Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Totta kai pitää olla "erikoisia" ja "epänormaaleja". Ketä kiinnostaa jonkun taviksen hiljaiset istunnat sohvalla tuntikausia, ei minua ainakaan. Kaikki hyvät taas tietysti äänestyksessä.
Just niin. Jos tuolla olisi 12 x kaltaiseni umpitylsä ylitavis, niin kuka jaksaisi katsella. Mä olisin niin tylsä ja vähätapahtumainen.
Hyvä, että talossa on erikoista ja epänormaalia, ainakin minun elämääni verrattuna. Kiva katsella millaisia muita niitä on ja ai kauheet, miten se nyt tollee hepuloi.
Kirsi taas manipuloimassa Heidiä...
Siin oli kontenttia kun Niko Saarinen heitti viinilasilla sitä yhtä muijaa ja lähtöhän siitä tuli.
Mun lempi kontentti on Terhin synttärit. Terhi on mun BB Jumalatar. Oispa tollasia tilanteita vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsi ja Nabaz jutteli, että jos Heidi ois saanu tänää tehdä sen valinnan, tilanne ois eri. Ja että Rusu on valehdellut Heidille ja nyt Heidikin sen tietää. Mulla mennyt tää ohi? Mitä Rusu on valehdellut Heidille?
Yrittääkö Kirsi nyt esittää ja vakuuttaa katsojille, että oikeasti Heidi ei olisi halunnut tätä, perukaa äänenne, älkää ihmeessä äänestäkö minua. Ja Heidin kanssa ollaan best kamuja :D. Hahhaa, harmi ettei voi nyt seurata tätä Kirsin valkopesuohjelmaa 24/7:lta.
En saa mitään selvää minkä tiedon valossa ja mitä ihmettä. Kirsi alkaa olla niin sekaisin että ulos. Kovasti vakuutellaan olevan ok, mutta aivan järkyttävän suuttunut kuinka hänet on nimetty. Itse kuitenkin tehnyt saman.
Vierailija kirjoitti:
Siin oli kontenttia kun Niko Saarinen heitti viinilasilla sitä yhtä muijaa ja lähtöhän siitä tuli.
Tämä oli legendaarisin BB-poistuminen ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talon sisäpuolen värimaailma on kyllä päin per settä tänä vuonna. Keittiössä tummiin pukeutuneesta Mervestäkään ei erotu kuin pää, muu vartalo katoaa tummaan taustaan. Varmaan kaikkien aikojen tummin sisustus. Onko edes mietitty miten se näyttäytyy kameroissa?
Eikös krisun kaudellakin ollut aika tumma sisustus. Itseä ihan ahdisti katsoa ensimmäisiä jaksoja, kun näyttää niin pimeältä ja ahtaalta.
Oli tumma, runsaasti värejä ja fiilis vähän sellainen basaarimainen. Pidin tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kirsi taas manipuloimassa Heidiä...
Ai, miten manipuloi? Lyhyt tiivistys, please? En pääse nyt katsomaan ja näitä ei välttämättä näytetä koosteessa.
Sisustuksesta kun puhutaan. Minustakin sisustus on ankea tänä vuonna. Mutta Krisun kaudella oli pahin. Näytti tunkkaiselta ja halvalta. Todella ankea ympäristö, joka loi sellaisen köyhän fiiliksen koko kauteen. Viime vuonna oli tosi hyvä, kun oli avaraa ja valoisaa. Nyt on taas synkemmän näköistä.
Mitä tuo Kirsi selittelee Heidille ? Yrittääkö nyt puhua Heidiä puolelleen jos nyt ei joudu ulos talosta.
Kirsi kovasti arvostelee muiden nimeämisperusteita, eihän hän voi määritellä, millä periaatteilla häädettävät valitaan. Taitaa osua omaan nilkkaan. Liikaa myös "ymmärtää" ja selittää asioita itselleen parhaaksi. Harmi, että muut siinä komppaavat vieressä.
Juuri näin, selityksiä, ehkä defenssit päällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Tuula luulee, että hänet laitettiin äänestykseen ikänsä vuoksi, tietäispä vaan. Huomaa, että oli yllätys hänelle.
Kas kun ei siksi, että on liian fiksu tai uhka muille. Joidenkin ihmisten on hirveän vaikea nähdä omia ärsyttävyyksiään. Vika nähdään aina muissa, muut ovat kateellisia (olen liian kaunis ja muut naiset vihaavat minua, naapurit kadehtivat) tai pelkäävät (olen liian älykäs/koulutettu/vanha ja miehet pelkäävät älykästä/koulutettua/vahvaa naista).
Totuus on, että henkilö on vain raskas ja ärsyttävä.
Kun Sofia oli Miikan hartioilla niin tuntuikohan Miikan niskassa kikkeli? Tätä podin
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Kirsi selittelee Heidille ? Yrittääkö nyt puhua Heidiä puolelleen jos nyt ei joudu ulos talosta.
Yrittää saada Heidin omalle puolelleen että äänestävät Rusua ja muita ulos. Mutta vaikea sanoa Heidistä, että mitä se aikoo.
Onko Miika ja Rusu oikeasti ollut valmiita äänestään Heidin ulos? Vai onko tämäkin jotain vedätyksen vedätystä. Sitähän se Kirsi yrittää Heidille syöttää, että noihin poikiin ei voi luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun Sofia oli Miikan hartioilla niin tuntuikohan Miikan niskassa kikkeli? Tätä podin
Hanki elämä.
Hetken jo ehdin ajatella, että oisko Isoveljelle jokin taustajuttu, että tuonne olisi valittu sellaista porukkaa enemmänkin, joilla on jokin erityinen vamma/piirre/omainaisuus, joka hetkittäin tulee esiin, mutta josta heitä olisi kielletty sen kummemmin puhumasta. Että katsottaisiin, miten muu jengi reagoi.
-Heidin selkeät tic-oireet
-Jerryn tärinät, jotka muistuttaa kyllä melkoisesti piripolkkaa
-Santerilla kehonhahmotusongelmat (mutta niistä on kyllä paasattu senkin edestä, on tullut propagandaa tuutin täydeltä)
-Miikan pääongelmat, kun kusi jostain kumman syystä nousee kuuppaan koko ajan
Kirsillä ei ole mitään annettavaa keskusteluun ellei silloin satuta juonittelemaan. Tälläkin hetkellä hän on täysin hiljaa, taitaa odotella jo että pääsee taas supattelemaan ja manipuloimaan muita.
Vierailija kirjoitti:
Sisustuksesta kun puhutaan. Minustakin sisustus on ankea tänä vuonna. Mutta Krisun kaudella oli pahin. Näytti tunkkaiselta ja halvalta. Todella ankea ympäristö, joka loi sellaisen köyhän fiiliksen koko kauteen. Viime vuonna oli tosi hyvä, kun oli avaraa ja valoisaa. Nyt on taas synkemmän näköistä.
Näin sisustusmaut eroavat. Minulle Krisun ja tämän kauden sisustus on mieleinen, pidän tosi paljon. Viime vuosi ja vuosi 2020 pehmeine pastillisävyineen ei ollut minun juttuni.
Reeolla ja Miikalla ei taas muuta puhuttavaa kun nimeämisistä. Ihmeen kaksnaamainen tää Reeo, Tuulaa ei halunnut pois eka äänestyksestä kun talossa äänestivät ja nyt todella haluaa. Mitä tekee Pirkka ens äänestyksessä?
Joku lääkekin aiheuttaa tuota.