä päälle itkee sitä kuinka onnellinen on. Ei sitä, että olisi harmittanut, että muut ei saanut viestiä

Mä voin ymmärtää oman edun valitsemisen. Mutta en ymmärrä sitä, kun Heidi käy muiden luona kehumassa juoma kädessä kuinka "tää on niin hyvää". On tehnyt tota ainakin Millulle ja Mervelle. Ei muuten juttele niille, mutta käy leuhkimassa omista eduistaan. Aika lapsellista ja jopa vähän ilkeää.

Ketju on lukittu.