Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
47501/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää Lauran juttu on, kun kokoaika Heidin seurassa ja koittaa kaveeraa jatkuvasti? Voiko toi olla mitään muuta kuin "... pidä vihollisesi vielä lähempänä"

Sitä että ovat olleet kavereita. Laura pelastanut Heidin häädöltä mutta Heidi on kylmä ihminen.

Vierailija
47502/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuula on uhriutujamummo.

  Tuula kuuntelee sydämellään, kuka noista muu tekee sen? Meidän herttainen Tuula mummo, kyllä kansa tietää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47503/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidillä on urheilijan kroppa. Lauralla taas ei, käveleekin ku joku tantta. Persjalkanen köntys.

  Heidillä 16 v kroppa ja Lauralla treenattu , naisen kroppa. 

Lauralla mielestäni just ällö miehekäs kroppa. Heidillä hyvä 🍑🍑🍑

Lauralla ei ole naisellisia rintoja ja on  leveä prse. Ei kaunis vartalo

Vierailija
47504/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura himaan huomenna 🤯🤯🤯

Eipä Laura juurikaan tuo taloon viihdettä.

Tämä on itsellänikin suurin syy siihen miksi en hänestä erityisesti pidä. Vaikka Nabaskin ärsyttää toisinaan, hänkin tuo paljon enemmän viihdettä + kontenttia taloon. Lauralla on vaan se oma pieni jengi kenen kanssa on oma itsensä, muuten istuu nurkassa hiljaa ja tuijottaa kun muut puhuu. Ei sano ikinä suoraan kenellekään mitään vaan menee nurkan taakse valittamaan. Samoin Merve. Kaksi lammasta niin sanottuna.

Eilen katsoin monta tuntia 24/7 Laura, Miikka, Millu, Sofia, Merve istu sohvalla ja keskusteli. Sit pitkän ajan päästä huomasin et Aijaa heidikin oli siellä, istu vaan hiljaa. Eikä oo ensimmäinen kerta. Ticit välillä paljastaa et Heidi lähettyvillä.

Nytkin Heidi vaan istua toljttaa eikä osallistu keskusteluun. Ei ole mitään sanottavaa.

Heidi ja Laura kummatkin pois tylsistyttämästä. Rehellisesti sanottuna, en ymmärrä miksi tuollaiset ihmiset hakee bb-taloon. "Kokemuksen" vuoksi vai luulevatko olevansa kiinnostavia?

Vierailija
47505/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää Lauran juttu on, kun kokoaika Heidin seurassa ja koittaa kaveeraa jatkuvasti? Voiko toi olla mitään muuta kuin "... pidä vihollisesi vielä lähempänä"

Sitä että ovat olleet kavereita. Laura pelastanut Heidin häädöltä mutta Heidi on kylmä ihminen.

Heidi olisi ollut fiksumpi niin olisi antanut Lauran olla tuolla aika loppuun asti. 

Vierailija
47506/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura vois lähteä, on jotenki feikki ja tylsä. En ole ReeonMiikka fani, mutta toi Heidin mielistely ja muu feikkiläpän heitto alko heti kun kuuli olevansa häädössä. Sen naamaa ei jaksa enää kattoa. Sitäpaitsi toi ryhmädynamiikka vois muuttua positiivisemmaks jos Laura lähtis. Mervekin tulee kaikkien kanssa toimeen ja vois unohtaa ton läyhäämisen kun Laura lähtis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47507/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi on kyllä liian laiska talossa ansaitakseen voiton. Nuoruus ei ole tekosyy vaan pitåisi olla eniten energiaa auttaa muitakin. En pidä itsekkyydestä kyllä.

Molemmat vaa ulos, Heidi ens viikolla, Laura nyt. Yhtä tylsiä MOLEMMAT.

Vierailija
47508/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että Heidi juhli liittouman kanssa ja oli uskolline4n liitolleen, Millaa kosittiin taas mutta ei se niin yksinkertaista oo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47509/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla läyhärikiusaajat Laura, Merve ja Milena juttelivat ulkona keskenään ennen nukkumaanmenoa, että pahin skenaario mikä voisi tapahtua tämän päivän häätölähetyksessä olisi, että heidän inhokkinsa Salla pääsisi ekana turvaan.

Tiedämme siis mitä tehdä! Ensin pommitetaan Salla turvaan ja sen jälkeen äänet Millalle. Laura tai Millu pihalle!

Vierailija
47510/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura huiteli korkeuksissa ja muut oli tasaisesti, Sainio ihmetteli kun Mia viimeisenä mutta totesi että tuo muuttuu. Näin on ja toivottavasti saamme kotimatkalle Sallan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47511/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura himaan huomenna 🤯🤯🤯

Eipä Laura juurikaan tuo taloon viihdettä.

