Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Naurattaa miten Crystal sanoi miten Miikka kiukuttelee kuin pikkulapsi. Mites Merve sitten? "Mä kyllä kannan kaunaa Heidille tästä! Mä en kestä!" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sellaista pahaa Merve, Laura & co ovat tehneet, mitä ei ole näytetty koosteessa? Heitä moititaan käärmeiksi jne, vaikka yrittävät pelata toisia vastaan. Reeo ja Miikka pursuavat omahyväisyyttä ja juonivat surutta kaikkien päänmenoksi. Lisäksi Miikka kiukkuaa ja suuttuu pienimmästäkin.
Haukkuvat toisia käytännössä koko valveillaoloaikansa. Tänään solvanneet Heidiä oikein urakalla tämän voitettua päällikkökisan. Kossteita katsomalla jäät kyllä pimentoon.
Ok, tuota en ole nähnyt. Menevätkö henkilökohtaisuuksiin vai moittivatko (oikeutetusti) Heidin kaksinaamaisuutta?
Mikä oikeus Mialla on valittaa, kun oli mukana neukkarissa?
Niinpä. Märisee muille naisille, ettei hän muka saanut päättää mitään neukkarissa - saihan, hän sai ottaa Reeon äänestykseen Heidin tilalle. Miksi muut olettevat, että Heidin pitänyt alistua ja jättää itsensä äänestykseen. Ei kukaan muukaan olisi niin tehnyt!
Tämä mua ketuttaa eniten. Tuolla on selvästi (ja osalla katsojistakin) oletuksena jotenkin, että totta kai joku Heidi ajattelee muita ja uhraa itsensä. Mitä vattua? Likka on pelannut erinomaisesti, kun aattelee että se joutui vissiin jo eka päivästä tulilinjalle. Nyt ollaan jo puolivälissä ja pelasti itsensä sunnuntailta. Mikä siinä on, että tuolla jotkut pitää itseään niin paljon parempina ja merkityksellisempinä, että alkavat vainota jotain tyyppiä, kun ei se toteuta heidän toiveitaan. Heidin pitäisi totella Mia, koska Mia saa aina tahtonsa läpi. Mian pitää alistua Lauran ja Merven pelinappulaksi, eikä roikkua Reeossa.
Mia sentään uskaltaa tehdä yhtä rohkeita peliliikkeitä kuin Heidi, mutta Mervellä ja Lauralle menee vain nurkan takana salakuunteluksi ja vessassa supatteluksi koko homma. Eivät edes saaneet pakkomielteen kohdettaan Reeoa häätöön, vaan Mia juoni lopulta senkin.
Veit sanat suustani. Heidi on ollut tiettyjen asukkaiden (+Kirsin) hampaissa ekasta päivästä lähtien (mahtaa olla raskasta!). En ymmärrä miksi ja miten hänen kohdallaan on päätelty, että hän on se joka tietysti uhraa itsensä ja joka on luokiteltu heti alussa alempaan kastiin kuuluvaksi - kyseessä on varsin terävä, sisukas ja aito nuori nainen. Ehkä se, että hän ei pidä kovaa meteliä itsestään koko aikaa ja on kiltin ja viattoman oloinen aiheuttaa tuon? Jokatapauksessa, aivan jumalattoman raivostuttavaa!!
Siis en ois uskonu että Nabaz ja Tuula olisivat joku päivä siedettäviä Lauraan ja Merveen verrattuna.
Mä olen kyllä Heidin puolella loppuun saakka.💕
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa tuokin kuinka Aleksi puhuu jostain Reeon pelottavasta katseesta vaikka hän siristelee ja pyörittelee silmiään vaan huonon näön ja kuivien silmien takia :D
Oikeassa on. Saman huomannut jo kauden alussa. Pelottava äijä kun se toinen persoona tulee esille.
Mulla olis höyryävän kostetta lettua täällä.
Kuola valuu kirjoitti:
Aleksilla oli ihana bulge farkuissa.🤤
Mulla alkoi seisomaan.👴
Joko se sohva on korjattu, jonka merve rikkoi painollaan?
