Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
42361/100630 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella hienoja kuvia. Sofia pettyi vähän , kun tissit ei näkynyt.

Mitä esittelemistä on tekotisseissä? Ihme tyyppi.

Vierailija
42362/100630 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites nyt kun ei saa juonitella ja huomenna on nimeämiset, meneekö pakka monella sekaisin? Kai ne salaa sipisupisee kun Merve ei näe, vai onko sekään sallittua? 

Nimeämiset on vasta torstaina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42363/100630 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetero-romanssi ei sopinut kauden teemaan, siksi Aleksi piti häätää (tuotannon toimesta) ulos talosta.

Vierailija
42364/100630 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija347698156 kirjoitti:

Kyllä noi lasten eläin/hyönteisleikit kuulostaa sairailta. Jos oon oikein ymmärtänyt niin A ollut lapsi myös? Meidän lapsuudessa oli ihan normaalia käyttää suurennuslasia ties mihin ja sammakoita lemmikiks ym. Kappas kun ne kuivahti. Kalatkin oli lemmikkejä ja jotenkin ne vaan hajos keskenkaiken. En todellakaan sano, että se on ok. Mutta lasta et voi siitä syyttää ja jos syytät niin sulla ei ole lapsia tai teillä ne ei ole ikinä ilman valvontaa ennenkuin täyttävät 18v.

Mun mielestä on eri asia jos lapsi yrittää hoitaa eläimiä ja ne kuolee kuin että lapsi ristiinnaulitsee jonkun sammakon seinään. Itse olisin ainakin huolestuneempi lapsestani jälkimmäisessä tapauksessa.

Vierailija
42365/100630 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin tämän aiemmin, mutta pienenä kun astuin vahingossa perhosen päälle tulin siitä surulliseksi. Kai olen jotenkin epänormaali kun en nauranut asialle.

Turha tämmöisellä on kehuskella. En tiedä luuletko nut olevasi hyvä ihminen, mutta miten sinä käyttäydyt esim Aleksia kohtaan? Niinpä...

Tuossa kommentissa ei puhuttu Aleksista. Turhaa vihjailua.

Vierailija
42366/100630 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heimopäällikkö Nabbe!

Vierailija
42367/100630 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttikö ne asukkaille sen Sofian törkeän videon ja tissikuvat.

Vierailija
42368/100630 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikan mielestä nalleksrkit pitaisi jakaa tasan. Ei oo reilua, et joku ei oo ollu vielä sohvalla sunnuntaina. Niih! Läpy läpy pikkupentu Miikka.

Vierailija
42369/100630 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaveivin toinen kehittäjä Reeo Tiiainen esitteli paljasta takamustaan Tikkurilan urheilutalon kotiyleisölle. Reeo vastasi kysymykseen kävikö näin että totta kai. Siitä aikaa 20v. Lähde iltasanomat. Kiukut toimitsijapöytään, huitaisi tavarat ilmaan. Reeo löi mailan poikki. 4 pelikieltoa ja 3000mk sakot. Sama artikkeli julkaistiin Urheilulehdessä 3/2022.

Vierailija
42370/100630 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi löikö joku takaisin Miikka. Niin sokea muulle kuin omalle itselleen. Muut ei saa pelata, hän vaan Reijon kaa.

Vierailija
42371/100630 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttikö ne asukkaille sen Sofian törkeän videon ja tissikuvat.

Yritä nyt tajuta että talon väki kyllä tietää ja tuntee Sofian! Tuo lapsellinen jankutuksesi on noloa ja osoittaa vain, että sinä tunnet kiihkeää vetoa hänen seksualisuuttaan kohtaan.

Vierailija
42372/100630 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin tämän aiemmin, mutta pienenä kun astuin vahingossa perhosen päälle tulin siitä surulliseksi. Kai olen jotenkin epänormaali kun en nauranut asialle.

Joo muistan et joku pojista nyppi kärpäsestä siivet ja se touhu loppu kyllä heti siihen aikuisten toimesta. Ei kukaan pitänyt edes hyönteisten kidutusta normaalina. Eikä sitä pidä kyllä pitääkkään.

Harmi, kun sisiliskoja ei pysty pilkkomaan, kun pilkkovat itse itsensä.

Vierailija
42373/100630 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu täällä on ruvennut spämmimään kaikkea Miikasta?

