Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Sofia kyllä pysyy talossa sillä moni hänestä tykkää. Ohittakaa nuo Santeri jutut. Jollakin on vaikeat päivät kun Sofia on ja pysyy talossa. Itse olen 57v. eikä mulla ole mitään vaikeuksia hyväksyä Sofiaa. Kaiken maailman kalkkiksia vielä nykyäänkin tapaa. Ei kuulu nykypäivään olla niin rajoittunut.
Ne jotka ei ymmärrä/halua ymmärtää Nabazin puhetta, eivät vain osaa ruotsia. Selvä ruotsin aksentti puheessa, sekä suomenruotsalaisen puhetyyli. Tammisaaressa suomenruotsalaiset puhuvat huonommin suomea ja samoja ruotsinkielen sanalisäyksiä joka lauseessa.
Koko ohjelman konsepti on täysin pilalla kun kaikkea ei näytetä kuten ensimmäisillä kausilla.
Onko sen transit-matkustajan jalkojen välissä file vai kukko?
Eilen pikkupöhnässä pääsi osa porukasta jo legendaariseen vaiheeseen: he alkoivat ääneen pohtia sitä, keitä katsojat haluavat katsoa ja ketä ei. Eniten tätä pohti Sofia. Nämä tällaiset pohdinnat ovat lähestulkoon aina menneet täydellisesti puihin (tosin ei varmaan tällä kertaa, kun Pirkka saattaa kyllä tipahtaa jo keskiviikkona, niin kuin nämä suunnitteli). Jo ihan sieltä ykköskaudelta, kun talon kuningatar oli sitä mieltä, että Pertussa ei ole mitään mielenkiintoista ja kun se on vähän sellainen reppana. Miten se meni se kuuluisa lause: 'Joskus minusta jopa tuntuu siltä, että me nauretaan Pertulle, ei Pertun kanssa'.
Niinpä. Oisko pitänyt osata päätellä siitä jotain? No päättelihän talon Kuningatar - hän päätteli, että TOTTAKAI katsojat ovat hänen puolellaan, ihan niin kuin kaikki ovat olleet hänen puolellaan lastentarhassa (kun hän kiusasi yhtä reppanaa), koulussa (kun hän kiusasi useampaa reppanaa) ja töissä (kun hän opetti ja koulutti joitakin reppanoita). Mutta ei bb:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sulle se kaiken kattava tärkein tieto. Juuri tämä sinun on saatava tietää. Jalkojen väli.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää tää kirjoittajien Santeri-viljely. Sofia hänellä lukee ihan passissakin. Haluaisitteko itse, että jos muuttaisitte nimenne virallisesti Mervistä Mariaksi, että muut edelleen kutsuisivat teitä Merviksi? Aikuiset ihmiset, kasvakaa.
Transupuolustus öyh öyh öyh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sulle se kaiken kattava tärkein tieto. Juuri tämä sinun on saatava tietää. Jalkojen väli.
Niin, siksi kysyin. Ihan paskaahan tuo ohjelma muuten on ja täydellistä ajan hukkaa mutta tämä tosiaan kiinnostaa. Miksi vastaat jos et tiedä?
Nyt siell hörhöillään kivillä 😍
Ihan samaa mitä mieltä jengi on Reeosta, mutta kyllähän pelaa ihan törkeen hyvin. Ei hän ole missään vaiheessa valehdellut tai huijannut muita asukkaita. Ihan sama, vaikka Reeon kaikki "juonimiset" näytettäs telkkarista, niin ei kellään olis mitään nokan koputtamista mihinkään. Rusu ja Miikka nyt on hädässään puhunut sinne sun tänne mitä sattuu, mutta ehkä nekin pysyy nyt vähän paremmin kuosissa.
Rooma= Rusu, Reeo, Heidi, Miika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänhän tekee myös seksityötä joten aivan oleellinen kysymys. Sinähän voit harrastaa mitä huvittaa mutta itse en halua pökkiä kummankin sukupuolen sukupuolielimiä. Pillu kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Sofia kyllä pysyy talossa sillä moni hänestä tykkää. Ohittakaa nuo Santeri jutut. Jollakin on vaikeat päivät kun Sofia on ja pysyy talossa. Itse olen 57v. eikä mulla ole mitään vaikeuksia hyväksyä Sofiaa. Kaiken maailman kalkkiksia vielä nykyäänkin tapaa. Ei kuulu nykypäivään olla niin rajoittunut.
Naisvihamielisten joukko se vain kasvaa ja kasvaa! Ei-kalkkikset kaikki hei, polkemaan naisten oikeuksia! Joukolla ja Joukon kanssa! Ethän halua olla rajoittunut! Pitää olla Rajaton, Kahleeton, Laiton, Säännötön, Luokaton. Ja saa olla Nainen, jos niin haluaa. Saa tulla naistenvessaan, vaikka onkin mies. Saa tulla naisten pukuhuoneeseen, vaikka olisikin mies. Kaikki miehet Tervetuloa. 57 -vuotias Rajaton oikein odottaa wanha wttu kuumana! Ai mut ne miehet onkin vain noiden tenavien perässä, pah! No saavathan edes tenavat, Rajattomasti, Kahleettomasti, Vapaasti!