Vierailija kirjoitti:
Heh, tämä oli huumoria. Oikeesti mä olen kyllä Reeon puolella.💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, tämä oli huumoria. Oikeesti mä olen kyllä Reeon puolella.💕
No heh, mä olen kyllä Nabben puolella.💕
Vierailija kirjoitti:
Laura on aina kiukkuisen näköinen.
Totta turiset.
Ja tosi rupsahtaneen näköinen, ja mustat silmän aluset.
Vittumainen kiusaaja.
Luulee liikoja itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Aleksi on luonteva haastateltava, hyvä Allu!
Ai luonteva? Jotenkin vaivalloista katsottavaa. Ulosanti ei ole kovinkaan hyvä.
Eikö Miikka taaskaan päässyt päälliköksi, ei hyvää iltaa. Yllättävän pitkälle pääsi, ajattelin että ei mitään saumaa. Pojalla käyty pelkkä peruskoulu, kannattais pyrkiä jonnekin, ikää 29 vee, ehtii.
Heidi voiton vei. Larasin 24/7 ja huomasin että kaupasta osti valko- että sinihometta, pepsiä jne. On varaa lihoa Heidillä.
Vierailija kirjoitti:
Ens sunnuntaihin? Ai nii sillä on se immuniteetti viikon. No seuraavaan.
Nuo kiusaajattaret vois painua navettaan märehtimään tuolta
Vierailija kirjoitti:
Mitä sellaista pahaa Merve, Laura & co ovat tehneet, mitä ei ole näytetty koosteessa? Heitä moititaan käärmeiksi jne, vaikka yrittävät pelata toisia vastaan. Reeo ja Miikka pursuavat omahyväisyyttä ja juonivat surutta kaikkien päänmenoksi. Lisäksi Miikka kiukkuaa ja suuttuu pienimmästäkin.
Tämä. Reeo ja Miikka ylimielisiä ja kuvittelevat omistavansa koko talon. Laura, Merve ja kumppanit mielestäni paljon ystävällisempiä muita kohtaan. Taitaa olla vaan taas tätä että kun miehet juonittelevat, niin se on sitä parempaa juonittelua.
Vierailija kirjoitti:
Santeri on ilmeisesti varakkaan perheen lapsi, on ollut kaikki mahdollisuudet elämässä, ja tossa on tulos, pohjamutiin kierimään omissa mälleissään ihan vapaaehtoisesti.
Taitaa olla puoliksi itäeurooppalainen, kuulin kun aleksille selitti viettäneensä paljon bosnia-hertzegovinassa aikaa lapsena, meinasi kertoa miksi, mutta, aleksi puhui päälle ja aihe vaihtui.
Slaavin mallinenhan hän on, ei suomalaisen, jos luurangosta voi jotain päätellä. Tollahan on luuranko hyvin nähtävissä.
Ehkäpä se selittäisi osan tuon hyypiön oudoista kauneusihanteista, jos esim äiti on sieltä.
Myös santerin vaatemaku viittaisi sinne balkanin suuntaan, tai missä bosnia-h nyt olikaan.
Kuola valuu kirjoitti:
Aleksilla oli ihana bulge farkuissa.🤤
Oliko byton hereillä?
Santeri on ilmeisesti varakkaan perheen lapsi, on ollut kaikki mahdollisuudet elämässä, ja tossa on tulos, pohjamutiin kierimään omissa mälleissään ihan vapaaehtoisesti.
Taitaa olla puoliksi itäeurooppalainen, kuulin kun aleksille selitti viettäneensä paljon bosnia-hertzegovinassa aikaa lapsena, meinasi kertoa miksi, mutta, aleksi puhui päälle ja aihe vaihtui.
Slaavin mallinenhan hän on, ei suomalaisen, jos luurangosta voi jotain päätellä. Tollahan on luuranko hyvin nähtävissä.
Ehkäpä se selittäisi osan tuon hyypiön oudoista kauneusihanteista, jos esim äiti on sieltä.