Vierailija
42374/100630 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha tämmöisellä on kehuskella. En tiedä luuletko nut olevasi hyvä ihminen, mutta miten sinä käyttäydyt esim Aleksia kohtaan? Niinpä...

Aleksia kuuluukin kritisoida tuon takia. Jokainen saa sellaista palautetta osakseen kuin ansaitsee. Terve lapsi ei saa mielihyvää kiduttamisesta.

Puhumattakaan, että vielä aikuisena ikäänkuin ylpeilee asialla.

Vierailija
42375/100630 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tyttö lapsena katkoin kastematoja ja panin ongen koukkuun ja narrasin kaloja. voi minä syntinen s...tana kurja

Vierailija
42376/100630 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontoteema sopii oikein hyvin tämän päivän aiheeksi, kun tänään talon päälliköksi valittiin hamsteri.

Vierailija
42377/100630 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB:n tämän kauden puoliväli koittaa tämän viikon lopussa. Siksi voisikin olla hyvä katsoa tämänhetkinen tilanne tämän kauden BB-voittaja vedonlyönnistä.

https://www.betsson.com/fi/vedonlyonti/tv-tapahtumat/suomi/big-brother-…

Eli siis mitä pienempi kerroin, sitä enemmän veikataan voittajaksi.

Viiden kärki:

Nabaz

4.00

Reeo

4.50

Sofia

5.50

Miikka

6.00

Heidi

8.00

Ainakin kahdella edellisellä kaudella vedonlyöntisivustot ovat osanneet ennustaa voittajan aivan oikein. Toissa kaudella Joppella oli jatkuvasti pienin kerroin ja Joppe myös voitti. Viime kaudella Jassulla oli pienin kerroin ja Jassu myös voitti.

Vierailija
42378/100630 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi mitä nuoleskelua Miaa kohtaan Sofialta "Kun sä oot niin helsinkiläinen ja niin cool niin mun on vaikee ajatella, et sä oot pieneltä paikkakunnalta kotosin".....joo tosi cool. Pelkkä vit**a hokeva tyhjäpääpissis huulitäytteineen ja tekoripsineen.

Tämä on jystiinsa sitä tökeröä henkilöön käymistä mistä on varoiteltu. Älkää ottako mallia. Hyvä muistaa asiallinen käyttäytyminen kaikkia kohtaan. Ja minun mielestä Millussa on enemmänkin kuin nuo lapsellisuudet, mutta jotkut eivät näe pintaa syvemmälle. Muunmuassa Allun kanssa Millu kykeni puhumaan ihan syvällisiäkin. Tämäkin meni joiltain ohi tosiaan.

Joo, tosi syvällistä: "Mikä sun kempikarkkipussi on?", "Mikä sun lemppari irtokarkki on?", "Haluuks sä tietää, mikä mun äidin lempijuoma on?" etc....

24/7 puhuivat paljon muusta, ymmärrys hoi älä jätä, hyvät illat sulle, 

Olen 24/7- katsoja eikä tuosta ääliökaksikosta kyllä mitään tuon kummempaa koko aikana irronnut. Ai niin, ylpeillen kerrottuja eläinrääkkäysjuttuja kyllä, siinä onkin hienoa kontnettia!

Teillä jäänyt levy päälle ja mustamaalata meinaatte ihmistä jonkun lapsen teon takia. Jos minulta kysytään, niin te olette lapsellisempia ja ymmärtämättömämpiä kukn Aleksi vaikka olikin tekonsa tehnyt. Ja vaikka teille yrittäisi takoa jörkeä päähän, että lapsen teot on eri asia kuin aikuisen, niin ei taida riittää. En viitsi kuitenkaan hakata päätäni seinään teidän kanssanne vaan tämä on viimeinen kerta kun kommentoin kyseistä asiaa.

Lapsenkin tekemäksi aika raakaa, mutta kylmäävintä oli kuitenkin asiasta ylpeily ja naureskelu päälle.

Vierailija
42379/100630 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas kyllä hienoja nuo kuvat.  Reeon hullukunkku, Heidin shrek, Tuulan ristinainen ja Miikan hullutu hienoimmat minusta

Sofian ensimmäinen kommentti kuvansa nähdessään: Mun tissit ei näy.

Vierailija
42380/100630 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia on siis vedonlyöntisivustojenkin perusteella yksi suurimmista voittajasuosikeista! Eli kiukuttelu pois, AV-mammat!

Ketju on lukittu.