Ja good-bye naisten urheilu, se olikin niin tylsää. Kuka haluaa katsoa, kun naiset pinkovat satasen aikaan 10.78, kun miehet juoksevat sen aikaan 9.78! Häh! Jo oli aikakin, että miehet valtaavat naisten urheilun! Rajattomasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisvihamielisten joukko se vain kasvaa ja kasvaa! Ei-kalkkikset kaikki hei, polkemaan naisten oikeuksia! Joukolla ja Joukon kanssa! Ethän halua olla rajoittunut! Pitää olla Rajaton, Kahleeton, Laiton, Säännötön, Luokaton. Ja saa olla Nainen, jos niin haluaa. Saa tulla naistenvessaan, vaikka onkin mies. Saa tulla naisten pukuhuoneeseen, vaikka olisikin mies. Kaikki miehet Tervetuloa. 57 -vuotias Rajaton oikein odottaa wanha wttu kuumana! Ai mut ne miehet onkin vain noiden tenavien perässä, pah! No saavathan edes tenavat, Rajattomasti, Kahleettomasti, Vapaasti!
Ja good-bye naisten urheilu, se olikin niin tylsää. Kuka haluaa katsoa, kun naiset pinkovat satasen aikaan 10.78, kun miehet juoksevat sen aikaan 9.78! Häh! Jo oli aikakin, että miehet valtaavat naisten urheilun! Rajattomasti!
Amen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Näistä ransujen vaatimuksista tulee mieleen se Danten kuuluisa lause: 'Tie helvettiin on kivetty Hyvillä Aikeilla'.
Koska niinhän tässäkin on. Vedotaan tunteisiin ja ransujen oikeuksiin ja siitä kuinka HEITÄ vihataan. Vaikka kyse on paljon, paljon, paljon suuremmasta asiasta siellä takana. Uhrataanko pienenpienen vähemmistön takia jonkin toisen, paljon isomman, ryhmän oikeudet? Kumpi on järkevää, oikeudenmukaisempaa? Jos kymmenestä yksi on sokea, eikä tarvitse valoja, niin sammutetaanko ne valot, kun energiaa säästyy, ja kaikki kököttävät pimeässä? No ensi talvena vissiin kökötetään pimeässä, thanks Putler. Ehkä naisilta kapenee oikeudet taas jossain vaiheessa, thanks ransut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Kirsi selittelee Heidille ? Yrittääkö nyt puhua Heidiä puolelleen jos nyt ei joudu ulos talosta.
Yrittää saada Heidin omalle puolelleen että äänestävät Rusua ja muita ulos. Mutta vaikea sanoa Heidistä, että mitä se aikoo.
Onko Miika ja Rusu oikeasti ollut valmiita äänestään Heidin ulos? Vai onko tämäkin jotain vedätyksen vedätystä. Sitähän se Kirsi yrittää Heidille syöttää, että noihin poikiin ei voi luottaa.
Entäs ne pojat?
Selvästi sanoivat molemmat toisilleen, että suhun mä luotan, mutta Heidiin mä en luota, "sama mulla, en mäkään".
Joten miksipä Heidin kannattaisi luottaa Miikkaan ja Rusuun?
Mitäs ajattelitte tehdä miehiä tirkisteleville miehille ja naisia tirkisteleville naisille kun he tulevat pukuhuoneeseen?
Vierailija kirjoitti:
Tänään lähtee todennäköisesti Dianay. Tuulasdta jos boomerit tykkää niin on rahhaa äänestää.
Uskotteko, että joku äänestys ratakaisee lähtijän, tuotanto päättää ketä kannattaa talossa pitää ja kuka poistetaan. Koskaan ei kerrota paljonko ääniä ja kuka sai minkin verran, rahaahan tällä vain kerätään.
Reeo on TODELLA taitava pelaaja, mutta tekee sen minusta hyvin kunnioittavasti ja fiksusti. Hän on sosiaalisesti lahjakas ja vaikuttaa myös aidosti mukavalta tyypiltä.
Kirsi taas on oikeasti vastakohta mitä tulee pelaamiseen :D ei ole sosiaalisesti taitava, ei mukava tyyppi, ei pelaa kunnioittavast, valehtelee ja manipuloi.
Nyt saa juonitella.Toisaalta ihan o.k.Sitten taas ei kivaa jos koko ajan juonitellaan kuten Kirsi.Muutkin toki.Osaavat silti tehdä muutakin.Kundit oli yhdessä vaiheessa pihalla ja juttelivat parisuhteista.Oli ihan kiva kuunnella.Toivottavasti tuo Heidi ei lähde Kirsin kelkkaan.