Tämä on itsellänikin suurin syy siihen miksi en hänestä erityisesti pidä. Vaikka Nabaskin ärsyttää toisinaan, hänkin tuo paljon enemmän viihdettä + kontenttia taloon. Lauralla on vaan se oma pieni jengi kenen kanssa on oma itsensä, muuten istuu nurkassa hiljaa ja tuijottaa kun muut puhuu. Ei sano ikinä suoraan kenellekään mitään vaan menee nurkan taakse valittamaan. Samoin Merve. Kaksi lammasta niin sanottuna.

Eilen katsoin monta tuntia 24/7 Laura, Miikka, Millu, Sofia, Merve istu sohvalla ja keskusteli. Sit pitkän ajan päästä huomasin et Aijaa heidikin oli siellä, istu vaan hiljaa. Eikä oo ensimmäinen kerta. Ticit välillä paljastaa et Heidi lähettyvillä.

Nytkin Heidi vaan istua toljttaa eikä osallistu keskusteluun. Ei ole mitään sanottavaa.

Heidi ja Laura kummatkin pois tylsistyttämästä. Rehellisesti sanottuna, en ymmärrä miksi tuollaiset ihmiset hakee bb-taloon. "Kokemuksen" vuoksi vai luulevatko olevansa kiinnostavia?

Samaa mieltä 👍 molemmat ulos. Vaikka käsikynkässä.

Vierailija
47512/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti menee äänestystilanne . Tsemppiä Laura .

Vielä se äänestystilanne keikahtaa toisinpäin.

Sunnuntaina alkaa palkit vaihdella paikkaa.

Laura kotiin !!

Kyllä Laura saisi lähteä. Laura on aika tosikko. Ihme muija. 

Kateellinen ja arvostaa vain itseään eniten. Eilen yritti saada tietoa Heidiltä juttelemalla hänelle ja ovat jälkeenpäin ottaneet uudestaan Heidin silmätikukseen mitä Laura oli saanut selville keskustelujen aikana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47513/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi sai nauttia eilen yksin talossa muut ulkona mutta ainakin oli raikas ja kostea sää ja laatu makuupussit, Tuulakin otti toisen puseron pois niin kuuma siellä oli. 

Vierailija
47514/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lörö ulos, Lörö ulos

siinä meille paras tulos

kivinaama talosta kotiin

pieru-Mia paremmin taloon sopii

mut periaatteessa sama

kuka tänään himaan lähtee

pääasia että talon väki

viikko viikolta vähenee

tylsääkin tylsempi kausi ollut tää

hajoohan tässä jo vanhankin bb-fanin

oma pikku pää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47515/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko HitMixin juontaja Mia valittu taloon HitMix mainoksena? HitMix mainoksia ainakin Ruudun puolella lähes kaikissa jaksoissa. Sattumaa?

Vierailija
47516/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauralla 80 prosenttia äänistä tällä hetkellä. Melko varmasti turvassa, mutta seurataan tilannetta herkeämättä.

Mistä sen näkee? Eilen oli 70% koosteessa.

Edelleen eilisen koosteesta...

Vierailija
47517/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuunnella enää, ulos nuo akat

Vierailija
47518/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen illalla läyhärikiusaajat Laura, Merve ja Milena juttelivat ulkona keskenään ennen nukkumaanmenoa, että pahin skenaario mikä voisi tapahtua tämän päivän häätölähetyksessä olisi, että heidän inhokkinsa Salla pääsisi ekana turvaan.

Tiedämme siis mitä tehdä! Ensin pommitetaan Salla turvaan ja sen jälkeen äänet Millalle. Laura tai Millu pihalle!

Turha täällä on vaahdot että pommitetaan jotain turvaan . Jokainen tekee omat päätökset . Lapsille sanotaan mitä pitää tehdä .  Laurahan pääsee ensimmäisenä turvaan .

Vierailija
47519/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ovatko Salla ja Milena jossain salaliitossa nyt? Vai toimiiko Milena kaksoisagenttina? Tämähän menee niin jännittäväksi, että menee varmaan yöunetkin 😅

Vierailija
47520/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko HitMixin juontaja Mia valittu taloon HitMix mainoksena? HitMix mainoksia ainakin Ruudun puolella lähes kaikissa jaksoissa. Sattumaa?

Todennäköisesti. Mia antoi itse ymmärtää, että hänet on kutsuttu ohjelmaan, ehkä mainoksena (ei ehkä niin hyvänä sellaisena) Nelosen radiokanavalle.

Ketju on lukittu.