Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
No miettikää kun Sofia menis miestenvessaan. Mitäs luulette muiden miesten ajattelevan kun he näkevät tämän siellä?
Vierailija kirjoitti:
Rooma= Rusu, Reeo, Heidi, Miika?
Se on Miikka, kahdella k:lla
Reeon pelaamiseen muut tulevat havahtumaan jossain vaiheessa rajusti.
Siihen saakka pysyy mukavana kaverina. Hän osaa tuon tyylinsä. Jossain välissä se tulee näkyväksi.
Naurattaa noi naban nimet :D hyvä leeo, hyvä mika, hyvä kiisi,
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ajattelitte tehdä miehiä tirkisteleville miehille ja naisia tirkisteleville naisille kun he tulevat pukuhuoneeseen?
Päättele itse - mut ethän sä pysty. Koska se on pieni ongelma ja siedettävissä, sen rinnalla, mitä olisi odotettavissa, jos miehille sallitaan vapaa pääsy naisten tiloihin. Tämä on ihan päivänselvää. Ransujen perässä tulisivat pedarit sun muut pervot. Aivan takuuvarmasti. Mikä heitä estäisi, kun kerran laki sallii ja oikein kannustaa?
Vierailija kirjoitti:
Nyt saa juonitella.Toisaalta ihan o.k.Sitten taas ei kivaa jos koko ajan juonitellaan kuten Kirsi.Muutkin toki.Osaavat silti tehdä muutakin.Kundit oli yhdessä vaiheessa pihalla ja juttelivat parisuhteista.Oli ihan kiva kuunnella.Toivottavasti tuo Heidi ei lähde Kirsin kelkkaan.
Tätä just tarkoitan, että vaikka onkin juonittelu- ja pelikausi, niin talossa tarkoitus on tehdä muutakin kuin pelata peliä 100%. tarkoitus on, että eletään kuten bb-talossa, muodostetaan ihmissuhteita, keskustellaan, rakastetaan, ärsynnytään jne.
Sofia käyttää huumeita bilettäessään. Nabaz kysyi yöllä Sofialta, että miten tämä jaksaa bilettää Englannissa 4 päivää putkeen kun muutaman juoman jälkeen alkaa jo väsyttää - Sofia vastasi siihen, että "no mitähän siellä mahdettais tehdä" ja Nabaz ymmärsi heti. Ei Sofian huumeidenkäyttö sinänsä mikään yllätys ollut, se oli melkeinpä arvattavissa moestakin asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ajattelitte tehdä miehiä tirkisteleville miehille ja naisia tirkisteleville naisille kun he tulevat pukuhuoneeseen?
Päättele itse - mut ethän sä pysty. Koska se on pieni ongelma ja siedettävissä, sen rinnalla, mitä olisi odotettavissa, jos miehille sallitaan vapaa pääsy naisten tiloihin. Tämä on ihan päivänselvää. Ransujen perässä tulisivat pedarit sun muut pervot. Aivan takuuvarmasti. Mikä heitä estäisi, kun kerran laki sallii ja oikein kannustaa?
Mä kysyin vain muiden mielipidettä ja toin toisen kannan asiaan. Ja heti aletaan oikein vihalla vastaamaan takaisin ja aletaan pilkkaamaan toisen älykkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat tulleet jo. Esim. Usa:ssa ja Britanniassa nämä "naiset" ovat jo rais****t naisia naisten pukuhuoneissa, vessoissa ja vankiloissa.
No, toivottavasti ei sitten haittaa kun joku mies tulee tekotisseillä ja pillulla sinne miesten osastolle. Ja nainen tekopeniksellä naisten osastolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia kyllä pysyy talossa sillä moni hänestä tykkää. Ohittakaa nuo Santeri jutut. Jollakin on vaikeat päivät kun Sofia on ja pysyy talossa. Itse olen 57v. eikä mulla ole mitään vaikeuksia hyväksyä Sofiaa. Kaiken maailman kalkkiksia vielä nykyäänkin tapaa. Ei kuulu nykypäivään olla niin rajoittunut.
Naisvihamielisten joukko se vain kasvaa ja kasvaa! Ei-kalkkikset kaikki hei, polkemaan naisten oikeuksia! Joukolla ja Joukon kanssa! Ethän halua olla rajoittunut! Pitää olla Rajaton, Kahleeton, Laiton, Säännötön, Luokaton. Ja saa olla Nainen, jos niin haluaa. Saa tulla naistenvessaan, vaikka onkin mies. Saa tulla naisten pukuhuoneeseen, vaikka olisikin mies. Kaikki miehet Tervetuloa. 57 -vuotias Rajaton oikein odottaa wanha wttu kuumana! Ai mut ne miehet onkin vain noiden tenavien perässä, pah! No saavathan edes tenavat, Rajattomasti, Kahleettomasti, Vapaasti!
Ja good-bye naisten urheilu, se olikin niin tylsää. Kuka haluaa katsoa, kun naiset pinkovat satasen aikaan 10.78, kun miehet juoksevat sen aikaan 9.78! Häh! Jo oli aikakin, että miehet valtaavat naisten urheilun! Rajattomasti!
Jep. Näistä ransujen vaatimuksista tulee mieleen se Danten kuuluisa lause: 'Tie helvettiin on kivetty Hyvillä Aikeilla'.
Koska niinhän tässäkin on. Vedotaan tunteisiin ja ransujen oikeuksiin ja siitä kuinka HEITÄ vihataan. Vaikka kyse on paljon, paljon, paljon suuremmasta asiasta siellä takana. Uhrataanko pienenpienen vähemmistön takia jonkin toisen, paljon isomman, ryhmän oikeudet? Kumpi on järkevää, oikeudenmukaisempaa? Jos kymmenestä yksi on sokea, eikä tarvitse valoja, niin sammutetaanko ne valot, kun energiaa säästyy, ja kaikki kököttävät pimeässä? No ensi talvena vissiin kökötetään pimeässä, thanks Putler. Ehkä naisilta kapenee oikeudet taas jossain vaiheessa, thanks ransut.
Jos pimeässä joudut istumaan niin syylliset löytyy suomen hallituksesta, kiitokset voit lähettää sinne.
Homot ja lesbotkin voi olla pedareita.
Minua harmittaa kun Nabaz uskoo kaiken Kirsin hänelle syöttämän sonnan tämän epäluotettavuudesta ihan yhtään miettimättä.
No eikös nää trans ihmiset vois todistaa olevansa trans ihmisiä jollain todistuksella, että on taustalla ihan oikea diagnoosi eikä mikään huijaus. Niin ei pääsisi ne huijari pervot toiselle puolelle.
Vierailija kirjoitti:
No miettikää kun Sofia menis miestenvessaan. Mitäs luulette muiden miesten ajattelevan kun he näkevät tämän siellä?
Että se myy itseään? No niinhän se tekee.
Eilen oli hupaisaa, kun Nabe selitti kuinka hänen likkakaverinsa käy miesten vessassa, eikä kukaan välitä siitä tuon taivaallista. Ja samaan syssyyn Sofia kauhisteli, että hänet varmasti hakattaisiin miestenvessassa.
Niin. Miksi tämä asia olisi TAAS naisten asia ratkaista ja syy että naisten tulee luopua oikeuksistaan, turvallisuudestaan? Koska ransuja hakataan vessoissa, niin päästetään miehet hakkaamaan naisia naistenvessoihin? Silläkö se ratkeaa tämä ongelma? Minusta tuo kuulostaa ihan miesten välisiltä jutuilta, joka miesten pitäisi jotenkin ratkaista. Mutta ei, taas se on NAISET, joiden pitää venyä ja paukkua. Ei tule kuuloonkaan, että miehet suojelisivat toisiaan ja noita ihania ellojaan ja sofioitaan tai levittäisivät propagandaa muiden miesten keskuuteen, että mitä jos annettaisiin ellojenjasofioiden olla ihan rauhassa. Kun ne on niin ihaniakin.
Vierailija kirjoitti:
Onko sen transit-matkustajan jalkojen välissä file vai kukko?
Ihan hyvänkokoinen kukko. Olen nähnyt.
Tuula intoutuu aina välillä puhuuu iha rehellisesti ja sit muistaa yhtäkkiä et kaikki kahtoo sitä ja sit alkaa se saatanan yleisölle puhuminen mite hää on onnelline et saa olla sielä talossa yms kiitosllista esittämine...miun puolesta joutas jo tässä vaiheessa poikkeen.
Vierailija kirjoitti:
No eikös nää trans ihmiset vois todistaa olevansa trans ihmisiä jollain todistuksella, että on taustalla ihan oikea diagnoosi eikä mikään huijaus. Niin ei pääsisi ne huijari pervot toiselle puolelle.
Tähän riittää ihan oma ilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Kirsi selittelee Heidille ? Yrittääkö nyt puhua Heidiä puolelleen jos nyt ei joudu ulos talosta.
Yrittää saada Heidin omalle puolelleen että äänestävät Rusua ja muita ulos. Mutta vaikea sanoa Heidistä, että mitä se aikoo.
Onko Miika ja Rusu oikeasti ollut valmiita äänestään Heidin ulos? Vai onko tämäkin jotain vedätyksen vedätystä. Sitähän se Kirsi yrittää Heidille syöttää, että noihin poikiin ei voi luottaa.Entäs ne pojat?
Selvästi sanoivat molemmat toisilleen, että suhun mä luotan, mutta Heidiin mä en luota, "sama mulla, en mäkään".
Joten miksipä Heidin kannattaisi luottaa Miikkaan ja Rusuun?
No se oli sillon ku luulivat(?) että Heidi on siellä toisessa jengissä. Heidin kyllä pitöis nopee päättää, et missä jengissä pelaa. Jos käy ilmi, et vedättää Roomaa niin kyllä sit on kans vaarassa. Sama on kyllä siellä toisessa jengissä.
Ai että tulis tylsää. Kirsi on näkyvä persoona, mutta ei äänekäs. Hän on rauhallinen, mutta hyppää hyvin toimintaan. Kirsi pelaa (kuten muutkin, eikö se ollut tän kauden uusi juttu..), mutta sillä lailla reilusti, että on kiva ja ystävällinen kaikille käytökseltään.